Zo, de dame in kwestie ook weer naar de tram gebracht, ben weer onder de levenden

!
We namen rond half 10 allebei een kwartje in, die bij haar na een half uur insloeg, en bij mij maar niet wilde. Dus nog een kwartje erbij gegooid, en na een kleine 2 uur klapten de twee kwartjes ook in bij mij. Vanaf dat moment echt 2 uur lang lekker gechilld, geknuffeld en 'diepe' gesprekken gevoerd.
Echter werd het natuurlijk tijd om bij te pakken, ik denk dat ik een halfje bijpakte en zij een kwartje. Dit sloeg best wel snel in, en van heerlijke knuffels, hebben we een uur lang langs elkaar heen staan praten en maar staan dansen op de muziek

. Op een gegeven moment kuste ik haar arm, zei 2 woorden, en bedacht me net dat ik even onderweg was naar mars. Ging moeilijk hard dus, het werd de hoogste tijd om (rond 4 uur), een lekker stadswandelinkje te gaan maken !
Lekker in m'n trainingsbroek en slippers gegaan, moeilijk veel peuken gerookt, en samen heerlijk gespaced in een parkje. Na een half uurtje weer terug gegaan naar m'n kamer, en heel gek, maar bij ons was het allebei ineens over, uitgewerkt. We besloten om te gaan douchen, en terwijl ze naar de wc ging snoepte ik nog stiekempjes een kwartje/halfje bij.
Heerlijk gedouched met z'n tweetjes, en we gingen op bed liggen. Ik zei dat ik nog wat bij had gepakt, en dat ik wederom onderweg was richting mars. Toen echt heerlijk liggen knuffelen enzo, maar ik begon wel allemaal oude klappers als Killer Clown - Silentium te draaien. Deze roes was rond 6 uur over, en we lagen lekker intiem, toen het weer insloeg, en heb toen echt tot half 9 klaar wakker gelegen

. Ik ging echt als een raket, en we hebben wederom flink liggen knuffelen, en ik heb een stortbui aan onzin verhalen uitgepoept haha.
De details bespaar ik jullie uiteraard, wel zou ik dit echt aanraden als je een vriendin hebt of een hele leuke date. Een tip van mijn kant, pak niet te snel bij, je bent toch maar thuis. Heb uiteindelijk 2 hele supermans opgegeten

. Oh ja, de seks was voor haar heerlijk, voor mij ook, maar alles behalve 'het' ging heerlijk. Dankzij de MDMA wil de jongeheer wel groeien, maar niet richting gewenste eindpositie.
Morgen college, tabee !