Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 14:44 

Sta de laatste tijd open voor veel soorten drugs en ik ben wel benieuwd hoe ik op de 4-fmp zal gaan reageren.

XTC blijf ik altijd wel leuk vinden, maar door het spacende gevoel wat er bij hogere dosering bij komt vind ik mezelf soms te vaag en entousiast overkomen voor een hele nacht lang. Tijdsbesef is er bijna niet en van de muziek kan ik me nooit zoveel meer herinneren, alleen gespekken en personen blijven me goed bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 16:46 

Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
het wordt best saai als je verwacht dat je steeds euforie moet voelen. Ik vind 4fmp chill om de energie, euforie krijg ik wel van de muziek en gezelligheid met vrienden.

Het gaat me niet zozeer om de verwachting. Ik weet van 4-FA dat de euforie na een tijd uitwerkt dus ik reken dan niet op euforie tot het eind van het feest. Mijn ervaring is de afgelopen keren gewoon geweest dat ik me verveelde doordat ik de high niet meer had en moe begon te worden. Misschien ook pech gehad qua sfeer e.d. en dat dat het negatief heeft beïnvloed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 12:26 

Hardtraxx Veteran

Met 4-FA ben ik nog steeds zoekende naar de juiste dosering en inname tijdstippen

Met Rebirth zaterdag heb ik 1,5 capsule op en dat is weer te veel, 1,25 was beter geweest.
Het feest zelf heb ik prima volgehouden (niet zo gek) maar eenmaal thuis.. pff heb letterlijk geen oog dicht kunnen doen, ben er om 04:00 maar uit gegaan en heb films liggen kijken in de woonkamer.

Wel geniale dag zelf gehad aangezien ik mijn vriendin voor het eerst een capsule heb gegeven xd
Heb in een deuk gelegen doordat ze een enorme praatkick kreeg tijdens de euforieboost en niet zo goed raad wist met alle tintelingen die ze had over heel haar lichaam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 12:54 

Hardtraxx Veteran

Witte Domino's :worship: :love: gevalletje apart
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 09:31 

Donateur

PNXRMX schreef:
Frijolrojo schreef:
het wordt best saai als je verwacht dat je steeds euforie moet voelen. Ik vind 4fmp chill om de energie, euforie krijg ik wel van de muziek en gezelligheid met vrienden.

Het gaat me niet zozeer om de verwachting. Ik weet van 4-FA dat de euforie na een tijd uitwerkt dus ik reken dan niet op euforie tot het eind van het feest. Mijn ervaring is de afgelopen keren gewoon geweest dat ik me verveelde doordat ik de high niet meer had en moe begon te worden. Misschien ook pech gehad qua sfeer e.d. en dat dat het negatief heeft beïnvloed.

Precies dat heb ik ook altijd met 4fa. Als de euforie is uitgewerkt (bij mij na een uurtje of 2) word ik moe en een beetje down ofzo. Daarom combineer ik het maar gewoon met iets anders. Of meerdere andere dingen. Maar snap niet hoe sommige mensen het op een feest 8 uur lang vol kunnen houden met maar 1 cap 4f ofzo.

Heb nu overigens al 16 weken geen harddrugs meer aangeraakt. Zo lang ben ik in bijna 5 jaar niet nuchter gebleven (sinds mijn allereerste keer drugs op Decibel 2009 tot Nightmare 2009) :surrender: Nog even 8 weekjes volhouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 11:09 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
Frijolrojo schreef:

Heb nu overigens al 16 weken geen harddrugs meer aangeraakt. Nog even 8 weekjes volhouden!

Je weet nu al dat dat gaat mislukken als binnenkort je natte droom binnenkomt. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 13:37 

Donateur

Haha nou ik weet nu al dat het niet gaat mislukken, ben de afgelopen maanden al genoeg op de proef gesteld dus dan kan dit er makkelijk bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 14:44 

Hardtraxx Elite

Mn 4 is op :thumbdown: :thumbdown: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 08:14 

Donateur

Hard4Us schreef:
Mn 4 is op :thumbdown: :thumbdown: :cry: :cry:

bestel je nieuwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:16 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Je weet nu al dat dat gaat mislukken als binnenkort je natte droom binnenkomt. :whistle:

ZIJN natte droom? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:40 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Chukkels schreef:

Kssssssst.... Ga weg hier, jij hoort niet in dit topic! Unless...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 21:19 

Chronic Deface schreef:
Op Awake UK wil ik mijn eerste 170mg 4-F innemen. Is de werking van dit spul lang genoeg om uit te houden tot 08:30 zonder dat ik echt te helder begin te worden?
Kan het kwaad als ik na een paar uur, zodra de rush uit begint te werken een halve xtc bij pak of is dit juist een fijne combi?

Later op de avond nog twee kwartjes erbij geprobeerd, maar heb er niet heel veel van gemerkt en is de volgende keer ook echt niet nodig.

Ongelofelijk strak gestaan door de 4-FMP en zoals verwacht was slapen onmogelijk toen ik thuis kwam. Maandag ook de hele dag met aardig grote doppen en een energiek gevoel rondgelopen. Uiteindelijk heb ik er helemaal geen brak gevoel aan overgehouden. Vergeleken met MDMA was de ervaring positief, op de langdurige werking na. Leuk voor af en toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 09:03 

Donateur

Maar is een keer ghb proberen, iemand ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 13:46 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag aan de witte domino's :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 15:06 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Zaterdag aan de witte domino's :D !

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
STAN- schreef:
Chukkels schreef:

Kssssssst.... Ga weg hier, jij hoort niet in dit topic! Unless...

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 21:05 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:

1x gedaan. 5 ml en ben 1,5 uur dus out gegaan. Werd beetje misselijk in het begin maar kreeg een tic in mijn been. Maar voorderest best saai :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 09:13 

Donateur

cb92 schreef:
Kevin-Raw schreef:

1x gedaan. 5 ml en ben 1,5 uur dus out gegaan. Werd beetje misselijk in het begin maar kreeg een tic in mijn been. Maar voorderest best saai :$

5ml is ook een beetje veel om te beginnen, ik weet niet wat je weegt. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 10:27 

Hardtraxx Elite

Zaterdag bij btb cap 4 van 180mg. Benieuwd of dat genoeg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:31 

Donateur

Nou de conclusie van GHB, vond er geen tyvus aan. Het is eigenlijk gewoon op een goedkope manier dronken worden. In totaal 12ml op, maar had wel veel meer een euphorisch gevoel verwacht. Misschien te weinig genomen? Heb werkelijk geen idee. Voortaan op Koningsdag gewoon bier en sos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 09:07 

Donateur

Iedereen afgekickt ofso? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 09:39 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 19:30 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Korte pauze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 19:43 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Mwa begin er juist in te komen nu :P Vorig weekend vrijdag en zaterdag voor het eerst mephedrone op, heerlijk spul :love: Ben benieuwd hoe dat op een party is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 19:45 

Hardtraxx Veteran

Mephen like a boss xd

Mephbommen van 500 mg zijn gaaf xd
Vorige  1 ... 887, 888, 889, 890, 891, 892, 893 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic