Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 10:55 

Donateur

Er is een nieuwe poll. En misschien leuk om er eens te discussiëren.

Wie heeft er wel eens harddrugs gebruikt op school of heeft zich ermee voorbereid voor een tentamen oid.

Ik als opperjunk trap af: heb het nog nooit gedaan, en zal het ook nooit gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 11:39 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Er is een nieuwe poll. En misschien leuk om er eens te discussiëren.

Wie heeft er wel eens harddrugs gebruikt op school of heeft zich ermee voorbereid voor een tentamen oid.

Ik als opperjunk trap af: heb het nog nooit gedaan, en zal het ook nooit gaan doen.

Die gedachten is zelfs nog nooit in mijn opgekomen. Dus nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 11:54 

Hardtraxxer

Hard drugs nooit gedaan tijdens de les, wel een keer geblowt (toen ik net begon met blowen) en ik vergeet dat nooit meer.

Ik had een scheikunde toets en was behoorlijk stoned ik keek naar de toets en wist bij god niet wat ik moest doen. Toen wreef ik ff heel hard in me ogen en alle antwoorden waren opeens ingevuld en had ik een 6.6 gekregen. :lol: :lol:

Dat vergeet ik nooit meer( dat zelfde trukje heb ik verder nooit meer gehad, was het maar zo een feest :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 12:40 

Donateur

Niet op school maar ik heb vaak genoeg maandag op school gezeten na een lange after met het gevoel dat nog niet alles uitgewerkt was; kaken, gevoel dat iedereen je aan zit te staren en niks van vermoeidheid aanwezig. Dagen erna waren vervelender vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:44 

Donateur

Als dexamfetamine onder harddrugs valt! ;) dan ja ik heb het wel eens gebruikt om te leren voor tentamens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:50 

Hardtraxxer

Ik heb enkel een keer een nakkie op voor een Engels toets omdat ik dat al bij me had voor die avond. Schiet niet echt op, maar had er ook geen nadeel aan ofzo. Maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op om het in die omgeving te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:56 

Ik had een keer twee dagen van tevoren voor de tweede (en laatste keer) geblowd. Maar ik kan niet goed inhaleren of het was geen goeie dus dat werkte niet en dat was ook niet om de toets beter te maken want ik beheerste de stof al dus ik weet niet waarom ik nu typ maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 15:30 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Zaterdag lekker technoën, neem een paarse lambo mee en denk dat ik gewoon lekker rustig kwartjes ga doseren :).

Heb er enorm veel zin in, vooral Juan Sanchez lijkt me erg dik !

tot dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:06 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Hoe gevaarlijk is coke nou eigenlijk? laatst met 1 maat een halve gram gedaan en vond t wel chill.... Wil met nieuwjaar het nog een keer doen.. En het gebruik verder laten bij grote feesten (alla qlimax,defqon etc) en wanneer ik eens een puntje zou krijgen...

Ik sta sterk in mijn schoenen maar ben toch bang dat ik 'opeens' verslaafd ben.. hoe groot is die kans? hoe zien jullie dat?

Ik weet dat iemand uit mijn directe omgeving er vrij snel verslaafd aan was. Niet dat ze het elke dag deed, maar ze deed het wel ALTIJD als ze op stap ging (1 a 2x in de week)... Ik weet er verder het fijne niet van, maar het is voor mij reden genoeg om het niet te proberen ;)

Over de poll: nooit gedaan en ook zeker niet van plan... ben benieuwd of er iemand wat anders antwoordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:43 

Donateur

Frazyr schreef:
Hoe gevaarlijk is coke nou eigenlijk? laatst met 1 maat een halve gram gedaan en vond t wel chill.... Wil met nieuwjaar het nog een keer doen.. En het gebruik verder laten bij grote feesten (alla qlimax,defqon etc) en wanneer ik eens een puntje zou krijgen...

Ik sta sterk in mijn schoenen maar ben toch bang dat ik 'opeens' verslaafd ben.. hoe groot is die kans? hoe zien jullie dat?

Tja! Ik gebruik rond de 4x per jaar coke. Het is inderdaad verslavend vooral in combinatie met alcohol. Maar als je beetje sterk in je schoenen staat, en mentaal niet geflipt bent moet het geen problemen opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:

dat ligt totaal aan jezelf

1x in de maand zou ik je niet verslaafd noemen

doe je het elk weekend omdat je anders geen leuk feestje hebt vind ik je verslaafd
of als je het wekelijks gebruikt zonder reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 18:39 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
@poll, Softdrugs gebruiken op/voor school vind ik al te triest.

Deden de alto's op het Aug altijd :'). Met een groen gezicht in de klas zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 21:41 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:

Gebruik het elke dag en merk niks joh. Niks aan de hand. Is een soort vitamientje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:

Ik heb zelf wel een aantal keren sos gebruikt maar ik heb nog nooit een echte verslavende werking gemerkt, wel snap ik hoe dit erg gevaarlijk kan zijn aangezien er zo weinig nadelige gevolgen op kort termijn zijn (geen dip, gewoon kunnen slapen eten drinken noem maar op) en het effect nogal "oppervlakkig" is.. je bent niet meteen uren helemaal uit je donder zo heb ik wel gemerkt dat ik dan sneller heb van ah joh puntje kan wel is leuk..

Dusja als je van jezelf gewoon goed weet hoe je in elkaar steekt wat dat betreft en je daar op let hoeft het niet persee gevaarlijk te zijn... het is zeker geen heroine waar ja na 1x al helemaal hooked bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 00:13 

Hardtraxxer

Oke thanks guys....
Nja ik doe het wel icm alcohol gebruiken wss.. maar ik ken zelf ook geen dealers (regel t via vrienden) en weet eigenlijk wel zeker dat ik het gewoon binnen te maten kan houden.. Maargoed, de gedachte kwam in me op.
Ik vind het oppervlakkige chille gevoel ook net zo chill van sos... Maargoed THX guyzzzzzzzzzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 01:46 

Hardtraxx Veteran

Hey een nieuwe poll xd
Nee, harddrugs nog nooit maar heb wel een tijdje dagelijks geblowd, denk een maand of twee/drie en toen was de lol er wel vanaf, gebeurde ook vaak in de pauzes toen. Heb er geen hinder aan ondervonden op één keer na toen ik een lachkick kreeg in de stilteruimte :P

Edit: Ik lieg, alcohol is ook een harddrug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:23 

Drugs, visueel gemaakt op negatieve film, grappig sommige overeenkomsten:

Opium
Afbeelding

Ketamine
Afbeelding

Cafeine
Afbeelding

Speed
Afbeelding

Melatonine
Afbeelding

Valium
Afbeelding

Adrenaline
Afbeelding

Speed (Pharmaceutical)
Afbeelding

Cocaine
Afbeelding

Dopamine
Afbeelding

Crystal Meth
Afbeelding

Heroine
Afbeelding

GHB
Afbeelding

MDMA
Afbeelding

Ketamine
Afbeelding

LSD
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:22 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ff vraagje, wat is de gemiddelde prijs van pure m? Maat van mij kan dat regelen voor 25 euro, maar ik weet niet of dat goedkoop of duur of normaal is.

Hier is een gram 30 euro nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 18:12 

Donateur

Youri schreef:
El Mare schreef:
Ff vraagje, wat is de gemiddelde prijs van pure m? Maat van mij kan dat regelen voor 25 euro, maar ik weet niet of dat goedkoop of duur of normaal is.

Zonde van je geld om Mdma poeder te kopen XD
Is precies hetzelfde als een fijngestampte pil (alleen bindmiddel zit in een pil extra)
Vaak is mdma poeder versneden en alles behalve puur, zelfs als je dealer het zegt.
daarnaast 30euro :x een beetje pil (200mg) is 3euro , je heb dus 2gram mdma aan pillen voor 30euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:48 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Youri schreef:
El Mare schreef:

Zonde van je geld om Mdma poeder te kopen XD
Is precies hetzelfde als een fijngestampte pil (alleen bindmiddel zit in een pil extra)
Vaak is mdma poeder versneden en alles behalve puur, zelfs als je dealer het zegt.
daarnaast 30euro :x een beetje pil (200mg) is 3euro , je heb dus 2gram mdma aan pillen voor 30euro

Ik neem geen poeder he, maar de kristallen, lijkt mij dat kristallen minder snel versneden zijn als dat je poeder hebt?

Ik betaal €15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:08 

Hardtraxx Veteran

Wat een tegenargument..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:09 

Hardtraxx Veteran

Dit is geen tegenargument, dit is een vraag :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 22:57 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook kristallen die ik haal voor 20 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 23:34 

Donateur

Vandaag nog gram gehaald voor 20, maar had ook wel eens duurdere dealers die het hadden voor 25/30. Kristal is 9 vd 10 keer +/- 80% puur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 00:16 

Hardtraxx Veteran

Was vandaag de bedoeling om 4FMP te bestellen, maar helaas op bij SA.
Vorige  1 ... 870, 871, 872, 873, 874, 875, 876 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic