Hopelijk gebeurt je zoiets als ditwrote:Zaterdag met vrienden thuis weer een truffels
Heb alleen 2 jonge katten, denk dat ik die maar in de gang opsluit voor de eerste 2 uur
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahaha die heb ik ook al gelezen, geniaal 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
haha ik zag mijn chiuaua toen aan voor een vos hahaha.
Wat ongelooflijk triest :').wrote:Mwah, had er 4 bij me, maar scheinbaar was het feest er niet naar.
Daarom heb ik mijn festivalseizoen ook verlengd, ML it iss!
Zegt de man die elke dag een joint op steektwrote:Wat ongelooflijk triest :').wrote:Mwah, had er 4 bij me, maar scheinbaar was het feest er niet naar.
-
MHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2014
- last seen Sep 2014
Verklaarwrote:Wat ongelooflijk triest :').wrote:Mwah, had er 4 bij me, maar scheinbaar was het feest er niet naar.
Lololololowrote:Zegt de man die elke dag een joint op steektwrote:Wat ongelooflijk triest :').wrote:Mwah, had er 4 bij me, maar scheinbaar was het feest er niet naar.
Het was geweldig!! Mijn katten gelukkig erg rustig dus geen last van gehad, was heerlijk om mee te knuffelenwrote:Hopelijk gebeurt je zoiets als ditwrote:Zaterdag met vrienden thuis weer een truffels
Heb alleen 2 jonge katten, denk dat ik die maar in de gang opsluit voor de eerste 2 uurhttp://www.reddit.com/r/tifu/comments/2 ... _wife_was/
Had in de woonkamer orgideeen staan, mooiste planten ooit
Je zegt dat je je festivalseizoen verlengt omdat je op je eigenlijke laatste festival niet genoeg pillen hebt kunnen vreten. Met andere woorden: je zegt nu gewoon dat je naar nog een festival wil gaan, om drugs te gebruiken..wrote:Verklaarwrote:Wat ongelooflijk triest :').wrote:Mwah, had er 4 bij me, maar scheinbaar was het feest er niet naar.
Hoort het festival niet de hoofdzaak te zijn en de drugs een leuke toevoeging, in plaats van andersom?
Je moest eens weten hoeveel mensen serieus voor de drugs naar een feestje gaan... Zo jammer is dat zegwrote:Hoort het festival niet de hoofdzaak te zijn en de drugs een leuke toevoeging, in plaats van andersom?
Ja orchideeën onder "boompje" waren echt geweldigwrote:Het was geweldig!! Mijn katten gelukkig erg rustig dus geen last van gehad, was heerlijk om mee te knuffelenwrote:Hopelijk gebeurt je zoiets als ditwrote:Zaterdag met vrienden thuis weer een truffels
Heb alleen 2 jonge katten, denk dat ik die maar in de gang opsluit voor de eerste 2 uurhttp://www.reddit.com/r/tifu/comments/2 ... _wife_was/
Had in de woonkamer orgideeen staan, mooiste planten ooitZe bleven maar groeien en bewegen, bloemen gingen open en dicht
-
MHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2014
- last seen Sep 2014
wrote:Je moest eens weten hoeveel mensen serieus voor de drugs naar een feestje gaan... Zo jammer is dat zegwrote:Hoort het festival niet de hoofdzaak te zijn en de drugs een leuke toevoeging, in plaats van andersom?
ALs ik het zo teruglees kwam het misschien zo over inderdaad, maar dat bedoelde ik niet. Ik had persoonlijk gewoon iets meer van C.R.A.F.T verwacht. Toen deed de mogelijkheid zich voor om met wat vrienden mee naar Mysteryland te gaan, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!
Op Mysteryland ga ik trouwens niet eens gebruiken, omdat ik het te kort op elkaar vind. Ga nu al 5 jaar naar feesten ongeveer, en op DQ 14 was mn eerste keer gebruik. Dus ja, om nou te zeggen dat ik naar festival ga om drugs te gebruiken gaat wat ver...
Kijk, maar dat je al 5 jaar naar feesten ging wist ik dus niet en het is inderdaad slimmer om dan niks te doen, omdat het te dicht op elkaar iswrote:wrote:Je moest eens weten hoeveel mensen serieus voor de drugs naar een feestje gaan... Zo jammer is dat zegwrote:Hoort het festival niet de hoofdzaak te zijn en de drugs een leuke toevoeging, in plaats van andersom?
ALs ik het zo teruglees kwam het misschien zo over inderdaad, maar dat bedoelde ik niet. Ik had persoonlijk gewoon iets meer van C.R.A.F.T verwacht. Toen deed de mogelijkheid zich voor om met wat vrienden mee naar Mysteryland te gaan, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!
Op Mysteryland ga ik trouwens niet eens gebruiken, omdat ik het te kort op elkaar vind. Ga nu al 5 jaar naar feesten ongeveer, en op DQ 14 was mn eerste keer gebruik. Dus ja, om nou te zeggen dat ik naar festival ga om drugs te gebruiken gaat wat ver...
Zonder drugs is feesten toch helemaal niet meer koel man! Krijg je al die verbaasde mensen wanneer je ze vertelt dat je niets op hebt. Gewoon met de menigte meegaan.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
wrote:Zonder drugs is feesten toch helemaal niet meer koel man! Krijg je al die verbaasde mensen wanneer je ze vertelt dat je niets op hebt. Gewoon met de menigte meegaan.
Thet happens me all the time
En dan geloven ze het de eerste 5x nog steeds niet... Herkenbaar ditwrote:Zonder drugs is feesten toch helemaal niet meer koel man! Krijg je al die verbaasde mensen wanneer je ze vertelt dat je niets op hebt. Gewoon met de menigte meegaan.
-
A
haha zo herkenbaar
krijg soms bijna schuldgevoelens door die teleurgestelde blikken als ik zeg van niet
wel extra leuk alsje andere niet (meer) gebruikers tegen komt
-
LHardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Aug 2014
Domme vraag misschien mensen :p
Kan je paracetamol slikken tijdens coke gebruik? En daarna verder gaan? Gigantische last vaak van mn ogen na een tijdje (lenzen irritatie)
Kan je paracetamol slikken tijdens coke gebruik? En daarna verder gaan? Gigantische last vaak van mn ogen na een tijdje (lenzen irritatie)
Ben wel nieuwsgierig of jullie dit ook hebben maar verschilt het ook per pil hoe jullie stemming is?
Toen ik groene spookjes en witte nintendo's had was ik super sociaal en praatte ik met iedereen. Maar bij de blauwe lambo's, androids en domino's is dit vrijwel verdwijnen. Ik trek veel meer in mezelf. Maten van mij herkennen dit beeld ook.
Herkennen jullie dit?
Toen ik groene spookjes en witte nintendo's had was ik super sociaal en praatte ik met iedereen. Maar bij de blauwe lambo's, androids en domino's is dit vrijwel verdwijnen. Ik trek veel meer in mezelf. Maten van mij herkennen dit beeld ook.
Herkennen jullie dit?
Ligt aan andere zaken. MDMA is MDMA, net zoveel als dat Albert Heijn paracetamol en Actavis paracetamol hetzelfde zijn.
Dit,wrote:Ligt aan andere zaken. MDMA is MDMA, net zoveel als dat Albert Heijn paracetamol en Actavis paracetamol hetzelfde zijn.
Overige invloeden hebben te maken met het gevoel wat anders is. Sfeer, Maaginhoud, Uitgeslapen? etc.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Het ligt bij je "mdma space" het meeste aan de stemming/setting hoe je je voelt, waar je bent, metwie je bent etc.
Als ik bijv. op een reggae feestje met allemaal irritante marokkanen/nederlanders om me heen mdma pak dan voel ik me waarschijnlijk nog kutter dan dat ik nuchter erbij loop.
Als ik bijv. op een reggae feestje met allemaal irritante marokkanen/nederlanders om me heen mdma pak dan voel ik me waarschijnlijk nog kutter dan dat ik nuchter erbij loop.
Ja en als ik met een begrafenis in de kerk zit en pak een paar likken mdma kristal dan zal dat ook niet super zijnwrote: Als ik bijv. op een reggae feestje met allemaal irritante marokkanen/nederlanders om me heen mdma pak dan voel ik me waarschijnlijk nog kutter dan dat ik nuchter erbij loop.
-
A
challenge acceptedwrote:Ja en als ik met een begrafenis in de kerk zit en pak een paar likken mdma kristal dan zal dat ook niet super zijnwrote: Als ik bijv. op een reggae feestje met allemaal irritante marokkanen/nederlanders om me heen mdma pak dan voel ik me waarschijnlijk nog kutter dan dat ik nuchter erbij loop.
wrote:challenge acceptedwrote:Ja en als ik met een begrafenis in de kerk zit en pak een paar likken mdma kristal dan zal dat ook niet super zijnwrote: Als ik bijv. op een reggae feestje met allemaal irritante marokkanen/nederlanders om me heen mdma pak dan voel ik me waarschijnlijk nog kutter dan dat ik nuchter erbij loop.