Kwam net aan fietsen met een stel vrienden, zet de fiets op slot en op het moment dat we naar de ingang willen lopen word ik samen met een vriend meteen aangesproken dat wij even mee moesten lopen naar een aparte ruimte wegens verdenking van drugs. Dit was binnen één minuut van aankomst.
Rede van verdenking; ze dachten dat een vriend van mij wat in zijn boxer stopte en ik zat "apart" aan mijn riem.
Lekker gefouilleerd, hij deed zelfs mijn piemel omhoog om eronder te voelen (stond nog wel in mijn boxer). Nadat ik al mijn spullen had ingeleverd en het nummer 6 op mijn hand gezet was, met een zwarte stift, kon ik eerst buiten wachten daarna nog een langere tijd in een busje en toen in de cel gezeten. Volgens de politie kon het nu sneller afgehandeld worden omdat justitie toevallig in het gebouw was. Al met al 5,5 uur zoet ermee geweest.
Gozer die naast mij in het busje zat in zo'n "cel" was al binnen toen die gepakt werd, meneer had een halve naar binnen gewerkt en die begon lekker in de kicken onderweg naar het bureau

Aardige gozer en goed mee gelachen, we werden samen ook tegelijk vrij gelaten, meneer had drie pillen bij zich (tot twee stuks werd het gedoogt) en kreeg 20 uur taakstraf.
Had persoonlijk ook liever een taakstraf gehad dan die €650,- boete..