Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 00:17 

Hardtraxx Veteran

3 dagen achter elkaar aan de pillen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 00:21 

Hardtraxx Newbie

stefan_helmond schreef:
3 dagen achter elkaar aan de pillen :lol:

Vrijdag alleen een halve gehad, telt niet echt toch? :P
Of toch wel iets te hard van stapel gelopen bij het eerste keer gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 02:46 

Hardtraxx Veteran

Je bent echt stom bezig geweest. Heb je je überhaupt ingelezen of heb je gewoon maar wat naar binnen gegooid? Denk dat laatste.

De ongeschreven regel is minimaal 6 tot 8 weken wachten voor je weer gebruikt om je serotonine voorraad de kans te geven zich weer op te laden.
MisterR1 schreef:
Vrijdag alleen een halve gehad, telt niet echt toch? :P

Ook een halve telt dus. Ook hierdoor wordt er serotonine verbruikt en zou je dus weer 6-8 weken moeten wachten om het op peil te krijgen.

Dat je op de zondag niks voelde van twee halfjes is niet vreemd, je hebt al je serotonine erdoor gejagen. Kan me ook niet echt voorstellen dat je van die hele domino nog echt een lovegevoel hebt gehad, je zult wel meer aan het spacen zijn geweest?

Nu heb je dus 3 weken later (afgelopen zondag) weer gebruikt? Vindt je het gek dat hij niet lekker viel, je gebruikt te veel in een veel te korte tijd.

Op je vraag over CRAFT: Ga lekker nuchter. Geen excuus, het is gewoon idioot om dan weer te gebruiken.

Als je xtc leuk en speciaal wilt houden raad ik je aan om even een dikke pauze van minimaal een half jaar te nemen, als je op deze manier door gaat moet je hier niet komen zeuren dat je er over twee maanden niks meer van voelt en dat het niet leuk meer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 10:32 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
De ongeschreven regel is minimaal 6 tot 8 weken wachten

Lul niet joh, binnen twee weken is je serotonine gewoon weer op peil. Als die gozer toch lekker wil knallen op CRAFT (zijn laatste festival van het seizoen) gewoon doen! ;) 5 jaar geleden toen ik voor het eerst XTC had gebruikt had ik ook 7 weekenden achter elkaar. Of het goed voor me was, tuurlijk niet. De lol raakt er dan snel van af.

Als hij op CRAFT weer gebruikt wat zou er dan volgens jou erger zijn dan als hij over 6 weken weer gebruikt?
- schade blijft hetzelfde
- serotonine raakt bij beide op (zal alleen volgens jouw 6-8 weken methode minder hard gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 10:34 

Bierkoning

Ach ja het verschilt ook per situatie. Ik heb wel eens gehad dat ik 2 weken achter elkaar gebruikte en dat het beide keren super chill was, maar ik heb ook wel eens 4 maanden niks gebruikt en dan voelde ik het amper. Het ligt denk ik aan zoveel dingen of je lekker gaat of niet: Zit je bijvoorbeeld lekker in je vel, ben je fit, heb je goed gegeten enzovoort.

Neemt niet weg dat het kort achter elkaar gebruiken natuurlijk wel enorm slecht voor je is. Als je persee iets wilt moet je misschien een paar likjes MDMA nemen over de hele dag, dit kun je wat beter doseren en slaat ook minder hard in dan XTC (of je moet een half pak in één keer leeg likken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 10:46 

Donateur

Pommer schreef:
Neemt niet weg dat het kort achter elkaar gebruiken natuurlijk wel enorm slecht voor je is. Als je persee iets wilt moet je misschien een paar likjes MDMA nemen over de hele dag, dit kun je wat beter doseren en slaat ook minder hard in dan XTC (of je moet een half pak in één keer leeg likken).

Ik denk dat je met een XTC pil waarvan je weet hoeveel MG die is beter kan doseren dan een lik met een vinger in een zakje. Je weet nooit precies hoeveel er aan die natte vinger van je blijft plakken. Waarvan het meestal nog versneden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 12:47 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Ik denk dat je met een XTC pil waarvan je weet hoeveel MG die is beter kan doseren dan een lik met een vinger in een zakje. Je weet nooit precies hoeveel er aan die natte vinger van je blijft plakken. Waarvan het meestal nog versneden is.

Daar ben ik het mee eens ;)

Wat betreft het hele verhaal van moet ik op CRAFT gebruiken: als dit voorlopig je laatste festival is, zou ik het gewoon doen. Gun je hersenen daarna wel tijd om te herstellen. Je zult wel lekker gaan, maar je vernielt je receptoren behoorlijk als je het zo vaak binnen de kortste keer doet. Dat kan als gevolg hebben dat je serotoninereceptoren niet meer naar behoren werken. Ik heb ze in 5 jaar dusdanig vernietigd dat ik er nog dagelijks de gevolgen van ondervind met o.a. duizeligheid, al durf ik niet helemaal zeker te zeggen of dat daardoor komt.

Maar ik heb in mijn gekste tijden ook de ene na de andere week serotonineslurpende middelen gebruikt en ging na de zoveelste keer ook nog gewoon lekker, had euforie en een praatkick etc. Sterker nog: met de kortste pauzes had ik altijd het lekkerste effect (als ik 2 maanden droog stond had ik juist vaak het idee dat het tegen viel ofzo). Doe het gewoon, maar leer jezelf daarna wat discipline aan en ik zou dan absoluut 6 tot 8 weken aan houden. Shit is geen kinderspeelgoed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:03 

Donateur

dawasiknie schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Daar ben ik het mee eens ;)

:yay: jeej daan is het met mij eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 13:06 

Bierkoning

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Bij mij is het vaak zo dat ik van een halve pil al te hard ga, terwijl ik van af en toe 1 of 2 likjes M over een hele dag altijd heel relaxed blijf. Na verloop van tijd weet je ook wel een beetje hoeveel en hoe vaak je moet pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 15:20 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Is dit verstandig

Daar is echt maar 1 antwoord op: nee. Schrijnend als mensen adviseren om het 'gewoon' te doen.

Het gaat er alleen om hoeveel jij om je eigen lichaam geeft en hoeveel risico jij wilt lopen op hersenschade en letsel aan andere organen. Zo simpel is het. Iedere keer dat je gebruikt is een aanslag op je lichaam. Dus niet alleen de tijd die tussen gebruik zit maar ook het absolute aantal keer dat je gebruikt is belangrijk. Beperken dus! (het beste is stoppen).

Citaat:
Op je vraag over CRAFT: Ga lekker nuchter. Geen excuus, het is gewoon idioot om dan weer te gebruiken.

Absoluut eens met Fuzzy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:
De ongeschreven regel is minimaal 6 tot 8 weken wachten

Lul niet joh, binnen twee weken is je serotonine gewoon weer op peil.

Ook vooral om het leuk te houden dan. Ik ken mensen die iedere week gebruiken en het raar vinden dat ze er alleen nog maar vaag van worden en 6 pillen (of soms nog meer) op een avond weg moeten tikken.

C.R.A.F.T. wou ik eigenlijk weer aan de 4-FMP, maar kan ik niet meer aan komen voor die tijd :thumbdown:
Dan maar aan de pep of pillen denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 15:59 

Hardtraxx Newbie

Iedereen bedankt voor de reacties! Veel wisselende gdachten zien ik al. 1 vind het dom, de ander zegt gewoon nog 1 keer goed gaan. Defqon was eigenlijk vrij heftig, en het was niet zo heel slim om afgelopen Zondag die superman naar binnen te werken.

Wat betreft mn lichaam, sport minsten 2 keer in de week en probeer gezond te eten. Dus ben ook wel redelijk fit.
Tuurlijk zit ik niet te wachten op schade, wie wel? Maarja als ik me naar de tering zuip, is dat zo gezond?

Gaat me er meer om, ik wil zaterdag verdeeld over 12 uur (incl afterparty dus) gewoon in totaal ongeveer 3 witte domino's gebruiken, zeker niet meer!

Kan ik hierhmee het geweldige gevoel wat ik op Defqon had evenaren? Of is dat stofje waar jullie het over hebben niet genoeg aangevuld?

CRAFT is echt de laatste keer. Daarna begint school enzo weer, en op indoor feesten hou ik het graag bij bier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 16:16 

Hardtraxx Veteran

MisterR1 schreef:
Gaat me er meer om, ik wil zaterdag verdeeld over 12 uur (incl afterparty dus) gewoon in totaal ongeveer 3 witte domino's gebruiken, zeker niet meer!

Je moet niet van tevoren plannen hoeveel je gaat gebruiken. Gewoon op gevoel pakken. Heb avonden gehad dat ik aan een halfje tot anderhalf genoeg had en gewoon lekker ging de hele avond/nacht door, maar heb ook avonden gehad dat ik er 3 weggetikt heb (wat overigens echt niet nodig is zoveel). Gewoon op gevoel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 19:16 

Hardtraxxer

Ik vind 3 een vrij behoorlijke hoeveelheid om zomaar even als richtlijn te gaan gebruiken voor jezelf, persoonlijk zou ik na je ervaringen van de afgelopen weken gewoon wat later beginnen (begin van de avond ofzo). De eerste is bij mij meestal ook het fijnste waarna het gevoel eigenlijk alleen maar minder word en de vaagheid toeneemt. Ik zou dus wat minder nemen, maar dat is aan je zelf ofc :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 19:42 

Hardtraxx Elite

Zaterdag dus aan de Mephedrone. Heb iets minder dan een grammetje ter beschikking gekregen. Erg veel zin in (en benieuwd!) Valt er eventueel voor aanvang nog iets van pep te combineren, of is dit niet aan te raken aangezien die vaatvernauwende werking van Meph?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:38 

Hardtraxx Addict

RDJ schreef:
Strep schreef:
RDJ schreef:
FYI:

Gele granaatjes getest op 160mg MDMA.

Wat is je bron? Ik kan 't niet vinden behalve een vage Duitse site.

Testcentrum hier. Heb 2 weken moeten wachten. Het was druk. Pil kwam nog niet voor in hun systeem. Uiteindelijk 160 mg mdma. Maar geen spreiding bekend. Pilkkomt nu steeds meer hier in omloop en heb deze zelf ook al gehad.

Bagger weinig :(. Denken jullie dat je verschil merkt tussen een pil van 160 en een pil van 180 als je met halfjes werkt?
Iemand Gele Supermans zelf getest? Kan ik eveneens niets van vinden behalve een vage Duitse site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 01:42 

Hardtraxx Veteran

MisterR1 schreef:

3 is echt fucking veel. Écht fucking veel. Mag misschien wel de norm zijn om jou heen, maar verder is het echt belachelijk. Dat komt er ook van als je zo ontzettend hard begint (mijn 1e keer bestond uit 1/5 van een domino + nog eens 1/5 qua hoeveelheid omgerekend), omdat de tolerantie al gauw opbouwt. Ik zou zelf nu maar gewoon wachten totdat je het over een halfjaar oid weer gaat doen, en dan een stuk rustiger aan beginnen qua dosering. Zo hou je het ook leuk voor jezelf terwijl je veel minder schade oploopt. 3 pillen is veel meer dan 3x zo slecht als 1 pil voor zover bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 08:59 

Donateur

Klaasfondue2 schreef:
Zaterdag dus aan de Mephedrone. Heb iets minder dan een grammetje ter beschikking gekregen. Erg veel zin in (en benieuwd!) Valt er eventueel voor aanvang nog iets van pep te combineren, of is dit niet aan te raken aangezien die vaatvernauwende werking van Meph?

Niet doen, pep overheerst en zal de lekkere euforische werking van meph verminderen.

MisterR1 schreef:

Zoals meerdere hier zeggen is dit inderdaad veels te veel. PNXRMX gebruikt heel weinig, echt heel weinig (wel verstandig) en gaat er heerlijk op. 3 domino's zit je dik over de 600mg heen. Heb in het verleden ook wel eens 5/6 pillen naar binnen geknald maar je wordt er alleen maar vager en vager door. Verliest je evenwicht en je kop ziet eruit alsof je 5 uur boven heet vuur heb gehangen. De "feeling" van XTC gaat met ups en downs, je denkt te snel dat hij gaat uitwerken waardoor je weer meer gaat pakken terwijl je eigenlijk nog gewoon hard gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 13:23 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Klaasfondue2 schreef:

Niet doen, pep overheerst en zal de lekkere euforische werking van meph verminderen.

Helaas Kev nu ben ik het niet met je eens :P
Ik ervaar dat dus echt totaal niet zo. Soms versterkt het de rush bij mij juist en ik vind dus echt niet dat pep overheerst. Dat warme, energieke gevoel van mephedrone overheerst altijd, in combinatie met wat voor drug dan ook :)

Ervaringen kunnen hier natuurlijk in verschillen, maar vind het toch wel gek dat pep bij jou overheerst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 13:30 

Donateur

Jaa ik vind die rush veel lekkerder als ik Meph only doe :D Dan dat ik al aardig wat tikkies pep op heb. Maar zal inderdaad wel eigen ervaring zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 14:58 

Hardtraxx Elite

k wil ook zaterdag op craft aan de 4... kleine kans dat ik daar nog aan kan komen?

Iemand ervaring met "bruin achtige" caps waar ook 4 in zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 15:17 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
k wil ook zaterdag op craft aan de 4... kleine kans dat ik daar nog aan kan komen?

Iemand ervaring met "bruin achtige" caps waar ook 4 in zit?

Die bruine caps zijn op een ''bijzondere'' manier het festival terrein opgekomen, mijn advies is afblijven!!

Bestellen duurt 4 dagen dus das te laat, sommige smartshops in het zuiden van het land verkopen het nog dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 15:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
PNXRMX gebruikt heel weinig, echt heel weinig (wel verstandig) en gaat er heerlijk op

Soms wel iig. Andere keren ga ik ook wel richting de 300mg wat meer "normaal" is denk ik hier (en eigenlijk nog steeds hoog is). Maar heb inderdaad ook erg lekkere ervaringen gehad met 50+50mg of 70+70mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 15:35 

Donateur

Ik had op Defqon 2 keer een halve superman op, zelden zo goed vermaakt. Dat is nog geen 200 mg ofzo? Even lang stoppen met MDMA doet het wel goed soms :)

Sowieso ben ik intussen van mening dat alles boven de 3 mg per kg lichaamsgewicht fors overkill is en niet bijdraagt aan een leukere avond ofzo... In mijn geval kan ik alsnog 300 mg opvreten maar goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 16:45 

Donateur

dawasiknie schreef:
In mijn geval kan ik alsnog 300 mg opvreten maar goed :P

Dikzak
Vorige  1 ... 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic