300mg 4FMP is iets té.
Waarom zoveel? Na 150/180 mg ongeveer heeft het geen extra effect meer en is het een extra aanslag op je lichaam. Ging je te hard?wrote:300mg 4FMP is iets té.
Waarom zoveel? Na 150/180 mg ongeveer heeft het geen extra effect meer en is het een extra aanslag op je lichaam. Ging je te hard?wrote:300mg 4FMP is iets té.
Te hard gaan op 4 dat het ik niet echt ervaren.. Probeerde het effect te verlengen wat ik wel vaker heb gedaan en gewoon goed ging. (wel wat minder aantal mg) Maar ik werd er niet meer energiek van eigenlijk, benen waren om 20.00 al op, en mijn rug begon toen ook al pijn te doen.wrote:Waarom zoveel? Na 150/180 mg ongeveer heeft het geen extra effect meer en is het een extra aanslag op je lichaam. Ging je te hard?wrote:300mg 4FMP is iets té.
Kutwrote:Op Defqon voor het eerst sinds Hard Bass weer xtc nemen. Heb blauwe Warner Bros (gloednieuw geloof ik), dus ben benieuwd. Zijn in ieder geval weer aardige joekels
Teringzooi op een lege maag, maag gaat irriteren en je moet kotsen. Probeer wat te eten tijdens het trippen om je maag wat te vullen.wrote:Ik had eergisteren bij de eerste 4F ook nergens last van, maar na die 2de heb ik altijd onrustige maag en eindig meestal altijd thuis of op de after met het feit dat ik weer moet gaan kotsen... ik heb dit al de afgelopen keren gehad met zowel pillen of 4F ik vraag me af waar dit aan ligt
Ja dat was wel mijn plan om tussendoor wat te eten, maar ik vind dat moeilijk met zon droge moelwrote:Teringzooi op een lege maag, maag gaat irriteren en je moet kotsen. Probeer wat te eten tijdens het trippen om je maag wat te vullen.wrote:Ik had eergisteren bij de eerste 4F ook nergens last van, maar na die 2de heb ik altijd onrustige maag en eindig meestal altijd thuis of op de after met het feit dat ik weer moet gaan kotsen... ik heb dit al de afgelopen keren gehad met zowel pillen of 4F ik vraag me af waar dit aan ligt
Twee weken terug geprobeerd een frietje weg te werken omdat ik ineens heel veel honger kreeg (had nog niks gegeten), jezus wat was dat kutwrote:Teringzooi op een lege maag, maag gaat irriteren en je moet kotsen. Probeer wat te eten tijdens het trippen om je maag wat te vullen.wrote:Ik had eergisteren bij de eerste 4F ook nergens last van, maar na die 2de heb ik altijd onrustige maag en eindig meestal altijd thuis of op de after met het feit dat ik weer moet gaan kotsen... ik heb dit al de afgelopen keren gehad met zowel pillen of 4F ik vraag me af waar dit aan ligt
Hahaha dit is echt zo ontzettend herkenbaarwrote:Twee weken terug geprobeerd een frietje weg te werken omdat ik ineens heel veel honger kreeg (had nog niks gegeten), jezus wat was dat kutwrote:Teringzooi op een lege maag, maag gaat irriteren en je moet kotsen. Probeer wat te eten tijdens het trippen om je maag wat te vullen.wrote:Ik had eergisteren bij de eerste 4F ook nergens last van, maar na die 2de heb ik altijd onrustige maag en eindig meestal altijd thuis of op de after met het feit dat ik weer moet gaan kotsen... ik heb dit al de afgelopen keren gehad met zowel pillen of 4F ik vraag me af waar dit aan ligtNa een kwartier, vijf frietjes en een halve liter water verder te zijn maar aan een random iemand die net friet wou bestellen gegeven
Tja, voelde er niet bepaald veel van. Was wel vrolijk etc. de hele dag, maar dat euforische gevoel heb ik nooit gehad.wrote:Vertel, appelwangetje.
XTC is ook kut johwrote:Tja, voelde er niet bepaald veel van. Was wel vrolijk etc. de hele dag, maar dat euforische gevoel heb ik nooit gehad.wrote:Vertel, appelwangetje.
Weet ik, ik vind MDMA kristallen bijvoorbeeld ook chiller, maar was wel benieuwd hoe ik het na zo'n lange tijd weer zou vinden. Niet veel duswrote:XTC is ook kut johwrote:Tja, voelde er niet bepaald veel van. Was wel vrolijk etc. de hele dag, maar dat euforische gevoel heb ik nooit gehad.wrote:Vertel, appelwangetje.Laatste keer dat ik het heb gedaan is zomer van 2012. Zijn zoveel leukere dingen dan dat.
Was jij dat niet die dat dit jaar met carnaval had gedaan?wrote:XTC is ook kut johwrote:Tja, voelde er niet bepaald veel van. Was wel vrolijk etc. de hele dag, maar dat euforische gevoel heb ik nooit gehad.wrote:Vertel, appelwangetje.Laatste keer dat ik het heb gedaan is zomer van 2012. Zijn zoveel leukere dingen dan dat.
Ja het is allemaal ranzig hahawrote:Werkt volgens mij gewoon even lang, het is wel verschrikkelijk ranzig.
wrote:4F in capsule proef je anders niks van hoorTenzij je het in een bommetje naar binnen gooit, een slok water wil nemen, erachter komt dat je flesje zo goed als op is en het vloeitje open gaat in je keel
Tering wat was dat ranzig
wrote:wrote:4F in capsule proef je anders niks van hoorTenzij je het in een bommetje naar binnen gooit, een slok water wil nemen, erachter komt dat je flesje zo goed als op is en het vloeitje open gaat in je keel
Beter lezen pipo
Stop het gewoon in je reet, dan heb je geen last van een vieze smaak of maagklachten. Het werkt sneller en je gaat harder omdat 100% wordt opgenomen in je bloed. Zie eigenlijk geen negatieve kanten, op Wish maar eens proberen.
HAhahahawrote:wrote:4F in capsule proef je anders niks van hoorTenzij je het in een bommetje naar binnen gooit, een slok water wil nemen, erachter komt dat je flesje zo goed als op is en het vloeitje open gaat in je keel
Beter lezen pipo
Stop het gewoon in je reet, dan heb je geen last van een vieze smaak of maagklachten. Het werkt sneller en je gaat harder omdat 100% wordt opgenomen in je bloed. Zie eigenlijk geen negatieve kanten, op Wish maar eens proberen.