Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:12 

Hardtraxxer

TheDoctor schreef:
Ben met een paar maten van plan om 3 dagen achter elkaar te feesten tijdens de kerst dagen. Iemand tips hoe deze 3 dagen vol met hardcore/hardstyle vol te houden. Hierbij maak ik me voornamelijk zorgen om drugs gebruik en vermoeidheid. (verantwoordelijk met drugs omgaan doen we altijd wel we letten altijd goed op elkaar, maar uit onze pan gaan doen we ook)

Mischien domme opmerking maar kan je lichaam een soort van overdose krijgen door opeenvolgende dagen drugs te gebruiken?

Af te raden of is het wel te doen?

Het is natuurlijk erg slecht voor je lichaam maar dat wist je zeker al. Ik gebruik bij een weekend festival zaterdag en zondag M en het gaat prima. Je moet natuurlijk onthouden dat het effect op zondag niet optimaal zal zijn. Het gaat natuurlijk om de hoeveelheid en hoeveel je denkt los te gaan elke dag. Vrijdag ga ik dan meestal gewoon los met alcohol en zaterdag ben ik dan nog steeds beetje moe maar dan kick de M lekker hard in en krijg je maximale euphorie (althans dat gebeurd meestal bij mij). Omdat je dan miss nog een beetje moe ben, voel je een knallende/schitterende energie rush. Ik zou dan de derde dag gewoon pep gebruiken, M gebruiken heeft toch weinig zin aangezien je serotine vrijwel op is. Een probeer maar een heel avond 1 of 1,25 pil te gebruiken, je gaat veel lekkerder dan als je bijv 2-3 pillen op heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:43 

TheDoctor schreef:
Ben met een paar maten van plan om 3 dagen achter elkaar te feesten tijdens de kerst dagen. Iemand tips hoe deze 3 dagen vol met hardcore/hardstyle vol te houden. Hierbij maak ik me voornamelijk zorgen om drugs gebruik en vermoeidheid. (verantwoordelijk met drugs omgaan doen we altijd wel we letten altijd goed op elkaar, maar uit onze pan gaan doen we ook)

Mischien domme opmerking maar kan je lichaam een soort van overdose krijgen door opeenvolgende dagen drugs te gebruiken?

Af te raden of is het wel te doen?

De beste manier om het vol te houden is gewoon om veel gezonde voeding binnen te krijgen en genoeg te drinken. Als je veel energie nodig hebt, kun je het beste veel goede koolhydraten eten die in brood en pasta zitten. Of neem eens een banaan als tussendoortje een paar keer per dag. Verder kun je veel fruit eten voor de vitamines. Drink gewoon de benodigde 2L water verdeeld over 24 uur en als je voelt dat je meer nodig hebt pak dan even rustig een extra glas. Drink niet teveel water! Let op: 72 uur achter elkaar losgaan is onmogelijk. Pak je 8 uur slaap per dag en ga gedoseerd los. Het is onmogelijk om non-stop te dansen. Een tip kan zijn om alleen los te gaan tijdens de climax en in de outro even rust te pakken.

Dit is denk ik het beste advies met het beste resultaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:05 

Hardtraxx Veteran

Hoezo geef jij dit als reactie in het drugstopic :lol:
Nerazzurro93 schreef:
Dit is denk ik het beste advies
Hier kan je wel eens gelijk in hebben
Nerazzurro93 schreef:
met het beste resultaat.
dit durf ik te betwijfelen... als je keihard los wil gaan, kan een beetje synthetische hulp geen kwaad :P (voor je uithoudingsvermogen, that is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:08 

Hardtraxx Veteran

Mick je hebt pas 1x gebruikt, en daar voelde jij niks van zei je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:37 

The Skribbler schreef:
Hoezo geef jij dit als reactie in het drugstopic :lol:

Omdat ik wil vertellen dat er ook een manier is zonder drugs omdat het vanzelfsprekend lijkt dat dat de enige mogelijke manier is.

Citaat:
dit durf ik te betwijfelen... als je keihard los wil gaan, kan een beetje synthetische hulp geen kwaad :P (voor je uithoudingsvermogen, that is)

Op de korte termijn wel, maar op de lange termijn juist het tegendeel. Ik denk dat de lange termijn hier best wel eens van toepassing zou kunnen zijn.

stefan_helmond schreef:
Mick je hebt pas 1x gebruikt, en daar voelde jij niks van zei je :lol:

Ja dat klopt, maar ik baseer mijn kennis op de wetenschap en die vertelt dat drugs een beroep doen op enkele stoffen in je lichaam waardoor je lichaam lang nodig heeft om te herstellen waardoor je op de lange termijn (zelfs na een dag al) juist verder van huis bent dan op de gezonde manier.

Jongrns het is niet dat ik anti-drugs ben dat ik dit vertel (terwijl ik het wel ben. Ja een beetje experimenteren is niets mis mee vind ik maar daar moet het bij blijven) maar ik wil gewoon helpen en ik denk dat dit de juiste manier is om dat te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
maar ik wil gewoon helpen en ik denk dat dit de juiste manier is om dat te doen :)

Wat ben je toch een lieverd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 19:01 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Wat ben je toch een lieverd

jullie allemaal wel, thanks boys :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 01:09 

Hardtraxx Veteran

Leef je nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 07:08 

Hardtraxx Veteran

Nee maat, tantoehard naar de klote van de pillen, spuiten en al het poeder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 12:52 

Hardtraxxer

We leven zeker nog, heb het toch iets rustiger aan gedaan dan gedacht. Maar wel lekker vaak uit me plaat gegaan.

Moet wel zeggen dat ik op gegeven moment egt moe begon te worden op t tweede feest. Maarja kerstdinner + feesje + 2e kerstdinner +feesje ja dat vermoeit je al ja.

Iedereen was ook onwijs gezellig rond de kerstdagen op feesten dat was echt chill^^ Op naar Oud&Nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:43 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:
Waren het grote hoeveelheden? Een kennis van me is gepakt met +- 800 pillen en die is er vanaf gekomen met 40 uur taakstraf.

Ik werkelijk geen idee wat er in totaal is gevonden, vanmiddag is de rechtzaak dus dan zal ik wel meer te weten komen. Ik weet wel dat de mobiele telefoons in beslag zijn genomen en naar een speciaal team zijn gestuurd. Ze hopen een heel netwerk op te kunnen rollen hierdoor. En vooral de grote leveranciers te pakken te kunnen krijgen.

Nog even een update voor diegene die wel nieuwschierig zijn.

Waren 6 verdachten totaal aangehouden, daarvan zijn er 2 net voor de kerst vrijgelaten. De overige 4 zitten tot 3 januari vast voor het onderzoek. Ze worden niet vrijgelaten omdat ze daarmee het onderzoek kunnen belemmeren. De politie is opzoek naar de leverancier, tot heden hebben ze alleen een voornaam van de leverancier. 3 januari is de volgende rechtszaak hierin zal er worden gekeken of ze vrij worden gelaten, of dat het met 30 dagen verlengt wordt. En het aantal wat in totaal is gevonden verschilt van 30 tot 90 pillen per verdachte. Dus het gaat niet eens over gigantische aantallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
En het aantal wat in totaal is gevonden verschilt van 30 tot 90 pillen per verdachte. Dus het gaat niet eens over gigantische aantallen.

Als ze gewoon meewerken met het onderzoek denk ik dat ze er met een lichte straf vanaf komen, als ik kijk naar de straf die die kennis van me kreeg bij 800 stuks.

Hoewel het natuurlijk ook afhankelijk zal zijn van eerdere aanrakingen met politie, was voor die jongen namelijk de eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 17:38 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Kevin-Raw schreef:
En het aantal wat in totaal is gevonden verschilt van 30 tot 90 pillen per verdachte. Dus het gaat niet eens over gigantische aantallen.

Als ze gewoon meewerken met het onderzoek denk ik dat ze er met een lichte straf vanaf komen, als ik kijk naar de straf die die kennis van me kreeg bij 800 stuks.

Hoewel het natuurlijk ook afhankelijk zal zijn van eerdere aanrakingen met politie, was voor die jongen namelijk de eerste keer.

Tja meewerken... de politie wil de leverancier. Niemand gaat de leverancier verraden want dan ga je messen in de rug steken bij mensen waar je geen ruzie mee wil. Deze mensen die vast zitten zijn allen NOG NOOIT in aanraking geweest met de politie.

En over de lichte straf denk ik ook, vooral omdat ze dadelijk 11 dagen vast hebben gezeten wat ik voor dit delict al een veels te zware straf vind. Hopelijk wordt de boete daardoor wel een stuk minder. Volgens mij is een dag vastzitten gelijk aan 65euro boete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 00:49 

Donateur

Maar weer een update voor degene die nieuwschierig is:
Vrijdag is de volgende rechtzaak, ziet er volgens de advocaat niet gunstig uit. Ze worden vastgehouden met als feit, lid van een criminele organisatie. Dit omdat het om een aantal gasten gaat die alle een bijdrage leverde aan de verkoop. Ze worden nog steeds vastgehouden om de leveranciers te zoeken waar ze tot nu toe alleen voornaam van hebben. De politie mag op basis hiervan het vanaf vrijdag nog met 30 dagen verlengen... :/
Ze hadden weinig hoeveelheden thuis (behalve eentje) maar op basis van telefoononderzoek klopte de verklaring niet dat het om eigen verbruik ging maar om handel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 01:44 

Hardtraxx Veteran

Morgen voor het eerst 4-F proberen, ben benieuwd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:31 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel mg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:11 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Hoeveel mg?

Capsule van 140 mg, daarna misschien nog 2 kwartjes XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:42 

Hardtraxxer

Ik hoor graag een trip report erna ^^ ben ook benieuwd naar 4fa
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 16:03 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Toevallig heb ik afgelopen zaterdag op Awakenings voor het eerst 4f geprobeerd (tevens eerste keer harddrugs). Wat ik heel fijn vond was dat het redelijk geleidelijk opkwam. 1 capsule van 140mg genomen om ongeveer 00:45. Na ongeveer driekwartier merkte ik toch wel dat het goed z'n werk deed. Ik begon met een rush van liefde en euforie (zoals o.a. Dirk wel gemerkt heeft). Daarna een bom vol met energie. Voelde me af en toe echt een klein kind, met een lach van hier tot tokyo lekker rondspringen op hardtechno. Wat ik nog het fijnste van alles vond was dat ik tijdens dit alles toch heel helder bleef. Rond 06:00 merkte ik wel dat het grootste deel van de euforie voorbij was, maar had nog wel wat energie. Na het feest (dat om 07:00 afliep) een joint gerookt op de weg naar het station, en heb in de trein nog even licht kunnen slapen. Thuis ook weinig problemen gehad met slapen (om 10:30 lag ik in bed, om 10:45 keek ik voor het laatst op m'n wekker). Vond het in ieder geval heel fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 18:52 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
chas1n schreef:

Toevallig heb ik afgelopen zaterdag op Awakenings voor het eerst 4f geprobeerd (tevens eerste keer harddrugs). Wat ik heel fijn vond was dat het redelijk geleidelijk opkwam. 1 capsule van 140mg genomen om ongeveer 00:45. Na ongeveer driekwartier merkte ik toch wel dat het goed z'n werk deed. Ik begon met een rush van liefde en euforie (zoals o.a. Dirk wel gemerkt heeft). Daarna een bom vol met energie. Voelde me af en toe echt een klein kind, met een lach van hier tot tokyo lekker rondspringen op hardtechno. Wat ik nog het fijnste van alles vond was dat ik tijdens dit alles toch heel helder bleef. Rond 06:00 merkte ik wel dat het grootste deel van de euforie voorbij was, maar had nog wel wat energie. Na het feest (dat om 07:00 afliep) een joint gerookt op de weg naar het station, en heb in de trein nog even licht kunnen slapen. Thuis ook weinig problemen gehad met slapen (om 10:30 lag ik in bed, om 10:45 keek ik voor het laatst op m'n wekker). Vond het in ieder geval heel fijn!

Klinkt zeker nice! ^^ Ben benieuwd vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 19:00 

Hardtraxx Veteran

Heb ook 200mg 4f bij, misschien dat ik dat ga pakken maar even afwachten hoe ik me voel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 19:24 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Heb ook 200mg 4f bij, misschien dat ik dat ga pakken maar even afwachten hoe ik me voel.

200mg jezus, pak maar lekker bij vanavond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Maar weer een update voor degene die nieuwschierig is:
Vrijdag is de volgende rechtzaak, ziet er volgens de advocaat niet gunstig uit. Ze worden vastgehouden met als feit, lid van een criminele organisatie. Dit omdat het om een aantal gasten gaat die alle een bijdrage leverde aan de verkoop. Ze worden nog steeds vastgehouden om de leveranciers te zoeken waar ze tot nu toe alleen voornaam van hebben. De politie mag op basis hiervan het vanaf vrijdag nog met 30 dagen verlengen... :/
Ze hadden weinig hoeveelheden thuis (behalve eentje) maar op basis van telefoononderzoek klopte de verklaring niet dat het om eigen verbruik ging maar om handel.

Ziek, ben wel benieuwd naar de afhandeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 19:34 

Hardtraxx Veteran

maarten0546 schreef:
stefan_helmond schreef:

200mg jezus, pak maar lekker bij vanavond :thumbup:

Bijpakken zit er niet in :P Op Wish 140 mg gepakt, niet erg lang iets gevoeld. Toen op Ground zero 200 gepakt en was echt top, op Try Before you die hetzelfde gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 20:30 

Donateur

Vanavond lekker aan de alcohol en sos (L)
Vorige  1 ... 872, 873, 874, 875, 876, 877, 878 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic