Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 17:59 

Donateur

Urbandesigner! Hoe was het dan? Nog geprobeerd je spekkie in haar spaarpot te stoppen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 11:08 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Urbandesigner! Hoe was het dan? Nog geprobeerd je spekkie in haar spaarpot te stoppen? :P

Das vanavond toch pas ;) ?

4-FA :drool:

Holy shit wat was dat lekker afgelopen zaterdag tijdens XQ BH :D
Het eerste uur rond gelopen als een breedbekkikker, zo groot was mijn glimlach (kwam ook vooral door de gezellige sfeer in mijn groep denk ik)

Daarna alleen maar energie, energie, energie.

Edit: TINTELINGEN!! Heb wel 5 minuten lang om de 30 seconden rillingen gehad over mijn ruggengraat, wat heerlijk was dat ^^

2 capsules op, 1 van 150 mg en 1 van denk zo'n 60 mg. Was toch wat te weinig merkte ik doordat ik een hoge tolerantie heb en rond 4 uur de energie toch wel begon weg te vloeien. Wat duurt zo'n feest trouwens lang zeg als je helemaal helder bent in je hoofd xd Elke nummer volledig meegemaakt en elke set kan ik me nog herinneren.

Voorlopig laat ik mijn pillen thuis en hou ik het hierbij, top spul :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 11:19 

Hardtraxx Veteran

Mooi spulletje hè :D

Ik heb afgelopen zaterdag een cap van 200mg genomen, normaal neem ik 180mg en later nog 90mg maar besloten om 200 te doen.
Klapte echt heel snel al in, denk een kwartiertje na inname of zo (terwijl ik wel had gegeten).
Tintelingen waren ietsje minder dan de andere keren maar de euforie wel wat meer, kon gewoon even niet meer stoppen met lachen.
Wat ik wel jammer vond is dat toen de euforie na een uurtje of drie voorbij was, de energie bijna tegelijk ook weg was? Normaal heb ik toch nog wel een dikke twee uur een shitload aan energie nadat de euforie voorbij is. Hoe zou dit kunnen komen? Daarna nog iets meer dan een kwart rode superman genomen maar daar heb ik niks meer van gevoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 19:06 

Hardtraxx Veteran

Vanaf 9 uur ongeveer gaat de pret beginnen, zal eventueel wel wat posten hier :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 19:17 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Vanaf 9 uur ongeveer gaat de pret beginnen, zal eventueel wel wat posten hier :D !

Haha held. Sowieso posten hoe het was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:24 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:

Vrouwen: gevaarlijkste drug die er is of niet soms Olijfje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:34 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
urbandesigner schreef:

Vrouwen: gevaarlijkste drug die er is of niet soms Olijfje?
Ja kanker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 22:56 

dan moet jij eens appeltaart proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 01:56 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is Tim overleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 10:44 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:45 

Hardtraxx Veteran

Zo, de dame in kwestie ook weer naar de tram gebracht, ben weer onder de levenden :D !

We namen rond half 10 allebei een kwartje in, die bij haar na een half uur insloeg, en bij mij maar niet wilde. Dus nog een kwartje erbij gegooid, en na een kleine 2 uur klapten de twee kwartjes ook in bij mij. Vanaf dat moment echt 2 uur lang lekker gechilld, geknuffeld en 'diepe' gesprekken gevoerd.

Echter werd het natuurlijk tijd om bij te pakken, ik denk dat ik een halfje bijpakte en zij een kwartje. Dit sloeg best wel snel in, en van heerlijke knuffels, hebben we een uur lang langs elkaar heen staan praten en maar staan dansen op de muziek :P. Op een gegeven moment kuste ik haar arm, zei 2 woorden, en bedacht me net dat ik even onderweg was naar mars. Ging moeilijk hard dus, het werd de hoogste tijd om (rond 4 uur), een lekker stadswandelinkje te gaan maken !

Lekker in m'n trainingsbroek en slippers gegaan, moeilijk veel peuken gerookt, en samen heerlijk gespaced in een parkje. Na een half uurtje weer terug gegaan naar m'n kamer, en heel gek, maar bij ons was het allebei ineens over, uitgewerkt. We besloten om te gaan douchen, en terwijl ze naar de wc ging snoepte ik nog stiekempjes een kwartje/halfje bij.

Heerlijk gedouched met z'n tweetjes, en we gingen op bed liggen. Ik zei dat ik nog wat bij had gepakt, en dat ik wederom onderweg was richting mars. Toen echt heerlijk liggen knuffelen enzo, maar ik begon wel allemaal oude klappers als Killer Clown - Silentium te draaien. Deze roes was rond 6 uur over, en we lagen lekker intiem, toen het weer insloeg, en heb toen echt tot half 9 klaar wakker gelegen xd. Ik ging echt als een raket, en we hebben wederom flink liggen knuffelen, en ik heb een stortbui aan onzin verhalen uitgepoept haha.

De details bespaar ik jullie uiteraard, wel zou ik dit echt aanraden als je een vriendin hebt of een hele leuke date. Een tip van mijn kant, pak niet te snel bij, je bent toch maar thuis. Heb uiteindelijk 2 hele supermans opgegeten xd. Oh ja, de seks was voor haar heerlijk, voor mij ook, maar alles behalve 'het' ging heerlijk. Dankzij de MDMA wil de jongeheer wel groeien, maar niet richting gewenste eindpositie.

Morgen college, tabee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:52 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:54 

Hardtraxx Veteran

Hahaha wat een baas ben je ook he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 21:09 

Donateur

urbandesigner schreef:
Lap Tekst

Heb het ook 2 keer met mijn vriendin gedaan.. Was zoo heerlijk! gewoon lekker alleen thuis. alles doen waar je zin in hebt.. Soms op een feest heb je die mogelijkheid niet. maar als je nu ff wil gaan liggen dan kan dat gewoon. Qua seks is het vooral het intieme wat heel erg fijn is.. althans bij mij.. is natuurlijk per persoon verschillend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 21:29 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Saai kut verhaal

Ik had van jou een verhaal in geuren en kleuren verwacht! :/ xd

Nee hoor was best leuk om te lezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 09:20 

Donateur

urbandesigner schreef:
Mooi verhaal

Klinkt als een leuke avond! Zou het ook graag met mijn vriendin een keer willen doen, maarja balen mijn wijfie is tegen drugs. Ik mag het doen van haar maar ze hoeft er zelf niks mee te maken hebben. Wellicht komt toch ooit de nieuwschierigheid bij haar, deze zomer gaat ze weer mee naar een feestje (wish) dus wie weet wil ze dan wel ineens.
Maar het was voor jouw en die chick de eerste date?
Oja en volgende keer gewoon Kamagra regelen :love: geniaal spul ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 21:22 

Hardtraxx Veteran

Gewoon zwans eruit en ejaculeren maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 01:24 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Gewoon zwans eruit en ejaculeren maar.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 02:26 

Hardtraxxer

Zaterdag voor het eerst hardbass en wil ook voor het eerst 4fmp proberen. Ik heb het al besteld bij een smartshop uit enschede, alleen heb het niet naar mijn eigen adres verzonden. Ik weet dat het binnen komt als een cd cleaner maar ik neem het risico niet. Paar vrienden van mij hebben hun adres beschikbaar gesteld. Nu zit ik dus wel met 2 vragen aangezien ik toevallig ook hier iets las over het ontvangen van de bestelling. Moet er echt getekend worden door de betaler zelf? En doen ze het pakketje gewoon in het postvakje/brievenbus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 02:31 

Hardtraxx Veteran

Heb 2 keer bij SA besteld nu, een keer kreeg ik het in een dvd hoesje inderdaad, de laatste keer 5 gram besteld maar toen kreeg ik 't in een gewone bubbeltjes envelop zonder dvd hoesje. Je hoeft niet te tekenen, krijg je gewoon in je brievenbus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 02:38 

Hardtraxxer

Oke dankje! Hoop ook dat het voor zaterdag binnen is. Ik heb het gister besteld, maar dat zal wel op tijd binnen komen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 02:40 

Hardtraxx Veteran

Heb je al een bevestiging dat 't verstuurd is? Meestal heb je 't dan de dag erna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 02:43 

Hardtraxxer

Ja heb vandaag bevestiging gehad, dus zal morgen informeren of het er is, dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 02:52 

Hardtraxx Veteran

Graag gedaan. :cool: Hoeveel ga je pakken trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 03:00 

Hardtraxxer

Weet ik nog niet. Heb 2 flux besteld. In 1 buisje zit dacht ik 170/180 mg ? Heb wel wat ervaring met drugs, waarbij xtc het meeste gedaan is op blowen na. Wat is je advies?
Vorige  1 ... 878, 879, 880, 881, 882, 883, 884 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic