Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 10:32 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Dit is geen tegenargument, dit is een vraag :whistle:

Het feit dat je zegt dat je kristallen koopt en geen poeder. Een uitspraak die goed laat blijken dat je niet weet waar je het over hebt, want die kristallen worden door de meeste mensen gecrushed tot poeder. Het komt dus gewoon praktisch op hetzelfde neer. Kristallen kunnen minstens net zo onzuiver zijn als poeder. Het is wellicht makkelijker om poeder te versnijden, maar of je het in poedervorm of kristalvorm koopt, biedt geen enkele zekerheid ten opzichte van elkaar. Koop van een betrouwbaar iemand, laat het testen en koop dan een grote batch als je zekerheid wilt.

Zuiverheid van MDMA kristal kan je zien door eventuele verkleuringen en dan kan je het (mocht je willen) filteren met aceton om het zuiverder te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 12:41 

Hardtraxx Veteran

Hartelijk dank voor je uitleg, heb ik serieus wat aan :) ;)
Welke verkleuring moet ik aan denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:
Dit is geen tegenargument, dit is een vraag :whistle:

Het feit dat je zegt dat je kristallen koopt en geen poeder. Een uitspraak die goed laat blijken dat je niet weet waar je het over hebt, want die kristallen worden door de meeste mensen gecrushed tot poeder. Het komt dus gewoon praktisch op hetzelfde neer. Kristallen kunnen minstens net zo onzuiver zijn als poeder. Het is wellicht makkelijker om poeder te versnijden, maar of je het in poedervorm of kristalvorm koopt, biedt geen enkele zekerheid ten opzichte van elkaar. Koop van een betrouwbaar iemand, laat het testen en koop dan een grote batch als je zekerheid wilt.

Zuiverheid van MDMA kristal kan je zien door eventuele verkleuringen en dan kan je het (mocht je willen) filteren met aceton om het zuiverder te maken.

Nu ik dit lees is mijn vraag dus, is natte pep dan ook niet zuiverder dan als het al poeder is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:32 

Donateur

Same story als daniel zegt stefan! ;) Tuurlijk kan het in poedervorm al versneden zijn met bijv caffeine. Maar natte pep kan net zo helemaal zaad zijn. Had laatst een pep van 35% xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 15:21 

Hardtraxx Veteran

Verkleuring is meestal wat onzuiverheid en dat hoeft niet perse af te doen aan de kwaliteit. Bruinige MDMA kan kwalitatief net zo sterk zijn als helder grijze/ witte.

Natte pep is de vorm waarin het beste conserveerbaar is tijdens het niet gebruiken ervan. Daarom wordt het nat gemaakt en ingevroren. Droge pep gaat schimmelen na verloop van tijd wanneer blootgesteld aan zonlicht, zuurstof en warmte. Natte pep is precies hetzelfde als droge pep echter gaat er bij natte pep bij het drogen een behoorlijke hoeveelheid verloren. Vraag daarom ook altijd naar droge amfetamines.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 15:52 

Hardtraxxer

Hoe zit dat dan met pep invriezen? kan je dat beter nat of droog doen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 16:52 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:

Meen je dit nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 16:56 

Hardtraxxer

K heb echt geen idee haha xd
Maakt ut niet uit dan? of heeft het droog geen zin ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 17:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Natte pep is de vorm waarin het beste conserveerbaar is tijdens het niet gebruiken ervan. Daarom wordt het nat gemaakt en ingevroren.
Davy schreef:

Dit bedoelde ik, slimmerik. Het staat gewoon 1 post boven de jouwe :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 19:34 

Hardtraxxer

ow oeps overheen gelezen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:56 

Met 2CB op gewoon niet kunnen stoppen met lachen :lol:. Ik was wel de sfeermaker van het feest. Verder rare hallucinaties en toestanden meegemaakt. Het ene ogenblik bevond ik me in een ander deel van de zaal dan een ander, en een paar seconde later was je weer even bij zinnen met de gedachte van "wtf!?" om daarna weer weg te soezelen en te bewegen door de zaal. Net kwantum-mechanica, ene moment daar, ander moment hier, dan weer daar ergens tussen. Niks van te begrijpen. Praten/communiceren ging amper. Wel leuke hallucinaties gehad maar verders niks voor op een evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 10:17 

Donateur

Bekende van me heeft dit weekend watervergifteging opgelopen met xtc gebruik in een thuissetting, ik dacht altijd dat het wel mee zou vallen met hoe snel je dat zou kunnen krijgen.
Volgens zijn vrienden had die 2 liter water op in een uur, door het natrium tekort heeft die een epileptische aanval gekregen, spuugde bloed en schreeuwde het uit van de pijn. Hij ligt nog steeds op de intensive care en is nog nauwelijks aanspreekbaar.
Daarnaast trof de politie die meekwam met de ambulanche harddrugs aan natuurlijk en is ook gelijk de jongen van wie het huis was aangehouden en zit ook nog steeds vast :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:10 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Bekende van me heeft dit weekend watervergifteging opgelopen met xtc gebruik in een thuissetting, ik dacht altijd dat het wel mee zou vallen met hoe snel je dat zou kunnen krijgen.
Volgens zijn vrienden had die 2 liter water op in een uur, door het natrium tekort heeft die een epileptische aanval gekregen, spuugde bloed en schreeuwde het uit van de pijn. Hij ligt nog steeds op de intensive care en is nog nauwelijks aanspreekbaar.
Daarnaast trof de politie die meekwam met de ambulanche harddrugs aan natuurlijk en is ook gelijk de jongen van wie het huis was aangehouden en zit ook nog steeds vast :/

Twee liter is in een uur is veel hoor. Daarnaast zeg je thuis zetting. Ik neem aan dat er niet veel gedanst/bewogen is en de persoon niet gezweet heeft. Hierdoor sla je het vocht alleen maar op.

Desalniettemin akelig om te horen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:20 

Donateur

Ja klopt! 2 liter is inderdaad veel in een thuissetting. Maar ik dacht dat je zoiets pas kon krijgen als je echt richting 3/4/5 liter gaat in een uur tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Kut om te horen man, sterkte ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 12:59 

Hardtraxx Veteran

2 liter op een feest in een uur is ook veel hoor. Ik doe het op een feest met max. 0.5 L in een uur en dan heb ik ook echt niet de behoefte om nog meer te drinken.

Sterkte man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 16:37 

Hardtraxx Veteran

Kloten idd, was je er zelf ook bij? En hoeveel drugs is er gevonden/in beslag genomen? Ook wel behoorlijk dom om dat zo open en bloot te laten liggen, terwijl je weet dat er ambulance en politie aankomt. Al kan ik me het ook voorstellen dat het niet het eerste is waar je je zorgen om maakt terwijl je vriend daar ligt te spartelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:13 

Donateur

Chukkels schreef:
Kloten idd, was je er zelf ook bij? En hoeveel drugs is er gevonden/in beslag genomen? Ook wel behoorlijk dom om dat zo open en bloot te laten liggen, terwijl je weet dat er ambulance en politie aankomt. Al kan ik me het ook voorstellen dat het niet het eerste is waar je je zorgen om maakt terwijl je vriend daar ligt te spartelen.

Citaat:
Onwel door drugs

Laatste update: 23-12-2013 | 11:37
Schipluiden - Politieagenten hielden zondag 22 december om 06.00 uur op de Woudseweg vijf jongeren aan die in het bezit waren van drugs. Agenten gingen op een melding af nadat een 19-jarige jongen uit Schipluiden onwel was geworden.

Agenten kregen een melding dat op een feest iemand onwel geworden was door gebruik van pillen. Op het feest troffen agenten een jongen aan die met spoed naar het ziekenhuis werd vervoerd omdat hij door het gebruik van de pillen onwel was geworden. Een van de jongeren, een 20-jarige man uit Schipluiden, bleek 39 pillen in zijn bezit te hebben. Vier andere jongeren, 19, 20 en 21 jaar en afkomstig uit Den Hoorn en Delft, werden eveneens door agenten aangehouden. De recherche onderzoekt de betrokkenheid van deze jongeren bij de levering van de pillen. Bij onderzoek in de woning van de Schipluidenaar troffen agenten 61 pillen en enkele zakjes met daarin vermoedelijk verdovende middelen aan. Agenten namen de pillen en de verdovende middelen inbeslag. De recherche onderzoekt de zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 21:18 

Donateur

Was me een aardig feestje zo te lezen. Is dat artikel door iemand van een jaar of 20/21 geschreven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 22:56 

Hardtraxxer

Ben met een paar maten van plan om 3 dagen achter elkaar te feesten tijdens de kerst dagen. Iemand tips hoe deze 3 dagen vol met hardcore/hardstyle vol te houden. Hierbij maak ik me voornamelijk zorgen om drugs gebruik en vermoeidheid. (verantwoordelijk met drugs omgaan doen we altijd wel we letten altijd goed op elkaar, maar uit onze pan gaan doen we ook)

Mischien domme opmerking maar kan je lichaam een soort van overdose krijgen door opeenvolgende dagen drugs te gebruiken?

Af te raden of is het wel te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:00 

Hardtraxx Veteran

Erg slecht voor je om meerdere dagen achter elkaar uppers te gebruiken. Je lichaam zal extreem uitgeput raken, en de meeste stofjes die je voor je plezier op dag 2 & 3 nodig hebt zullen vrijwel op zijn. Iets als pep zal je wel wakker houden, maar of je dan nog plezier hebt en of je de dagen/weken erna nog zin hebt om te leven betwijfel ik, vooral als je niet/slecht slaapt iedere nacht. Wat je in principe wel dagen achter elkaar kunt doen zijn minder uitputtende drugs als ghb, ketamine of psychedelica. Zal natuurlijk nog steeds een hogere belasting op je lichaam zijn dan 3 keren apart, maar lang niet zo extreem als 3x een upper achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:09 

Hardtraxxer

Thanks, goeie tips. Was ook zeker van plan om 1 dag hellemaal niets te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 08:44 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Was me een aardig feestje zo te lezen. Is dat artikel door iemand van een jaar of 20/21 geschreven?

staat op http://www.politie.nl , zijn allemaal een stel kleine kinderen daar.
Het bericht klopt ook totaal niet, er is die ochtend 1 persoon aangehouden. Die is onder druk gezet en ontkend dat alles van hem is en heeft AL zijn vrienden erbij gelapt die ook deel van het totaal uitmaakte. Die maten zijn toen de avond allemaal thuis gearresteerd en in die huizen trof de politie ook bepaalde hoeveelheden aan.
Zitten er in totaal 6 vast, waar er gisteravond 2 van zijn vrijgelaten omdat ze er te weinig bewijs voor hadden.
Vandaag moeten er 4 komen, en zal de rechter beslissen of ze vrijkomen (en thuis onderzoek mogen afwachten tot de strafrechtelijke beslissing) of moeten blijven zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 13:29 

Hardtraxx Veteran

Waren het grote hoeveelheden? Een kennis van me is gepakt met +- 800 pillen en die is er vanaf gekomen met 40 uur taakstraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 13:46 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Waren het grote hoeveelheden? Een kennis van me is gepakt met +- 800 pillen en die is er vanaf gekomen met 40 uur taakstraf.

Ik werkelijk geen idee wat er in totaal is gevonden, vanmiddag is de rechtzaak dus dan zal ik wel meer te weten komen. Ik weet wel dat de mobiele telefoons in beslag zijn genomen en naar een speciaal team zijn gestuurd. Ze hopen een heel netwerk op te kunnen rollen hierdoor. En vooral de grote leveranciers te pakken te kunnen krijgen.
Vorige  1 ... 871, 872, 873, 874, 875, 876, 877 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic