Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:43 

Hardtraxx Veteran

Na The Qontinent wel even klaar met xtc en mdma, iig in 2014 niet meer gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 08:58 

Donateur

urbandesigner schreef:
Na The Qontinent wel even klaar met xtc en mdma, iig in 2014 niet meer gebruiken :P

xd Dan hoor ik wel meer mensen zeggen. Ik zeg ook iedere zondag na een feest. IK GA NOOIT MEER GEBRUIKEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Ach is hetzelfde na een flinke kater xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 16:28 

Donateur

Ik ben ook wel even klaar met drugs, dus dit weekend neem ik sos g pep pillen meph en ket. Kut drugs zo klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 18:50 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ik ben ook wel even klaar met drugs, dus dit weekend neem ik sos g pep pillen meph en ket. Kut drugs zo klaar mee.

Dat wordt weer een prima weekendje voor meneer Daan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:59 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Mxe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:49 

Hardtraxx Newbie

Op Mysteryland de kans om gele supermans te proberen. Zijn er hier toevallig mensen die evaring hebben met deze pil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 18:29 

Hardtraxx Elite

MisterR1 schreef:
Op Mysteryland de kans om gele supermans te proberen. Zijn er hier toevallig mensen die evaring hebben met deze pil?

Ja, ik word er moe van... Niet fijn dus voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 19:30 

Hardtraxx Newbie

Hard4Us schreef:
MisterR1 schreef:

Moe? haha vaag...

Onder welke omstandigheden had je ze genomen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 14:24 

Hardtraxx Elite

MisterR1 schreef:
Hard4Us schreef:
MisterR1 schreef:

Moe? haha vaag...

Onder welke omstandigheden had je ze genomen dan?

Ik geloof 2x dat we gewoon bij iemand thuis zaten, dus dat is wel begrijpelijk, kreeg wel een lekker gevoel van binnen om het zomaar te noemen.

En 1x in een discotheek maargoed toen werd er niet echt mijn muziek gedraaid, terror en hardcore vooral. Misschien dat dat mee zou kunnen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 10:57 

Hardtraxx Veteran

Vannacht brainzaps en slaapverlamming gehad na een erg wild Decibel weekend :/

Heb zitten janken als een klein kind van angst tijdens die verlamming tot ik doorhad wat ik had :cry:

Was al van plan een pauze in te lassen maar dit is zeer zeker de doorslaggevende nacht geweest :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:28 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:

Heb zitten janken als een klein kind van angst tijdens die verlamming tot ik doorhad wat ik had :cry:

Was al van plan een pauze in te lassen maar dit is zeer zeker de doorslaggevende nacht geweest :thumbdown:

Wat is een brainzap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
ErikZ schreef:

Wat is een brainzap?

"Verschijnselen die worden omschreven als "hersenzaps", "hersenschokjes," "hersenrillingen" of "schokjes in je hoofd" zijn een onttrekkingsverschijnsel bij het onderbreken van het gebruik van antidepressiva (of bij verlaging van de dosis). De symptomen worden op diverse manieren omschreven en hun oorzaak is onbekend. De beschrijvingen maken gewoonlijk ook melding van duizeligheid, elektrische schok-achtige sensaties, zweten, misselijkheid, slapeloosheid, beven, verwarring en duizeligheid."
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=82601

Moeilijk het, dat Google :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 14:32 

Donateur

Niks gewend al die mensen hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 18:56 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Ik weet hoe kut het is, heb zelf regelmatig last van brain zaps maar dat staat los van mijn drugsgebruik. Hoeveel/wat had je gebruikt dan dat het zo erg was dat je er zaps/verlamming van kreeg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:39 

Damn ErikZ dat lijkt me niet tof nee. Hoeveel/wat heb je gehad? Alles weer oké nu dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 09:45 

Hardtraxx Veteran

Das dus het rare niet eens heeel veel maar wel 3 dagen achter elkaar:
Vrijdag likje M
Zaterdag tot einde afterparty 1 domino
Zondag 2 domino's

Daarbij alleen veel drank en heel weinig slaap, elke dag tussen 05:00 en 06:00 naar bed

Nee helaas is het nog steeds niet oke, de zaps zijn er nog maar een heel stuk minder maar vannacht weer 2x verlamd in bed gelegen :/ Gelukkig wist ik nu wat het was dus raakte ik niet in paniek maar ben wel bang om te slapen nu :mad:

Ik weet dat het vanzelf weer over gaat maar het kan me niet snel genoeg gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 10:10 

Donateur

Over de hoeveelheid kunnen we discussiëren, maar feit is dat je 3 achtereenvolgende dagen serotonine hebt zitten jagen. Daarnaast zoals je zegt weinig slaap (hier krijg ik ze vaak van). Ik denk dat als je misschien alles wat je opnoemde op 1 dag had gepakt, je er (qua brainzaps) veel minder last van had gehad. Ik denk vooral dat het hem zit in die drie dagen achter elkaar, plus weinig slaap. Dat zou ook wel in lijn staan met het feit dat het om ‘onthoudingsverschijnselen’ gaat (3 dagen; lichaam/hersenen raken gewend).

Bovenstaand is waarschijnlijk niet wat je wilde horen. Daarom nu even hoe ik het oplos(te); zorg dat je ritme z.s.m. terug is, ga dus niet dagen voor een beeldscherm hangen, maar ga het liefste sporten of werken. Zorg dat je min. twee stuks fruit per dag binnen krijgt, en het allerbelangrijkste; zorg dat je écht moe bent als je gaat slapen. Ga desnoods 10km hardlopen om 10 uur ’s avonds, maar snel in slaap vallen = win.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 19:52 

Heftig man! Hoop dat het snel weer over is.
Ik heb t overigens rustig gehouden dit weekend, zaterdag een halve up en een halve domino en zondag een goldbar. Wel erg veel gezopen en niet heel veel slaap :P maar ik was gister al wel weer oke. Btw een van mn maten had op zondagavond keta gehad, ruim na het feest en inmiddels ook al onder invloed van mdma. Is dat dan nog wel zo leuk? Heb zelf nooit keta gebruikt maar voor zover ik er wat vanaf weet lijkt me dat op dat moment niet echt fijn ofzo :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 20:23 

Hardtraxxer

Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?

Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:08 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
rustig gehouden ... halve up ... halve domino ... een goldbar ... erg veel gezopen ... niet heel veel slaap

Rare definitie van rustig houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:11 

Hardtraxx Elite

Dan heb ik ook wel eens een brainzap gehad, ik dacht dat gewoon steekjes/prikjes in je hersens waren, mn wenkbrauw schoot dan ook voor mijn gevoel een stukje naar beneden.

Slaapverlamming geloof ik nog nooit meegemaakt, tenminste niet dat ik weet.

Zou gewoon bijpakken de volgende keer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 16:47 

PNXRMX schreef:
AndyAsteroids schreef:
rustig gehouden ... halve up ... halve domino ... een goldbar ... erg veel gezopen ... niet heel veel slaap

Rare definitie van rustig houden :P

Had je mn vrienden moeten zien :lol: maar opzich heb je wel een beetje gelijk. Had rustiger gekund :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 10:31 

Hardtraxx Veteran

Op q-base voor het eerst 6-apb pakken en dan voor het eerst afteren in het huisje. Kijken hoe dat uitpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 11:30 

Hardtraxx Addict

Grudgie schreef:
Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?

Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland :)

Goudstaafjes wel, op vakantie, in Spanje :D Deden hun werk meer dan prima.
Vorige  1 ... 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic