Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 17:29 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
Basxt schreef:

En ik had afgelopen keer ook dat ik een soort van doolhof zag (zwart wit) als ik mijn ogen dicht deed. Ik kon het allemaal veranderen zoals ik wou en was echt verbaast wat mijn hersenen kunnen berekenen.. Heel apart! :oh:

f

herkenbaar. Ik ga dan gewoon ''kijken'' wat mijn brein allemaal verzint. Mijn brein gaat gewon op automatisch en ik kijk wel wat die allemaal bedenkt. Soms zie ik gewoon landschappen die stap voor stap gecreeerd worden zonder enigzins op het idee te komen om zoeits te bedenken. Het vetste is als je ook nog gewoon muziek hoort. Wel merk ik dat ik kei hard ga hallucineren als ik heb geblowd.

Ja precies. Mind blowing hoe je gedachten die shit verzint zonder moeite te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 18:17 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
RDJ schreef:
Inmiddels al wat nieuws? Ik heb ze hier namelijk ook liggen. Volgens zeggen +/- 180mg. Nog niet geconsumeerd.

Heb zelf eigen testresultaten binnen, 180mg MDMA inderdaad. Ik heb ze wel bij een ander persoon gehaald, maar ik hoorde nu nog van iemand anders die ook testresultaten van 350mg terug kreeg. Misschien een foute druk geweest waardoor er gewoon veel te veel MDMA in alle pillen van die druk terecht is gekomen o.i.d. ...?

Ik heb je posts een beetje gevolgd. Maar nu heb je ze opeens wel laten testen, en nu al de uitslag binnen?
2 dagen terug wist je nog van niks. En had een 'vriend' ze laten testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 19:36 

Hardtraxx Veteran

Ik had ze weggebracht maar nog geen resultaten, hij wel.
Maar hoe kan het dat in de ene pil 350mg zit en in de ander (zelfde regio, wel andere dealer) 180mg? Is er dan gewoon iets fout gegaan bij die druk of zou dit bewust zijn gedaan?

Iemand die me nog kan helpen met mijn vraag over 2 dagen achtereenvolgend 4-FMP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 19:47 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Ik had ze weggebracht maar nog geen resultaten, hij wel.
Maar hoe kan het dat in de ene pil 350mg zit en in de ander (zelfde regio, wel andere dealer) 180mg? Is er dan gewoon iets fout gegaan bij die druk of zou dit bewust zijn gedaan?

Iemand die me nog kan helpen met mijn vraag over 2 dagen achtereenvolgend 4-FMP?

Ik laat er donderdag zelf eentje testen. En anders 350mg. Gewoon kwartjes pakken.

2 dagen 4f. Hm na 1 dag 4f ben ik zelf al aardig naar de kloten. Maar dat is dan ook combo met x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 20:36 

Hardtraxx Veteran

Hier zijn er wat members behoorlijk enthousiast over mephedrone. Ik heb een capsule van +- 170mg kristal klaargemaakt. Het wordt mijn eerste en enige cap meph, ik heb niet meer dan deze ene capsule. Aanstaande zondag op Defqon wil ik deze nemen, maar dit gaat niet genoeg zijn voor de gehele dag. Liever combineer ik het niet, maar wat zou de minst schadelijke combi zijn? Mijn bedoeling is om daarna pep te gebruiken. Eventueel heb ik nog wel 3-mmc liggen maar ben bang dat dat zal tegenvallen na de capsule meph. Een groene Swirl zou ik nog wel kunnen regelen, eventueel ... Ik gebruik zelf (vrijwel) geen xtc meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 10:15 

Donateur

Drugs combineren is altijd schadelijk, dus kies gewoon voor de drugs die jou het leukste lijkt :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 10:40 

Donateur

dawasiknie schreef:
Drugs combineren is altijd schadelijk, dus kies gewoon voor de drugs die jou het leukste lijkt :clap:

Prima advies :D Ben het er helemaal mee eens, en daarnaast is 170mg Meph helemaal kut, want je wil sowieso meer daarna. Werkingsduur is maar kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 13:06 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Hier zijn er wat members behoorlijk enthousiast over mephedrone. Ik heb een capsule van +- 170mg kristal klaargemaakt. Het wordt mijn eerste en enige cap meph, ik heb niet meer dan deze ene capsule.

In dat geval: vergeet de capsule. Snuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

Dan zou ik die meph bewaren tot het eind (anders ga je meer willen, wat je niet hebt...) en idd snuiven (haal je meer uit je 170mg). Dosering etc. weet ik niet, heb nooit meph gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 21:10 

Donateur

PNXRMX schreef:
Dan zou ik die meph bewaren tot het eind (anders ga je meer willen, wat je niet hebt...) en idd snuiven (haal je meer uit je 170mg). Dosering etc. weet ik niet, heb nooit meph gedaan.

Lekker 3 flinke scheppen nemen om het half uur (L) , veel beter dan 170mg in één keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 23:14 

Hardtraxx Veteran

Ik wil graag op defqon 1 dag beetje naar de klote gaan en 1 dag ja wel naar de klote haha
Maar ik heb gehoord als je pillen of 4f 1 dag doet dat je dan de volgende dag niet echt iets van voelt.
Wat is het beste om te doen, voor mij is snuiven geen optie maar misschien wel een peppil. Iemand helpen? met ervaring ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:39 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag: Bier zuipen
Zaterdag : 4F / Pep / whatever
Zondag : XTC/MDMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:58 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag : XTC/MDMA
Zondag : 4-F (gaat me puur om de energie, snuiven niets voor mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 13:47 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ik wil graag op defqon 1 dag beetje naar de klote gaan en 1 dag ja wel naar de klote haha
Maar ik heb gehoord als je pillen of 4f 1 dag doet dat je dan de volgende dag niet echt iets van voelt.
Wat is het beste om te doen, voor mij is snuiven geen optie maar misschien wel een peppil. Iemand helpen? met ervaring ofso

Je kan ook een bommetje pep pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 16:00 

Hardtraxx Veteran

Vorige week vrijdag heerlijk trip op truffels gehad :love:

Half portie gedaan allebei en 4 uur lang genoten, om 23:45 waren we er helemaal uit en namen we
een biertje en waren we precies op tijd voor nog een voetbal wedstrijd te kijken xd

Vraag niet wat ik gezien heb want het was onbeschrijfelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 16:38 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Vorige week vrijdag heerlijk trip op truffels gehad :love:

Half portie gedaan allebei en 4 uur lang genoten, om 23:45 waren we er helemaal uit en namen we
een biertje en waren we precies op tijd voor nog een voetbal wedstrijd te kijken xd

Vraag niet wat ik gezien heb want het was onbeschrijfelijk :D

Wat had je gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Zaterdag : 4F / Pep / whatever
Zondag : XTC/MDMA

thanks timmeh
vrijdag biertjes
Ik doe denk zaterdag pep bommetje
zondag 4 f

Zie jou ook nog dit weekend maat? X Pijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 18:10 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Pipa schreef:

Je kan ook een bommetje pep pakken.

Ja dat staat ook op de planning waarscijnlijk dat zaterdag. Thanks voor tip
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Snuiven? Vergeten te vermelden: het zijn behóórlijke kristallen. Of ik moet ze eerst goed crushen maar ben dan alsnog bang dat ik, qua formaat, stukjes glas aan het snuiven ben wehehe. Vandaar het idee om het in een capsule te droppen.
Mijn idee was juist om er mee te beginnen, aangezien het dus de eerste keer mephedrone is en ik het effect solo / single wil voelen i.p.v. na een dag gebruik. Of het moet na capsules 4fa en methylone zijn. Isdawa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 23:51 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
PNXRMX schreef:

Snuiven? Vergeten te vermelden: het zijn behóórlijke kristallen. Of ik moet ze eerst goed crushen maar ben dan alsnog bang dat ik, qua formaat, stukjes glas aan het snuiven ben wehehe. Vandaar het idee om het in een capsule te droppen.
Mijn idee was juist om er mee te beginnen, aangezien het dus de eerste keer mephedrone is en ik het effect solo / single wil voelen i.p.v. na een dag gebruik. Of het moet na capsules 4fa en methylone zijn. Isdawa?

Gewoon goed crushen dan heb je nergens last van. Ik zou er indd mee eindigen. Uit eigen ervaring weet ik dat het zo ongelooflijk leuk is dat je door wil blijven gaan. Methylone ken ik niet maar na 4f moet dat makkelijk kunnen zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 01:46 

Hardtraxx Addict

Anthor schreef:
PNXRMX schreef:

4f en metholyne gedaan op Q-base. Ging prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 13:29 

Donateur

Ook maar even 4-fa besteld, moet als het goed is vandaag binnenkomen :love:
Bommetje van 250mg proberen, iemand ervaring met deze hoeveelheid (muv chukkels met zijn 300mg bommen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 14:01 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Bommetje van 250mg proberen, iemand ervaring met deze hoeveelheid (muv chukkels met zijn 300mg bommen)

Nog nooit gedaan of voor het eerst besteld?

Heb zelf capsules van 150 mg en ga dit weekend 2 maatjes groter proberen, 150 mg is bij mij erg snel (3,5 uur) volledig uitgewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 14:24 

Donateur

ErikZ schreef:
Kevin-Raw schreef:

Nog nooit gedaan of voor het eerst besteld?

Heb zelf capsules van 150 mg en ga dit weekend 2 maatjes groter proberen, 150 mg is bij mij erg snel (3,5 uur) volledig uitgewerkt

Ervaring met een bommetje van 250mg, heb het vaker gedaan maar dan maar 150.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 15:05 

Hardtraxx Veteran

cb92 schreef:
Anthor schreef:
PNXRMX schreef:

4f en metholyne gedaan op Q-base. Ging prima :)

De ervaring 4fa en M1 heb ik, dat is geen punt. Het was eerder m'n vraag wie de combinatie daarbovenop met meph nog eens heeft gedaan. Zal een zware belasting voor de rikketik worden ben ik bang, maar we zien wel.

170 mg goed gecrushed, zal ongeveer 3 puntjes opleveren. Craving zal wel akelig worden. Daarom was mijn vraag of het wellicht beter is deze met een capsule te nemen, ik heb gelezen dat de cravings wat minder heftig zijn.
Vorige  1 ... 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic