Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:58 

Donateur

PNXRMX schreef:
Brmn schreef:
Je kan natuurlijk ook je vinger gewoon gebruiken, smaakt wel vies maar je ziet wel wat je naar binnen werkt.

Pure M is sowieso goed trouwens, beter dan dat je noten op eet:)

"Noten" zijn ook pure M in bijna alle gevallen (iig nooit MDMA en amfetamine/speed, wat veel mensen wel eens denken). Enig verschil tussen de twee is wellicht hoeveel je neemt en hoe vaak je bijpakt. In principe is een halfje van 100mg precies hetzelfde als omgerekend 100mg pure M (dus 120mg aan M totaal bij 83% puur). Misschien dat de M net wat sneller afgebroken is en ietsjes eerder begint te werken, maar verder hetzelfde.

Laat die gasten lekkere denken dat pure M anders is dan noten, deze discussie is al te vaak geweest. Maar mongolen blijven altijd maar zeggen dat ze veel lekkerder gaan pure M. Vooral prachtig altijd die lui die zeggen ja van "noten" krijg ik altijd meer speedy effect (door amfetamine die er ook inzit) en van pure M alleen het "space" effect :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 12:09 

Donateur

Iemand nog leuke drugsplannen voor dit weekend? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 12:09 

Hardtraxx Veteran

Nou ik wou 4f gaan doen, maar als ik zo de weerberichten lees over Dominator met 34 graden ga ik toch twijfelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Laat die gasten lekkere denken

Iemand moet het ze vertellen, anders leren ze het ooit nooit. Kan iemand moeilijk verwijten dat ze iets niet weten als iedereen om hen heen hetzelfde roept :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 15:15 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Nou ik wou 4f gaan doen, maar als ik zo de weerberichten lees over Dominator met 34 graden ga ik toch twijfelen..

Zou pas om een uurtje of 19:00 droppen dan, en sowieso meer drinken dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 16:01 

Hardtraxx Veteran

Van 4-F krijg je juist lekkere rillingen dus elk zuchtje wind voelt als een orkaan, heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:58 

Hardtraxx Elite

Of ik nog drugsplannen heb... Zondag alweer dr aan gezeten, wifi's. Misschien vanaaf un lijn ofzo wie weet. Voorlopig eerst pils en whiskey zometeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 11:13 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Iemand nog leuke drugsplannen voor dit weekend? :D

Weet ik nog niet zie ik morgen wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 01:13 

Hardtraxx Addict

RDJ schreef:
FYI:

Gele granaatjes getest op 160mg MDMA.

Wat is je bron? Ik kan 't niet vinden behalve een vage Duitse site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 01:28 

Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk rond een uurtje of 5 mijn capsule 4fa toch maar ingenomen en het was eerlijk gezegd geen enkel probleem met de hitte. Gewoon je zelf een douche geven in de tent blijven waar de wind gewoon doorheen komt. Geen problemen verder gehad dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 14:16 

Donateur

El Mare schreef:
Uiteindelijk rond een uurtje of 5 mijn capsule 4fa toch maar ingenomen en het was eerlijk gezegd geen enkel probleem met de hitte. Gewoon je zelf een douche geven in de tent blijven waar de wind gewoon doorheen komt. Geen problemen verder gehad dus :D

Ging inderdaad prima, ik dropte de eerste capsule al op de parkeerplaats :$ Geen last gehad van de hitte, lekker zwembroekie aan en het water in was heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 15:25 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Precies hetzelfde gedaan :) Rillingen/kippenvel en die zuchtjes wind waar een heerlijk gevoel!!

Het totaal niet kunnen slapen van 4-f begin ik nu wel echt vervelend te vinden, iemand een tip hiervoor (benzo's zijn geen oplossing)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:10 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
El Mare schreef:

Precies hetzelfde gedaan :) Rillingen/kippenvel en die zuchtjes wind waar een heerlijk gevoel!!

Het totaal niet kunnen slapen van 4-f begin ik nu wel echt vervelend te vinden, iemand een tip hiervoor (benzo's zijn geen oplossing)?

De een kan er wel van slapen, ik heb hetzelfde. Kan er ook niet van slapen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 16:47 

Donateur

Mieters hard aan de beurt gisteren: Meph, G en op t einde keta en tussendoor lachgas. Vooral die balonnen waren echt té nice elke keer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:23 

Hardtraxx Newbie

Strep schreef:
RDJ schreef:
FYI:

Gele granaatjes getest op 160mg MDMA.

Wat is je bron? Ik kan 't niet vinden behalve een vage Duitse site.

Testcentrum hier. Heb 2 weken moeten wachten. Het was druk. Pil kwam nog niet voor in hun systeem. Uiteindelijk 160 mg mdma. Maar geen spreiding bekend. Pilkkomt nu steeds meer hier in omloop en heb deze zelf ook al gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:47 

Hardtraxx Veteran

Wil misschien zaterdag weer een keer X gebruiken, alweer tijdje geleden....160 mg lijkt me daarvoor een prima hoeveelheid. Even rondkijken als ik ze kan vinden hier in de regio,
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 00:05 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag met drie vrienden aan de oranje wifi's gezeten bij een deephouse/classics/happyhardcore/dubstep feest in een discotheek hier vlakbij. Begonnen met een kwartje, na een half uur voelde ik me wat lichter worden , en er werd toen ook ineens heerlijke deephouse gedraaid, dus nog een kwartje bijgenomen waarna ze allebei redelijk snel na elkaar inkickten ! Heerlijk gevoel, lekker staan konijnendansen en gewoon met een normale kop rondgelopen en fatsoenlijk gesprekken kunnen voeren. Na zo'n 2 uur voelde ik het effect minder worden, dus tijd voor nog een laatste kwartje.

Aangezien ik snel moest bijpakken (bewaking houdt alles goed in de gaten), snel wat afgebeten, dit bleek dus driekwart te zijn ipv een kwartje :lol: . Was met een meisje aan het praten en jawel, hij begon in te kicken. Ik zei maar tegen haar dat ze beter kon stoppen met praten, en ging ging echt kneiterhard. De muziek werd ook steeds lomper, dus flink dansjes kunnen doen ! Na thuiskomst nog een halfuur onder de douche gezeten, was wel chill !

Voortaan maar beter kijken wat ik bijpak, dit was wel iets teveel van het goede :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 08:33 

Donateur

Gozer uit Delft zaterdag na het gebruik van 4-fa een hartinfarct gehad in de bus terug van Dominator. Had in totaal 4 caps op van 170mg per stuk. Verspreid over heel de dag. Ben benieuwd of dit gewoon toeval was want het is gewoon een amfetamine en genoeg mensen die dik over deze dosis heen gaan met bijvoorbeeld speed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 09:53 

Kevin-Raw schreef:
Gozer uit Delft zaterdag na het gebruik van 4-fa een hartinfarct gehad in de bus terug van Dominator. Had in totaal 4 caps op van 170mg per stuk. Verspreid over heel de dag. Ben benieuwd of dit gewoon toeval was want het is gewoon een amfetamine en genoeg mensen die dik over deze dosis heen gaan met bijvoorbeeld speed.

heb vrienden die ook 3 of 4 x bijpakken(ook nog in combinatie met andere dingen)...

Heeft er misschien wel mee te maken, maar ik denk wel toeval ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 09:54 

Donateur

Door die hitte moet je hart ook nog harder werken dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 10:04 

Hardtraxx Veteran

Mogelijk heeft hij ook een kleine hartafwijking, speelt ook mee natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:57 

Donateur

Mogelijk is het gewoon ongelofelijk dom om 3 keer 4f bij te pakken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 18:45 

Donateur

Dat sowieso, maar goed een halve gram pep weg tikken niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:18 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Dat sowieso, maar goed een halve gram pep weg tikken niet?

Minder slecht voor je rikketik dan 4fmp.
Er wordt overal gewaarschuwd om niet vaker dan 1 keer 4fmp bij te pakken. Doe het dan ook niet. Vooral omdat het imo totaal geen effect heeft om het bij te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 22:44 

Hardtraxx Newbie

Zit al een vrij lange tijd op Hardtraxx, maar toch maar even een account aangemaakt om onder ander in dit topic wat vragen te kunnen stellen. Ben eigenlijk kwa drugs niet een evaren gebruiker, meer beginnend op het gebied van XTC.

Op Defqon was mijn eerste keer echt gebruiken. Ik was met 3 hele goede vrienden die ik kan vertrouwen, dus daar besloten om het maar is te proberen. Misschien handig om wat informatie te geven over mezelf. Ben ongeveer 1,85 en weeg ongeveer 92 kilo. Vrienden van mij hadden witte domino's mee van ongeveer 200mg.

Vrijdagavond tijden de opening van het festival de eerste halve genomen. Viel opzich wel lekker, maar moest toch ff wennen aan het gevoel. Het gevoel was niet heel erg heftig ofzo, was eigenlijk beetje opgelucht toen die was uitgewerkt. Niet dat ik het niet lekker vond, maar toch ff van ''Wat gebeurt er met me''

Toen de zaterdag, rond een uurtje of 18:00uur begonnen met een halve, en zo verder gegaan tot 03:30uur. In totaal die Zaterdag had ik volgensmij 2.5 op. Deze werkten allemaal fantastisch, tijd is voorbij gevlogen, had het enorm naar mn zin. Heerlijk eurofisch gevoel, muziek was lekker, aardige mensen, goede sfeer, beetje zweverig, lekker ergievol, top!

Zondag om 15:00uur begonnen, maar twee keer een halve (verdeeld over 3 uurtjes) sloegen allebei niet aan. Toen maar gewacht tot 20:00uur en toen een hele domino naar binnen gewerkt. Deze werkte echt keilekker, daarna nog om half 10 halve bijgenomen en toen vond ik het mooi geweest.

Voor een eerste keer dus best wel heftig (volgens mijn vrienden dan). Maar nu komt mijn vraag.
Afgelopen Zondag ben ik met diezelfde vrienden naar Dancetour in Zwolle geweest. Vriend heeft daar een kamer, dus afentoe ff naar zn kamer biertje doen en wat eten. Op die dag zelf redelijk wat bier gedronken en slecht gegeten, dus was ook redelijk aangeschoten.

Vriend had nog een halve rode superman over van Qlimax (ook ongeveer 200mg een hele), dus die halve heb ik ingenomen. Nu is House eigenlijk totaal niet mijn muziek. Dus hij viel niet echt lekker. Kreeg het ontzettend warm, maar voelde me niet vrij genoeg om mijn shirt uit te doen. Daarnaast zag ik mensen dubbel wat me redelijk misselijk maakte. Dat alles bij elkaar, niet mijn muziek, de warmte, het dubbelzien, zorgde en dus DENKIK voor dat hij niet lekker viel. Gelukkig was die vrij snel uitgewerkt. Ongeveer 1.5uur nadat ik de pil had ingenomen was die al uitgewerkt.

Nu ga ik dit weekend naar CRAFT, wat mijn laatste festival word dit seizoen. Dus wil eigenlijk nog 1 keer lekker gaan op witte domino's. Is dit verstandig? Is de kans dat er gebeurde tijdens Dancetour, ook gebeurd tijdens CRAFT? Ben er toch wel iets wat zenuwachtig van geworden, wat me niet erg handig lijkt.

Sorry voor het lange verhaal, hopelijk hebben jullie de tijd om het te lezen en me wat tips te geven ofzo. Alvast bedankt Hardtraxxers!
Vorige  1 ... 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic