Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 21:23 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
chas1n schreef:
Morgen voor het eerst 4-F proberen, ben benieuwd. :thumbsup:

Toevallig heb ik afgelopen zaterdag op Awakenings voor het eerst 4f geprobeerd (tevens eerste keer harddrugs). Wat ik heel fijn vond was dat het redelijk geleidelijk opkwam. 1 capsule van 140mg genomen om ongeveer 00:45. Na ongeveer driekwartier merkte ik toch wel dat het goed z'n werk deed. Ik begon met een rush van liefde en euforie (zoals o.a. Dirk wel gemerkt heeft). Daarna een bom vol met energie. Voelde me af en toe echt een klein kind, met een lach van hier tot tokyo lekker rondspringen op hardtechno. Wat ik nog het fijnste van alles vond was dat ik tijdens dit alles toch heel helder bleef. Rond 06:00 merkte ik wel dat het grootste deel van de euforie voorbij was, maar had nog wel wat energie. Na het feest (dat om 07:00 afliep) een joint gerookt op de weg naar het station, en heb in de trein nog even licht kunnen slapen. Thuis ook weinig problemen gehad met slapen (om 10:30 lag ik in bed, om 10:45 keek ik voor het laatst op m'n wekker). Vond het in ieder geval heel fijn!

Past ook wel in het genietmomentjes topic, want je had echt een gigantische smile op je gezicht steeds ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 22:36 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Heb ook 200mg 4f bij, misschien dat ik dat ga pakken maar even afwachten hoe ik me voel.

Geen messen bij toch zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 00:06 

Hardtraxx Veteran

Paar nitraten mee naar binnen smokkelen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 09:12 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Paar nitraten mee naar binnen smokkelen denk ik.

Gevaarluuuuuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 01:07 

Hardtraxx Veteran

Wauw 4fmp (en techno :loving: ). Uiteindelijk genoeg gehad aan 1 capsule, 6 uur lang veel energie gehad waarvan 2/3 uur veel euforie. XTC bijpakken ofzo had ik niet nodig, wat een goddelijk spul dat 4fmp. Toen die insloeg overal tintelingen om vervolgens 6 uur lang nonstop energie te hebben gehad. Met m'n spacebril heerlijk in m'n eigen wereldje en techno is ook een leuke muzikale trip. Ja 4fmp wordt t nieuwe goedje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 01:32 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Heb ook 200mg 4f bij, misschien dat ik dat ga pakken maar even afwachten hoe ik me voel.

Uiteindelijk toch nuchter gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:55 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Wauw 4fmp (en techno :loving: ). Uiteindelijk genoeg gehad aan 1 capsule

Hoeveel mg had je? Die tintelingen hoor ik meerdere mensen over, maar heb die zelf niet zo ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 18:38 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
chas1n schreef:

Hoeveel mg had je? Die tintelingen hoor ik meerdere mensen over, maar heb die zelf niet zo ervaren.

160 mg.
Edit: Misschien kwam het ook door 't feit dat ik al flink bezopen was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 22:41 

STAN- schreef:
chas1n schreef:

tintelingen zijn idd erg gebruikelijk bij 4fmp als je een goede dosis hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 03:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
chas1n schreef:

tintelingen zijn idd erg gebruikelijk bij 4fmp als je een goede dosis hebt

Ik heb nu vijf maal 4-FMP gebruikt (140, 160, 180 en 200mg) en iedere keer weer heerlijke tintelingen, imo wel ongeveer het lekkerste van dat spulletje.

Wil het binnenkort eigenlijk weer gebruiken, maar geen feestjes op de planning. Iemand dit ooit in thuissituatie gebruikt? Zoja, hoe is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 11:00 

Hardtraxxer

4fmp is voor mij dé partydrug vanaf nu. Heerlijk zeg, die euforie en toch die scherpte. Ik ging als een trein. Helaas later op de avond nog een pilletje gepakt, wat ik niet meer doe. Na die scherpte is dat vage niet meer zo leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 11:25 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Wil het binnenkort eigenlijk weer gebruiken, maar geen feestjes op de planning. Iemand dit ooit in thuissituatie gebruikt? Zoja, hoe is dat?

Ben wel een keer al thuis begonnen, wetende dat ik later nog naar een feestje zou gaan. Je wordt er erg praterig van in een thuissituatie en denk ook erg onrustig als je geen feestje hebt waar je je energie kwijt kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 13:18 

Hardtraxx Veteran

Eer gister op Awake 3 blauwe supermans genuttigd. Eerste 2 gingen heerlijk maar de 3e sloeg in als een bom. Moest er wat van braken en ben steeds een beetje misselijk geweest. :( verder ging alles prima, zat lekker in mijn space.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 13:55 

Donateur

Update van de vorige berichten:
Officier eist 90 dagen met argument dat ze bang zijn voor herhaling en omdat ze de leverancier nog zoeken.
Morgenochtend 10 uur zal de rechter met zijn uitspraak komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Officier eist 90 dagen met argument dat ze bang zijn voor herhaling en omdat ze de leverancier nog zoeken.

Alsof er maar 1 leverancier in Nederland is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 10:36 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Shit heftig man. Ik weet dat het een eis is en nog geen uitspraak, maar kom op voor zulke aantallen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 13:55 

Hardtraxx Addict

Wat me de laatste tijd opvalt als non gebruiker van drugs, dat ik heel raar wordt aangekeken wanneer ik zeg dat ik niet gebruik. Het is blijkbaar zo normaal geworden dat het niet normaal is om nuchter op een feestje te staan.. Nogal een vreemde ontwikkeling vind ik zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:30 

Donateur

Berenburg schreef:
Kevin-Raw schreef:

Shit heftig man. Ik weet dat het een eis is en nog geen uitspraak, maar kom op voor zulke aantallen...

Van de 4 die nog vastzaten zijn er nu 3 vrij en mogen het onderzoek thuis afwachten. Eentje heeft een verlening gekregen van maximaal 90 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 16:55 

Patjee410 schreef:
Wat me de laatste tijd opvalt als non gebruiker van drugs, dat ik heel raar wordt aangekeken wanneer ik zeg dat ik niet gebruik. Het is blijkbaar zo normaal geworden dat het niet normaal is om nuchter op een feestje te staan.. Nogal een vreemde ontwikkeling vind ik zelf.

mooiste is als je aan het eind van het feest nog vol doorbeukt en iedereen vermoeid nog verbaasder is :D

Laatst groene mitsubishi gedaan, niet sterke, wel goeie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:01 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:

Heb ik nog niet meegemaakt, wel dat ze vragen 'waarom niet?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:45 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:

Selectieve perceptie, kom er maar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Patjee410 schreef:

Selectieve perceptie, kom er maar in.

Inderdaad, je ziet gewoon wat je wil zien. Als ik niks gebruik, word ik nooit (daarom) raar aangekeken. Soms wel eens een verbaasde reactie, vooral als ik nuchter om 6 uur nog sta te beuken, maar verder niet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:11 

Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:

Is de normaalste zaak van de wereld om nuchter op een feest te staan. Ik doe het zelf ook erg vaak, en ken genoeg mensen die ook vrijwel altijd nuchter feesten.
Je bent gewoon net 1 iemand tegengekomen die het blijkbaar raar vindt, nou boeiend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:21 

Hardtraxx Veteran

Ben wel eens raar aangekeken door sommige mensen als ik ze vertelde dat ik nuchter was, en ze me toch los zagen gaan. Maar dat is ook echt maar een paar keer geweest. Echter moet ik wel toegeven dat het in mijn ogen inderdaad wel heel 'gewoontjes' lijkt te worden om drugs te gebruiken op een feest: hoor regelmatig uitspraken als "ach iedereen doet het, waarom niet?", etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 21:20 

Patjee410 schreef:

Misschien ga je met de verkeerde mensen om.
Vorige  1 ... 873, 874, 875, 876, 877, 878, 879 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic