Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 14:00 

Hardtraxx Veteran

300mg 4FMP is iets té.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 22:27 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
300mg 4FMP is iets té.

Waarom zoveel? Na 150/180 mg ongeveer heeft het geen extra effect meer en is het een extra aanslag op je lichaam. Ging je te hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 23:09 

Hardtraxx Addict

Pfoe 300 MG :surrender: haha ik vind 150mg al genoeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:42 

Hardtraxx Veteran

Was in 2x 150mg met 4 uur ertussen ofzo.

De 1e ging gewoon zoals altijd, maar na die 2e begon het zich meer naar de voorgrond te dringen, waar ik het fijn vind met 4fmp dat het op de achtergrond werkt. (Dat is dus ook de reden dat ik al heel lang geen mdma-achtige dingen meer doe)

Kreeg dus een beetje koppijn omdat mijn gezicht wat strakker stond dan normaal en ben heel lang duizelig geweest. En heb ook als een gek lopen zweten. Maargoed dat het bij 4 bleef, zodat ik het allemaal wel bewust meemaakte en genoeg water erbij dronk, zou met xtc wel anders geweest zijn ;)
chas1n schreef:
Raven schreef:
300mg 4FMP is iets té.

Waarom zoveel? Na 150/180 mg ongeveer heeft het geen extra effect meer en is het een extra aanslag op je lichaam. Ging je te hard?

Te hard gaan op 4 dat het ik niet echt ervaren.. Probeerde het effect te verlengen wat ik wel vaker heb gedaan en gewoon goed ging. (wel wat minder aantal mg) Maar ik werd er niet meer energiek van eigenlijk, benen waren om 20.00 al op, en mijn rug begon toen ook al pijn te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:11 

Bierkoning

Pommer schreef:
Op Defqon voor het eerst sinds Hard Bass weer xtc nemen. Heb blauwe Warner Bros (gloednieuw geloof ik), dus ben benieuwd. Zijn in ieder geval weer aardige joekels :P

Kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:18 

Hardtraxx Veteran

Vertel, appelwangetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:33 

Hardtraxx Addict

Ik had eergisteren bij de eerste 4F ook nergens last van, maar na die 2de heb ik altijd onrustige maag en eindig meestal altijd thuis of op de after met het feit dat ik weer moet gaan kotsen... ik heb dit al de afgelopen keren gehad met zowel pillen of 4F ik vraag me af waar dit aan ligt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:51 

Donateur

Zin schreef:
Ik had eergisteren bij de eerste 4F ook nergens last van, maar na die 2de heb ik altijd onrustige maag en eindig meestal altijd thuis of op de after met het feit dat ik weer moet gaan kotsen... ik heb dit al de afgelopen keren gehad met zowel pillen of 4F ik vraag me af waar dit aan ligt :/

Teringzooi op een lege maag, maag gaat irriteren en je moet kotsen. Probeer wat te eten tijdens het trippen om je maag wat te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:54 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Zin schreef:

Teringzooi op een lege maag, maag gaat irriteren en je moet kotsen. Probeer wat te eten tijdens het trippen om je maag wat te vullen.

Ja dat was wel mijn plan om tussendoor wat te eten, maar ik vind dat moeilijk met zon droge moel :lol:
Ik zal het de volgende keer gewoon proberen naar binnen te duwen en steeds met drinken erbij.

thanks voor de tip :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:02 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Zin schreef:

Twee weken terug geprobeerd een frietje weg te werken omdat ik ineens heel veel honger kreeg (had nog niks gegeten), jezus wat was dat kut xd Na een kwartier, vijf frietjes en een halve liter water verder te zijn maar aan een random iemand die net friet wou bestellen gegeven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:21 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Kevin-Raw schreef:
Zin schreef:

Twee weken terug geprobeerd een frietje weg te werken omdat ik ineens heel veel honger kreeg (had nog niks gegeten), jezus wat was dat kut xd Na een kwartier, vijf frietjes en een halve liter water verder te zijn maar aan een random iemand die net friet wou bestellen gegeven xd

Hahaha dit is echt zo ontzettend herkenbaar :lol: . Dan ruik je het en besluit je het toch maar weer eens te proberen! Om vervolgens je halve frietje (en dit is nog optimistisch :P) weg te gooien haha

Overigens voor de mensen die moeite hebben met eten, ik eet altijd goed van tevoren en tussendoor wat fruit. Is goedkoop, sappig, lekker, gezond, makkelijker weg te werken dan andere kost! Thuis altijd kwark/gelderse worst (vettigjes)/popcorn.. Popcorn klinkt misschien apart, maar het is echt heerlijk om lekker op die krengen te kauwen na een feest :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:22 

Donateur

Op een feest is patat, hamburger niet te doen. Fruit, kroket, kaassoufflé gaat prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:50 

Hardtraxx Veteran

Was alleen maar friet, knakworst of hamburger helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 15:15 

Bierkoning

Raven schreef:
Vertel, appelwangetje.

Tja, voelde er niet bepaald veel van. Was wel vrolijk etc. de hele dag, maar dat euforische gevoel heb ik nooit gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 15:37 

Donateur

Pommer schreef:
Raven schreef:
Vertel, appelwangetje.

Tja, voelde er niet bepaald veel van. Was wel vrolijk etc. de hele dag, maar dat euforische gevoel heb ik nooit gehad.

XTC is ook kut joh :P Laatste keer dat ik het heb gedaan is zomer van 2012. Zijn zoveel leukere dingen dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 15:49 

Bierkoning

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
Raven schreef:
Vertel, appelwangetje.

XTC is ook kut joh :P Laatste keer dat ik het heb gedaan is zomer van 2012. Zijn zoveel leukere dingen dan dat.

Weet ik, ik vind MDMA kristallen bijvoorbeeld ook chiller, maar was wel benieuwd hoe ik het na zo'n lange tijd weer zou vinden. Niet veel dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:
Raven schreef:
Vertel, appelwangetje.

Was jij dat niet die dat dit jaar met carnaval had gedaan? :P Of was dat iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 20:54 

Hardtraxx Addict

Oke nog even een vraagje he. Een maat van mij zei afgelopen weekend dat als je 4F in je drinken laat oplossen dat het dan veel beter werkt, want hij kon blijkbaar de hele dag doen met 1 4Fje. Ikzelf had gewoon 2 capsules op, maar nu wil ik dus vragen of het idd fijner is om het in je drinken te doen en of dat ook echt langer werkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 20:56 

Hardtraxx Veteran

Werkt volgens mij gewoon even lang, het is wel verschrikkelijk ranzig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 21:31 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Werkt volgens mij gewoon even lang, het is wel verschrikkelijk ranzig.

Ja het is allemaal ranzig haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 00:52 

Hardtraxx Veteran

4F in capsule proef je anders niks van hoor :P Tenzij je het in een bommetje naar binnen gooit, een slok water wil nemen, erachter komt dat je flesje zo goed als op is en het vloeitje open gaat in je keel :sick: Tering wat was dat ranzig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:34 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft het dan ook over 4F in drinken .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:21 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
4F in capsule proef je anders niks van hoor :P Tenzij je het in een bommetje naar binnen gooit, een slok water wil nemen, erachter komt dat je flesje zo goed als op is en het vloeitje open gaat in je keel :sick: Tering wat was dat ranzig xd

xd Beter lezen pipo

Stop het gewoon in je reet, dan heb je geen last van een vieze smaak of maagklachten. Het werkt sneller en je gaat harder omdat 100% wordt opgenomen in je bloed. Zie eigenlijk geen negatieve kanten, op Wish maar eens proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 14:24 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:

xd Beter lezen pipo

Stop het gewoon in je reet, dan heb je geen last van een vieze smaak of maagklachten. Het werkt sneller en je gaat harder omdat 100% wordt opgenomen in je bloed. Zie eigenlijk geen negatieve kanten, op Wish maar eens proberen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:51 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:

xd Beter lezen pipo

HAhahaha :lol: nog nooit gehoord van iemand die dat gedaan heeft, maar oke wie zou er op een feest of tegen zijn vrienden zoiets zeggen :P.. Scheelt je wel veel nadelen behalve dat je een paar erbij krijgt :list:
Vorige  1 ... 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic