Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:56 

Hardtraxx Elite

pelkmans schreef:
als ik het vertel kan ik feestjes op mijn buik schrijven..

Dit dus, en dan kan ik gelijk me koffers pakken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:22 

Hardtraxx Veteran

Ja ik sta dan dezelfde dag nog op straat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:08 

Denk dat mn vader me doormidden trapt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 21:39 

Hardtraxx Veteran

4fmp besteld. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 06:30 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
stefan_helmond schreef:
jRn schreef:
Zojuist m'n ouders verteld dat ik wel eens drugs gebruik. Opgelucht. En een goede reactie. Ik kan het aanraden.

Meestal weten ze dat toch wel maar laten ze 't niet merken. denk ik.
Ik ga het echt niet vertellen. Dan sta ik op straat.

Precies dit, mijn vader is zwaar anti-drugs.
Mijn moeder moet wel een vermoeden hebben, na een feestje om 8 uur 's ochtends met twee anderen nog snel wat (geprobeerd) te eten voor we gingen slapen toen mijn ma ineens in de woonkamer stond. Ze bracht toen de bordjes naar de keuken maar ik was aan het hallucineren en was er heilig van overtuigd dat er nog een bord stond waarop ik drie rare blikken kreeg en na goed kijken 'O nee, jullie hebben gelijk' zei xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:46 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het toen mijn ouders moeten vertellen omdat ik was opgepakt, toen vonden ze het echt niet tof en had ik beloofd het nooit meer te doen (toen was ik 19). Ben nu inmiddels 24 en weten ze echt wel dat ik het doe, maar zeggen ze er niks meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:35 

Hardtraxx Veteran

Waar was je gepakt? Bij fouillering of op het feest zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 14:12 

Hardtraxx Veteran

Bij mij weten ze van niks, maar m'n ma krijgt denk ik een hartverzakking als ze het weet :P. M'n pa vindt het m'n eigen verantwoordelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 12:13 

Hardtraxxer

Binnenkort van plan om een keer pure m te doen met een paar maten, nu is er veel rotzooi op de markt en hebben het daarom laten testen en het is helemaal zuiver. Iemand Do's en Dont's met pure m? Heb alleen nog maar ervaring met xtc, waar dus nog veel andere stoffen in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 12:18 

Donateur

Struikrover schreef:
Binnenkort van plan om een keer pure m te doen met een paar maten, nu is er veel rotzooi op de markt en hebben het daarom laten testen en het is helemaal zuiver. Iemand Do's en Dont's met pure m? Heb alleen nog maar ervaring met xtc, waar dus nog veel andere stoffen in zitten.

1. XTC = MDMA
2. Andere stoffen die in XTC zitten is alleen bindmiddel en kleurstof wat geen werking heeft. (dan heb ik het over goede xtc pillen, wat in 80% van de gevallen wel in Nederland is)
3. Enige verschil is dat de poedervorm sneller wordt opgenomen dan een pil en dat je waarschijnlijk in poeder vorm veel meer neemt waardoor het harder aankomt.
4. Ga je het op een feest nemen of thuissetting?
5. btw je heb het laten testen en je zegt hiermee het helemaal zuiver is, hoeveel %zuiver was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 12:34 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Struikrover schreef:

1. XTC = MDMA
2. Andere stoffen die in XTC zitten is alleen bindmiddel en kleurstof wat geen werking heeft. (dan heb ik het over goede xtc pillen, wat in 80% van de gevallen wel in Nederland is)
3. Enige verschil is dat de poedervorm sneller wordt opgenomen dan een pil en dat je waarschijnlijk in poeder vorm veel meer neemt waardoor het harder aankomt.
4. Ga je het op een feest nemen of thuissetting?
5. btw je heb het laten testen en je zegt hiermee het helemaal zuiver is, hoeveel %zuiver was het?

We waren van plan om het op Qapital te doen. En dan te beginnen met gewoon een klein vinger topje/klein kristal, ik neem aan dat je daarna vanzelf wel voelt of het voldoende is of dat je nog wat bij moet nemen, ik ben zelf erg voorzichtig met innemen, ik weet ondertussen wat een pilletje met me doet maar ik begin nog altijd met een kwartje om het daarna rustig aan op te bouwen. Met zuiver bedoelde ik eigenlijk meer dat er geen ''schadelijke'' stoffen waren gevonden, hoeveel % durf ik niet te zeggen, maat van me heeft de uitslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 12:47 

Donateur

Kev het eerste deel van je derde punt; was dat niet achterhaald? Een pil valt immers ook uit elkaar als hij in aanraking komt met vocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 12:57 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Kev het eerste deel van je derde punt; was dat niet achterhaald? Een pil valt immers ook uit elkaar als hij in aanraking komt met vocht.

Ja daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, daarmee is XTC dus gewoon echt hetzelfde als pure M.
Ook is pure M maximaal 84% puur, dus 1gram M is (maximaal) 840 mg mdma
Een pil met 200mg m is ook echt 200mg, mijn voorkeur gaat daarom uit naar gewoon pillen droppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:34 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Ligt er ook weer aan hoe hard de pil gedrukt is. Heb nooit geprobeerd om zo'n pil in water te donderen, maar paracetamol blijft wel redelijk lang intact toch? Maagzuur is natuurlijk wel weer wat anders... Het verschil zal iig niet meer dan een minuutje of 10 zijn ofzo.

Mijn voorkeur gaat iig uit naar kristallen, maar puur omdat je de hoeveelheid mdma van tevoren precies kunt afwegen. Pillen zijn een stuk minder nauwkeurig door het doorbijten, de spreiding, etc. Als ik 70 neem, wil ik niet het risico lopen dat ik maar 50 binnenkrijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 11:42 

Hardtraxx Veteran

@Struikrover

Zelf heb ik met M kristallen altijd een erg warm en behaaglijk gevoel, alsof ik in een slaapzak zit, helemaal als ik ga zitten of op de fiets zit :D
Pillen vallen bij mij echt heel anders.

Tip: als het een brok is zorg er dan voor de je vriend het niet teveel vergruisd, hou het in kleine ''splinters/kristallen'', vergruis je het tot poeder kan krijg je per vingertop minder binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 11:54 

Donateur

Probeer het maar eens, van medicijnen weet ik het niet (is vaak ook veel fijner materiaal hè) maar ik heb het een stuk of 5x meegemaakt met een pil; druppeltje water erop en ze vallen uit elkaar. Wat wel kan is dat kristallen al veel meer in de mond opgenomen worden, maar dat kan Olijf vast wel motiveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:16 

Hardtraxx Veteran

Vraagje:
Voor 4-FMP gebruiken jullie dan capsules (vloeitjes ga ik niet doen), zo ja welke maat en hoe vul je ze makkelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:48 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Vraagje:
Voor 4-FMP gebruiken jullie dan capsules (vloeitjes ga ik niet doen), zo ja welke maat en hoe vul je ze makkelijk?

Maat 3 is vol ongeveer 150 mg. Makkelijk vullen zit er helaas niet bij. Als je een goeie voorraad hebt dan kan je scheppen (met de capsule zelf). En anders kan je een hoekje van papier rond afscheuren en dan als trechter gebruiken, hier is wel veel geduld voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:34 

Hardtraxx Veteran

Heb de 4F nu in pilvorm. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:58 

Donateur

Dat lijkt me dus helemaal kut om de reden die PNXRMX noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:12 

Hardtraxx Veteran

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... hool.dhtml

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:39 

Hardtraxx Veteran

Vnv weer eens truffels eten :) Deze keer iets zwaardere gepakt dan de vorige keer, deze zouden meer visueel moeten zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:48 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3579043/2014/01/17/Cocaine-gestolen-tijdens-drugsvoorlichting-op-school.dhtml

:lol:

Schitterend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Vnv weer eens truffels eten :) Deze keer iets zwaardere gepakt dan de vorige keer, deze zouden meer visueel moeten zijn xd

Have fun man, ik ben wel weer uiterst nieuwsgierig naar het verhaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:21 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Probeer het maar eens, van medicijnen weet ik het niet (is vaak ook veel fijner materiaal hè) maar ik heb het een stuk of 5x meegemaakt met een pil; druppeltje water erop en ze vallen uit elkaar. Wat wel kan is dat kristallen al veel meer in de mond opgenomen worden, maar dat kan Olijf vast wel motiveren.

MDMA wordt inderdaad al door de slijmvliezen opgenomen in je mond via sublimale inname. In ieder geval zal dit in de meeste gevallen niet gebeuren sinds de meest effectieve wijze dan onder de tong is.

MDMA wordt sneller opgenomen (poeder) dan vanwege het feit dat het beter verspreid is in je maag. Er kan meer opgenomen worden vanwege de verspreiding tegelijkertijd. Derhalve werkt het sneller en effectiever dan een pil. Pil moet eerst afbrokkelen i.t.t. tot poeder.

Zelf ben ik ook voorstander van MDMA in capsules of bommetjes vanwege de precisie waarmee je kan afvullen.
Vorige  1 ... 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic