Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:20 

Donateur

urbandesigner schreef:
Chris Two is anders flink aan het ageren tegen de 'dealertjes' op het Drugs forum :P

:lol: wat een clown
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 17:52 

Hardtraxx Addict

Heeft er iemand ervaring met Oranje WiFis of gele Supermans? Die keuze heb ik maar kan ze beide niet terugvinden online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 18:55 

Donateur

Strep schreef:
Heeft er iemand ervaring met Oranje WiFis of gele Supermans? Die keuze heb ik maar kan ze beide niet terugvinden online.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=33349

en de gele superman wel in duitsland: 132mg

http://www.drogen-info-berlin.de/htm/ho ... illen.html

SOWIESO VOOR DE WIFI's gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 19:25 

Hardtraxx Veteran

Strep schreef:

Oranje Wifi's zijn zeer goede knallers :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 19:57 

Hardtraxxer

de gele supermans zijn ook dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 20:53 

Hardtraxx Addict

Oh door verkeerde spelling kon ik die WiFis niet vinden dus. Maar thanks, die zien er wel goed uit ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:23 

Hardtraxx Veteran

Gisteren op een examenfeestje sprak ik twee gasten die aan de schijven zaten. (Sowieso, schijven op een examenfeestje? :') )
Vraag ik of 'ie lekker ging, zegt 'ie: "Nee man ben alleen maar vaag voel er verder niks van, snap echt niet hoe dat kan heb ik nu al twee maanden lang zo elk weekend."

Echt waar, sommige mensen :cry:

En nog een vraagje trouwens. Iemand ervaring met twee dagen achter elkaar 4-FMP gebruiken of een dag 4-FMP en een dag xtc? Ik wil op Defqon het liefst de zaterdag en de zondag aan de 4-F, maar weet niet of dit nog effect heeft de zondag. Hierna wel echt even een flinke pauze (minimaal tot Q-Base) inlassen want heb dan 3x in een maand gebruikt, echt te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:27 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Gisteren op een examenfeestje sprak ik twee gasten die aan de schijven zaten.

Zeker van 400mg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Fuzzylogic schreef:
Gisteren op een examenfeestje sprak ik twee gasten die aan de schijven zaten.

Zeker van 400mg?

Gast, geloof het of niet, ga er niet steeds over door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

Dip je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:05 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Gisteren op een examenfeestje sprak ik twee gasten die aan de schijven zaten. (Sowieso, schijven op een examenfeestje? :') )
Vraag ik of 'ie lekker ging, zegt 'ie: "Nee man ben alleen maar vaag voel er verder niks van, snap echt niet hoe dat kan heb ik nu al twee maanden lang zo elk weekend."

Echt waar, sommige mensen :cry:

En nog een vraagje trouwens. Iemand ervaring met twee dagen achter elkaar 4-FMP gebruiken of een dag 4-FMP en een dag xtc? Ik wil op Defqon het liefst de zaterdag en de zondag aan de 4-F, maar weet niet of dit nog effect heeft de zondag. Hierna wel echt even een flinke pauze (minimaal tot Q-Base) inlassen want heb dan 3x in een maand gebruikt, echt te veel.

3x in een maand is juist te weinig.
Mijn advies: neem zaterdag 4f en zondag pep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:08 

Hardtraxx Elite

hahaha facking kansloos hier sommige doorzeuren over die sterke pillen. Wil verder geen kwats uit slaan maar de zwaarste waar ik een keer van gehoord heb zijn zwarte hamers 720MG :P Weet dan ook niet wat ik daarvan moet geloven, maar goed het zou toch kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Mijn advies: neem zaterdag 4f en zondag pep :)

Ben een beetje klaar met pep, wordt altijd paranoia als de pest van dat spul, bij kleine hoeveelheden al.

Hard4Us schreef:
Wil verder geen kwats uit slaan maar de zwaarste waar ik een keer van gehoord heb zijn zwarte hamers 720MG

Ik heb weleens van pillen van 1700mg gehoord :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:36 

Hardtraxx Veteran

Jonge godnondeju ik heb pillen waar 3 kg mdma in zit jonge gek BATS

Over jouw vraag: 4F en MDMA werkt allebei op je serotonine, dus het is sws niet slim om dat twee dagen achtereen te doen. Of je er wat van merkt weet ik niet, maar mss heeft Dawasiknie wel een punt. Maar toch: als je twee dagen achter elkaar drugs wilt gebruiken, kun je beter twee drugs nemen die niet op hetzelfde stofje werken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 15:41 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Jonge godnondeju ik heb pillen waar 3 kg mdma in zit jonge gek BATS

Over jouw vraag: 4F en MDMA werkt allebei op je serotonine, dus het is sws niet slim om dat twee dagen achtereen te doen. Of je er wat van merkt weet ik niet, maar mss heeft Dawasiknie wel een punt. Maar toch: als je twee dagen achter elkaar drugs wilt gebruiken, kun je beter twee drugs nemen die niet op hetzelfde stofje werken :)

Thanks. Optie 4F en MDMA laat ik sowieso vallen denk ik, ik denk dat ik gewoon allebei de dagen aan de 4F ga. De energie zal ik sowieso wel krijgen zondag, als ik het lichte MDMA-gevoel dan niet heb maakt me dat niet zo uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 19:33 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
De energie zal ik sowieso wel krijgen zondag, als ik het lichte MDMA-gevoel dan niet heb maakt me dat niet zo uit.

Kun je dus beter pep pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 00:26 

Hardtraxx Newbie

Wilde vanmiddag naar Dreamfields gaan, festival hier in de buurt. Tot nu toe elk jaar geweest en vandaag was het voor de vierde keer. Liep toch iets anders dan gedacht. Paar uur in de cel gezeten en €650,- boete.. En dat voor een paar paracetamol pilletjes :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 00:33 

Hardtraxx Veteran

Mag ik vragen hoe en wat? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 00:52 

Hardtraxx Newbie

Kwam net aan fietsen met een stel vrienden, zet de fiets op slot en op het moment dat we naar de ingang willen lopen word ik samen met een vriend meteen aangesproken dat wij even mee moesten lopen naar een aparte ruimte wegens verdenking van drugs. Dit was binnen één minuut van aankomst.

Rede van verdenking; ze dachten dat een vriend van mij wat in zijn boxer stopte en ik zat "apart" aan mijn riem.

Lekker gefouilleerd, hij deed zelfs mijn piemel omhoog om eronder te voelen (stond nog wel in mijn boxer). Nadat ik al mijn spullen had ingeleverd en het nummer 6 op mijn hand gezet was, met een zwarte stift, kon ik eerst buiten wachten daarna nog een langere tijd in een busje en toen in de cel gezeten. Volgens de politie kon het nu sneller afgehandeld worden omdat justitie toevallig in het gebouw was. Al met al 5,5 uur zoet ermee geweest.

Gozer die naast mij in het busje zat in zo'n "cel" was al binnen toen die gepakt werd, meneer had een halve naar binnen gewerkt en die begon lekker in de kicken onderweg naar het bureau :P Aardige gozer en goed mee gelachen, we werden samen ook tegelijk vrij gelaten, meneer had drie pillen bij zich (tot twee stuks werd het gedoogt) en kreeg 20 uur taakstraf.
Had persoonlijk ook liever een taakstraf gehad dan die €650,- boete..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 01:02 

Hardtraxx Veteran

Wat hebben ze precies bij Jou gevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 01:05 

Hardtraxx Newbie

Acht paracetamol pilletjes en 0,5 kapot gesneden paracetamol pil
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 01:16 

Hardtraxx Veteran

famous1303 schreef:
Acht paracetamol pilletjes en 0,5 kapot gesneden paracetamol pil

Uh-Uh :P.
Maarja, mooi kut. 650 pegels is niet niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 14:13 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
TiMOTHYb schreef:
Fuzzylogic schreef:
Lezen is echt moeilijk soms hè :P

Morgen en overmorgen uit elkaar houden ook blijkbaar.

Soms heb ik het net even wat te druk om een foto meteen de dag er na te uploaden ook al zeg ik dat ik dat wel doe. Zal ik straks even doen.

Inmiddels al wat nieuws? Ik heb ze hier namelijk ook liggen. Volgens zeggen +/- 180mg. Nog niet geconsumeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

RDJ schreef:
Inmiddels al wat nieuws? Ik heb ze hier namelijk ook liggen. Volgens zeggen +/- 180mg. Nog niet geconsumeerd.

Heb zelf eigen testresultaten binnen, 180mg MDMA inderdaad. Ik heb ze wel bij een ander persoon gehaald, maar ik hoorde nu nog van iemand anders die ook testresultaten van 350mg terug kreeg. Misschien een foute druk geweest waardoor er gewoon veel te veel MDMA in alle pillen van die druk terecht is gekomen o.i.d. ...?
Vorige  1 ... 893, 894, 895, 896, 897, 898, 899 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic