Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 21:00 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend valide onderzoek ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 21:34 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met blauwe (ronde) nato's..
Oftwel blauwe ronde pillen met een nato ster erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 14:32 

4-FA van SA getest, 80% zuiver, goeie shit dus! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 15:22 

Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
4-FA van SA getest, 80% zuiver, goeie shit dus! :drool:

Ah dus door jou is de 5 gram op... :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 16:15 

Als ik over 2 maandjes ben geslaagd voor mn vwo is het aftellen tot aan Decibel en dan ga ik zoveel door mn neus jagen dat ik verder nooit meer iets hoef :P
Maar serieus, na Decibel is het afgelopen met de drux want dat zie ik niet goed gaan icm mijn studie volgend jaar. Voel er sowieso niet heel veel meer voor moet ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 18:58 

Donateur

AndyAsteroids schreef:
Als ik over 2 maandjes ben geslaagd voor mn vwo is het aftellen tot aan Decibel en dan ga ik zoveel door mn neus jagen dat ik verder nooit meer iets hoef :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:20 

Hardtraxx Newbie

Vraagje,
Ik heb het idee dat bijpakken bij mij nooit echt werkt, xtc 2cb 4fmp, maakt niet uit wat ik pak.
Kan dit eraan liggen dat ik te lang wacht met bijpakken of ligt het misschien gewoon aan mij? Baal er namelijk best wel van, alles is bij mij altijd al heel snel weer uitgewerkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:34 

Hardtraxx Veteran

Na hoeveel tijd pak je bij dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 21:46 

Hardtraxx Newbie

urbandesigner schreef:
Na hoeveel tijd pak je bij dan ?

Hmm ja das ook wel handig om te weten inderdaad.. Zal ik volgende keer eens op letten!
Maar vroeg me eigenlijk meer af of dat mogelijk is? Te lang wachten waardoor het geen effect meer heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:21 

Hardtraxx Veteran

Eenmaal uitgewerkt is het uitgewerkt idd..

Ik pak meestal 1,5 uur na inslag bij, iets langer wachten kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 08:59 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, te lang heeft geen nut meer, dan wordt je alleen maar vager en raak je nog meer naar de klote.
Ik deed altijd een halfje pakken, uurtje nadat ie insloeg nog een halfje en dan gewoon om de 2 uur halfje er bij. Werkte voor mij prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 14:02 

Hardtraxx Elite

Ik pakte altijd n halve om te beginnen, na 3 kwartier (ongeacht of ie was ingeslagen) een kwartje, half uur daarna weer een kwartje, en dan gewoon om het uur eventueel nog halve. Werkte goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 22:00 

Hardtraxx Newbie

Tot nu toe alleen een paar keer XTC uitgeprobeerd en wil volgende week 4-F uit gaan proberen.
Iemand advies en kan vertellen wat een lekkere hoeveelheid in een capsule is om voor de eerste keer te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 01:11 

Hardtraxx Veteran

160 mg eerste keer was dikke prima voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 19:21 

Op rebirth 2x 1/8e schijf gepakt. Wat weet ik niet maar zitten tegenwoordig allemaal rond de 180/200.

Ging zooo lekker, lagere doseringen zijn zo veel beter dan een overkill aan xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 19:55 

Hardtraxx Veteran

Zojuist een klein deel bekeken van die Global Drug Survey. Morgen maar eens een groter deel opzoeken. Heel apart om te zien dat MDMA door meer mensen (van de deelnemende personen natuurlijk) wordt gebruikt dan Cannabis, al helemaal in Nederland :oh:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:04 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Op rebirth 2x 1/8e schijf gepakt. Wat weet ik niet maar zitten tegenwoordig allemaal rond de 180/200.

Ging zooo lekker, lagere doseringen zijn zo veel beter dan een overkill aan xtc.

vind ik ook, al pak ik wel wat meer. begin met een halve en dan gewoon 3 uur feesten. alleen omdat je het iets minder voelt betekent niet dat je nog niet lekker kan gaan. en dan pas een kwartje of halfje, zo kan je makkelijk een hele avond met een pil doen. 1/8e vind ik wel bizar laag haha maar naja als je maar lekker gaat:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:07 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Zojuist een klein deel bekeken van die Global Drug Survey. Morgen maar eens een groter deel opzoeken. Heel apart om te zien dat MDMA door meer mensen (van de deelnemende personen natuurlijk) wordt gebruikt dan Cannabis, al helemaal in Nederland :oh:

Afbeelding

in Nederland wordt er in het algemeen vrij weinig cannabis gebruikt vergeleken met andere landen. Juist omdat er coffeeshops zijn en getolereerd wordt, hebben mensen er minder interesse in. als je ziet hoeveel feesten er zijn elk weekend, waarbij een hoog percentage mdma gebruikt, Mensen die vaak tijdens het uitgaan mdma gebruiken en dan heb je de mensen die 1-2 keer per week pillen gebruiken, vind ik de resultaten van die survey niet zo raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:58 

Op Awake UK wil ik mijn eerste 170mg 4-F innemen. Is de werking van dit spul lang genoeg om uit te houden tot 08:30 zonder dat ik echt te helder begin te worden?
Kan het kwaad als ik na een paar uur, zodra de rush uit begint te werken een halve xtc bij pak of is dit juist een fijne combi? Hoor wel eens verhalen dat mensen 2 capsules 4-F innemen op een avond, doe ik liever niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:16 

Hardtraxx Addict

Dat hangt er van af wanneer je het neemt natuurlijk, maar tenzij je het om 4 uur pakt ofzo werkt het niet tot half 9, denk ik. Tenminste, bij mij niet.
En ik meen voorheen vaker gelezen te hebben dat het nooit goed is om iets wat serotonine released te combineren met iets wat nog een keer serotonine released. Het is wel een fijne combinatie vind ik, enkele keren gedaan. Daarna werkt de X zoals het bij mij normaal ook wel zou doen. De "peppy" effecten van de 4-F onderdrukken de effecten van X niet, zoals pep voor X dat wel zou doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:37 

Weet dat de werking niet zo lang zal zijn, maar ik neem het al vroeg op de avond.
Met xtc pak ik normaal altijd 1 of 2 keer bij en vroeg me daarom af of ik later op de avond deze combi kan uit proberen en wat jullie ervaring daar mee is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:21 

Hardtraxx Veteran

Ik heb met de combinatie geen ervaring, maar heb zelf aan 1 cap genoeg voor de hele nacht. Nou moet ik wel bekennen dat ik wat betreft de meeste drugs een erg lage tolerantie heb, maar dan nog kan ik van 1 cap die ik om 1 uur pak om 10 uur 's ochtends nog niet slapen omdat ik me zo wakker voel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 00:57 

Hardtraxxer

combi is wel chill maar ik vind wel dat je super vaag wordt als je combineert. bij doseren van 4fmp is wel dubieus vind ik altijd, je weet nooit echt wanneer je bij moet pakken. na 4 uur denk je: oh kan wel wat bij, maar dan komt het weer terug en dan voel je de tweede dosering ook aankomen en ga je best hard, ik denk dat je 6 uur lekker kan gaan met een dosering van 170 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:21 

Hardtraxx Veteran

Als je 4-fa wil wat lang werkt, kun je beter aan de speed gaan zitten denk ik. Op Awake hardtechno niet eens een hele hoge startdosering genomen (ca. 80mg gesnoven denk ik) en daar had ik 6 uur later nog steeds profijt van. Keertje bijpakken tussendoor moet ook best kunnen om het wat te verlengen. Euforie is net niet hetzelfde, maar ik ervaar 4-fa na een uur of 2 als saai omdat de euforie dan uitwerkt (bij anderen anders?), en de combi met X is best wel slecht voor je.

Ik zou er ook niet van uitgaan dat 4-fa + X veel langer euforie geeft dan X alleen (met een extra keer pakken dan), en van bijv. 1 tot 8:30 is dan best lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 11:24 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Als je 4-fa wil wat lang werkt, kun je beter aan de speed gaan zitten denk ik. Op Awake hardtechno niet eens een hele hoge startdosering genomen (ca. 80mg gesnoven denk ik) en daar had ik 6 uur later nog steeds profijt van. Keertje bijpakken tussendoor moet ook best kunnen om het wat te verlengen. Euforie is net niet hetzelfde, maar ik ervaar 4-fa na een uur of 2 als saai omdat de euforie dan uitwerkt (bij anderen anders?), en de combi met X is best wel slecht voor je.

Ik zou er ook niet van uitgaan dat 4-fa + X veel langer euforie geeft dan X alleen (met een extra keer pakken dan), en van bijv. 1 tot 8:30 is dan best lang.

het wordt best saai als je verwacht dat je steeds euforie moet voelen. Ik vind 4fmp chill om de energie, euforie krijg ik wel van de muziek en gezelligheid met vrienden.
Vorige  1 ... 886, 887, 888, 889, 890, 891, 892 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic