Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:54 

Donateur

Hahahaha hee davey!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:58 

Donateur

Daveytl schreef:
Waarom draag je überhaupt een zonnebril? Indoor feesten heb ik het dan over :)

Dit dus, >.< Durf je niet te laten zien dat je gebruikt? Als je een bril draagt weer juist iedereen dat je drugs op heb. Ik vind het altijd maar kansloos die lui die bij een binnenfeest zonnebrillen dragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Als ik terug reis vind ik het altijd fijn om een zonnebril op te hebben. Dit heeft zijn redenen door een ervaring met drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 22:42 

Hardtraxx Veteran

Lekker met je spacebril terug reizen xd Lijken me ook bloedirritante dingen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 22:42 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hahahaha hee davey!!!

Als t over spacebrillen gaat ben ik dr bij he :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 22:50 

Donateur

Daveytl schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hahahaha hee davey!!!

Als t over spacebrillen gaat ben ik dr bij he :cool:

Episch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 02:08 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het juist fijn om een zonnebril mee te hebben, niet voor tijdens een indoorfeest, maar als je 's morgens weer buiten komt en het is licht (vooral begin herfst en einde lente). Afgelopen zaterdag merkte ik weer eens hoe kut is het is om na gebruik het felle licht te moeten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 09:31 

Donateur

Ode aan het felle buitenlicht juist! :D Binnen enkele seconde zijn je pupillen weer lekker klein door het licht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Ik zal nooit proberen te verbergen dat ik wat gebruik... ik vind een zonnebril als ik iets op heb erg fijn, omdat ik dan lekker even mezelf kan afsluiten. Mijn eigen private-space zeg maar... vooral fijn op het moment dattie inslaat ofzo :)

Kepro schreef:
Ah, dan hou ik de 10 euro wel in mijn zak. :P en doe een normaal brilletje op./

Ik vind die spacebrillen echt heel grappig, laatst 5 stuks voor 15 euro gekocht ofzo... Grootste lol mee gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 00:42 

Mensen advies over hoe ik mijn eerste 2C-B trip aankomend weekend het beste kan laten verlopen (15mg pilletje).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 01:08 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag lekker technoën, neem een paarse lambo mee en denk dat ik gewoon lekker rustig kwartjes ga doseren :).

Heb er enorm veel zin in, vooral Juan Sanchez lijkt me erg dik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 09:27 

Donateur

stefaneke schreef:
Mensen advies over hoe ik mijn eerste 2C-B trip aankomend weekend het beste kan laten verlopen (15mg pilletje).

15mg pilletje :oh: Normaal zijn ze niet eens 10mg.
Maar als tips zou ik zeggen als je het thuis doet, lichten uit paar kaarsjes aan. Vooral geen mobiels/televisie dat vond ik de trip verminderen door de felle kleuren. Zet gewoon een lekker muziekje op en genieten maar. Naar buiten gaan vond ik ook echt gaaf, maar ik deed het in de zomer. Weet niet of dat ook chill is als het vriest buiten.
Zelfs had ik een bommetje van rond de 20mg, en de volgende keer zou ik wel iets meer willen. Maar een vriend van mij ging een beetje te hard met 20mg op dus het is heel verschillend per persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 12:42 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Zaterdag lekker technoën, neem een paarse lambo mee en denk dat ik gewoon lekker rustig kwartjes ga doseren :).

Valhalla? Alan Fitzpatrick, na Juan, ga je nog meer van genieten denk ik... wat een held is dat! Viel spass
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 12:45 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
urbandesigner schreef:

Valhalla? Alan Fitzpatrick, na Juan, ga je nog meer van genieten denk ik... wat een held is dat! Viel spass

Danku, t wordt Inferno :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 12:50 

Donateur

urbandesigner schreef:
mr_vertigo schreef:
urbandesigner schreef:

Danku, t wordt Inferno :P

Zie kaartjes op internet voorbij komen voor 2,50 per stk :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 12:54 

Hardtraxx Addict

Aah ke haha! 2,50 is wel ziek cheap zeg... Die paarse lamb's waren nog duurder waarschijnlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 12:59 

Donateur

mr_vertigo schreef:
Aah ke haha! 2,50 is wel ziek cheap zeg... Die paarse lamb's waren nog duurder waarschijnlijk :P

:lol: Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 13:29 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:

5 euro volgens mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 14:43 

Hardtraxx Veteran

Tim, wanneer gaan we weer frikandellen eten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 18:23 

Hardtraxx Veteran

Ff vraagje, wat is de gemiddelde prijs van pure m? Maat van mij kan dat regelen voor 25 euro, maar ik weet niet of dat goedkoop of duur of normaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:41 

El Mare schreef:
Ff vraagje, wat is de gemiddelde prijs van pure m? Maat van mij kan dat regelen voor 25 euro, maar ik weet niet of dat goedkoop of duur of normaal is.

Ligt aan de hoeveelheid.

Kevin-Raw schreef:
stefaneke schreef:

15mg pilletje :oh: Normaal zijn ze niet eens 10mg.
Maar als tips zou ik zeggen als je het thuis doet, lichten uit paar kaarsjes aan. Vooral geen mobiels/televisie dat vond ik de trip verminderen door de felle kleuren. Zet gewoon een lekker muziekje op en genieten maar. Naar buiten gaan vond ik ook echt gaaf, maar ik deed het in de zomer. Weet niet of dat ook chill is als het vriest buiten.
Zelfs had ik een bommetje van rond de 20mg, en de volgende keer zou ik wel iets meer willen. Maar een vriend van mij ging een beetje te hard met 20mg op dus het is heel verschillend per persoon.

Ik ga het dus op een evenement nuttigen. Ik zat te denken aan in kwartjes droppen, heb veel ervaring met XTC en 4FA dus ben wel benieuwd naar iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:43 

Hardtraxxer

Hoe gevaarlijk is coke nou eigenlijk? laatst met 1 maat een halve gram gedaan en vond t wel chill.... Wil met nieuwjaar het nog een keer doen.. En het gebruik verder laten bij grote feesten (alla qlimax,defqon etc) en wanneer ik eens een puntje zou krijgen...

Ik sta sterk in mijn schoenen maar ben toch bang dat ik 'opeens' verslaafd ben.. hoe groot is die kans? hoe zien jullie dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 22:07 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
El Mare schreef:

Ligt aan de hoeveelheid.

Ja, had ik er even bij moeten zeggen, een grammetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 22:07 

Hardtraxx Veteran

Dacht ik al,
Raven schreef:
El Mare schreef:
normaal
Vorige  1 ... 869, 870, 871, 872, 873, 874, 875 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic