In het verleden nooit een voorstander geweest van harddrugs tot een half jaar geleden. Tijdens QULT #10 voor het eerst XTC genomen. Erg positieve ervaring!
Ik wist niet helemaal zeker wat voor gevoel het mij zou gaan geven, dus ik was na binnenkomst rond 00:45 uur begonnen met een kwartje (50gr). Ruim een uur later voelde ik niet echt iets veranderen, dus heb ik nog een kwartje geslikt. Na een tijd begon het allemaal iets energieker te worden, maar ik zat te veel na te denken en begon me een beetje onzeker te voelen. Vrienden hebben mij vooraf verteld dat het niet fijn is als je net onder de grens blijft hangen van het euforische gevoel, dus ik besloot om mijn laatste kwartje te slikken rond 03:30.
Direct na het innemen kreeg ik een sterke rilling over mijn hoofd en even later barstte ik uit in het zweet. Ik moest even de zaal verlaten om iets te gaan drinken in de lounge area en weg van de drukte. Gelukkig had ik ervaren en positieve vrienden om me heen en zij hebben mij ook tips gegeven en in de goede richting geduwd. Ik weet niet meer wanneer ik precies lekker ging, maar volgens mij was het direct nadat ik terug de zaal in liep en samen met de rest van mijn groep los begon te gaan. Vanaf dat moment ging het de rest van de avond erg geslaagd! Tijdens het laatste half uur van het feest begon het euforische, energieke gevoel uit te werken en heb ik ook niet meer bij gepakt.
+ Constante energie rush
+ Contact willen maken met andere mensen (Praatkick en aanraking)
+ Gevoel van zweven tussen het publiek
+ Zonnebril
+ Ik kwam voor Subground, uiteindelijk het meest genoten van de Techno en Electro.
- Te veel kauwgom kauwen (smaak in mijn mond was verdwenen)
- Te veel water drinken
- Niet urineren
Uiteindelijk helemaal geen bijwerkingen gehad door het gebruik. Voor mij is het een erg positieve trigger geweest om meer open minded te zijn en ik kan veel makkelijker echt genieten van muziek. Als je het met mate gebruikt en in het bijzijn van positieve, verstandige en vertrouwde personen moet het goed komen hoop ik! In de tussentijd heb ik ook een keer 2CB gebruikt en aankomende zaterdag zal ik voor de tweede keer XTC gebruiken.
Oké, ik heb er weer een lang verhaal van gemaakt!