Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 889, 890, 891, 892, 893, 894, 895 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 10:15 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Sinds ik 4f gebruik, doe ik ook bijna nooit meer pillen.

Ik ook, vind dat echt topspul :) Een paar keer (in mijn ervaring) "bad" gegaan en doe sinds dien nooit meer X. Alleen thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:44 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
21 weken drugs vrij nu maar t belangrijkste is over 4,5 weer lekker naar de vernieling :love:

Vanwaar die lange pauze? Ik hou meestal tussen de 5-8 weken pauze aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:53 

Hardtraxxer

Mensen hier ervaring met benzo fury/6-apb op feesten? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar dat spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:39 

Donateur

Kepro schreef:
dawasiknie schreef:
21 weken drugs vrij nu maar t belangrijkste is over 4,5 weer lekker naar de vernieling :love:

Verschillende redenen :)
Ik begon echt te merken dat ik op feesten niet meer zonder kon en dat mijn geheugen een enorm zeef begon te worden. Daarom vond ik dat t maar eens tijd werd voor een lange pauze, ook om mezelf weer een beetje te herstellen, want ik ben wel van mening dat mijn drugsgebruik door de jaren heen wat ontspoorde ;)

Davy schreef:
Mensen hier ervaring met benzo fury/6-apb op feesten? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar dat spul.

Degene die ik heb gesproken en er ervaring mee hebben zijn er niet heel positief over geweest. T is best wel vaag spul en iedereen reageert er weer anders op. Ik zou t eerst in een thuissetting proberen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Verschillende redenen :)
Ik begon echt te merken dat ik op feesten niet meer zonder kon en dat mijn geheugen een enorm zeef begon te worden. Daarom vond ik dat t maar eens tijd werd voor een lange pauze, ook om mezelf weer een beetje te herstellen, want ik ben wel van mening dat mijn drugsgebruik door de jaren heen wat ontspoorde ;)

Davy schreef:

Degene die ik heb gesproken en er ervaring mee hebben zijn er niet heel positief over geweest. T is best wel vaag spul en iedereen reageert er weer anders op. Ik zou t eerst in een thuissetting proberen eerlijk gezegd.

Hier heb ik ook al last van. Daarnaast doe ik nu wel wat rustiger aan qua aantal feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 22:58 

Hardtraxx Addict

Even wat korte vragen.

Heb nog nooit pep gebruikt. AS wordt wss mijn eerste keer.
Heb wel xtc vaak gedaan (nu 3 maanden geleden met de laatste keer)

- Ik hou ervan dat je meer "durft" dan normaal. Wat je dus van xtc en alcohol wel krijgt, maar is dat ook zo met pep?

- Raakt het effect van pep uitgewerkt? Stel je staat 12 uur op een feest kan je dan 4 x bijpakken in het totaal zonder dat het effect minder wordt?

- Ga je dr net zo dood van uitzien als xtc?

- Krijg je zwarte gaten in je geheugen dr van?

Dit was hem wel zo'n beetje.

Thanks! ^^

Eigenlijk is dit wel de enige keuze. Ik heb geen zin om aan de alcohol te gaan mede omdat het gewoon zo'n lang feest is en ik geen zin heb om na 5 uur al helemaal gesloopt te zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:59 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
- Ik hou ervan dat je meer "durft" dan normaal. Wat je dus van xtc en alcohol wel krijgt, maar is dat ook zo met pep?

Ja, praatdrang e.d. is bij pep nog veel sterker dan bij xtc (bij mij in ieder geval). Als dat is wat je bedoelt tenminste.

Basxt schreef:
- Raakt het effect van pep uitgewerkt? Stel je staat 12 uur op een feest kan je dan 4 x bijpakken in het totaal zonder dat het effect minder wordt?

Als je niet stopt met snuiven kun je nachten achter elkaar door blijven gaan.

Basxt schreef:
- Ga je dr net zo dood van uitzien als xtc?

Verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Ik persoonlijk krijg grotere doppen maar veel minder last van m'n kaken.

Basxt schreef:
- Krijg je zwarte gaten in je geheugen dr van?

Ik weet altijd alles nog na een avondje/nachtje peppen :thumbup:

Basxt schreef:
Eigenlijk is dit wel de enige keuze.

Nee hoor, als ik jou was zou ik aan de 4-FMP gaan. Ben zelf gestopt met pep omdat ik heel snel al paranoïde wordt van die zooi, bij 4-FMP heb ik dit totaal niet. Bovendien krijg ik bijna evenveel energie als van pep en de euforie is een stuk sterker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:18 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Basxt schreef:

Nee hoor, als ik jou was zou ik aan de 4-FMP gaan. Ben zelf gestopt met pep omdat ik heel snel al paranoïde wordt van die zooi, bij 4-FMP heb ik dit totaal niet. Bovendien krijg ik bijna evenveel energie als van pep en de euforie is een stuk sterker.

Thanks!
4-fmp kan ik niet aan komen. Vandaar.

Maar wat je zegt over de euforie, heb je net zo'n gevoel als van xtc met pep? dat alles mooier is etc ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 10:47 

Hardtraxxer

Basxt schreef:
Fuzzylogic schreef:
Basxt schreef:

Thanks!
4-fmp kan ik niet aan komen. Vandaar.

Maar wat je zegt over de euforie, heb je net zo'n gevoel als van xtc met pep? dat alles mooier is etc ? ^^

Ik kan je wel een tip geven :P Als je goede pep hebt, onderschat het niet! Probeer ook gewoon niet te slapen als je thuis komt. Hier word je alleen ongelukkig van, omdat je niet KAN slapen :list: :lol:

Verder lichte euphorie, maar vooral dat je je gewoon fris voelt, helder, energiek, praterig en je kan de wereld ene beetje aan zegmaar. Ikzelf zie er altijd minder van de kaart uit als ik pep doe, dan als ik xtc doe. Je ziet er gewoon ultra alert uit en ook ietwat waus ofc. Veel plezier! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 11:45 

Hardtraxx Addict

Jos_92 schreef:
Ik kan je wel een tip geven :P Als je goede pep hebt, onderschat het niet! Probeer ook gewoon niet te slapen als je thuis komt. Hier word je alleen ongelukkig van, omdat je niet KAN slapen :list: :lol:

Verder lichte euphorie, maar vooral dat je je gewoon fris voelt, helder, energiek, praterig en je kan de wereld ene beetje aan zegmaar. Ikzelf zie er altijd minder van de kaart uit als ik pep doe, dan als ik xtc doe. Je ziet er gewoon ultra alert uit en ook ietwat waus ofc. Veel plezier! :yay:

Thx voor je antwoord.

De eindshow is om 12 uur, en dan nog 2 uur naas huis toe. (we hebben een bob)
Hoelaat kan ik dan voor het laatst een puntje genomen hebben?

Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 11:58 

Hardtraxxer

Basxt schreef:
Jos_92 schreef:

Thx voor je antwoord.

De eindshow is om 12 uur, en dan nog 2 uur naas huis toe. (we hebben een bob)
Hoelaat kan ik dan voor het laatst een puntje genomen hebben?

Thx!

Ligt er puur aan wat je wensen zijn. Wat wil je qua slaap, wat heb je te doen de dag erop, afterparty of niet, ben je met vrienden na het feest of alleen, etc. :P
Je kan er vanuit gaan dat je vanaf je laatste puntje sws 15u niet slaapt! Ik slaap meestal pas de volgende dag in de avond als ik een feest gehad heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:04 

Hardtraxx Veteran

En mede daarom had ik er na 1x schoon genoeg van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:56 

Hardtraxxer

Raven schreef:
En mede daarom had ik er na 1x schoon genoeg van. :P

Haha snap ik. Het spul heeft echt zijn voor- en nadelen ten opzichte van xtc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:22 

Hardtraxx Veteran

Rook een joint na pep en je slaapt prima. Op PRSPCT afgelopen woensdag pep + xtc gehad waarvan laatste punt pep rond 6 uur ofzo. Op de terugweg een joint gerookt en toen ik om kwart over 10 thuis kwam kon ik vrijwel direct slapen (rond half 11 - kwart voor 11 sliep ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 15:34 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Rook een joint na pep en je slaapt prima. Op PRSPCT afgelopen woensdag pep + xtc gehad waarvan laatste punt pep rond 6 uur ofzo. Op de terugweg een joint gerookt en toen ik om kwart over 10 thuis kwam kon ik vrijwel direct slapen (rond half 11 - kwart voor 11 sliep ik).

Wiet/hasj werkt inderdaad soms wel, maar ik moet echt een shitload hebben als ik in slaap wil vallen :P Vaak is het effect van wiet/hasj na een feest al genoeg om me toch nog sws te vermaken hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 16:13 

Hardtraxx Addict

STAN- schreef:

Ligt ook aan de persoon, PRSPCT 18 om 22:00 's avonds 2 lijnen gehad van +- 80 mg p/s en 12 uur later sliep ik nog niet (na 2 jointjes en een valium) :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 16:32 

is wel waar, heb keertje om 20:00 een bommetje(100~200 mg) dag erna pas 17:00 geslapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 17:20 

Donateur

Davy schreef:

:D Ja best dik! Maar zoals Dawasiknie al zegt iedereen reageert er anders op. Ik zelf ondervond alleen de energie en rush en enkele visuele effecten zoals lichten die mooier werden. Maat van me aka Knalpiraat op PF snapte er niks meer van op Decibel na 1 benzo fury.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 17:44 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:

Ik ben niet zo'n fan van de "soort van" combinatie van upper en downers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 17:55 

Donateur

Raven schreef:
STAN- schreef:

Ik ben niet zo'n fan van de "soort van" combinatie van upper en downers..

Ja is inderdaad niet goed voor je rikketik :x , na Emporium 5ml G en een joint en sliep als een roosje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 07:09 

Hardtraxxer

Mwoah ik vind wiet eigenlijk overal bij passen. Alleen heeft het wisselend effect bij me als ik pep heb gedaan. Bij X wordt ik altijd wat rustiger, maar bij pep kan ik of een extra pepboost krijgen gek genoeg, vaag worden of moe worden :lol: Soort van roulette haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 17:40 

Hardtraxx Addict

Is er met pep net zoals bij xtc een te veel hoeveelheid (natuurlijk is dat er) maar na een tijdje werkt het weer uit en kan je feitelijk weer "opnieuw?" zonder dat de bende opbouwdt zoals bij xtc en dat je helemaal vaag wordt?

Zal denk ik 4 x sleutel puntje bijpakken om de 4 uur tijd.

Kan iemand mij uitleggen hoeveel er nou voor een "normale persoon" (1m 78 en 62 kg) op een sleuteltje ligt qua mg? Mijn vrienden kennede is het al snel "Ja jonge kan nog wel meer op" maar graag wil ik zelf gewoon weten wat precies goed is. Liever te weinig dan te veel in een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 18:12 

Hardtraxx Addict

Nou ik zou toch zeker met 100 mg beginnen dus ik denk dat dat voor jou 3-4 punten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 18:21 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Nou ik zou toch zeker met 100 mg beginnen dus ik denk dat dat voor jou 3-4 punten zijn.

En hoeveel is 100mg op een sleutel ong? een kwart sleutel etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 19:48 

Hardtraxx Veteran

Gewoon stukje op je sleutel gooien, kan niet fout gaan. :thumbup:
Vorige  1 ... 889, 890, 891, 892, 893, 894, 895 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic