Teddy Knalkaak schreef:
Jo Jongens,
Ik ben nieuw op dit topic en heb eigenlijk een vraag.
Heb nu meerdere keren pillen gebruikt maar lees hier alleen maar goede dingen over 4-fa of 4-fmp.
Ten eerste is dit hetzelfde? Want dat werd me niet helemaal duidelijk..
En weet iemand of je dat ergens in Groningen kan halen?
Edit: En natuurlijk wat de voordelen/nadelen zijn ten opzichte van pillen. Wat je voelt, hoeveel je nodig hebt etc.
Ik vind 4-FA veel chiller dan pillen. Door velen wordt het beschreven als pep met een mdma-sausje. Het gevoel vind ik zelf ook wel 70% pep, 30% MDMA.
Je wordt er gewoon euforisch van, je krijgt tintelingen (positief) door je hele lichaam en energie voor 10. Ik krijg er persoonlijk meer energie van dan van pep.
Voordelen zijn dat je het (bij de meeste mensen) niet goed ziet dat je gebruikt hebt, voor mezelf geld dit echter niet krijg echt gruwelijke doppen en schaatskaken

Verder blijf je compleet helder in je hoofd, elk gesprek en elk nummer dat gedraaid wordt zul je gewoon meekrijgen waardoor je tenminste nog het hele feest weet na afloop.
Het grootste voordeel vind ik dat je niet crasht als het uitwerkt en dat je gewoon geen kater hebt, je voelt je natuurlijk wel een beetje fucked up (als in spierpijn, moe) de dag na een hele nacht stampen maar dat zou je nuchter ook wel gehad hebben. En zoals ik al zei de crash, als het uitwerkt heb ik nooit een inkakkertje of zo Nadelen zijn dat je het echt gloeiheet krijgt waarschijnlijk en meer zweet dan normaal/van pillen/pep, en dat je er bij doseringen van > 180mg (geld voor mezelf dan) gewoon niet meer van kan slapen. Maar goed, de nadelen wegen echt niet op tegen de voordelen.
Of je het in Groningen kan krijgen, natuurlijk als je maar de juiste mensen kent, maar daar mag hier volgens mij niet over gesproken worden.
Er zijn wel een aantal sites waar je het kan bestellen maar die mogen hier ook niet geplaatst worden, maar als je even Googled heb je ze zo gevonden