Kevin-Raw schreef:
Het gevoel wat ik erbij had was rete veel energie, lichtelijk euphorisch gevoel en alle lichten waren prattig. Niet zoals bij 2c-b maar eerder als de mildere 2c-c. Had alleen met 6-apb heel veel problemen met slapen, nog meer dan bij pep

Op Awakenings genomen. Vergelijkbare ervaring gehad als die van jou, maar wat minder energie. Voelde aan als iets van 1/3 van het mdma gevoel, maar dan 2-3x zo lange werking. Voelde me namelijk tot lang na het feest (11 a 12 uur 's ochtends) nog hartstikke prima. Werd pas rond 1-2 uur moe, maar was lichamelijk rusteloos. Slapen zat er dus echt niet in.
Psychedelische wat mensen noemen helemaal niet gehad, op wat lichte visuals na die pas rond 5 uur begonnen te verschijnen (mooiere kleuren, lichten, maar weinig patronen e.d. vanaf 12 uur na het nemen ook lichte hallucinaties, maar dat kwam wss vooral door de vermoeidheid).
Had ook tijdens het feest het gevoel dat het me niet zoveel uitmaakte waar ik was. Alles was 'fijn', maar nergens veel meer of minder. Zou het dus best overwegen om een keer op een eendaags festival of de laatste dag van een weekendfestival te doen, om een langdurig fijn effect te hebben. Iets als Pitch festival, waar veel pauzes tussen artiesten zijn, leek me een goede setting, omdat je tijdens die pauzes nog steeds lekker gaat en niet het gevoel hebt dat je het effect 'verspilt' aan zitten e.d.
Vraag me alleen wel af wat nou het voordeel van 6-APB is ten opzichte van bijv. pep. Vond de euforie eigenlijk minder, en de energie minder. Lichamelijk was het wel minder slopend, maar 6-APB zal vast ook niet goed zijn voor je serotonine-voorraad en receptoren?