Dan toch niet he Olijf 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
R
- 5 posts member since 2013
- last seen Feb 2014
Ff een vraagje. Ik heb 10 etizolam pellets besteld via de post. Dit is een thienodiazepine vergelijkbaar met een benzo. Het viel me alleen op dat er een beetje van een pil is afgeschraapt. Hopelijk is dit gewoon een kleine beschadiging maar grote kans dat het door de politie is gedaan. Naar mijn weten is het gewoon een research chemical en niet illegaal maar wat is de kans dat ik hierdoor in de problemen kom?
Per direct de politie bellen en zeggen dat er een verdacht pakketje is afgeleverd.wrote:Ff een vraagje. Ik heb 10 etizolam pellets besteld via de post. Dit is een thienodiazepine vergelijkbaar met een benzo. Het viel me alleen op dat er een beetje van een pil is afgeschraapt. Hopelijk is dit gewoon een kleine beschadiging maar grote kans dat het door de politie is gedaan. Naar mijn weten is het gewoon een research chemical en niet illegaal maar wat is de kans dat ik hierdoor in de problemen kom?
Meen je dit antwoord nou serieus Daniel?wrote:Per direct de politie bellen en zeggen dat er een verdacht pakketje is afgeleverd.wrote:Ff een vraagje. Ik heb 10 etizolam pellets besteld via de post. Dit is een thienodiazepine vergelijkbaar met een benzo. Het viel me alleen op dat er een beetje van een pil is afgeschraapt. Hopelijk is dit gewoon een kleine beschadiging maar grote kans dat het door de politie is gedaan. Naar mijn weten is het gewoon een research chemical en niet illegaal maar wat is de kans dat ik hierdoor in de problemen kom?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Snel opeten!
Is gewoon beschadigingwrote:Ff een vraagje. Ik heb 10 etizolam pellets besteld via de post. Dit is een thienodiazepine vergelijkbaar met een benzo. Het viel me alleen op dat er een beetje van een pil is afgeschraapt. Hopelijk is dit gewoon een kleine beschadiging maar grote kans dat het door de politie is gedaan. Naar mijn weten is het gewoon een research chemical en niet illegaal maar wat is de kans dat ik hierdoor in de problemen kom?
Der wordt te weinig gedrugsd de laatste tijd...
Dit weekend na 2 jaar geen xtc weer eens een halve partyflock op. Vond er weer niks aanwrote:Der wordt te weinig gedrugsd de laatste tijd...
Zaterdag aan de rode lieveheersbeestjes 
-
T
Zou iemand die wel eens 4-FA van SA heeft gehad me een pb'tje willen sturen.
Wil er namelijk het een en ander over weten, alvast bedankt!
Ik kan je in ieder geval vertellen dat de ene levering van hen een andere kleur had dan een volgende levering, heb ik vernomenwrote:Zou iemand die wel eens 4-FA van SA heeft gehad me een pb'tje willen sturen.
Oops, you're fucked!“Throughout the two-days we arrested 22 people, three foreigners and seven locals, in possession of narcotics.
Ik raak in oorden als Maleisië geen verboden substantie aan.. Als je die straffen hier ziet.wrote:Oops, you're fucked!“Throughout the two-days we arrested 22 people, three foreigners and seven locals, in possession of narcotics.
You fucking mojo!wrote:Ik weet niet hoeveel ik er nog van moet wegsnuiven om dat te ervaren, maar ik vind het allemaal maar reuze meevallen. De euforie van Mephedrone vergeleken met een echte MDMA-euforie is niks.wrote:Mephedrone
Hogere euforiepiek dan MDMA
True storywrote:Niet meer te reddenwrote: Als ik nu al fucked up ben van de mep, wat zijn jullie dan wel niet![]()
Merk aan mezelf dat ik ''drugsmoe'' ben
Heb der echt gewoon totaal geen zin in (oke op truffels na)
Nou is dat natuurlijk totaal niet erg maar het viel me gewoon op
Komende feesten lekker bieren, al wordt dat wel goed met mijn energie omgaan
Heb der echt gewoon totaal geen zin in (oke op truffels na)
Nou is dat natuurlijk totaal niet erg maar het viel me gewoon op
Komende feesten lekker bieren, al wordt dat wel goed met mijn energie omgaan
Zaterdag na 3 maanden pauze weer eens pil pakken.
25 januari voor het laatst iets gebruikt (4-FMP) maar ben van plan om nu gewoon helemaal te stoppen, met alles 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Verstandige keuze.wrote:25 januari voor het laatst iets gebruikt (4-FMP) maar ben van plan om nu gewoon helemaal te stoppen, met alles
Want jij weet er zo veel van?wrote:Verstandige keuze.wrote:25 januari voor het laatst iets gebruikt (4-FMP) maar ben van plan om nu gewoon helemaal te stoppen, met alles
Opzich is het als 17-jarige altijd verstandig om op z'n minst ff met drugs te wachten tot je wat ouder bent.
hahaha echt hewrote:Opzich is het als 17-jarige altijd verstandig om op z'n minst ff met drugs te wachten tot je wat ouder bent.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Zaterdag bij HC XL 4fmp of snoeppies + taat.