Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 10:19 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ik heb altijd gezegd tegen mijn vriendin dat zodra ze commentaar heeft op mijn drugsgebruik er wat mij betreft geen sprake meer is van een relatie.

Je bent simpelweg niet voor mij gemaakt (welke relatie dan ook) als je er niet mee om kan gaan dat ik gebruik.

Bij mij ging het ook ongeveer zo, ze zei van wat als ik het je verbied om drugs te gebruiken. Toen zei ik dan ga ik tegen je liegen.. en sinds toen is ze er wat opener in geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 10:43 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Ik heb altijd gezegd tegen mijn vriendin dat zodra ze commentaar heeft op mijn drugsgebruik er wat mij betreft geen sprake meer is van een relatie.

Je bent simpelweg niet voor mij gemaakt (welke relatie dan ook) als je er niet mee om kan gaan dat ik gebruik.

Zelfde hier, maar niet al bij wat commentaar. We hebben zoveel commentaar op elkaar, maar dat moet kunnen imo. Als ze dingen gaat verbieden, of ik, dat is waar de grens ligt voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:38 

Hardtraxx Elite

Inderdaad, als ze het zou verbieden, zou ik het stiekem gaan doen. Verder staat zij wel hoger dan drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Inderdaad, als ze het zou verbieden, zou ik het stiekem gaan doen. Verder staat zij wel hoger dan drugs.

Blijkbaar niet dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 16:08 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:
Vrouwen... Vreemde wezens.

Heb een vriendin die zelf ook gebruikt :) Nooit ergens problemen mee :D

Het nadeel is alleen wel dat zij altijd meteen in slaap vallen kan en ik uren plafond dienst heb xd

Zoals ik zei ben ik er voorlopig ff klaar mee, DQ pas weer

Temazepam :thumbup:

Is een medicijn toch? en dus alleen verkrijgbaar via de dokter ;)
Of heeft De Tuinen ook potjes liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 16:30 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Hard4Us schreef:

Blijkbaar niet dus...

Ik vind het ook een beetje vreemd dat drugs belangrijker voor je is dan je relatie, althans zo komt de opmerking van Olijfboompje wel op me over.
Als je het gevoel heb perfect bij elkaar te passen maar zij accepteert je drugsgebruik niet, kies je dan voor je drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 17:15 

Hardtraxx Veteran

Jezelf dergelijke beperkingen stellen voor een vriendin vind ik stom. Sowieso zou je de keuze niet hoeven te maken tussen die 2 dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 19:18 

Hardtraxx Veteran

WaVe schreef:
The Skribbler schreef:
Hard4Us schreef:

Blijkbaar niet dus...

Ik vind het ook een beetje vreemd dat drugs belangrijker voor je is dan je relatie, althans zo komt de opmerking van Olijfboompje wel op me over.
Als je het gevoel heb perfect bij elkaar te passen maar zij accepteert je drugsgebruik niet, kies je dan voor je drugs?

Dan heeft ons Olijfje hoogstwaarschijnlijk überhaupt niet het gevoel perfect bij elkaar te passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 19:31 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Hard4Us schreef:

Blijkbaar niet dus...

Beetje krom geschreven idd. Maar ze staat wel hoger hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 13:14 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:

Ja klopt, het is een medicijn. Maar is prima verkrijgbaar hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

De duim is meedogenloos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 00:38 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Het is net zo goed verkrijgbaar als dat je drugs verkrijgbaar is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 01:23 

Hardtraxx Veteran

Je vriendin heeft je te accepteren met alle voor- en nadelen. Dat doe ik ook bij haar. Easy enough.

Anders passen we niet bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 23:46 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Je vriendin heeft je te accepteren met alle voor- en nadelen. Dat doe ik ook bij haar. Easy enough.

Maar ligt dat zo vast bij jou dan? Zo statisch? Dingen veranderen toch door verloop van tijd?
Gewoon domweg zeggen dat ze het maar moet accepteren is wel een hele rechtlijnige opstelling imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 00:00 

Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
Olijfboompje schreef:

Maar ligt dat zo vast bij jou dan? Zo statisch? Dingen veranderen toch door verloop van tijd?
Gewoon domweg zeggen dat ze het maar moet accepteren is wel een hele rechtlijnige opstelling imo.

Inderdaad. Wat nou als je in een aardig lange relatie zit, zeg maar 4+ jaar. En je bent pas begonnen met gebruiken nadat je een relatie inging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 00:00 

Olijfboompje schreef:

als ze opeens verslaafd is ook lekker gaan, zo is ze nou eenmaal...

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 08:59 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat een beperking op je persoonlijke vrijheid en ben niet gelukkig als daar aan getoornd wordt. Wellicht wat statisch in uitspraak, maar in uitvoering flexibel aangezien je duidelijk weet waar wel en niet grenzen liggen. Je leert elkaars gebreken tolereren wat die ook mogen zijn. Ik vind gewoon simpelweg dat je iemand niet moet beperken op vrijheden.

Verslaving is een exces en onnodig om erin te betrekken. Dat is hetzelfde als een alles onthouder met een zwaar verslaafde vergelijken.

Als dit in jouw straatje past, dan maak je er geen probleem van en dan komt het welbekende; Is it a problem? No. Don't make it a problem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 13:05 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik vind dat een beperking op je persoonlijke vrijheid en ben niet gelukkig als daar aan getoornd wordt. Wellicht wat statisch in uitspraak, maar in uitvoering flexibel aangezien je duidelijk weet waar wel en niet grenzen liggen. Je leert elkaars gebreken tolereren wat die ook mogen zijn. Ik vind gewoon simpelweg dat je iemand niet moet beperken op vrijheden.

Verslaving is een exces en onnodig om erin te betrekken. Dat is hetzelfde als een alles onthouder met een zwaar verslaafde vergelijken.

Als dit in jouw straatje past, dan maak je er geen probleem van en dan komt het welbekende; Is it a problem? No. Don't make it a problem.

@Fuzzylogic

Nou Tom, gebruik dit stuk tekst voor je vriendin en je kan weer lekker doorgaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 13:19 

Hard4Us schreef:
Olijfboompje schreef:

@Fuzzylogic

Nou Tom, gebruik dit stuk tekst voor je vriendin en je kan weer lekker doorgaan :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:37 

Hardtraxx Veteran

Interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:39 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Link doet het bij mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:43 

Hardtraxx Veteran

10 tot 15 keer... buiten het feit dat ik uberhaupt nog nooit coke of speed op heb, kom ik ook qua x en 4f nog niet aan de 10 tot 15 keer xd

EDIT:
nee doet het niet, moet je ff in de zoekbalk 'incidenteel drugsgebruik' intypen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 17:16 

Hardtraxx Veteran

http://www.nu.nl/wetenschap/3736076/inc ... nen--.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 17:18 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
10 tot 15 keer... buiten het feit dat ik uberhaupt nog nooit coke of speed op heb, kom ik ook qua x en 4f nog niet aan de 10 tot 15 keer xd

EDIT:
nee doet het niet, moet je ff in de zoekbalk 'incidenteel drugsgebruik' intypen.

Ik heb wel 10+ keer gebruikt denk ik, maar niet zeker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 17:42 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Ik mag (nou ja, wat is mogen, als ik het niet 'mocht' was het alsnog mijn eigen keus geweest natuurlijk) gewoon gebruiken van haar hoor :P Alleen ik merk dat ze het helemaal niks vind en ik voel me er niet prettig bij tegenover haar.
Verder is het sowieso beter voor me om te stoppen door wat persoonlijkere redenen die ik niet zo op een forum ga pleuren.
Vorige  1 ... 885, 886, 887, 888, 889, 890, 891 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic