Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 15:20 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Ik heb vorig jaar pillen gehad waar speed in zat. Vond die veel fijner omdat ik daar tenminste een shitload aan energie van kreeg + de euforie dan.

Welke waren dit dan? Ik loop al een tijdje mee in deze wereld maar ik ben ze nog nooit tegengekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:31 

Hardtraxx Veteran

Oranje zonder batch, 160 mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:56 

Hardtraxxer

Maar hoe zit dat eik als er pep in pillen zit?
Je kunt pep namelijk niet echt bewaren, dus het lijkt me dat je dan niet echt veel van pep in een pil merkt als die al een tijdje ergens heeft gelegen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:17 

Hardtraxx Veteran

Ik merkte er toch wel veel van, normaal amper tot geen energie van pillen en nu een shitload aan energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:06 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag eens sos uitproberen op Hardcore 4 Life. Heb het wel al ooit gehad, maar nog nooit op een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:09 

Hardtraxx Veteran

Pep kun je prima bewaren en bakkenvol energie kun je ook met alleen MDMA hebben. Ligt er maar net aan hoe het valt. Vooral als je vooraf denkt dat je speed gaat krijgen, is de kans groot dat je veel energie hebt (placebo-effect).
Om speed te slikken (en er wat van te voelen) heb je een redelijke hoeveelheid nodig, dus een pil met (veel) MDMA EN speed waarvan je de speed ook voelt zou fysiek enorm dik zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:25 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij wordt ook de fout vaak gemaakt dat de A in mdma voor amfetamine staat en dat mensen dus denken dat er speed in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 01:17 

Hardtraxx Veteran

Had ze laten testen, zat wel degelijk speed in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 01:59 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Volgens mij wordt ook de fout vaak gemaakt dat de A in mdma voor amfetamine staat en dat mensen dus denken dat er speed in zit.

Daar staat de A ook voor :$ 3,4-methyleendioxymethamfetamine
Maar dat is idd geen speed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 02:02 

speed via de mond heeft denk ik juist minder nodig, ben wel een keer van ~200mg 18 uur lang wakker gebleven :P erg leuk btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 10:52 

Hardtraxx Veteran

Magnie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 11:36 

Hardtraxx Addict

Welkom, leuke eerste post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 13:27 

Donateur

stefan_helmond schreef:
Zaterdag eens sos uitproberen op Hardcore 4 Life. Heb het wel al ooit gehad, maar nog nooit op een feestje.

sos (L) Ik begin er meestal mee op feesten, als het op is dan over op pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 16:59 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
speed via de mond heeft denk ik juist minder nodig, ben wel een keer van ~200mg 18 uur lang wakker gebleven :P erg leuk btw

Minder intens maar werkt langer. En snuivend heb je maar heel weinig nodig (<100mg) als je goede kwaliteit hebt.

@Fuzzy: Zat er dan alleen speed in? Zo ja, 160mg dus? Zo niet, hoeveel mdma en hoeveel speed? Ben ik wel benieuwd naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:38 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:

Die A staat ook voor Amfetamine. Alleen dat betekent niet dat er dús speed in zit.

EDIT: Kut Dirk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 23:29 

Hardtraxx Veteran

Wat bovenstaande heren zeggen, laat de testresultaten maar zien. Dit zou een van de eerste keren in mijn leven zijn dat er werkelijk pillen zijn gedrukt met alleen speed.

Onlogisch omdat;

Geldverspilling m.b.t. het drukken en versnijden
Poeder is makkelijker en minder risicovol
Gebruikers kennen alleen het poeder en dit is over het algemeen toega kelijker dan pillen met speed.
Reports met speed stammen uit de steentijd.

En laten we over de opbouw van MDMA maar zwijgen. Een beetje research naar wat je naar binnen flikkert, zou mensen hier goed doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 23:32 

Hardtraxx Veteran

Weet ik niet meer, is ook al bijna anderhalf jaar terug :P Het was ook niet alleen speed, zat ook gewoon MDMA in.
Ben die pillen verder ook helemaal niet (meer) tegengekomen, heb ze ook alleen laten testen omdat ik de pil helemaal niet kende en ik er niks over kon vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 23:33 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het delen van ervaringen/tips prima, maar online verkoop zoals zaagmans hier gepost heeft hebben wij hier liever niet. Wij zijn geen distributiekanaal van drugs. Zouden jullie dit soort berichten willen melden bij ons? Dank jullie wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 02:59 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Weet ik niet meer, is ook al bijna anderhalf jaar terug :P Het was ook niet alleen speed, zat ook gewoon MDMA in.
Ben die pillen verder ook helemaal niet (meer) tegengekomen, heb ze ook alleen laten testen omdat ik de pil helemaal niet kende en ik er niks over kon vinden.

Misschien dat het slechts sporen waren? Komt vast wel eens voor bij rommelig gemaakte pillen of niet goed schoongemaakt testgerei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 12:15 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:

Dan heb ik dezelfde gehad als jou en er zat inderdaad speed in dat kan ik bevestigen. Zon wat dikkere ronde oranje pil met niks er op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 14:34 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:

Dan heb ik dezelfde gehad als jou en er zat inderdaad speed in dat kan ik bevestigen. Zon wat dikkere ronde oranje pil met niks er op.

Die inderdaad, was dus rond september 2012.

Heel grote kans dat Hard4Us en ik dezelfde hebben gehad aangezien we (volgens mij, destijds in ieder geval) bij dezelfde dealer kochten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 14:39 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Wat bovenstaande heren zeggen, laat de testresultaten maar zien. Dit zou een van de eerste keren in mijn leven zijn dat er werkelijk pillen zijn gedrukt met alleen speed.

Onlogisch omdat;

Geldverspilling m.b.t. het drukken en versnijden
Poeder is makkelijker en minder risicovol
Gebruikers kennen alleen het poeder en dit is over het algemeen toega kelijker dan pillen met speed.
Reports met speed stammen uit de steentijd.

En laten we over de opbouw van MDMA maar zwijgen. Een beetje research naar wat je naar binnen flikkert, zou mensen hier goed doen.

Er bestaan wel zeker tabletten met alleen speed erin. De markt is er alleen heel klein voor, vanwege jou genoemde reden over geldverspilling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 21:44 

Hardtraxx Veteran

Betwijfel het ten zeerste in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 01:37 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Betwijfel het ten zeerste in Nederland.

Maat van mij heeft ze toch echt, ook laten testen. Ik weet zo uit mijn hoofd niet hoeveel milligram, maar het zijn goed grote knoeperts in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

En ik heb crystal meth pillen!
Vorige  1 ... 882, 883, 884, 885, 886, 887, 888 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic