Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 18:41 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Zaterdag met vrienden thuis weer een truffels :D

Heb alleen 2 jonge katten, denk dat ik die maar in de gang opsluit voor de eerste 2 uur xd

Hopelijk gebeurt je zoiets als dit :P http://www.reddit.com/r/tifu/comments/2 ... _wife_was/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 21:27 

Hardtraxx Veteran

Hahaha die heb ik ook al gelezen, geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 15:19 

Hardtraxx Elite

haha ik zag mijn chiuaua toen aan voor een vos hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 17:29 

Hardtraxx Veteran

MisterR1 schreef:
Mwah, had er 4 bij me, maar scheinbaar was het feest er niet naar.
Daarom heb ik mijn festivalseizoen ook verlengd, ML it iss!

Wat ongelooflijk triest :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 19:47 

Donateur

STAN- schreef:
MisterR1 schreef:

Zegt de man die elke dag een joint op steekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 00:31 

Hardtraxx Newbie

STAN- schreef:
MisterR1 schreef:

Verklaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 03:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
STAN- schreef:
MisterR1 schreef:

Zegt de man die elke dag een joint op steekt :P

Lololololo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 10:28 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
ErikZ schreef:

Heb alleen 2 jonge katten, denk dat ik die maar in de gang opsluit voor de eerste 2 uur xd

Hopelijk gebeurt je zoiets als dit :P http://www.reddit.com/r/tifu/comments/2 ... _wife_was/

Het was geweldig!! Mijn katten gelukkig erg rustig dus geen last van gehad, was heerlijk om mee te knuffelen xd

Had in de woonkamer orgideeen staan, mooiste planten ooit :D Ze bleven maar groeien en bewegen, bloemen gingen open en dicht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 12:37 

Hardtraxx Veteran

MisterR1 schreef:
STAN- schreef:
MisterR1 schreef:

Verklaar

Je zegt dat je je festivalseizoen verlengt omdat je op je eigenlijke laatste festival niet genoeg pillen hebt kunnen vreten. Met andere woorden: je zegt nu gewoon dat je naar nog een festival wil gaan, om drugs te gebruiken..
Hoort het festival niet de hoofdzaak te zijn en de drugs een leuke toevoeging, in plaats van andersom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 16:27 

Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Hoort het festival niet de hoofdzaak te zijn en de drugs een leuke toevoeging, in plaats van andersom?

Je moest eens weten hoeveel mensen serieus voor de drugs naar een feestje gaan... Zo jammer is dat zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 17:42 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Daveytl schreef:
ErikZ schreef:

Het was geweldig!! Mijn katten gelukkig erg rustig dus geen last van gehad, was heerlijk om mee te knuffelen xd

Had in de woonkamer orgideeen staan, mooiste planten ooit :D Ze bleven maar groeien en bewegen, bloemen gingen open en dicht :thumbup:

Ja orchideeën onder "boompje" waren echt geweldig :lol: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 19:48 

Hardtraxx Newbie

Zin schreef:
STAN- schreef:

Je moest eens weten hoeveel mensen serieus voor de drugs naar een feestje gaan... Zo jammer is dat zeg :thumbdown:

ALs ik het zo teruglees kwam het misschien zo over inderdaad, maar dat bedoelde ik niet. Ik had persoonlijk gewoon iets meer van C.R.A.F.T verwacht. Toen deed de mogelijkheid zich voor om met wat vrienden mee naar Mysteryland te gaan, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!

Op Mysteryland ga ik trouwens niet eens gebruiken, omdat ik het te kort op elkaar vind. Ga nu al 5 jaar naar feesten ongeveer, en op DQ 14 was mn eerste keer gebruik. Dus ja, om nou te zeggen dat ik naar festival ga om drugs te gebruiken gaat wat ver...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:30 

Hardtraxx Addict

MisterR1 schreef:
Zin schreef:
STAN- schreef:

ALs ik het zo teruglees kwam het misschien zo over inderdaad, maar dat bedoelde ik niet. Ik had persoonlijk gewoon iets meer van C.R.A.F.T verwacht. Toen deed de mogelijkheid zich voor om met wat vrienden mee naar Mysteryland te gaan, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!

Op Mysteryland ga ik trouwens niet eens gebruiken, omdat ik het te kort op elkaar vind. Ga nu al 5 jaar naar feesten ongeveer, en op DQ 14 was mn eerste keer gebruik. Dus ja, om nou te zeggen dat ik naar festival ga om drugs te gebruiken gaat wat ver...

Kijk, maar dat je al 5 jaar naar feesten ging wist ik dus niet en het is inderdaad slimmer om dan niks te doen, omdat het te dicht op elkaar is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:40 

Hardtraxx Veteran

Zonder drugs is feesten toch helemaal niet meer koel man! Krijg je al die verbaasde mensen wanneer je ze vertelt dat je niets op hebt. Gewoon met de menigte meegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 21:42 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Zonder drugs is feesten toch helemaal niet meer koel man! Krijg je al die verbaasde mensen wanneer je ze vertelt dat je niets op hebt. Gewoon met de menigte meegaan.

Thet happens me all the time :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2014 22:06 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:

En dan geloven ze het de eerste 5x nog steeds niet... Herkenbaar dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 00:35 

haha zo herkenbaar :lol: krijg soms bijna schuldgevoelens door die teleurgestelde blikken als ik zeg van niet :P wel extra leuk alsje andere niet (meer) gebruikers tegen komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 00:39 

Hardtraxxer

Domme vraag misschien mensen :p

Kan je paracetamol slikken tijdens coke gebruik? En daarna verder gaan? Gigantische last vaak van mn ogen na een tijdje (lenzen irritatie) :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 10:29 

Hardtraxx Veteran

Ben wel nieuwsgierig of jullie dit ook hebben maar verschilt het ook per pil hoe jullie stemming is?

Toen ik groene spookjes en witte nintendo's had was ik super sociaal en praatte ik met iedereen. Maar bij de blauwe lambo's, androids en domino's is dit vrijwel verdwijnen. Ik trek veel meer in mezelf. Maten van mij herkennen dit beeld ook.

Herkennen jullie dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 13:22 

Hardtraxx Veteran

Ligt aan andere zaken. MDMA is MDMA, net zoveel als dat Albert Heijn paracetamol en Actavis paracetamol hetzelfde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 14:06 

Donateur

PNXRMX schreef:
Ligt aan andere zaken. MDMA is MDMA, net zoveel als dat Albert Heijn paracetamol en Actavis paracetamol hetzelfde zijn.

Dit,

Overige invloeden hebben te maken met het gevoel wat anders is. Sfeer, Maaginhoud, Uitgeslapen? etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 17:45 

Hardtraxx Elite

Het ligt bij je "mdma space" het meeste aan de stemming/setting hoe je je voelt, waar je bent, metwie je bent etc.

Als ik bijv. op een reggae feestje met allemaal irritante marokkanen/nederlanders om me heen mdma pak dan voel ik me waarschijnlijk nog kutter dan dat ik nuchter erbij loop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 18:47 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Als ik bijv. op een reggae feestje met allemaal irritante marokkanen/nederlanders om me heen mdma pak dan voel ik me waarschijnlijk nog kutter dan dat ik nuchter erbij loop.

Ja en als ik met een begrafenis in de kerk zit en pak een paar likken mdma kristal dan zal dat ook niet super zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 20:07 

Raven schreef:
Hard4Us schreef:

Ja en als ik met een begrafenis in de kerk zit en pak een paar likken mdma kristal dan zal dat ook niet super zijn

challenge accepted
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 22:40 

Hardtraxx Addict

AndyAsteroids schreef:
Raven schreef:
Hard4Us schreef:

challenge accepted

:lol:
Vorige  1 ... 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic