TheDoctor schreef:
Bij mijn laatste feest (Qlimax 2013) heb ik 2 Redbull's gebruik(xtc).
Wel ben ik een week later behoorlijk ziek geworden(buikgriep), weet niet of dit verband heeft.
Heeft iemand anders ook wel een zulke gekke halucinaties gehad? En WEET IEMAND HOE IK VAN DIE IRITANTE ZIT SPACE AF KOM!?
Ziek zijn na een feest kan inderdaad verband hebben met het drugsgebruik. Je lichaam is flink aangetast. Verscheidene Phenetylamines verlagen je weerstand voor enkele dagen na de dosis, MDMA is ook een phenetylamine.
Je weerstand is dus laag en je loopt eerder infecties op dus waarschijnlijk ook je buikgriep.
Ongeveer 7% van MDMA wordt in je lichaam omgezet in MDA. MDA heeft een meer hallucinerende werking. Daarom kun je bij gebruik van XTC ook wat hallucinerende effecten ervaren. Hoe hoger je dosis, hoe sterker deze effecten. Bekende verschijnselen zijn het zien van stoelen, statafels, brillen op gezichten, terwijl deze er niet zijn.
De enige manier om van je zit drang af te komen is met minder beginnen, dus kwartjes doen imo. De aanbevolen mdma is 1.5mg per kilo op een avond. Met een halve redbull zit je al op de 100mg en is dus aardig wat. Als dit niet helpt een andere drugs nemen zoals 4fa/mephedrone/speed ipv xtc