Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dan toch niet he Olijf xd
R
5 posts member since 2013
last seen Feb 2014
Ff een vraagje. Ik heb 10 etizolam pellets besteld via de post. Dit is een thienodiazepine vergelijkbaar met een benzo. Het viel me alleen op dat er een beetje van een pil is afgeschraapt. Hopelijk is dit gewoon een kleine beschadiging maar grote kans dat het door de politie is gedaan. Naar mijn weten is het gewoon een research chemical en niet illegaal maar wat is de kans dat ik hierdoor in de problemen kom?
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
RoBa wrote:Ff een vraagje. Ik heb 10 etizolam pellets besteld via de post. Dit is een thienodiazepine vergelijkbaar met een benzo. Het viel me alleen op dat er een beetje van een pil is afgeschraapt. Hopelijk is dit gewoon een kleine beschadiging maar grote kans dat het door de politie is gedaan. Naar mijn weten is het gewoon een research chemical en niet illegaal maar wat is de kans dat ik hierdoor in de problemen kom?
Per direct de politie bellen en zeggen dat er een verdacht pakketje is afgeleverd.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Olijfboompje wrote:
RoBa wrote:Ff een vraagje. Ik heb 10 etizolam pellets besteld via de post. Dit is een thienodiazepine vergelijkbaar met een benzo. Het viel me alleen op dat er een beetje van een pil is afgeschraapt. Hopelijk is dit gewoon een kleine beschadiging maar grote kans dat het door de politie is gedaan. Naar mijn weten is het gewoon een research chemical en niet illegaal maar wat is de kans dat ik hierdoor in de problemen kom?
Per direct de politie bellen en zeggen dat er een verdacht pakketje is afgeleverd.
Meen je dit antwoord nou serieus Daniel? :P
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Snel opeten!
Donateur
last seen Oct 2023
Is gewoon beschadiging ;) Niet luisteren naar die andere antwoorden. TNT post doet zoiets niet, en als ze iets zouden vinden wordt het vernietigd en krijg je een brief thuis met dat je post verdacht was en is vernietigd.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Der wordt te weinig gedrugsd de laatste tijd...
Donateur
last seen Oct 2023
ErikZ wrote:Der wordt te weinig gedrugsd de laatste tijd...
Dit weekend na 2 jaar geen xtc weer eens een halve partyflock op. Vond er weer niks aan
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Zaterdag aan de rode lieveheersbeestjes :P
T
Zou iemand die wel eens 4-FA van SA heeft gehad me een pb'tje willen sturen.
Wil er namelijk het een en ander over weten, alvast bedankt!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Teddy Knalkaak wrote:Zou iemand die wel eens 4-FA van SA heeft gehad me een pb'tje willen sturen.
Wil er namelijk het een en ander over weten, alvast bedankt!
Ik kan je in ieder geval vertellen dat de ene levering van hen een andere kleur had dan een volgende levering, heb ik vernomen ;)
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Aug 2014
http://www.thestar.com.my/News/Nation/2 ... -five-die/

Zo rollen we hier in Maleisië! (Stage)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
“Throughout the two-days we arrested 22 people, three foreigners and seven locals, in possession of narcotics.
Oops, you're fucked!
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Aug 2014
Chukkels wrote:
“Throughout the two-days we arrested 22 people, three foreigners and seven locals, in possession of narcotics.
Oops, you're fucked!
Ik raak in oorden als Maleisië geen verboden substantie aan.. Als je die straffen hier ziet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:
Chukkels wrote:Mephedrone
Hogere euforiepiek dan MDMA
Ik weet niet hoeveel ik er nog van moet wegsnuiven om dat te ervaren, maar ik vind het allemaal maar reuze meevallen. De euforie van Mephedrone vergeleken met een echte MDMA-euforie is niks.
You fucking mojo!
Black Sunrise wrote:
dawasiknie wrote: Als ik nu al fucked up ben van de mep, wat zijn jullie dan wel niet xd
Niet meer te redden :corn: :corn:
True story :cry:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Merk aan mezelf dat ik ''drugsmoe'' ben

Heb der echt gewoon totaal geen zin in (oke op truffels na)
Nou is dat natuurlijk totaal niet erg maar het viel me gewoon op

Komende feesten lekker bieren, al wordt dat wel goed met mijn energie omgaan ;)
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Zaterdag na 3 maanden pauze weer eens pil pakken.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
25 januari voor het laatst iets gebruikt (4-FMP) maar ben van plan om nu gewoon helemaal te stoppen, met alles :)
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Fuzzylogic wrote:25 januari voor het laatst iets gebruikt (4-FMP) maar ben van plan om nu gewoon helemaal te stoppen, met alles :)
Verstandige keuze.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Andromeda wrote:
Fuzzylogic wrote:25 januari voor het laatst iets gebruikt (4-FMP) maar ben van plan om nu gewoon helemaal te stoppen, met alles :)
Verstandige keuze.
Want jij weet er zo veel van?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Opzich is het als 17-jarige altijd verstandig om op z'n minst ff met drugs te wachten tot je wat ouder bent.
Donateur
last seen Oct 2023
PNXRMX wrote:Opzich is het als 17-jarige altijd verstandig om op z'n minst ff met drugs te wachten tot je wat ouder bent.
hahaha echt he :lol: , als 17jarige hoor je het niet eens te hebben aangeraakt. Maar tegenwoordig is het stoer om op zo een jonge leeftijd drugs te gebruiken.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Zaterdag bij HC XL 4fmp of snoeppies + taat.
Donateur
last seen Oct 2023
Zaterdag KnockOut :cool: , nuchter
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Kevin-Raw wrote:Maar tegenwoordig is het stoer om op zo een jonge leeftijd drugs te gebruiken.
Dat is dus niet te rede dat ik gebruik(te)... ;)

Rede dat ik ga stoppen is een (zo goed als) nieuwe vriendin die er niet zo blij mee is.