Ontzettend valide onderzoek ook.
Iemand ervaring met blauwe (ronde) nato's..
Oftwel blauwe ronde pillen met een nato ster erop
Ah dus door jou is de 5 gram op...wrote:4-FA van SA getest, 80% zuiver, goeie shit dus!
wrote:Als ik over 2 maandjes ben geslaagd voor mn vwo is het aftellen tot aan Decibel en dan ga ik zoveel door mn neus jagen dat ik verder nooit meer iets hoef![]()
Hmm ja das ook wel handig om te weten inderdaad.. Zal ik volgende keer eens op letten!wrote:Na hoeveel tijd pak je bij dan ?

vind ik ook, al pak ik wel wat meer. begin met een halve en dan gewoon 3 uur feesten. alleen omdat je het iets minder voelt betekent niet dat je nog niet lekker kan gaan. en dan pas een kwartje of halfje, zo kan je makkelijk een hele avond met een pil doen. 1/8e vind ik wel bizar laag haha maar naja als je maar lekker gaat:Dwrote:Op rebirth 2x 1/8e schijf gepakt. Wat weet ik niet maar zitten tegenwoordig allemaal rond de 180/200.
Ging zooo lekker, lagere doseringen zijn zo veel beter dan een overkill aan xtc.
in Nederland wordt er in het algemeen vrij weinig cannabis gebruikt vergeleken met andere landen. Juist omdat er coffeeshops zijn en getolereerd wordt, hebben mensen er minder interesse in. als je ziet hoeveel feesten er zijn elk weekend, waarbij een hoog percentage mdma gebruikt, Mensen die vaak tijdens het uitgaan mdma gebruiken en dan heb je de mensen die 1-2 keer per week pillen gebruiken, vind ik de resultaten van die survey niet zo raar.wrote:Zojuist een klein deel bekeken van die Global Drug Survey. Morgen maar eens een groter deel opzoeken. Heel apart om te zien dat MDMA door meer mensen (van de deelnemende personen natuurlijk) wordt gebruikt dan Cannabis, al helemaal in Nederland![]()
het wordt best saai als je verwacht dat je steeds euforie moet voelen. Ik vind 4fmp chill om de energie, euforie krijg ik wel van de muziek en gezelligheid met vrienden.wrote:Als je 4-fa wil wat lang werkt, kun je beter aan de speed gaan zitten denk ik. Op Awake hardtechno niet eens een hele hoge startdosering genomen (ca. 80mg gesnoven denk ik) en daar had ik 6 uur later nog steeds profijt van. Keertje bijpakken tussendoor moet ook best kunnen om het wat te verlengen. Euforie is net niet hetzelfde, maar ik ervaar 4-fa na een uur of 2 als saai omdat de euforie dan uitwerkt (bij anderen anders?), en de combi met X is best wel slecht voor je.
Ik zou er ook niet van uitgaan dat 4-fa + X veel langer euforie geeft dan X alleen (met een extra keer pakken dan), en van bijv. 1 tot 8:30 is dan best lang.