Frazyr schreef:
Hoe gevaarlijk is coke nou eigenlijk? laatst met 1 maat een halve gram gedaan en vond t wel chill.... Wil met nieuwjaar het nog een keer doen.. En het gebruik verder laten bij grote feesten (alla qlimax,defqon etc) en wanneer ik eens een puntje zou krijgen...
Ik sta sterk in mijn schoenen maar ben toch bang dat ik 'opeens' verslaafd ben.. hoe groot is die kans? hoe zien jullie dat?
Ik heb zelf wel een aantal keren sos gebruikt maar ik heb nog nooit een echte verslavende werking gemerkt, wel snap ik hoe dit erg gevaarlijk kan zijn aangezien er zo weinig nadelige gevolgen op kort termijn zijn (geen dip, gewoon kunnen slapen eten drinken noem maar op) en het effect nogal "oppervlakkig" is.. je bent niet meteen uren helemaal uit je donder zo heb ik wel gemerkt dat ik dan sneller heb van ah joh puntje kan wel is leuk..
Dusja als je van jezelf gewoon goed weet hoe je in elkaar steekt wat dat betreft en je daar op let hoeft het niet persee gevaarlijk te zijn... het is zeker geen heroine waar ja na 1x al helemaal hooked bent