Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 53 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Na The Qontinent wel even klaar met xtc en mdma, iig in 2014 niet meer gebruiken :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
urbandesigner wrote:Na The Qontinent wel even klaar met xtc en mdma, iig in 2014 niet meer gebruiken :P
xd Dan hoor ik wel meer mensen zeggen. Ik zeg ook iedere zondag na een feest. IK GA NOOIT MEER GEBRUIKEN
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ach is hetzelfde na een flinke kater xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik ben ook wel even klaar met drugs, dus dit weekend neem ik sos g pep pillen meph en ket. Kut drugs zo klaar mee.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:Ik ben ook wel even klaar met drugs, dus dit weekend neem ik sos g pep pillen meph en ket. Kut drugs zo klaar mee.
Dat wordt weer een prima weekendje voor meneer Daan
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
dawasiknie wrote:Ik ben ook wel even klaar met drugs, dus dit weekend neem ik sos g pep pillen meph en ket. Kut drugs zo klaar mee.
Mxe.
M
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Op Mysteryland de kans om gele supermans te proberen. Zijn er hier toevallig mensen die evaring hebben met deze pil?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
MisterR1 wrote:Op Mysteryland de kans om gele supermans te proberen. Zijn er hier toevallig mensen die evaring hebben met deze pil?
Ja, ik word er moe van... Niet fijn dus voor mijn gevoel.
M
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Hard4Us wrote:
MisterR1 wrote:Op Mysteryland de kans om gele supermans te proberen. Zijn er hier toevallig mensen die evaring hebben met deze pil?
Moe? haha vaag...

Onder welke omstandigheden had je ze genomen dan?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
MisterR1 wrote:
Hard4Us wrote:
Moe? haha vaag...

Onder welke omstandigheden had je ze genomen dan?
Ik geloof 2x dat we gewoon bij iemand thuis zaten, dus dat is wel begrijpelijk, kreeg wel een lekker gevoel van binnen om het zomaar te noemen.

En 1x in een discotheek maargoed toen werd er niet echt mijn muziek gedraaid, terror en hardcore vooral. Misschien dat dat mee zou kunnen spelen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Vannacht brainzaps en slaapverlamming gehad na een erg wild Decibel weekend :/

Heb zitten janken als een klein kind van angst tijdens die verlamming tot ik doorhad wat ik had :cry:

Was al van plan een pauze in te lassen maar dit is zeer zeker de doorslaggevende nacht geweest :thumbdown:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
ErikZ wrote:Vannacht brainzaps en slaapverlamming gehad na een erg wild Decibel weekend :/

Heb zitten janken als een klein kind van angst tijdens die verlamming tot ik doorhad wat ik had :cry:

Was al van plan een pauze in te lassen maar dit is zeer zeker de doorslaggevende nacht geweest :thumbdown:
Wat is een brainzap?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hard4Us wrote:
ErikZ wrote:Vannacht brainzaps en slaapverlamming gehad na een erg wild Decibel weekend :/

Wat is een brainzap?
"Verschijnselen die worden omschreven als "hersenzaps", "hersenschokjes," "hersenrillingen" of "schokjes in je hoofd" zijn een onttrekkingsverschijnsel bij het onderbreken van het gebruik van antidepressiva (of bij verlaging van de dosis). De symptomen worden op diverse manieren omschreven en hun oorzaak is onbekend. De beschrijvingen maken gewoonlijk ook melding van duizeligheid, elektrische schok-achtige sensaties, zweten, misselijkheid, slapeloosheid, beven, verwarring en duizeligheid."
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=82601

Moeilijk het, dat Google :x
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Niks gewend al die mensen hier...
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026

Ik weet hoe kut het is, heb zelf regelmatig last van brain zaps maar dat staat los van mijn drugsgebruik. Hoeveel/wat had je gebruikt dan dat het zo erg was dat je er zaps/verlamming van kreeg? :P
A
Damn ErikZ dat lijkt me niet tof nee. Hoeveel/wat heb je gehad? Alles weer oké nu dan?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Das dus het rare niet eens heeel veel maar wel 3 dagen achter elkaar:
Vrijdag likje M
Zaterdag tot einde afterparty 1 domino
Zondag 2 domino's

Daarbij alleen veel drank en heel weinig slaap, elke dag tussen 05:00 en 06:00 naar bed

Nee helaas is het nog steeds niet oke, de zaps zijn er nog maar een heel stuk minder maar vannacht weer 2x verlamd in bed gelegen :/ Gelukkig wist ik nu wat het was dus raakte ik niet in paniek maar ben wel bang om te slapen nu :mad:

Ik weet dat het vanzelf weer over gaat maar het kan me niet snel genoeg gebeuren
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Over de hoeveelheid kunnen we discussiëren, maar feit is dat je 3 achtereenvolgende dagen serotonine hebt zitten jagen. Daarnaast zoals je zegt weinig slaap (hier krijg ik ze vaak van). Ik denk dat als je misschien alles wat je opnoemde op 1 dag had gepakt, je er (qua brainzaps) veel minder last van had gehad. Ik denk vooral dat het hem zit in die drie dagen achter elkaar, plus weinig slaap. Dat zou ook wel in lijn staan met het feit dat het om ‘onthoudingsverschijnselen’ gaat (3 dagen; lichaam/hersenen raken gewend).

Bovenstaand is waarschijnlijk niet wat je wilde horen. Daarom nu even hoe ik het oplos(te); zorg dat je ritme z.s.m. terug is, ga dus niet dagen voor een beeldscherm hangen, maar ga het liefste sporten of werken. Zorg dat je min. twee stuks fruit per dag binnen krijgt, en het allerbelangrijkste; zorg dat je écht moe bent als je gaat slapen. Ga desnoods 10km hardlopen om 10 uur ’s avonds, maar snel in slaap vallen = win.
A
Heftig man! Hoop dat het snel weer over is.
Ik heb t overigens rustig gehouden dit weekend, zaterdag een halve up en een halve domino en zondag een goldbar. Wel erg veel gezopen en niet heel veel slaap :P maar ik was gister al wel weer oke. Btw een van mn maten had op zondagavond keta gehad, ruim na het feest en inmiddels ook al onder invloed van mdma. Is dat dan nog wel zo leuk? Heb zelf nooit keta gebruikt maar voor zover ik er wat vanaf weet lijkt me dat op dat moment niet echt fijn ofzo :P .
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?

Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland :)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
AndyAsteroids wrote:rustig gehouden ... halve up ... halve domino ... een goldbar ... erg veel gezopen ... niet heel veel slaap
Rare definitie van rustig houden :P
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Dan heb ik ook wel eens een brainzap gehad, ik dacht dat gewoon steekjes/prikjes in je hersens waren, mn wenkbrauw schoot dan ook voor mijn gevoel een stukje naar beneden.

Slaapverlamming geloof ik nog nooit meegemaakt, tenminste niet dat ik weet.

Zou gewoon bijpakken de volgende keer xd
A
PNXRMX wrote:
AndyAsteroids wrote:rustig gehouden ... halve up ... halve domino ... een goldbar ... erg veel gezopen ... niet heel veel slaap
Rare definitie van rustig houden :P
Had je mn vrienden moeten zien :lol: maar opzich heb je wel een beetje gelijk. Had rustiger gekund :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Op q-base voor het eerst 6-apb pakken en dan voor het eerst afteren in het huisje. Kijken hoe dat uitpakt.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Grudgie wrote:Iemand hier al eens rode nintendo's en goudstaafjes gehad?

Ik nog niet.. ga ze eens testen op Mysteryland :)
Goudstaafjes wel, op vakantie, in Spanje :D Deden hun werk meer dan prima.