Na The Qontinent wel even klaar met xtc en mdma, iig in 2014 niet meer gebruiken 
wrote:Na The Qontinent wel even klaar met xtc en mdma, iig in 2014 niet meer gebruiken
wrote:Na The Qontinent wel even klaar met xtc en mdma, iig in 2014 niet meer gebruiken
Dat wordt weer een prima weekendje voor meneer Daanwrote:Ik ben ook wel even klaar met drugs, dus dit weekend neem ik sos g pep pillen meph en ket. Kut drugs zo klaar mee.
Mxe.wrote:Ik ben ook wel even klaar met drugs, dus dit weekend neem ik sos g pep pillen meph en ket. Kut drugs zo klaar mee.
Ja, ik word er moe van... Niet fijn dus voor mijn gevoel.wrote:Op Mysteryland de kans om gele supermans te proberen. Zijn er hier toevallig mensen die evaring hebben met deze pil?
Moe? haha vaag...wrote:Ja, ik word er moe van... Niet fijn dus voor mijn gevoel.wrote:Op Mysteryland de kans om gele supermans te proberen. Zijn er hier toevallig mensen die evaring hebben met deze pil?
Ik geloof 2x dat we gewoon bij iemand thuis zaten, dus dat is wel begrijpelijk, kreeg wel een lekker gevoel van binnen om het zomaar te noemen.wrote:Moe? haha vaag...wrote:Ja, ik word er moe van... Niet fijn dus voor mijn gevoel.wrote:Op Mysteryland de kans om gele supermans te proberen. Zijn er hier toevallig mensen die evaring hebben met deze pil?
Onder welke omstandigheden had je ze genomen dan?
Wat is een brainzap?wrote:Vannacht brainzaps en slaapverlamming gehad na een erg wild Decibel weekend![]()
Heb zitten janken als een klein kind van angst tijdens die verlamming tot ik doorhad wat ik had![]()
Was al van plan een pauze in te lassen maar dit is zeer zeker de doorslaggevende nacht geweest
"Verschijnselen die worden omschreven als "hersenzaps", "hersenschokjes," "hersenrillingen" of "schokjes in je hoofd" zijn een onttrekkingsverschijnsel bij het onderbreken van het gebruik van antidepressiva (of bij verlaging van de dosis). De symptomen worden op diverse manieren omschreven en hun oorzaak is onbekend. De beschrijvingen maken gewoonlijk ook melding van duizeligheid, elektrische schok-achtige sensaties, zweten, misselijkheid, slapeloosheid, beven, verwarring en duizeligheid."wrote:Wat is een brainzap?wrote:Vannacht brainzaps en slaapverlamming gehad na een erg wild Decibel weekend![]()
Heb zitten janken als een klein kind van angst tijdens die verlamming tot ik doorhad wat ik had![]()
Was al van plan een pauze in te lassen maar dit is zeer zeker de doorslaggevende nacht geweest
Ik weet hoe kut het is, heb zelf regelmatig last van brain zaps maar dat staat los van mijn drugsgebruik. Hoeveel/wat had je gebruikt dan dat het zo erg was dat je er zaps/verlamming van kreeg?wrote:Vannacht brainzaps en slaapverlamming gehad na een erg wild Decibel weekend![]()
Rare definitie van rustig houdenwrote:rustig gehouden ... halve up ... halve domino ... een goldbar ... erg veel gezopen ... niet heel veel slaap
Had je mn vrienden moeten zienwrote:Rare definitie van rustig houdenwrote:rustig gehouden ... halve up ... halve domino ... een goldbar ... erg veel gezopen ... niet heel veel slaap
Goudstaafjes wel, op vakantie, in Spanjewrote:Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?
Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland