Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 14:03 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Patjee410 schreef:
Wat me de laatste tijd opvalt als non gebruiker van drugs, dat ik heel raar wordt aangekeken wanneer ik zeg dat ik niet gebruik. Het is blijkbaar zo normaal geworden dat het niet normaal is om nuchter op een feestje te staan.. Nogal een vreemde ontwikkeling vind ik zelf.

Misschien ga je met de verkeerde mensen om.

Hoe moet ik dat interpreteren?

Er zijn er bij ons in de groep slechts twee van de tien die heel af en toe gebruiken. En van die groep ben ik de enige die regelmatig naar feestjes gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 10:22 

Hardtraxx Veteran

Op feestjes merk ik juist dat het gewaardeerd wordt als je uit je plaat gaat, en mensen er achter komen dat je niks gebruikt. Onzin dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 12:09 

Hardtraxx Veteran

Wat ik wel merk is dat mensen sneller experimenteren met drugs. Tijdens NYE gingen de zusjes van een maatje mee, die wouden het ook maar eens proberen. (18-20 jaar). Ik kan me uit mijn jeugd niet herinneren dat ik of andere uit mijn groep toen al gebruikte of er aan dacht.

Dus, zal wel aan de mensen/groep liggen denk ik dan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 12:18 

Hardtraxx Veteran

Valt tegenwoordig wel mee hoor, ik was 16 bij mijn eerste keer en veel bekenden ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 12:19 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Valt tegenwoordig wel mee hoor, ik was 16 bij mijn eerste keer en veel bekenden ook.

Ik zie dat jij 17 bent en ik 24. Daar zit een hele kloof tussen en die generatie (de jouwe dus om het zomaar te zeggen) doel ik op.

Edit: mijn 5000 post :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 12:43 

Donateur

Kepro schreef:
Wat ik wel merk is dat mensen sneller experimenteren met drugs. Tijdens NYE gingen de zusjes van een maatje mee, die wouden het ook maar eens proberen. (18-20 jaar). Ik kan me uit mijn jeugd niet herinneren dat ik of andere uit mijn groep toen al gebruikte of er aan dacht.

Ik begon zelf ook te experimenteren toen ik 18 was, en heel mijn vriendengroep eigenlijk. En mijn broertje en ze vrienden nu ook nu ze allemaal 18/19 zijn,.

Congratz met je 5000e post!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 13:36 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik zie dat jij 17 bent en ik 24. Daar zit een hele kloof tussen en die generatie (de jouwe dus om het zomaar te zeggen) doel ik op.

Edit: mijn 5000 post :worship:

Daarom zei ik ook tegenwoordig, aangezien de zusjes van je maat het ook nu hebben geprobeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 13:55 

Donateur

Ja maar dat deed ik dus 4 jaar geleden ook :) , dus dan is het toch niet verandert imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:21 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:

Helemaal mee eens, die trend zie ik ook me heen. Sprak laatst meisjes van 16 en eentje van 17 die samen erbij stonden als de ervaring zelve (op een Techno feest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:17 

Patjee410 schreef:
Hoe moet ik dat interpreteren?

Je zegt dat je raar aangekeken wordt als je niet gebruikt, en dat je dat zelf raar vind.
Dus kom je niet overeen met de mensen waar je mee om gaat = mss ga je met de verkeerde mensen om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:36 

Hardtraxx Veteran

Is eerst een capsule 4-F en vervolgens kwartjes/halfjes x een fijne combi? Wat is jullie ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 01:25 

Bierkoning

chas1n schreef:
Is eerst een capsule 4-F en vervolgens kwartjes/halfjes x een fijne combi? Wat is jullie ervaring?

Ja

mr_vertigo schreef:
Kepro schreef:

Helemaal mee eens, die trend zie ik ook me heen. Sprak laatst meisjes van 16 en eentje van 17 die samen erbij stonden als de ervaring zelve (op een Techno feest).

In mijn omgeving wordt het voor m'n gevoel ook steeds gekker, echt bijna iedere jongere die je tegenkomt met stappen neemt (vaak) wel eens wat, zie er ook genoeg van 15-16 die regelmatig snuiven. Ik heb het gevoel dat dit een jaar of 2-3 geleden echt nog niet zo erg was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 01:26 

De NOS kwam laatst met een percentage van 60% van de mensen die uitgaan die drugs gebruiken. Daar geloof ik dan weer geen reet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 01:40 

Hardtraxx Veteran

Dat werd later ook weer ontkracht, weet zo even niet meer waar ik dat las.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 02:02 

Hardtraxxer

Was dat niet van dat onderzoek op partyflock? Op zich niet zo raar dan. Denk dat als je het op fb zou doen dat de uitslag compleet anders was.
Pommer schreef:
chas1n schreef:

Ja

mr_vertigo schreef:
Kepro schreef:

In mijn omgeving wordt het voor m'n gevoel ook steeds gekker, echt bijna iedere jongere die je tegenkomt met stappen neemt (vaak) wel eens wat, zie er ook genoeg van 15-16 die regelmatig snuiven. Ik heb het gevoel dat dit een jaar of 2-3 geleden echt nog niet zo erg was.

Komt het niet doordat je toen zelf nog helemaal niet naar drugs om keek? Ik moest op die leeftijd helemaal niks van drugs hebben en dan valt het je niet zo op denk ik. Had ook totaal niet in de gaten dat er bij mij in het dorp zoveel gebruikt werd. Nu herken ik het makkelijker aan mensen doordat ik er meer op let.

Blijf me overigens wel verbazen over dat mensen van rond de 16 al drugs gebruiken. Ben blij dat ik er toen nog een hekel aan had. Laatst ook een meisje van 15 uit de buurt die out ging van de ghb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 04:21 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
De NOS kwam laatst met een percentage van 60% van de mensen die uitgaan die drugs gebruiken. Daar geloof ik dan weer geen reet van.

Het verhaal was dat van alle mensen die minimaal eens per jaar naar een dancefeest/dancefestival gaan, in het laatste jaar minimaal 1x harddrugs op hebben. Dat kan ik dan best geloven... ga maar eens na hoe veel van je dance-feestende bekenden dat in het laatste jaar hebben gedaan. Ik zeg niet dat het waar is, maar ik zou er niet van staan te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 08:38 

Donateur

The Skribbler schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Het verhaal was dat van alle mensen die minimaal eens per jaar naar een dancefeest/dancefestival gaan, in het laatste jaar minimaal 1x harddrugs op hebben. Dat kan ik dan best geloven... ga maar eens na hoe veel van je dance-feestende bekenden dat in het laatste jaar hebben gedaan. Ik zeg niet dat het waar is, maar ik zou er niet van staan te kijken.

Dit dus nera ^^ Ging inderdaad over een relatief aantal op jaarbasis
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:11 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:

Dat was gebaseerd op het onderzoek van Trimbos geloof ik. De statement die NOS maakte was natuurlijk zwaar overdreven om beter 'nieuws' te kunnen vertellen, want uiteindelijk ging het idd om wat skribbler zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 01:50 

Hardtraxx Elite

Zojuist m'n ouders verteld dat ik wel eens drugs gebruik. Opgelucht. En een goede reactie. Ik kan het aanraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 11:23 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Zojuist m'n ouders verteld dat ik wel eens drugs gebruik. Opgelucht. En een goede reactie. Ik kan het aanraden.

Meestal weten ze dat toch wel maar laten ze 't niet merken. denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:18 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
jRn schreef:

Zoals hier, maar ik ga het echt niet vertellen. Dan sta ik op straat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:33 

Hardtraxxer

jRn schreef:

Ik wacht even tot ik mijn bsc heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 13:42 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
stefan_helmond schreef:
jRn schreef:

Zoals hier, maar ik ga het echt niet vertellen. Dan sta ik op straat.

Je ouders zien altijd als je aan de drugs gezeten hebt, maar ze zeggen het niet altijd -.-
Mja ik had het ook verteld aan ze en ze waren er blij en niet blij mee :P Gelukkig accepteren ze het, maar dat ze het nou leuk vinden is wat anders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:37 

Hardtraxx Elite

Mijn moeder was oprecht geinteresseerd naar het gevoel en dergelijk. En ik vroeg of ze enig vermoeden hadden.. Totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:54 

Hardtraxxer

als ik het vertel kan ik feestjes op mijn buik schrijven..
Vorige  1 ... 874, 875, 876, 877, 878, 879, 880 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic