Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 09:16 

Donateur

Richardd schreef:
Het wordt min of meer gedoogd. Het lijkt mij een kwestie van tijd voordat het in de opium wet wordt opgenomen (zal natuurlijk wel ff duren met onze overheid).

Volgens mij valt het inderdaad nog niet op opiumlijst 1, maar wel onder de medicijnenwetgeving. Dat betekend dat je het zonder doktersrecept verboden is om te hebben/kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 11:41 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Richardd schreef:
Het wordt min of meer gedoogd. Het lijkt mij een kwestie van tijd voordat het in de opium wet wordt opgenomen (zal natuurlijk wel ff duren met onze overheid).

Volgens mij valt het inderdaad nog niet op opiumlijst 1, maar wel onder de medicijnenwetgeving. Dat betekend dat je het zonder doktersrecept verboden is om te hebben/kopen.

Ja dat dacht ik eigenlijk ook, maar waarom verkopen ze het dan wel bij smartshops? Als het op die medicijnwetgeving staat dan mogen ook smartshops het niet verkopen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 11:48 

Donateur

Richardd schreef:
Kevin-Raw schreef:
Richardd schreef:

Ja dat dacht ik eigenlijk ook, maar waarom verkopen ze het dan wel bij smartshops? Als het op die medicijnwetgeving staat dan mogen ook smartshops het niet verkopen geloof ik.

Wordt volgens mij ook niet verkocht onder de naam 4-fa bij smartshops toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 12:03 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag weer maximaal genoten van de 4f :loving:

Had binnen afgesproken om een cap op te halen van 150 mg, maar door een combinatie van afspraken die van tevoren niet waren gemaakt en kut bereik, duurde het best lang voor ik die kreeg. Daarom rond half 2 maar als eerste mijn reserve/bijpak-capje van +/- 60-70 ( ? ) mg gepakt onder het motto 'baat het niet, dan schaadt het niet'. Hoewel ik niet veel verwachtte van dat beetje, heb ik vanaf ongeveer 2 uur toch wel even kunnen genieten van die heerlijke tintelingen (die ik de vorige keer overigens niet heb gehad) en een lichtelijke euforie. Rond half 3 eindelijk mijn 150mg cap gekregen en deze gelijk ingenomen.
Deze cap deed zijn werk prima! Na een klein half uurtje kwamen de tintelingen weer terug, en werd ik nog euforischer. Wat me erg opviel, was dat ik voor mijn gevoel echt extreem lang die tintelingen had (wat natuurlijk totaal niet erg was). De combinatie van de 4f en de ge-wel-dige set van Karenn gaven me daar bovenop energie van hier tot Tokyo. Lekker veel knuffels en high-five's gegeven en gekregen weer. Ik was zo blij als een gup.
Tussen half 6 en 6 uur merkte ik, ook deels door de sets die (na die van Karenn) toch wel tegenvielen, toch wel dat ik meer tot rust kwam. Energie had ik nog wel, maar dit raakte (lichamelijk) een heel eind op tegen 7 uur ongeveer.

Al met al was het weer een fantastische ervaring. Het had misschien wel nog beter zou zijn geweest als de timetable van Awakenings iets beter in mekaar had gestoken, maar ja so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:02 

Hardtraxx Veteran

Wat Stan zegt, alleen had ik maar 1 cap op van ongeveer 170 mg... verder is het verhaal vrij identiek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Het gevoel wat ik erbij had was rete veel energie, lichtelijk euphorisch gevoel en alle lichten waren prattig. Niet zoals bij 2c-b maar eerder als de mildere 2c-c. Had alleen met 6-apb heel veel problemen met slapen, nog meer dan bij pep xd

Op Awakenings genomen. Vergelijkbare ervaring gehad als die van jou, maar wat minder energie. Voelde aan als iets van 1/3 van het mdma gevoel, maar dan 2-3x zo lange werking. Voelde me namelijk tot lang na het feest (11 a 12 uur 's ochtends) nog hartstikke prima. Werd pas rond 1-2 uur moe, maar was lichamelijk rusteloos. Slapen zat er dus echt niet in.

Psychedelische wat mensen noemen helemaal niet gehad, op wat lichte visuals na die pas rond 5 uur begonnen te verschijnen (mooiere kleuren, lichten, maar weinig patronen e.d. vanaf 12 uur na het nemen ook lichte hallucinaties, maar dat kwam wss vooral door de vermoeidheid).

Had ook tijdens het feest het gevoel dat het me niet zoveel uitmaakte waar ik was. Alles was 'fijn', maar nergens veel meer of minder. Zou het dus best overwegen om een keer op een eendaags festival of de laatste dag van een weekendfestival te doen, om een langdurig fijn effect te hebben. Iets als Pitch festival, waar veel pauzes tussen artiesten zijn, leek me een goede setting, omdat je tijdens die pauzes nog steeds lekker gaat en niet het gevoel hebt dat je het effect 'verspilt' aan zitten e.d.

Vraag me alleen wel af wat nou het voordeel van 6-APB is ten opzichte van bijv. pep. Vond de euforie eigenlijk minder, en de energie minder. Lichamelijk was het wel minder slopend, maar 6-APB zal vast ook niet goed zijn voor je serotonine-voorraad en receptoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 22:25 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ooit 6-APB gehad de dag na mn eerste keer pillen (defqon weekend) en dat viel toch bar en bar slecht, enorme mentale dip en kreeg er juist minder energie van. Had wel een soort wazig gevoel wat de eerste 2 uurtjes wel prettig was maar naar verloop van de dag erg begon te irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:01 

4-FA besteld!
Welke capsulemaat heb je nodig voor een bommetje?
Is de eerste keer dus denk zo'n 160mg nemen, en daarna als het gevoel minder wordt nog een kwart/halve pil erbij.
En is het makkelijk zo'n capsule dicht te maken zelf zonder hulpmiddelen?

Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:12 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Ik heb ooit 6-APB gehad de dag na mn eerste keer pillen (defqon weekend) en dat viel toch bar en bar slecht, enorme mentale dip en kreeg er juist minder energie van. Had wel een soort wazig gevoel wat de eerste 2 uurtjes wel prettig was maar naar verloop van de dag erg begon te irriteren.

Werkt beide op je serotonine, dus lijkt me idd dat het dan gewoon niet de kans krijgt om te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:14 

Donateur

Teddy Knalkaak schreef:
4-FA besteld!
Is de eerste keer dus denk zo'n 160mg nemen, en daarna als het gevoel minder wordt nog een kwart/halve pil erbij.

Thanks

http://www.wapwinkel.com/capsule-hulp-van-wapwinkel

Capsule kan je gewoon met de hand dichtdraaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:17 

Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
4-FA besteld!

Thanks

Zelf heb ik maat 3, daar kan zo'n 150 tot 170 mg (mits prop vol) in.
De capsules klik je dicht als je iets harder drukt, je voelt dat ze samenklikken.

Waarom neem je meteen al 160 mg terwijl je nog nooit heb geprobeerd?
Mijn advies: Neem een capsule van zo'n 100 mg en 1 van 80 om bij te pakken. Als je het nog eens gaat gebruiken dan kan je altijd nog een hoge dosering bij pakken.
Zelf heb ik het ook op die manier gedaan en zo wist ik precies wat het met me deed. Wel ben ik nog opzoek naar de juiste dosering voor mij. Soms is het te snel uitgewerkt en de andere keer sta ik te strak.

Een halve pil bijpakken is wat raar imo, van 4-FA blijf je juist lekker helder. Door dat halfje wordt je juist weer vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:27 

Donateur

ErikZ schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
4-FA besteld!

Thanks

Zelf heb ik maat 3, daar kan zo'n 150 tot 170 mg (mits prop vol) in.
De capsules klik je dicht als je iets harder drukt, je voelt dat ze samenklikken.

Waarom neem je meteen al 160 mg terwijl je nog nooit heb geprobeerd?
Mijn advies: Neem een capsule van zo'n 100 mg en 1 van 80 om bij te pakken. Als je het nog eens gaat gebruiken dan kan je altijd nog een hoge dosering bij pakken.
Zelf heb ik het ook op die manier gedaan en zo wist ik precies wat het met me deed. Wel ben ik nog opzoek naar de juiste dosering voor mij. Soms is het te snel uitgewerkt en de andere keer sta ik te strak.

Een halve pil bijpakken is wat raar imo, van 4-FA blijf je juist lekker helder. Door dat halfje wordt je juist weer vaag

Bijpakken met 4-fa voel ik zelf geen hol van, te hard gaan op 4-fa heb ik persoonlijk ook nog nooit meegemaakt en heb wel eens 250mg gedropt.
160mg vind ik niet extreem veel, maar je zal er wel hard door gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 16:49 

Hardtraxx Addict

Te hard gaan op 4-FA komt niet bij iedereen voor, sommige zijn hier gewoon gevoeliger voor. Is hetzelfde dat sommige mensen gaan overgeven als ze te hard gaan van noten. Als je daadwerkelijk te hard gaat van 4-FA dan krijg je rare steken aan de achterkant van je hoofd en nek. Dit heb ik zelf meegemaakt toen ik 250 mg nam, ik weet dat het gek klinkt zoveel maar mijn tolerantie voor dit spul is aardig hoog.

En die halve pil bij pakken doe ik vaak ook doordat het fijne gevoel van 4-FA er een beetje af is en de mdma dit dan weer nieuw leven inblaast.
En om antwoord te geven op de vraag van Teddy; maatje 3 is de maat die je zoekt. Gewoon volproppen dan hoef je het ook niet na te wegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:05 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:

Wat was me dat toch een bizarre dag :lol:
In mijn geval was het op zondag bij Qult dus: 6apb + 2cb + mdma :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:18 

Maat 3 gaan we dan maar doen!
150 mg moet kunnen toch, vind het altijd wel lekker om keihard te gaan! Niks geen halfbakken gedoe!
En of ik dan nog een kwartje/halfje bijpak zie ik dan wel, lees idd meer dat bijpakken met 4-FA geen zin heeft, dus doe dat maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:32 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
tommetjeuh schreef:

Wat was me dat toch een bizarre dag :lol:
In mijn geval was het op zondag bij Qult dus: 6apb + 2cb + mdma :x

Na een sosje ging het gelukkig weer helemaal prima :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:59 

Hardtraxx Addict

Op Hardbass voor het eerst 4FA gebruikt ^^ Bevalt me echt 100x meer dan XTC op een feest. Lekker euforisch/verliefd gevoel en verder niet zo'n diepe wazige space als met pillen! Veel meer mijn ding dit :) Enige probleempje is dat ik dus totaal niet heb kunnen slapen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:37 

Analoxx schreef:
Op Hardbass voor het eerst 4FA gebruikt ^^ Bevalt me echt 100x meer dan XTC op een feest. Lekker euforisch/verliefd gevoel en verder niet zo'n diepe wazige space als met pillen! Veel meer mijn ding dit :) Enige probleempje is dat ik dus totaal niet heb kunnen slapen -.-

Hoeveel had je gepakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 20:42 

Hardtraxx Addict

Teddy Knalkaak schreef:
Analoxx schreef:

Hoeveel had je gepakt?

2 capsules op. Per capsule 80 mg dacht ik (vriend van me maakt zelf capsules) maar dat weet ik niet helemaal zeker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 23:18 

Hardtraxx Newbie

Iemand ervaring met blauwe Nintendo pillen? Kan wel wat vinden over de witte, maar niet de blauwe.
Heb trouwens geen idee of er verschil in zit.

Ik heb tot nu toe twee keer een groene Android gebruikt (denk ik), maar ik ga deze blauwe aankomende zaterdag uit proberen.

Iemand ook ervaring met White Sharks? Heb gelezen dat het er veel amfetamine in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 15:49 

Hardtraxx Newbie

Blauwe Nintendo's zijn prima pillen, rond de 190mg dus aardige klapperts
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:14 

Donateur

stopho schreef:
Iemand ook ervaring met White Sharks? Heb gelezen dat het er veel amfetamine in zit.

Amfetamine in pillen? :huh: Dat is tegenwoordig best uniek

Vind er een report van in NL, van 2012. Als het die pillen zijn zou ik ze links laten liggen. Zit de stof McPP in

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=29931
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:33 

Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
stopho schreef:

Amfetamine in pillen? :huh: Dat is tegenwoordig best uniek

Vind er een report van in NL, van 2012. Als het die pillen zijn zou ik ze links laten liggen. Zit de stof McPP in

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=29931

Bedankt voor de waarschuwing! Ik had het hier gelezen, maar is wel uit een oude report uit 2006.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=3416
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 14:20 

Hardtraxx Veteran

Zulke oude rapporten heb je niks aan. Pillen uit 2006 kom je echt niet meer tegen. Ook kun je echt niet op iemands gevoel vertrouwen als het aankomt op het testen van drugs. Enige wat zekerheid biedt is een testuitslag van het lab. Zoals Kevin zegt, zit er eigenlijk nooit speed in pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 15:10 

Hardtraxx Veteran

Ik heb vorig jaar pillen gehad waar speed in zat. Vond die veel fijner omdat ik daar tenminste een shitload aan energie van kreeg + de euforie dan.
Vorige  1 ... 881, 882, 883, 884, 885, 886, 887 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic