Afgelopen zaterdag met drie vrienden aan de oranje wifi's gezeten bij een deephouse/classics/happyhardcore/dubstep feest in een discotheek hier vlakbij. Begonnen met een kwartje, na een half uur voelde ik me wat lichter worden , en er werd toen ook ineens heerlijke deephouse gedraaid, dus nog een kwartje bijgenomen waarna ze allebei redelijk snel na elkaar inkickten ! Heerlijk gevoel, lekker staan konijnendansen en gewoon met een normale kop rondgelopen en fatsoenlijk gesprekken kunnen voeren. Na zo'n 2 uur voelde ik het effect minder worden, dus tijd voor nog een laatste kwartje.
Aangezien ik snel moest bijpakken (bewaking houdt alles goed in de gaten), snel wat afgebeten, dit bleek dus driekwart te zijn ipv een kwartje

. Was met een meisje aan het praten en jawel, hij begon in te kicken. Ik zei maar tegen haar dat ze beter kon stoppen met praten, en ging ging echt kneiterhard. De muziek werd ook steeds lomper, dus flink dansjes kunnen doen ! Na thuiskomst nog een halfuur onder de douche gezeten, was wel chill !
Voortaan maar beter kijken wat ik bijpak, dit was wel iets teveel van het goede

.