Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 03:06 

Hardtraxx Veteran

Is je eerste keer, mijn eerste keer had ik 140mg...maar heb daar niet heel erg veel van gevoeld. Daarna op Ground zero 180 + 80, en dat was een super fijne dosering voor mij. Ook nog een keer 1x 200 gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 03:14 

Hardtraxxer

Ja fuck, daar moet ik even over na denken dan haha. Denk dat ik gewoon met 180 mg begin. Ben wel heel benieuwd. Hoop echt die love feeling en tintelingen terug te krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:10 

Donateur

DutchEvolutionZ schreef:
Ja fuck, daar moet ik even over na denken dan haha. Denk dat ik gewoon met 180 mg begin. Ben wel heel benieuwd. Hoop echt die love feeling en tintelingen terug te krijgen :)

Gewoon flesje naar binnen gooien, had het op hardbass 2010 voor het eerst gedaan toen ook flux cd cleaner. Zat volgens het internet 140mg werkende stof in. Van genoten toen, uiteindelijk bij gepakt met een halve pil
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 14:10 

Hardtraxxer

Ja ik denk idd dat ik heel het flesje drop. Tis inmiddels ook al binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

DutchEvolutionZ schreef:
Ja ik denk idd dat ik heel het flesje drop. Tis inmiddels ook al binnen :)

Beter nu al beginnen. Goed begin is het halve werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:22 

Hardtraxx Veteran

Wat is een goede ''rust'' periode voor 4-FA? Zoiets als M, 3 maanden?

Merk dat ik nog erg aan het stoeien ben met de dosering, nu 2x gebruikt en allebei andere dosering.
Afgelopen zaterdag de hoogste dosering (1x hele volle capsule, gok zo'n 170 mg en 1x 80 mg) en daar ging ik toch te strak van staan merkte ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:26 

Donateur

ErikZ schreef:

Merk dat ik nog erg aan het stoeien ben met de dosering, nu 2x gebruikt en allebei andere dosering.
Afgelopen zaterdag de hoogste dosering (1x hele volle capsule, gok zo'n 170 mg en 1x 80 mg) en daar ging ik toch te strak van staan merkte ik.

Hoe kom je bij 3 maanden met M?
Binnen 2 weken is je serotonine voorraad weer optimaal ;) bij 4-FA is ook je serotonine voorraad aangetast dus ik zou ook minimaal 2 weken rust hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:27 

Hardtraxx Veteran

Er treedt wel tolerantie op voor de effecten van MDMA. Dat betekent dat je lichaam went aan het gebruik van MDMA. Als je vaak gebruikt, wordt het typische MDMA ‘love’ gevoel steeds minder. De oppeppende effecten blijf je wel voelen. Je zou 2 tot 3 maanden moeten stoppen om het echte ‘love’ gevoel weer te kunnen voelen.

van http://www.unity.nl/drugs-abc/xtc-mdma

Zo komt hij aan die 3 maanden :) Dit is alleen bij tolerantie. Verderop die pagina staat:

Gebruik niet vaker dan eens in de 6-8 weken. Mannen niet meer dan 1-2 mg MDMA per kg lichaamsgewicht en vrouwen niet meer dan 1-1,5 mg MDMA per kg lichaamsgewicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:57 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
ErikZ schreef:

Hoe kom je bij 3 maanden met M?
Binnen 2 weken is je serotonine voorraad weer optimaal ;) bij 4-FA is ook je serotonine voorraad aangetast dus ik zou ook minimaal 2 weken rust hebben.

Dit staat los van het maximale effect. Je voorraad is na twee weken niet 'optimaal', maar slechts terug op de normale hoeveelheden. Hoeveelheden waarbij jouw gevoelsleven weer normaal zou moeten zijn, betekent niet dat dit 'optimaal' is. Idealiter zou je meer dan drie maanden eraf moeten blijven voor een optimale hoeveelheid serotonine voor gebruik. Met kortere tijd ertussen zou theoretisch gezien er eerder tolerantie optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 01:26 

Hardtraxx Veteran

Wat ik zei dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 01:31 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Als je vaak gebruikt, wordt het typische MDMA ‘love’ gevoel steeds minder. De oppeppende effecten blijf je wel voelen.

Weet iemand hoe het zou kunnen komen dat ik nooit oppeppende effecten heb van MDMA? Wel in de zin van zin om een rondje te lopen, veel praten et cetera, maar ik kan echt totaal niet losgaan, als ik het probeer dan stop ik bijna meteen weer omdat het gewoon niet fijn voelt op dat moment. Dat is eigenlijk ook de voornaamste reden dat ik tegenwoordig nog alleen maar 4FMP gebruik op feestjes en xtc uitsluitend op feestjes waar de line-up me niet zo boeit die toevallig in de buurt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 01:36 

Hardtraxx Veteran

Weet niet, heb ik geen last van....mijn vriendin daarin tegen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 01:37 

Hardtraxx Veteran

Heb ik ook wel vaker hoor. Vind mdma echt geen drug om keihard los te gaan, maar eerder constant een beetje te bewegen. Past meer bij techno in die zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 02:57 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Heb ik ook wel vaker hoor. Vind mdma echt geen drug om keihard los te gaan, maar eerder constant een beetje te bewegen. Past meer bij techno in die zin.

Eens. Een speedy-gevoel krijg je (volgens de mensen bij Novadic die mijn spul hadden getest) ook pas bij hogere doses mdma. Als je binnen de max 2 mg/kg lichaamsgewicht blijft, zou je dat inderdaad veel minder moeten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 09:14 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
The Skribbler schreef:
Als je vaak gebruikt, wordt het typische MDMA ‘love’ gevoel steeds minder. De oppeppende effecten blijf je wel voelen.

Weet iemand hoe het zou kunnen komen dat ik nooit oppeppende effecten heb van MDMA? Wel in de zin van zin om een rondje te lopen, veel praten et cetera, maar ik kan echt totaal niet losgaan, als ik het probeer dan stop ik bijna meteen weer omdat het gewoon niet fijn voelt op dat moment. Dat is eigenlijk ook de voornaamste reden dat ik tegenwoordig nog alleen maar 4FMP gebruik op feestjes en xtc uitsluitend op feestjes waar de line-up me niet zo boeit die toevallig in de buurt zijn.

Als je perse een oppeppertje wil gewoon speed gebruiken ipv mdma. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 10:06 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
PNXRMX schreef:

Eens. Een speedy-gevoel krijg je (volgens de mensen bij Novadic die mijn spul hadden getest) ook pas bij hogere doses mdma. Als je binnen de max 2 mg/kg lichaamsgewicht blijft, zou je dat inderdaad veel minder moeten hebben.

Ik zit altijd ver daar buiten :P Werk al snel 2 à 3 pillen van +- 200mg naar binnen en weeg 70 kg, heeft er ook mee te maken dat ik een vrij hoge tolerantie heb/snel voel dat ik 'moet' bijpakken.

Kevin-Raw schreef:
Als je perse een oppeppertje wil gewoon speed gebruiken ipv mdma. :D

Daar ben ik mee gestopt omdat ik er bij kleine dosissen al snel para van word, vind ik geen fijne drug om op een drukke plaats te gebruiken. Daarbij komt ook nog dat ik van 4F veel meer energie krijg dan van pep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 11:24 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Idem, alleen de allereerste keer wél de hele dag losgegaan. Ik doe het ook gewoon niet meer op feesten, omdat ik het jammer vind dat ik er zo saai van word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 14:21 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:

Ik heb dit ook, eerste halve krijg ik wel flink energie van, maar daarna worden mijn benen heel zwaar en is het moeilijk om nog los te gaan. Soms bij een vette plaat ga ik even los maar daarna is het niet meer fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 20:17 

Bierkoning

Sos
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 22:47 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag voor HardBass aardig gezopen op de voetbal, vervolgens op HB 4F gecombineerd met X, heel de avond zo chill en energiek gevoeld, heerlijke combi. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:30 

Donateur

Pommer schreef:
Sos

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag aan de pep, 4f of aan de M?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 13:44 

Hardtraxx Veteran

Thuis: M
Feestje: 4F

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 14:28 

Hardtraxx Veteran

Ja denk wel dat ik aan de 4f ga, tijdens festival seizoen wel weer een keer aan de M denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:00 

stefan_helmond schreef:
Zaterdag aan de pep, 4f of aan de M?

alles combineren jwz
Vorige  1 ... 879, 880, 881, 882, 883, 884, 885 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic