Zin schreef:
Zou ook kijken naar hoe je jezelf op dat moment voelt, want ik voelde me gewoon strontnuchter op het moment. Als ik ook maar een tikkie iets anders voelde was ik niet in mijn auto gestapt.
Als je gepakt wordt ben je ook echt verschrikkelijk hard de lul (en terecht). Geloof niet dat er heel veel controles voor zijn, maar als ze je stoppen, lampje in je ogen schijnen en je pupillen reageren niet/amper, mag je direct mee naar het bureau. Prachtig testje afnemen en hoppa, ben je de lul. Geloof dat er ergens een fragmentje over online staat (waarschijnlijk Spuiten en Slikken?) over "De menselijke drugshond".
Meen mij te herinneren dat je een boete van 900-1400 euro mee naar huis neemt en een rijontzegging van minimaal een half jaar, maar pin me daar niet op vast. Wordt trouwens ook nog herhaald in het bovengenoemde filmpje.
En dat is nog niet eens het ergst denkbare scenario van rijden onder invloed. In het ergste geval rij je iemand dood, eens kijken hoe je je daar de rest van je leven over voelt.
Ik zou zeggen ga OF lekker met de bus, OF 100% BOB 0% op! Iedereen blij