Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 19:17 

Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
Klaasfondue2 schreef:
Zaterdag dus aan de Mephedrone. Heb iets minder dan een grammetje ter beschikking gekregen. Erg veel zin in (en benieuwd!) Valt er eventueel voor aanvang nog iets van pep te combineren, of is dit niet aan te raken aangezien die vaatvernauwende werking van Meph?

Niet doen, pep overheerst en zal de lekkere euforische werking van meph verminderen.

MisterR1 schreef:
Gaat me er meer om, ik wil zaterdag verdeeld over 12 uur (incl afterparty dus) gewoon in totaal ongeveer 3 witte domino's gebruiken, zeker niet meer!

Zoals meerdere hier zeggen is dit inderdaad veels te veel. PNXRMX gebruikt heel weinig, echt heel weinig (wel verstandig) en gaat er heerlijk op. 3 domino's zit je dik over de 600mg heen. Heb in het verleden ook wel eens 5/6 pillen naar binnen geknald maar je wordt er alleen maar vager en vager door. Verliest je evenwicht en je kop ziet eruit alsof je 5 uur boven heet vuur heb gehangen. De "feeling" van XTC gaat met ups en downs, je denkt te snel dat hij gaat uitwerken waardoor je weer meer gaat pakken terwijl je eigenlijk nog gewoon hard gaat.

Kevin, even ingaand op wat je zegt dat je sneller bijpakt, wij pakken niet eerder bij binnen 2 uur van de vorige. Dus stel we beginnen om 19:00uur, nemen we niet eerder 21:00uur weer in. Nemen tussendoor genoeg pauzes om wat af te koelen, wat te drinken... 3 is misschien wat aan de hoge kant, maar dacht verdeelt over 12 uur dat het opzich wel kan.

Hoe ik er bij loop boeit me eigenlijk vrij weinig... Wat een ander er van vind kan me eigenlijk niet zo heel veel uitmaken. Vind het lastig, wil eigenlijk nog 1 keer lekker gaan op CRAFT, maar probleem is inderdaad dat ik op Defqon verdeeld over 1 weekend 5 pillen naar binnen heb zitten vreten, en dat dat nog maar 4 weken terug is... Aan de andere kant, laatste feest deze zomer. Dus gaat wel paar maanden duren tot mn volgende feestje... Keuzes keuzen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 20:23 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:
k wil ook zaterdag op craft aan de 4... kleine kans dat ik daar nog aan kan komen?

Iemand ervaring met "bruin achtige" caps waar ook 4 in zit?

Die bruine caps zijn op een ''bijzondere'' manier het festival terrein opgekomen, mijn advies is afblijven!!

Bestellen duurt 4 dagen dus das te laat, sommige smartshops in het zuiden van het land verkopen het nog dacht ik

Ja ze verkopen het nog bij mijn smartshop waar ik wel eens kom, maar daar zijn ze juist bruin, vandaar. Je kunt het er ook niet afvrijven, zit aan de binnenkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 21:34 

Hardtraxx Veteran

Na een tijdje zat ik ook op 3 tot 3.5 pil op een feestje. Begon om 11 en eindigde pas om 8. Nu ben ik aan het afbouwen. Afgelopen zaterdag tijdens A day at the park 2 domino's gebruikt. Ging prima en op is op. :)

edit: wat is het voordeel van pure MDMA kristallen tov xtc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 08:49 

Donateur

Kepro schreef:
wat is het voordeel van pure MDMA kristallen tov xtc?

Deze vraag is al vaker geweest hier maar om het even kort samen te vatten. Enige voordeel is met Pure M dat het poeder is en dus sneller wordt opgenomen. Voorderest zijn er in mijn ogen enkel nadelen.

- Pure M (kan geen 100% pure zijn), daarnaast is het 9/10x versneden.
- Je hebt geen overzicht (met likjes) hoeveel je naar binnen gooit.
- De XTC markt is zeer goed, een bekende XTC pil bevat tegenwoordig alleen kleurstof/bindmiddel/mdma dus is eigenlijk precies hetzelfde als pure M (alleen weet je wel dat 200mg mdma erin ook 200mg is en niet versneden.
- Mensen zeggen altijd dat ze meer gaan spaces van M, de enige oorzaak wat ik hierin kan vinden is dat je met likjes veel meer inneemt dan met een kwart pilletje. Gooi er maar eens 1,5 pil in één keer in en dan zal je ook net zo gaan space.
- Volgens mij verneukt je met pure M meer je tanden omdat een pil makkelijk naar binnen glijd en de poeder nog wel eens ertegen kan komen. (maar dat ik niet bevestigen).

Andere leden kunnen mij wel aanvullen indien er iets ontbreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:04 

Bierkoning

Nouja mijn belevingen zijn echt totaal anders :P Ik prefereer M ver boven X. Sowieso heb ik met X dat ik de ene keer te hard ga en de andere keer geen reet voel, terwijl ik met M altijd een beetje op hetzelfde chille niveau zit. Daarnaast ga ik er in vergelijking met X ook veel minder van kaken en shit.

Het enige waar je op moet letten is dat je niet om de havenklap bij gaat pakken, en geen hele vingertoppen vol. Dan kun je in mijn ogen ook niet gauw te hard gaan.

En de M die ik heb is niet versneden, het zijn altijd ziek grote kristallen die ik zelf zelfs nog fijn moet maken omdat ze anders te groot zijn, maar dit kan per dealer verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:12 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:
wat is het voordeel van pure MDMA kristallen tov xtc?

Deze vraag is al vaker geweest hier maar om het even kort samen te vatten. Enige voordeel is met Pure M dat het poeder is en dus sneller wordt opgenomen. Voorderest zijn er in mijn ogen enkel nadelen.

- Pure M (kan geen 100% pure zijn), daarnaast is het 9/10x versneden.
- Je hebt geen overzicht (met likjes) hoeveel je naar binnen gooit.
- De XTC markt is zeer goed, een bekende XTC pil bevat tegenwoordig alleen kleurstof/bindmiddel/mdma dus is eigenlijk precies hetzelfde als pure M (alleen weet je wel dat 200mg mdma erin ook 200mg is en niet versneden.
- Mensen zeggen altijd dat ze meer gaan spaces van M, de enige oorzaak wat ik hierin kan vinden is dat je met likjes veel meer inneemt dan met een kwart pilletje. Gooi er maar eens 1,5 pil in één keer in en dan zal je ook net zo gaan space.
- Volgens mij verneukt je met pure M meer je tanden omdat een pil makkelijk naar binnen glijd en de poeder nog wel eens ertegen kan komen. (maar dat ik niet bevestigen).

Andere leden kunnen mij wel aanvullen indien er iets ontbreekt.

Ah bedankt.

Pommer schreef:
Nouja mijn belevingen zijn echt totaal anders :P Ik prefereer M ver boven X. Sowieso heb ik met X dat ik de ene keer te hard ga en de andere keer geen reet voel, terwijl ik met M altijd een beetje op hetzelfde chille niveau zit. Daarnaast ga ik er in vergelijking met X ook veel minder van kaken en shit.

Het enige waar je op moet letten is dat je niet om de havenklap bij gaat pakken, en geen hele vingertoppen vol. Dan kun je in mijn ogen ook niet gauw te hard gaan.

En de M die ik heb is niet versneden, het zijn altijd ziek grote kristallen die ik zelf zelfs nog fijn moet maken omdat ze anders te groot zijn, maar dit kan per dealer verschillen.

Goed om te wet en :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:15 

Bierkoning

Haha :P

Het is trouwens wel fucking vies, maarja gewoon een paar goeie slokken nemen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:49 

Hardtraxx Veteran

Morgen weer 4-FA :love: en voor tijdens After Motherfuckers heb ik nog een domino liggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:50 

Donateur

Pommer schreef:
En de M die ik heb is niet versneden, het zijn altijd ziek grote kristallen die ik zelf zelfs nog fijn moet maken

Dit zegt niks, doe beetje bindmiddel bij poeder en je maakt zo kristallen die weer beter verkopen ;)
En mdma kan nooit meer dan 86% puur zijn, koop je een gram van 20 euro. Dan heb je maximaal 860mg werkende stof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 10:01 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk dagje gehad op CRAFT, eerst een cap van 200mg 4-FMP en later nog speed bijgepakt. Mede mogelijk gemaakt door een niet nader te noemen Hardtraxxer, thanks nog :D
Heb 1x eerder 200mg 4-FMP gehad maar dat was na fatsoenlijke maaltijden, had nu alleen 2 boterhammen op dus ging wel heel hard, had ook even een 10 minuutjes dat ik dacht K.O. te gaan en er niet veel meer van snapte, stond nog even met flevoboys te praten in de veronderstelling dat het El Mare was :lol:

Op die 10 minuutjes na echt heerlijk gegaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 13:40 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met de 4-fa Route 66 (pilvorm dus) op feesten? Heb deze wel een x in een thuissetting gehad (1 pil gewoon) en daar was ie wel chill ben benieuwd hoe het op feesten is, want van de xtc word ik wel een beetje moe.. dus waarschijnlijk op Ground Zero Route 66 doen.
Hoeveel pillen moet ik dan meenemen? Heb gehoord dat bijpakken niet helpt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 21:47 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Heerlijk dagje gehad op CRAFT, eerst een cap van 200mg 4-FMP en later nog speed bijgepakt. Mede mogelijk gemaakt door een niet nader te noemen Hardtraxxer, thanks nog :D

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:02 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:

Hahaha en dan staat er: 'Kevin-Raw (Donateur)'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:35 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:00 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
stond nog even met flevoboys te praten in de veronderstelling dat het El Mare was :lol:

Haha episch momentje was dat ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 13:54 

Bierkoning

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
En M die ik heb is niet versneden, het zijn altijd ziek grote kristallen die ik zelf zelfs nog fijn moet maken

Dit zegt niks, doe beetje bindmiddel bij poeder en je maakt zo kristallen die weer beter verkopen ;)
En mdma kan nooit meer dan 86% puur zijn, koop je een gram van 20 euro. Dan heb je maximaal 860mg werkende stof.

Ook prima joh :P Gaat mij meer om het punt dat ik M chiller vind dan X. Afgelopen zaterdag ook weer gemerkt, hele dag fucking chill gevoeld en niet te hard gegaan/vaag geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:20 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:

Haha donateur bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 01:44 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
Iemand ervaring met de 4-fa Route 66 (pilvorm dus) op feesten? Heb deze wel een x in een thuissetting gehad (1 pil gewoon) en daar was ie wel chill ben benieuwd hoe het op feesten is, want van de xtc word ik wel een beetje moe.. dus waarschijnlijk op Ground Zero Route 66 doen.
Hoeveel pillen moet ik dan meenemen? Heb gehoord dat bijpakken niet helpt?

Goede shizzle. 1tje was achteraf goed genoeg geweest. (Had er 2 gedaan, was iets té voor mijn gevoel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Ben nou wel erg nieuwsgierig hoeveel MisterR1 uiteindelijk naar binnen heeft gegooid xd

Uit zijn verslag in het Feest-topic word ik helaas niet veel wijzer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 15:48 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Ben nou wel erg nieuwsgierig hoeveel MisterR1 uiteindelijk naar binnen heeft gegooid xd

Dan belt hem effe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 22:21 

Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:

Haha, lees het nu pas! Feesten topic is niet echt de plek volgensmij :P

Was rond een uurtje of 20:00uur begonnen, maar hadden net gegeten dus de eerste sloeg niet aan. Dus ff gewacht tot 22:15, toen weer een halve naar binnen gegooid en die viel heerlijk. In totaal 2.5 op. (Waren tot 05:30 uur doorgegaan, was nog een after)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 15:36 

Hardtraxx Veteran

MisterR1 schreef:
ErikZ schreef:

Was rond een uurtje of 20:00uur begonnen, maar hadden net gegeten dus de eerste sloeg niet aan. Dus ff gewacht tot 22:15, toen weer een halve naar binnen gegooid en die viel heerlijk. In totaal 2.5 op. (Waren tot 05:30 uur doorgegaan, was nog een after)

Beetje lafjes hoor voor de laatste keer dit seizoen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 23:01 

Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
MisterR1 schreef:
ErikZ schreef:

Beetje lafjes hoor voor de laatste keer dit seizoen..

Mwah, had er 4 bij me, maar scheinbaar was het feest er niet naar.
Daarom heb ik mijn festivalseizoen ook verlengd, ML it iss!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 11:12 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag met vrienden thuis weer een truffels :D

Heb alleen 2 jonge katten, denk dat ik die maar in de gang opsluit voor de eerste 2 uur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 13:05 

Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Zaterdag met vrienden thuis weer een truffels :D

Heb alleen 2 jonge katten, denk dat ik die maar in de gang opsluit voor de eerste 2 uur xd

HAHA LOL! Kan ook wel vet zijn als je die beestjes opeens voor iets heel anders gaat zien :P
Vorige  1 ... 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic