Hahahaha hee davey!!!
Dit dus,wrote:Waarom draag je überhaupt een zonnebril? Indoor feesten heb ik het dan over
Dit dus,wrote:Waarom draag je überhaupt een zonnebril? Indoor feesten heb ik het dan over
Als ik terug reis vind ik het altijd fijn om een zonnebril op te hebben. Dit heeft zijn redenen door een ervaring met drugs.wrote:Waarom draag je überhaupt een zonnebril? Indoor feesten heb ik het dan over
Als t over spacebrillen gaat ben ik dr bij hewrote:Hahahaha hee davey!!!
Episch.wrote:Als t over spacebrillen gaat ben ik dr bij hewrote:Hahahaha hee davey!!!
Ik zal nooit proberen te verbergen dat ik wat gebruik... ik vind een zonnebril als ik iets op heb erg fijn, omdat ik dan lekker even mezelf kan afsluiten. Mijn eigen private-space zeg maar... vooral fijn op het moment dattie inslaat ofzowrote:Waarom draag je überhaupt een zonnebril? Indoor feesten heb ik het dan over
Ik vind die spacebrillen echt heel grappig, laatst 5 stuks voor 15 euro gekocht ofzo... Grootste lol mee gehadwrote:Ah, dan hou ik de 10 euro wel in mijn zak.en doe een normaal brilletje op./
15mg pilletjewrote:Mensen advies over hoe ik mijn eerste 2C-B trip aankomend weekend het beste kan laten verlopen (15mg pilletje).
Valhalla? Alan Fitzpatrick, na Juan, ga je nog meer van genieten denk ik... wat een held is dat! Viel spasswrote:Zaterdag lekker technoën, neem een paarse lambo mee en denk dat ik gewoon lekker rustig kwartjes ga doseren.
Heb er enorm veel zin in, vooral Juan Sanchez lijkt me erg dik !
Danku, t wordt Infernowrote:Valhalla? Alan Fitzpatrick, na Juan, ga je nog meer van genieten denk ik... wat een held is dat! Viel spasswrote:Zaterdag lekker technoën, neem een paarse lambo mee en denk dat ik gewoon lekker rustig kwartjes ga doseren.
Zie kaartjes op internet voorbij komen voor 2,50 per stkwrote:Danku, t wordt Infernowrote:Valhalla? Alan Fitzpatrick, na Juan, ga je nog meer van genieten denk ik... wat een held is dat! Viel spasswrote:Zaterdag lekker technoën, neem een paarse lambo mee en denk dat ik gewoon lekker rustig kwartjes ga doseren.
wrote:Aah ke haha! 2,50 is wel ziek cheap zeg... Die paarse lamb's waren nog duurder waarschijnlijk
5 euro volgens mijwrote:Aah ke haha! 2,50 is wel ziek cheap zeg... Die paarse lamb's waren nog duurder waarschijnlijk
Ligt aan de hoeveelheid.wrote:Ff vraagje, wat is de gemiddelde prijs van pure m? Maat van mij kan dat regelen voor 25 euro, maar ik weet niet of dat goedkoop of duur of normaal is.
Ik ga het dus op een evenement nuttigen. Ik zat te denken aan in kwartjes droppen, heb veel ervaring met XTC en 4FA dus ben wel benieuwd naar iets anders.wrote:15mg pilletjewrote:Mensen advies over hoe ik mijn eerste 2C-B trip aankomend weekend het beste kan laten verlopen (15mg pilletje).Normaal zijn ze niet eens 10mg.
Maar als tips zou ik zeggen als je het thuis doet, lichten uit paar kaarsjes aan. Vooral geen mobiels/televisie dat vond ik de trip verminderen door de felle kleuren. Zet gewoon een lekker muziekje op en genieten maar. Naar buiten gaan vond ik ook echt gaaf, maar ik deed het in de zomer. Weet niet of dat ook chill is als het vriest buiten.
Zelfs had ik een bommetje van rond de 20mg, en de volgende keer zou ik wel iets meer willen. Maar een vriend van mij ging een beetje te hard met 20mg op dus het is heel verschillend per persoon.
Ja, had ik er even bij moeten zeggen, een grammetje.wrote:Ligt aan de hoeveelheid.wrote:Ff vraagje, wat is de gemiddelde prijs van pure m? Maat van mij kan dat regelen voor 25 euro, maar ik weet niet of dat goedkoop of duur of normaal is.