Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

C
Sta de laatste tijd open voor veel soorten drugs en ik ben wel benieuwd hoe ik op de 4-fmp zal gaan reageren.

XTC blijf ik altijd wel leuk vinden, maar door het spacende gevoel wat er bij hogere dosering bij komt vind ik mezelf soms te vaag en entousiast overkomen voor een hele nacht lang. Tijdsbesef is er bijna niet en van de muziek kan ik me nooit zoveel meer herinneren, alleen gespekken en personen blijven me goed bij.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Frijolrojo wrote:het wordt best saai als je verwacht dat je steeds euforie moet voelen. Ik vind 4fmp chill om de energie, euforie krijg ik wel van de muziek en gezelligheid met vrienden.
Het gaat me niet zozeer om de verwachting. Ik weet van 4-FA dat de euforie na een tijd uitwerkt dus ik reken dan niet op euforie tot het eind van het feest. Mijn ervaring is de afgelopen keren gewoon geweest dat ik me verveelde doordat ik de high niet meer had en moe begon te worden. Misschien ook pech gehad qua sfeer e.d. en dat dat het negatief heeft beïnvloed.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Met 4-FA ben ik nog steeds zoekende naar de juiste dosering en inname tijdstippen

Met Rebirth zaterdag heb ik 1,5 capsule op en dat is weer te veel, 1,25 was beter geweest.
Het feest zelf heb ik prima volgehouden (niet zo gek) maar eenmaal thuis.. pff heb letterlijk geen oog dicht kunnen doen, ben er om 04:00 maar uit gegaan en heb films liggen kijken in de woonkamer.

Wel geniale dag zelf gehad aangezien ik mijn vriendin voor het eerst een capsule heb gegeven xd
Heb in een deuk gelegen doordat ze een enorme praatkick kreeg tijdens de euforieboost en niet zo goed raad wist met alle tintelingen die ze had over heel haar lichaam :lol:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Witte Domino's :worship: :love: gevalletje apart
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
PNXRMX wrote:
Frijolrojo wrote:het wordt best saai als je verwacht dat je steeds euforie moet voelen. Ik vind 4fmp chill om de energie, euforie krijg ik wel van de muziek en gezelligheid met vrienden.
Het gaat me niet zozeer om de verwachting. Ik weet van 4-FA dat de euforie na een tijd uitwerkt dus ik reken dan niet op euforie tot het eind van het feest. Mijn ervaring is de afgelopen keren gewoon geweest dat ik me verveelde doordat ik de high niet meer had en moe begon te worden. Misschien ook pech gehad qua sfeer e.d. en dat dat het negatief heeft beïnvloed.
Precies dat heb ik ook altijd met 4fa. Als de euforie is uitgewerkt (bij mij na een uurtje of 2) word ik moe en een beetje down ofzo. Daarom combineer ik het maar gewoon met iets anders. Of meerdere andere dingen. Maar snap niet hoe sommige mensen het op een feest 8 uur lang vol kunnen houden met maar 1 cap 4f ofzo.

Heb nu overigens al 16 weken geen harddrugs meer aangeraakt. Zo lang ben ik in bijna 5 jaar niet nuchter gebleven (sinds mijn allereerste keer drugs op Decibel 2009 tot Nightmare 2009) :surrender: Nog even 8 weekjes volhouden!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:
PNXRMX wrote:
Frijolrojo wrote:
Heb nu overigens al 16 weken geen harddrugs meer aangeraakt. Nog even 8 weekjes volhouden!
Je weet nu al dat dat gaat mislukken als binnenkort je natte droom binnenkomt. :whistle:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Haha nou ik weet nu al dat het niet gaat mislukken, ben de afgelopen maanden al genoeg op de proef gesteld dus dan kan dit er makkelijk bij ;)
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Mn 4 is op :thumbdown: :thumbdown: :cry: :cry:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Hard4Us wrote:Mn 4 is op :thumbdown: :thumbdown: :cry: :cry:
bestel je nieuwe
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Chukkels wrote:Je weet nu al dat dat gaat mislukken als binnenkort je natte droom binnenkomt. :whistle:
ZIJN natte droom? :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
STAN- wrote:
Chukkels wrote:Je weet nu al dat dat gaat mislukken als binnenkort je natte droom binnenkomt. :whistle:
Kssssssst.... Ga weg hier, jij hoort niet in dit topic! Unless...
C
Chronic Deface wrote:Op Awake UK wil ik mijn eerste 170mg 4-F innemen. Is de werking van dit spul lang genoeg om uit te houden tot 08:30 zonder dat ik echt te helder begin te worden?
Kan het kwaad als ik na een paar uur, zodra de rush uit begint te werken een halve xtc bij pak of is dit juist een fijne combi?
Later op de avond nog twee kwartjes erbij geprobeerd, maar heb er niet heel veel van gemerkt en is de volgende keer ook echt niet nodig.

Ongelofelijk strak gestaan door de 4-FMP en zoals verwacht was slapen onmogelijk toen ik thuis kwam. Maandag ook de hele dag met aardig grote doppen en een energiek gevoel rondgelopen. Uiteindelijk heb ik er helemaal geen brak gevoel aan overgehouden. Vergeleken met MDMA was de ervaring positief, op de langdurige werking na. Leuk voor af en toe!
Donateur
last seen Oct 2023
Maar is een keer ghb proberen, iemand ervaring mee?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Zaterdag aan de witte domino's :D !
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
urbandesigner wrote:Zaterdag aan de witte domino's :D !
x2
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Chukkels wrote:
STAN- wrote:
Kssssssst.... Ga weg hier, jij hoort niet in dit topic! Unless...
^^
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Kevin-Raw wrote:Maar is een keer ghb proberen, iemand ervaring mee?
1x gedaan. 5 ml en ben 1,5 uur dus out gegaan. Werd beetje misselijk in het begin maar kreeg een tic in mijn been. Maar voorderest best saai :$
Donateur
last seen Oct 2023
cb92 wrote:
Kevin-Raw wrote:Maar is een keer ghb proberen, iemand ervaring mee?
1x gedaan. 5 ml en ben 1,5 uur dus out gegaan. Werd beetje misselijk in het begin maar kreeg een tic in mijn been. Maar voorderest best saai :$
5ml is ook een beetje veel om te beginnen, ik weet niet wat je weegt. :oh:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Zaterdag bij btb cap 4 van 180mg. Benieuwd of dat genoeg is.
Donateur
last seen Oct 2023
Nou de conclusie van GHB, vond er geen tyvus aan. Het is eigenlijk gewoon op een goedkope manier dronken worden. In totaal 12ml op, maar had wel veel meer een euphorisch gevoel verwacht. Misschien te weinig genomen? Heb werkelijk geen idee. Voortaan op Koningsdag gewoon bier en sos :P
Donateur
last seen Oct 2023
Iedereen afgekickt ofso? :P
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
:lol:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Kevin-Raw wrote:Iedereen afgekickt ofso? :P
Korte pauze ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Kevin-Raw wrote:Iedereen afgekickt ofso? :P
Mwa begin er juist in te komen nu :P Vorig weekend vrijdag en zaterdag voor het eerst mephedrone op, heerlijk spul :love: Ben benieuwd hoe dat op een party is :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Mephen like a boss xd

Mephbommen van 500 mg zijn gaaf xd