Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 03:02 

Wat is jullie ervaring met coke + feesten? Ik heb t op een aantal feesten namelijk wel gedaan en ook een keer uitsluitend sos, vond het hartstikke mooi. Ben er mee gestopt omdat ik het van de zomer net iets te vaak ging doen en ik er behoorlijk slaapproblemen van kreeg :P maar was toch benieuwd

edit: het was ook te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 03:37 

Jo Jongens,

Ik ben nieuw op dit topic en heb eigenlijk een vraag.
Heb nu meerdere keren pillen gebruikt maar lees hier alleen maar goede dingen over 4-fa of 4-fmp.
Ten eerste is dit hetzelfde? Want dat werd me niet helemaal duidelijk..
En weet iemand of je dat ergens in Groningen kan halen?

Edit: En natuurlijk wat de voordelen/nadelen zijn ten opzichte van pillen. Wat je voelt, hoeveel je nodig hebt etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 08:37 

Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
Jo Jongens,

Ik ben nieuw op dit topic en heb eigenlijk een vraag.
Heb nu meerdere keren pillen gebruikt maar lees hier alleen maar goede dingen over 4-fa of 4-fmp.

Edit: En natuurlijk wat de voordelen/nadelen zijn ten opzichte van pillen. Wat je voelt, hoeveel je nodig hebt etc.

Ik vind 4-FA veel chiller dan pillen. Door velen wordt het beschreven als pep met een mdma-sausje. Het gevoel vind ik zelf ook wel 70% pep, 30% MDMA.
Je wordt er gewoon euforisch van, je krijgt tintelingen (positief) door je hele lichaam en energie voor 10. Ik krijg er persoonlijk meer energie van dan van pep.
Voordelen zijn dat je het (bij de meeste mensen) niet goed ziet dat je gebruikt hebt, voor mezelf geld dit echter niet krijg echt gruwelijke doppen en schaatskaken :P
Verder blijf je compleet helder in je hoofd, elk gesprek en elk nummer dat gedraaid wordt zul je gewoon meekrijgen waardoor je tenminste nog het hele feest weet na afloop.
Het grootste voordeel vind ik dat je niet crasht als het uitwerkt en dat je gewoon geen kater hebt, je voelt je natuurlijk wel een beetje fucked up (als in spierpijn, moe) de dag na een hele nacht stampen maar dat zou je nuchter ook wel gehad hebben. En zoals ik al zei de crash, als het uitwerkt heb ik nooit een inkakkertje of zo Nadelen zijn dat je het echt gloeiheet krijgt waarschijnlijk en meer zweet dan normaal/van pillen/pep, en dat je er bij doseringen van > 180mg (geld voor mezelf dan) gewoon niet meer van kan slapen. Maar goed, de nadelen wegen echt niet op tegen de voordelen.

Of je het in Groningen kan krijgen, natuurlijk als je maar de juiste mensen kent, maar daar mag hier volgens mij niet over gesproken worden.
Er zijn wel een aantal sites waar je het kan bestellen maar die mogen hier ook niet geplaatst worden, maar als je even Googled heb je ze zo gevonden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 09:36 

Donateur

Teddy Knalkaak schreef:

Ja het is hetzelfde ^^ Officiele naam is 4-Fa maar veel noemen het 4-fmp
Sommige smartshops verkopen het nog onder de naam Flux Cd Cleaner, als je het in de smartshop in Groningen niet meer te verkrijgen is kun je altijd de online smartshops proberen of google. :D

AndyAsteroids schreef:
Wat is jullie ervaring met coke + feesten?

Heerlijk! Begin meestel met sos op feesten, als dat uiteindelijk op is ga ik over op pep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 11:24 

Thanks Kevin-Raw en Fuzzylogic! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:04 

Hardtraxx Veteran

Fuzzy heeft anders nog wel een adresje voor je, is wel een stukje rijden vanuit Groningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:21 

Hardtraxx Veteran

Space je ook op 4FA zoals XTC? Begin nieuwsgierig te worden. Hoe zit het met de gemaakte schade bijvoorbeeld tov xtc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:27 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Space je ook op 4FA zoals XTC? Begin nieuwsgierig te worden. Hoe zit het met de gemaakte schade bijvoorbeeld tov xtc?

Juist niet met 4fa. Schade is volgens mij minder maar dat is niet helemaal bewezen dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:29 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Je bent wel euforisch, ik ga dan met mensen op de foto maken, beetje praten enzo....maar je bent wel helder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:47 

Donateur

Kepro schreef:

Voer het in op google en je krijgt al je antwoorden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:54 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:

Voer het in op google en je krijgt al je antwoorden ^^

Meh, teveel onzin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 10:03 

Hardtraxxer

Op Hardbass weer 2cb op, voelde me alleen veelste nuchter naar mijn idee. Alc heeft ook niet erg geholpen helaas...
Kan me herinneren dat ik toen op XQ Holland en Qlimax veel wauser was. Hebben meerdere mensen dit, dat ze het ene keer beter voelen dan de andere keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:44 

Hardtraxx Veteran

DolleTraktor schreef:
Kan me herinneren dat ik toen op XQ Holland en Qlimax veel wauser was.

Toen ging je als een dolle traktor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:57 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 01:22 

Hardtraxx Veteran

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2227 ... urg__.html

Media offensief wordt versterkt...
Wat een onwetend gelul weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 01:59 

Hardtraxx Veteran

Pfoe, gelukkig ben ik geen 14-jarig meisje, anders was ik allang dood.

Morgen hoogstwaarschijnlijk 6-APB eens proberen. 110mg startdosis en ik neem nog 50mg mee. Iemand nog leuke verhaaltjes, tips, e.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:42 

Hardtraxx Veteran

Jezus, wat zou die gebruikt hebben? :lol:
https://www.facebook.com/photo.php?v=27 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:59 

Hardtraxx Veteran

Vanavond weer genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:18 

Hardtraxx Veteran

Lekker fumpen, of niet :$ Zin in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 17:14 

Donateur

PNXRMX schreef:
Pfoe, gelukkig ben ik geen 14-jarig meisje, anders was ik allang dood.

Morgen hoogstwaarschijnlijk 6-APB eens proberen. 110mg startdosis en ik neem nog 50mg mee. Iemand nog leuke verhaaltjes, tips, e.d.?

In welke setting ga je het nemen james?

Het gevoel wat ik erbij had was rete veel energie, lichtelijk euphorisch gevoel en alle lichten waren prattig. Niet zoals bij 2c-b maar eerder als de mildere 2c-c. Had alleen met 6-apb heel veel problemen met slapen, nog meer dan bij pep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 02:14 

Toch maar besloten 4-FA te gaan bestellen.
Iemand ervaring met rcnederland.eu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 13:45 

Donateur

Teddy Knalkaak schreef:
Toch maar besloten 4-FA te gaan bestellen.
Iemand ervaring met rcnederland.eu?

Volgens het beleid mogen we hier geen sites geven wat het spul wordt verkocht, dit omdat 4-fa niet legaal is in Nederland. Zelf geen ervaring met die site, maar andere zullen hier wel antwoord op hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 19:57 

Oh sorry dat wist ik niet, niet voor niets een newbie he.
Dacht dat het trouwens gewoon legaal was, als je 't ook online kan bestellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 19:59 

Donateur

Je kan dus echt álles op het internet bestellen dus die redenering lijkt me niet helemaal jofel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:46 

Hardtraxx Addict

Het wordt min of meer gedoogd. Het lijkt mij een kwestie van tijd voordat het in de opium wet wordt opgenomen (zal natuurlijk wel ff duren met onze overheid).
Vorige  1 ... 880, 881, 882, 883, 884, 885, 886 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic