Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Raven wrote:Nieuwe dodelijke asprientjes in de omloop, maar de media heeft nog niet gemeld over welke het gaat.
Triest, de supermannen zwartmaken :')

https://ewsd.wiv-isp.be/Alerts%20by%20B ... 02014.aspx
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
urbandesigner wrote:
Raven wrote:Nieuwe dodelijke asprientjes in de omloop, maar de media heeft nog niet gemeld over welke het gaat.

360mg, ja dat is een beetje té.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Raven wrote:
urbandesigner wrote:

360mg, ja dat is een beetje té.
Dat is het gewicht van de pil zelf en niet de mdma content.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Nou, dan ben ik wel benieuwd naar de MDMA inhoud, ik weet alleen dat toen die Skulls 300mg+ hadden.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Raven wrote:Nou, dan ben ik wel benieuwd naar de MDMA inhoud, ik weet alleen dat toen die Skulls 300mg+ hadden.
De rode supermans hadden geen gigantische hoge content maar wel een brede spreiding. Ik meen van 167-207mg. De blauwe supermans daarentegen zaten wel een stuk hoger.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Slaat nergens op dat artikel! De pillen wegen zelf 350mg... lijkt net of dit artikel daarmee wil zeggen dat er gelijk zoveel mdma ook inzit.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Vraag: hoe kom ik aan een goede weegschaal voor mijn 4-FA? Internetshops snap ik maar hoop op iets snellers
(Stiekem graag voor zaterdag ;) )
Donateur
last seen Oct 2023
ErikZ wrote:Vraag: hoe kom ik aan een goede weegschaal voor mijn 4-FA? Internetshops snap ik maar hoop op iets snellers
4FA kan je best wel met een weegschaal die op 10mg weegt. Iemand in je omgeving heeft die toch wel?
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Kevin-Raw wrote:
ErikZ wrote:Vraag: hoe kom ik aan een goede weegschaal voor mijn 4-FA? Internetshops snap ik maar hoop op iets snellers
4FA kan je best wel met een weegschaal die op 10mg weegt. Iemand in je omgeving heeft die toch wel?
Tja dus niet :( heb zelf een keuken weegschaal maar die weegt vanaf een gram, das wat teveel van het goede ;)
De capsules die ik heb zijn voor 150 mg als ze vol zijn, gewoon vullen is ook een optie denk ik dan. Slim? Komt niet op een mg neem ik?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
ErikZ wrote:
Kevin-Raw wrote:
Tja dus niet :( heb zelf een keuken weegschaal maar die weegt vanaf een gram, das wat teveel van het goede ;)
De capsules die ik heb zijn voor 150 mg als ze vol zijn, gewoon vullen is ook een optie denk ik dan. Slim? Komt niet op een mg neem ik?
Ja gewoon vol gooien dan, 150 mg is echt niet te veel :) En dan mini kleine beetje meer of minder merk je denk ik ook niet nee.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Maatje 3 heb je dan denk ik? Als je ze echt volpropt worden ze 170-180 mg met moeite.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik heb ook expres zo'n maatje gekocht waar max 170 in gaat ofzo. En dan gewoon op de gok niet helemaal vol doen, heb je mss iets van 140-150. Prima toch ;) Die paar mg verschil merk je echt niet (denk ik)
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Bedankt voor de tips heren :) gaat helemaal goed komen, word mijn eerste keer 4-FA dus ben benieuwt
Nu nog uitvogelen of ik het morgen doe tijdens XQ of wacht voor tijdens Hard Bass ;)
Donateur
last seen Oct 2023
ErikZ wrote:Bedankt voor de tips heren :) gaat helemaal goed komen, word mijn eerste keer 4-FA dus ben benieuwt
Nu nog uitvogelen of ik het morgen doe tijdens XQ of wacht voor tijdens Hard Bass ;)
Gewoon bij alledrie! :D , doe is gek
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
:P :P :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Wat, alledrie xd
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Maandag MDMA kristallen doen op m'n kamer met een vriendin :thumbsup:
Donateur
last seen Oct 2023
urbandesigner wrote:Maandag MDMA kristallen doen op m'n kamer met een vriendin :thumbsup:
Niet eens JE vriendin? :oh: Beetje kamagra naar binnen en neuken maar :D Beter gevoel dan dat bestaat er niet
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Kevin-Raw wrote:
urbandesigner wrote:Maandag MDMA kristallen doen op m'n kamer met een vriendin :thumbsup:
Niet eens JE vriendin? :oh: Beetje kamagra naar binnen en neuken maar :D Beter gevoel dan dat bestaat er niet
Naja is meer een soort van date dat meisje :P. Achja is weer eens wat anders dan een drankje doen of naar de bios gaan :D !
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
urbandesigner wrote: Naja is meer een soort van date dat meisje :P. Achja is weer eens wat anders dan een drankje doen of naar de bios gaan :D !
Hahahaha epische held, mdma gaan gebruiken als date xd
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Kevin-Raw wrote:
ErikZ wrote:Bedankt voor de tips heren :) gaat helemaal goed komen, word mijn eerste keer 4-FA dus ben benieuwt
Gewoon bij alledrie! :D , doe is gek
XQ is morgen he Kevin ;) me capsules zijn nog steeds niet binnen :( zo is er niets te vullen natuurlijk :(
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
ErikZ wrote:XQ is morgen he Kevin ;) me capsules zijn nog steeds niet binnen :( zo is er niets te vullen natuurlijk :(
Smartshop!
Donateur
last seen Oct 2023
PNXRMX wrote:
ErikZ wrote:XQ is morgen he Kevin ;) me capsules zijn nog steeds niet binnen :( zo is er niets te vullen natuurlijk :(
Smartshop!
Inderdaad! Gewoon in Utrecht te vinden ^^
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
The Skribbler wrote:
urbandesigner wrote: Naja is meer een soort van date dat meisje :P. Achja is weer eens wat anders dan een drankje doen of naar de bios gaan :D !
Hahahaha epische held, mdma gaan gebruiken als date xd
Dat wordt neuqen
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Vanavond lekker 4FMP-en :loving: