wrote:Niet doen, pep overheerst en zal de lekkere euforische werking van meph verminderen.wrote:Zaterdag dus aan de Mephedrone. Heb iets minder dan een grammetje ter beschikking gekregen. Erg veel zin in (en benieuwd!) Valt er eventueel voor aanvang nog iets van pep te combineren, of is dit niet aan te raken aangezien die vaatvernauwende werking van Meph?
Zoals meerdere hier zeggen is dit inderdaad veels te veel. PNXRMX gebruikt heel weinig, echt heel weinig (wel verstandig) en gaat er heerlijk op. 3 domino's zit je dik over de 600mg heen. Heb in het verleden ook wel eens 5/6 pillen naar binnen geknald maar je wordt er alleen maar vager en vager door. Verliest je evenwicht en je kop ziet eruit alsof je 5 uur boven heet vuur heb gehangen. De "feeling" van XTC gaat met ups en downs, je denkt te snel dat hij gaat uitwerken waardoor je weer meer gaat pakken terwijl je eigenlijk nog gewoon hard gaat.wrote: Gaat me er meer om, ik wil zaterdag verdeeld over 12 uur (incl afterparty dus) gewoon in totaal ongeveer 3 witte domino's gebruiken, zeker niet meer!
Kevin, even ingaand op wat je zegt dat je sneller bijpakt, wij pakken niet eerder bij binnen 2 uur van de vorige. Dus stel we beginnen om 19:00uur, nemen we niet eerder 21:00uur weer in. Nemen tussendoor genoeg pauzes om wat af te koelen, wat te drinken... 3 is misschien wat aan de hoge kant, maar dacht verdeelt over 12 uur dat het opzich wel kan.
Hoe ik er bij loop boeit me eigenlijk vrij weinig... Wat een ander er van vind kan me eigenlijk niet zo heel veel uitmaken. Vind het lastig, wil eigenlijk nog 1 keer lekker gaan op CRAFT, maar probleem is inderdaad dat ik op Defqon verdeeld over 1 weekend 5 pillen naar binnen heb zitten vreten, en dat dat nog maar 4 weken terug is... Aan de andere kant, laatste feest deze zomer. Dus gaat wel paar maanden duren tot mn volgende feestje... Keuzes keuzen haha!