Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Fuzzylogic wrote:Ik heb vorig jaar pillen gehad waar speed in zat. Vond die veel fijner omdat ik daar tenminste een shitload aan energie van kreeg + de euforie dan.
Welke waren dit dan? Ik loop al een tijdje mee in deze wereld maar ik ben ze nog nooit tegengekomen.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Oranje zonder batch, 160 mg
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Maar hoe zit dat eik als er pep in pillen zit?
Je kunt pep namelijk niet echt bewaren, dus het lijkt me dat je dan niet echt veel van pep in een pil merkt als die al een tijdje ergens heeft gelegen ?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ik merkte er toch wel veel van, normaal amper tot geen energie van pillen en nu een shitload aan energie.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Zaterdag eens sos uitproberen op Hardcore 4 Life. Heb het wel al ooit gehad, maar nog nooit op een feestje.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Pep kun je prima bewaren en bakkenvol energie kun je ook met alleen MDMA hebben. Ligt er maar net aan hoe het valt. Vooral als je vooraf denkt dat je speed gaat krijgen, is de kans groot dat je veel energie hebt (placebo-effect).
Om speed te slikken (en er wat van te voelen) heb je een redelijke hoeveelheid nodig, dus een pil met (veel) MDMA EN speed waarvan je de speed ook voelt zou fysiek enorm dik zijn.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Volgens mij wordt ook de fout vaak gemaakt dat de A in mdma voor amfetamine staat en dat mensen dus denken dat er speed in zit.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Had ze laten testen, zat wel degelijk speed in :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
El Mare wrote:Volgens mij wordt ook de fout vaak gemaakt dat de A in mdma voor amfetamine staat en dat mensen dus denken dat er speed in zit.
Daar staat de A ook voor :$ 3,4-methyleendioxymethamfetamine
Maar dat is idd geen speed.
A
speed via de mond heeft denk ik juist minder nodig, ben wel een keer van ~200mg 18 uur lang wakker gebleven :P erg leuk btw
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Magnie
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Welkom, leuke eerste post.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
stefan_helmond wrote:Zaterdag eens sos uitproberen op Hardcore 4 Life. Heb het wel al ooit gehad, maar nog nooit op een feestje.
sos (L) Ik begin er meestal mee op feesten, als het op is dan over op pep.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Anonymous wrote:speed via de mond heeft denk ik juist minder nodig, ben wel een keer van ~200mg 18 uur lang wakker gebleven :P erg leuk btw
Minder intens maar werkt langer. En snuivend heb je maar heel weinig nodig (<100mg) als je goede kwaliteit hebt.

@Fuzzy: Zat er dan alleen speed in? Zo ja, 160mg dus? Zo niet, hoeveel mdma en hoeveel speed? Ben ik wel benieuwd naar :)
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
El Mare wrote:Volgens mij wordt ook de fout vaak gemaakt dat de A in mdma voor amfetamine staat en dat mensen dus denken dat er speed in zit.
Die A staat ook voor Amfetamine. Alleen dat betekent niet dat er dús speed in zit.

EDIT: Kut Dirk (L)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Wat bovenstaande heren zeggen, laat de testresultaten maar zien. Dit zou een van de eerste keren in mijn leven zijn dat er werkelijk pillen zijn gedrukt met alleen speed.

Onlogisch omdat;

Geldverspilling m.b.t. het drukken en versnijden
Poeder is makkelijker en minder risicovol
Gebruikers kennen alleen het poeder en dit is over het algemeen toega kelijker dan pillen met speed.
Reports met speed stammen uit de steentijd.

En laten we over de opbouw van MDMA maar zwijgen. Een beetje research naar wat je naar binnen flikkert, zou mensen hier goed doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Weet ik niet meer, is ook al bijna anderhalf jaar terug :P Het was ook niet alleen speed, zat ook gewoon MDMA in.
Ben die pillen verder ook helemaal niet (meer) tegengekomen, heb ze ook alleen laten testen omdat ik de pil helemaal niet kende en ik er niks over kon vinden.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind het delen van ervaringen/tips prima, maar online verkoop zoals zaagmans hier gepost heeft hebben wij hier liever niet. Wij zijn geen distributiekanaal van drugs. Zouden jullie dit soort berichten willen melden bij ons? Dank jullie wel!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Fuzzylogic wrote:Weet ik niet meer, is ook al bijna anderhalf jaar terug :P Het was ook niet alleen speed, zat ook gewoon MDMA in.
Ben die pillen verder ook helemaal niet (meer) tegengekomen, heb ze ook alleen laten testen omdat ik de pil helemaal niet kende en ik er niks over kon vinden.
Misschien dat het slechts sporen waren? Komt vast wel eens voor bij rommelig gemaakte pillen of niet goed schoongemaakt testgerei?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Fuzzylogic wrote:Weet ik niet meer, is ook al bijna anderhalf jaar terug :P Het was ook niet alleen speed, zat ook gewoon MDMA in.
Dan heb ik dezelfde gehad als jou en er zat inderdaad speed in dat kan ik bevestigen. Zon wat dikkere ronde oranje pil met niks er op.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hard4Us wrote:
Dan heb ik dezelfde gehad als jou en er zat inderdaad speed in dat kan ik bevestigen. Zon wat dikkere ronde oranje pil met niks er op.
Die inderdaad, was dus rond september 2012.

Heel grote kans dat Hard4Us en ik dezelfde hebben gehad aangezien we (volgens mij, destijds in ieder geval) bij dezelfde dealer kochten.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Olijfboompje wrote:Wat bovenstaande heren zeggen, laat de testresultaten maar zien. Dit zou een van de eerste keren in mijn leven zijn dat er werkelijk pillen zijn gedrukt met alleen speed.

Onlogisch omdat;

Geldverspilling m.b.t. het drukken en versnijden
Poeder is makkelijker en minder risicovol
Gebruikers kennen alleen het poeder en dit is over het algemeen toega kelijker dan pillen met speed.
Reports met speed stammen uit de steentijd.

En laten we over de opbouw van MDMA maar zwijgen. Een beetje research naar wat je naar binnen flikkert, zou mensen hier goed doen.
Er bestaan wel zeker tabletten met alleen speed erin. De markt is er alleen heel klein voor, vanwege jou genoemde reden over geldverspilling.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Betwijfel het ten zeerste in Nederland.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Olijfboompje wrote:Betwijfel het ten zeerste in Nederland.
Maat van mij heeft ze toch echt, ook laten testen. Ik weet zo uit mijn hoofd niet hoeveel milligram, maar het zijn goed grote knoeperts in ieder geval.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
En ik heb crystal meth pillen!