Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 19:49 

Hardtraxx Veteran

Alcohol + G is echt een combi waar je heel goed mee moet uitkijken, maar dat wist je al hoop ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 20:24 

Hardtraxx Veteran

Koleerte, dat je nog ademt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:21 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Alcohol + G is echt een combi waar je heel goed mee moet uitkijken, maar dat wist je al hoop ik :P

Ja downer + downer val je in slaap. Maar een upper houd dit weer tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:38 

Hardtraxx Elite

Wat dom... En je beredenatie met een upper houd dit tegen... Wil je n hartaanval? Oke het gaat misschien 15 keer goed, maar ook vaak zat goed mis.
Als ik jou was zou ik geen slaap pil pakken maar lekker van je kater genieten (teminste, als je niet kunt slapen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:42 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Raven schreef:
Waarom zoveel combineren?

Ik heb eigenlijk geen idee, was niet gepland van te voren. In de busreis bier drinken en sos en dan op het feest zelf alleen 4fa. Dat was de planning. Helaas in het verloop van de avond de verleiding van de aangeboden genotsmiddelen niet kunnen weerstaan.

Tja, kan een keer gebeuren. Zelf ook een keer ten prooi gevallen aan zoiets, al bleef het toen bij uppers. (xtc,mdma,mephedrone en 4fa, leuke dag gehad, wel een stomme week)

Overigens ook de ommekeer voor mij, doe amper nog iets gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 08:49 

Donateur

Hard4Us schreef:
Wat dom... En je beredenatie met een upper houd dit tegen... Wil je n hartaanval? Oke het gaat misschien 15 keer goed, maar ook vaak zat goed mis.
Als ik jou was zou ik geen slaap pil pakken maar lekker van je kater genieten (teminste, als je niet kunt slapen)

Sos + alcohol is ook een upper en een downer. Zelfs blowen terwijl je aan de xtc zit. Alles is niet goed voor je rikketik. Na een avondje flink aan de speed drop ik ook een slaappil tuurlijk weet ik hier de risico's van en dat het niet verstandig is.
Zolang je hart geen afwijking heeft zou hij dit aan moeten kunnen. Kon trouwens gewoon slapen zondagochtend, maar dat kwam door de G
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 17:22 

Hardtraxx Newbie

Eergisteren op Wish twee rode bugatti's genomen over 6-8 uur. Nu heb ik sinds gisteravond een soort "slaap"/verdovend gevoel aan de buitenkant van me beiden duimen. Als je erover heen gaat voelt het als een verdoving die je ook krijgt bij de tandarts.

Ook op een andere forum gevraagd waardoor het kan komen en daar gaf iemand aan dat het waarschijnlijk komt omdat al me serotonine naar me duimen is gezakt wat vervolgens een storing in me zenuwen veroorzaakt. Ook gaf ze als tip om met me handen boven me hoofd te slapen zodat het wat kan zakken.

Vroeg me af of jullie dit wel eens gehoord hebben na het gebruik van XTC of M? En hoe lang zoiets kan aanhouden? Op wat voor moment zou je hiervoor naar de huisarts moeten?

Heb voor de rest geen pijn oid. Enkel dat ik alles wat ik voel hier nu aan verbindt maar dat zit in me hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:31 

Hardtraxx Veteran

Tjangerino schreef:
Ook op een andere forum gevraagd waardoor het kan komen en daar gaf iemand aan dat het waarschijnlijk komt omdat al me serotonine naar me duimen is gezakt wat vervolgens een storing in me zenuwen veroorzaakt. Ook gaf ze als tip om met me handen boven me hoofd te slapen zodat het wat kan zakken.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:40 

Hardtraxx Elite

Tjangerino schreef:
Eergisteren op Wish twee rode bugatti's genomen over 6-8 uur. Nu heb ik sinds gisteravond een soort "slaap"/verdovend gevoel aan de buitenkant van me beiden duimen. Als je erover heen gaat voelt het als een verdoving die je ook krijgt bij de tandarts.

Vroeg me af of jullie dit wel eens gehoord hebben na het gebruik van XTC of M? En hoe lang zoiets kan aanhouden? Op wat voor moment zou je hiervoor naar de huisarts moeten?

Heb voor de rest geen pijn oid. Enkel dat ik alles wat ik voel hier nu aan verbindt maar dat zit in me hoofd.

nog nooit van gehoord, wel raar zeg hahaha. Denk dat je je niet druk hoeft te maken, als het vaker voorkomt zou ik een keer vragen aan de dokter waarom je dat krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 11:44 

Hardtraxx Veteran

Zal wel gewoon met iets heel anders te maken hebben, ook nog nooit van gehoord. Als je het echt niet vertrouwt gewoon even langs de huisarts gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 11:53 

Donateur

Er zijn eigenlijk al veel drugstopic vergaan :P

off-topic/drugsvoorlichting-t15983.html

algemeen/drugsgebruik-informatie-tips-vragen-t8210.html

Best leuk om een beetje door te lezen hoe ik er in 2010 tegenaan keek en nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 12:21 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Coke ga ik dus nooit van m'n leven uitproberen

Best leuk om dit soort dingen terug te lezen inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:33 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
chas1n schreef:
Kevin-Raw schreef:
Gister een beetje te gek gedaan met rotzooi :x

Vertel

Conclusie;

Heel veel bier
0,5g sos
320mg 4fa (over 2 caspules)
200mg speed
10ml g

Als dat gek is, wat moet mijn gebruik dan wel niet zijn :lol:

Fuzzylogic schreef:
Fuzzylogic schreef:
Coke ga ik dus nooit van m'n leven uitproberen

Best leuk om dit soort dingen terug te lezen inderdaad :lol:

Oh ja, die quote ken ik ook van mezelf.. En dat ik nooit ga snuiven. Doei...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 19:45 

Hardtraxx Addict

Och och onze Daan moet weer even pronken met z'n drugsleventje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 20:09 

Donateur

M-arijn schreef:

Ik ben tenminste wel in staat om na al mijn gebruik fatsoenlijk naar een voetbalwedstrijd te kijken, meneer ik kijk drie kwartier naar de lucht want dat is zo mooi...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 13:08 

Donateur

dawasiknie schreef:
M-arijn schreef:

Ik ben tenminste wel in staat om na al mijn gebruik fatsoenlijk naar een voetbalwedstrijd te kijken, meneer ik kijk drie kwartier naar de lucht want dat is zo mooi...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 18:49 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
M-arijn schreef:

Godverdomme, touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 20:13 

Hardtraxx Newbie

FYI:

Gele granaatjes getest op 160mg MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 10:55 

Hardtraxx Veteran

Vandaag weer aan de domino's ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 12:34 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Vandaag weer aan de domino's ^^

Pizza?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 17:43 

Hardtraxxer

Hallo mensen, dringend vraag hier. Ik ga vanvond pure mdma gebruiken en wil ze in capsules stoppen. Voor de capsules gebruik ik de 5-htp capsules (100mg). Hoe veel mdma kan ik zo'n capsule stoppen? tot de helft? ik heb hier helaas geen weegschaal om te wegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 04:34 

Hardtraxxer

Je kan natuurlijk ook je vinger gewoon gebruiken, smaakt wel vies maar je ziet wel wat je naar binnen werkt.

Pure M is sowieso goed trouwens, beter dan dat je noten op eet:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 05:14 

Hardtraxxer

Brmn schreef:
Je kan natuurlijk ook je vinger gewoon gebruiken, smaakt wel vies maar je ziet wel wat je naar binnen werkt.

dacht ik ook aan, maar beter gewoon capsules. Ik heb gewoon zo'n halve capsule gevuld met mdma, had maat van mij ook gedaan en ging redelijk hard op. Lekker wausen met amerikanen, ben echt benieuwd hoe ze ''raven'' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 07:43 

Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
Brmn schreef:

dacht ik ook aan, maar beter gewoon capsules. Ik heb gewoon zo'n halve capsule gevuld met mdma, had maat van mij ook gedaan en ging redelijk hard op. Lekker wausen met amerikanen, ben echt benieuwd hoe ze ''raven'' :D

Ik heb ook geen idee hoe amerikanen wausen, maar op pure M ga je sowieso knetterhard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 12:31 

Hardtraxx Veteran

Brmn schreef:

"Noten" zijn ook pure M in bijna alle gevallen (iig nooit MDMA en amfetamine/speed, wat veel mensen wel eens denken). Enig verschil tussen de twee is wellicht hoeveel je neemt en hoe vaak je bijpakt. In principe is een halfje van 100mg precies hetzelfde als omgerekend 100mg pure M (dus 120mg aan M totaal bij 83% puur). Misschien dat de M net wat sneller afgebroken is en ietsjes eerder begint te werken, maar verder hetzelfde.
Vorige  1 ... 898, 899, 900, 901, 902, 903, 904 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic