Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kevin-Raw wrote:Ook maar even 4-fa besteld, moet als het goed is vandaag binnenkomen :love:
Bommetje van 250mg proberen, iemand ervaring met deze hoeveelheid (muv chukkels met zijn 300mg bommen)
Waarom wil je zo veel?
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wat ik heb gemerkt van ervaring van anderen is dat alles boven de 200 overkill is en je hart onnodig belast.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
dawasiknie wrote:
Kevin-Raw wrote:Ook maar even 4-fa besteld, moet als het goed is vandaag binnenkomen :love:
Bommetje van 250mg proberen, iemand ervaring met deze hoeveelheid (muv chukkels met zijn 300mg bommen)
Waarom wil je zo veel?
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wat ik heb gemerkt van ervaring van anderen is dat alles boven de 200 overkill is en je hart onnodig belast.
Eens. Mijn ervaringen met 4-fa zijn altijd het best geweest rond een 'sweet spot'. Ruwweg 140-160. Euforie en tintelingen, etcetera. Is het alleen voor de energie, pak je beter een bommetje pep, in mijn ogen..
R
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2014
last seen Aug 2014
Fuzzylogic wrote:Ik had ze weggebracht maar nog geen resultaten, hij wel.
Maar hoe kan het dat in de ene pil 350mg zit en in de ander (zelfde regio, wel andere dealer) 180mg? Is er dan gewoon iets fout gegaan bij die druk of zou dit bewust zijn gedaan?