Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Kevin-Raw wrote:Ook maar even 4-fa besteld, moet als het goed is vandaag binnenkomen :love:
Bommetje van 250mg proberen, iemand ervaring met deze hoeveelheid (muv chukkels met zijn 300mg bommen)
Waarom wil je zo veel?
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wat ik heb gemerkt van ervaring van anderen is dat alles boven de 200 overkill is en je hart onnodig belast.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
dawasiknie wrote:
Kevin-Raw wrote:Ook maar even 4-fa besteld, moet als het goed is vandaag binnenkomen :love:
Bommetje van 250mg proberen, iemand ervaring met deze hoeveelheid (muv chukkels met zijn 300mg bommen)
Waarom wil je zo veel?
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wat ik heb gemerkt van ervaring van anderen is dat alles boven de 200 overkill is en je hart onnodig belast.
Eens. Mijn ervaringen met 4-fa zijn altijd het best geweest rond een 'sweet spot'. Ruwweg 140-160. Euforie en tintelingen, etcetera. Is het alleen voor de energie, pak je beter een bommetje pep, in mijn ogen..
R
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2014
last seen Aug 2014
Fuzzylogic wrote:Ik had ze weggebracht maar nog geen resultaten, hij wel.
Maar hoe kan het dat in de ene pil 350mg zit en in de ander (zelfde regio, wel andere dealer) 180mg? Is er dan gewoon iets fout gegaan bij die druk of zou dit bewust zijn gedaan?

Iemand die me nog kan helpen met mijn vraag over 2 dagen achtereenvolgend 4-FMP?
Ik heb vandaag er eentje laten testen. Pil was niet bekend in hun systeem. Hoe kan dat als jij aangeeft al een resultaat te hebben gehad?

Ik krijg nu hopelijk volgende week de uitslag.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
RDJ wrote:
Maar hoe kan het dat in de ene pil 350mg zit en in de ander (zelfde regio, wel andere dealer) 180mg? Is er dan gewoon iets fout gegaan bij die druk of zou dit bewust zijn gedaan?

Iemand die me nog kan helpen met mijn vraag over 2 dagen achtereenvolgend 4-FMP?
Ik heb vandaag er eentje laten testen. Pil was niet bekend in hun systeem. Hoe kan dat als jij aangeeft al een resultaat te hebben gehad?

Doe eens een foto? Weet niet hoeveel drukken er van zijn maar mijne was 180 en die van m'n maat dus 350. Ja ik geloof hem nog steeds.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
RDJ wrote:Ik heb vandaag er eentje laten testen. Pil was niet bekend in hun systeem. Hoe kan dat als jij aangeeft al een resultaat te hebben gehad?
Volgens mij zijn niet alle regio's op elkaar aangesloten
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Op Defqon voor het eerst sinds Hard Bass weer xtc nemen. Heb blauwe Warner Bros (gloednieuw geloof ik), dus ben benieuwd. Zijn in ieder geval weer aardige joekels :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:
Waarom wil je zo veel?
Heb werkelijk geen idee, daarom vraag ik naar de ervaringen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Kevin-Raw wrote:
dawasiknie wrote:
Waarom wil je zo veel?
Heb werkelijk geen idee, daarom vraag ik naar de ervaringen.
Hoogste wat ik heb gepakt op één avond is 200 en later 100 bij, was echt heel chill maar dat was ook wel echt de max, meer had ik niet meer heel prettig gevonden denk ik.
R
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2014
Fuzzylogic wrote:
RDJ wrote:

Doe eens een foto? Weet niet hoeveel drukken er van zijn maar mijne was 180 en die van m'n maat dus 350. Ja ik geloof hem nog steeds.
Wanneer kan ik de foto van jou verwachten?
Last edited by RDJ on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2014
Fuzzylogic wrote:
RDJ wrote:

Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Als ik straks een USB-kabel voor m'n telefoon heb :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Fuzzylogic wrote:Als ik straks een USB-kabel voor m'n telefoon heb :thumbup:
Je kan de foto ook naar jezelf mailen en dan posten. Niet zo moeilijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Lekker kleine foto ook xd
Drugs offtopic
R
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2014
Drugs offtopic
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Zijn dus gewoon dezelfde :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Heb deze in december volgens mij al eens op, gekregen van een collega. Had er toen al een paarse granaat in liggen dus kun je niet zoveel vertellen over het effect :P.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
nou zo te zien heeft RDJ flinke zin in dit weekend haha :p
R
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2014
Kevin-Raw wrote:Zijn dus gewoon dezelfde :P
Dan vraag ik me af hoe die '350' granaatjes er uit zien
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
RDJ wrote:
Zagen er precies hetzelfde uit. Maar zou het niet kunnen wat ik een aantal posts terug al zijn, iets fout gegaan met drukken of zo waardoor er teveel MDMA in terecht is gekomen? Ben benieuwd naar je testresultaten.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Zin wrote:nou zo te zien heeft RDJ flinke zin in dit weekend haha :p
Heeft toch geen zin om meerdere dagen achter elkaar XTC te slikken ?
Lijkt me dat je er de tweede dag helemaal niks van voelt...
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
urbandesigner wrote:
Zin wrote:nou zo te zien heeft RDJ flinke zin in dit weekend haha :p
Heeft toch geen zin om meerdere dagen achter elkaar XTC te slikken ?
Lijkt me dat je er de tweede dag helemaal niks van voelt...
Dat dacht ik in het eerste jaar dat ik x deed dus ook, maar die tweede dag vond ik juist nog vetter :x .. Zaterdag was ik toen wat vager en ik vond het heerlijk om nog steeds happy te voelen, maar meer ''aanwezig'' te zijn. Al denk ik niet dat nu nog eens zo zou werken. Te lang/veel gedaan door de jaren heen -.-
R
Hardtraxx Newbie
last seen Aug 2014
RDJ wrote:
Haha jongens. Ik ga niet naar defqon. Dit is gewoon voorraad hHa
B
Haha...
R
Hardtraxx Elite