Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 19:23 

Hardtraxx Veteran

Hebben jullie nog 'goede' verstop plekken om snoepjes naar binnen te smokkelen? Normaal zit het bij mijn geslachtsdeel maar om de 1 of andere reden stress ik nu zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 20:32 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Hebben jullie nog 'goede' verstop plekken om snoepjes naar binnen te smokkelen? Normaal zit het bij mijn geslachtsdeel maar om de 1 of andere reden stress ik nu zwaar.

In je anus
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Schoenen heb ik slechts 1 keer uit moeten doen, bij In Qontrol 2010.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Kepro schreef:

Schoenen heb ik slechts 1 keer uit moeten doen, bij In Qontrol 2010.... :P

Gaan de pillen dan nie kapot? Of misschien bovenop je voet? Ga je trouwens #PH13? Want ik ga met die maat van je (Bart?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Ondergoed is sowieso de veiligste plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 23:39 

Hardtraxx Veteran

@ Nick: Blauwe superman

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:
Was een chille avond :D Heel anders dan op een feest, maar wel chill.
Vooral veel rondjes gelopen buiten, rennen was ook heel lekker kwam ik achter, nog nooit gedaan.
Ook nog lachgas er bij gedaan, wat een fucking episch spul xd

Hoeveel had je er uiteindelijk genomen?
Vond je het leuker dan op een feest?
Heb je nog gehallucineerd?
Welke muziek draaide je? (hardstyle of juist hele chille muziek)
Zou je het vaker willen doen in thuissituatie?

ps: veel plezier met dippen morgen!

Een halfje en later nog een kwartje. Hadden er maar twee voor drie man, iemand was vergeten de derde op te halen :( Als die er nog was had ik denk ik nog wel een hele gedropt want zat er niet heel sterk in, alleen toen ie inklapte.
Ik weet niet wat ik leuker vind eigenlijk, is allebei gewoon anders. Kies denk ik toch voor een feest.
Heb niet heel erg gehallucineerd, alleen dat ik op m'n reet ben geflikkerd omdat ik dacht dat ik voor een hek stond wat niet zo was en het grasveld voor m'n school veranderde ineens in een crossbaan xd Maar dat was ook alles.
Draaide eigenlijk vanalles, van hardstyle tot frenchcore tot dubstep tot drum & bass tot house.
Ik ga het denk ik nog wel een keer doen in thuissituatie maar dan zorg ik dat ik minimaal twee pillen voor mezelf heb :P

En dippen, nog nooit gedaan en nu ook nergens last van dus zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 08:54 

Donateur

PNXRMX schreef:
Kepro schreef:

Ik heb steunzolen, en stop altijd de poeders (coke/speed) daaronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
PNXRMX schreef:
Kepro schreef:

Toch wel het ondergoed dus. Ik neem bunny ears mee naar het volgende feest en zat te denken om de daar in te frummelen. Of een horloge uithollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 12:30 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met 4-FMP en 4-FMA (of is dit het zelfde)? Ze zeggen dat dit de nieuwe partydrug of the year wordt ^^

Zover ik heb begrepen is het xtc/mdma achtig maar dan minder chemisch en zonder kater achter af.

Ook zou het te verkrijgen zijn in smartshops onder een andere naam, maar weet niet hoe het daar heet. Ik weet wel dat 4-FMA op internet te verkrijgen is onder zijn eigen naam. En 4-FMP te verkrijgen is onder een andere naam (CD cleaner).

Iemand die hier meer van weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 12:35 

Hardtraxx Veteran

Wat moet je allemaal weten? :P

Zaterdag voor het eerst pep gebruiken, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 12:36 

Donateur

TheDoctor schreef:
Iemand ervaring met 4-FMP en 4-FMA (of is dit het zelfde)? Ze zeggen dat dit de nieuwe partydrug of the year wordt ^^
Zover ik heb begrepen is het xtc/mdma achtig maar dan minder chemisch en zonder kater achter af.

Ook zou het te verkrijgen zijn in smartshops onder een andere naam, maar weet niet hoe het daar heet. Ik weet wel dat 4-FMA op internet te verkrijgen is onder zijn eigen naam. En 4-FMP te verkrijgen is onder een andere naam (CD cleaner).

Ja denk dat de meeste het hier al hebben gedaan, is al een tijdje op de markt (vroeger gewoon in smartshops te verkrijgen, nu alleen via internet) ;) Officele naam is inderdaad 4fa, maar sommige noemen het 4fmp.
Is nog op internet te verkrijgen als je beetje goed zoekt. Mag hier helaas geen sites noemen voor je. (*kuch PM maar kuch*)
Ook wordt het in vloeibare vorm verkocht, onder de naam Flux Cdcleaner. Type dit in bij google en je krijgt vast wel wat.
In die Flux buisjes zit volgens mij rond de 130mg 4fa.
Over de werking is het inderdaad xtc achtig, alleen vind ik dat je scherper blijft en meer speed achtig.
Maar de werking verschilt heel erg per persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:22 

Hardtraxx Veteran

Bij mij voelt het als een hele lage dosis MDMA (euforisch en lovegevoel) met daarbij kriebels door je hele lichaam (echt gruwelijk lekker), en oneindig veel energie. Perfecte partydrug voor mij!
En inderdaad, je blijft heel scherp/helder. Bij de meeste mensen zie je het ook niet aan hen, ik ben daar dan weer wel een uitzondering op, m'n doppen zijn nog erger dan bij xtc xd Vaak zat gehad dat mensen aan me vroegen hoeveel pillen ik wel niet op had omdat m'n doppen zo huge waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

4fmp >>>>>>>>>>>>>>>>>> X

In ieder geval op Hardstyle fissa's
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:35 

Hardtraxxer

Lijkt me een prima vervanger op het volgende feestje.
freaqshow :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:50 

Hardtraxxer

TheDoctor schreef:
Lijkt me een prima vervanger op het volgende feestje.
freaqshow :thumbsup:

Haha voor mij precies hetzelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 18:07 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
TheDoctor schreef:

Ja denk dat de meeste het hier al hebben gedaan, is al een tijdje op de markt (vroeger gewoon in smartshops te verkrijgen, nu alleen via internet) ;) Officele naam is inderdaad 4fa, maar sommige noemen het 4fmp.
Is nog op internet te verkrijgen als je beetje goed zoekt. Mag hier helaas geen sites noemen voor je. (*kuch PM maar kuch*)
Ook wordt het in vloeibare vorm verkocht, onder de naam Flux Cdcleaner. Type dit in bij google en je krijgt vast wel wat.
In die Flux buisjes zit volgens mij rond de 130mg 4fa.
Over de werking is het inderdaad xtc achtig, alleen vind ik dat je scherper blijft en meer speed achtig.
Maar de werking verschilt heel erg per persoon.

Gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 11:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
PNXRMX schreef:
Kepro schreef:

Slim! Die heb ik ook, maar ik neem poeders meestal in zo'n ding mee: http://www.wapwinkel.com/headshop-wapwi ... arant.html. Net ietsjes handiger dan zakje en aparte lepel. Past alleen niet zo goed onder je zool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 18:05 

Hardtraxxer

Ziet er goed uit, hoeveel gr gaat er in die mini? Is nog vrij makkelijk in boxer mee te nemen namelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaringen met space brillen? (freaky glasses)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 18:49 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Buiten dat ik het debiel eruit vind zien, 5sc op gehad van iemand anders en ik krijg er koppijn van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 18:59 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Vind het wel lachen, maar kan 'm niet hele tijd op hebben, krijg je wel aardig koppijn van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:27 

Hardtraxx Veteran

Ah, dan hou ik de 10 euro wel in mijn zak. :P en doe een normaal brilletje op./
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:33 

Hardtraxx Veteran

Waarom draag je überhaupt een zonnebril? Indoor feesten heb ik het dan over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:39 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:

Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:43 

Hardtraxx Veteran

Youri schreef:
Daveytl schreef:

Amen :worship:

Getinte glazen verbergen de strakke koppp
Vorige  1 ... 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic