Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 15:49 

Hardtraxxer

Bij mijn laatste feest (Qlimax 2013) heb ik 2 Redbull's gebruik(xtc).

Eerste half uur ging lekker, daarna had ik weer een zit space( wat verdomd iritant is heb ik altijd). En voordat ik het wist was ik aan het halucineren 0_o. Ik zag mensen zitten die er niet waren, ik zag t podium bewegen en de ligt effecten waren veels te echt.

Nu hoor ik dat veel mensen gek worden als ze halucineren, ik had het wel naar me zin en begon te kloten met me gedachten. Einde van de avond had ik de halucinaties onder controle en kon ik figuren voor me gezicht krijgen door er alleen aan te denken. (freeky i know)

Wel ben ik een week later behoorlijk ziek geworden(buikgriep), weet niet of dit verband heeft.

Heeft iemand anders ook wel een zulke gekke halucinaties gehad? En WEET IEMAND HOE IK VAN DIE IRITANTE ZIT SPACE AF KOM!?

Ik gebruik altijd in mate en neem nooit een halve als de eerste nog niet is ingewerkt. Dus geen zorgen om overdose :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 15:58 

Donateur

TheDoctor schreef:
Bij mijn laatste feest (Qlimax 2013) heb ik 2 Redbull's gebruik(xtc).

Wel ben ik een week later behoorlijk ziek geworden(buikgriep), weet niet of dit verband heeft.

Heeft iemand anders ook wel een zulke gekke halucinaties gehad? En WEET IEMAND HOE IK VAN DIE IRITANTE ZIT SPACE AF KOM!?

Ziek zijn na een feest kan inderdaad verband hebben met het drugsgebruik. Je lichaam is flink aangetast. Verscheidene Phenetylamines verlagen je weerstand voor enkele dagen na de dosis, MDMA is ook een phenetylamine.
Je weerstand is dus laag en je loopt eerder infecties op dus waarschijnlijk ook je buikgriep.

Ongeveer 7% van MDMA wordt in je lichaam omgezet in MDA. MDA heeft een meer hallucinerende werking. Daarom kun je bij gebruik van XTC ook wat hallucinerende effecten ervaren. Hoe hoger je dosis, hoe sterker deze effecten. Bekende verschijnselen zijn het zien van stoelen, statafels, brillen op gezichten, terwijl deze er niet zijn.

De enige manier om van je zit drang af te komen is met minder beginnen, dus kwartjes doen imo. De aanbevolen mdma is 1.5mg per kilo op een avond. Met een halve redbull zit je al op de 100mg en is dus aardig wat. Als dit niet helpt een andere drugs nemen zoals 4fa/mephedrone/speed ipv xtc
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:01 

Hardtraxxer

+1 Thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 20:31 

Hardtraxx Elite

Of xtc + een paar puntjes speed. Dat is wat ik ga doen van t weekend. 4fmp is nog altijd het beste haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 20:53 

Hardtraxx Veteran

Vraagje: 1 gram M kristallen, genoeg voor 2 man op een avond?

Een goede space gewenst op een Deep House/Techno feest op 2e kerstdag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 21:13 

Hardtraxx Veteran

Als je het snuift of plugt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 21:25 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:

Dat is vergelijkbaar met 2,5 pil p.p. Lijkt me voldoende dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:35 

Hardtraxx Veteran

das 500 mg per persoon. Ze (novadic enzo) raden aan om maximaal 2 mg per kg lichaamsgewicht te doen... :P dus dat is wel voldoende lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 09:14 

Donateur

ErikZ schreef:

Ja denk het wel hoor! 500mg is aardig wat. Maar vaak zijn kristallen niet zuiver en versneden, ik zou er gewoon een paar kletsers erin gooien als ik jouw was. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:32 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ah oke, hoeveel sleutelpunten zijn dat? 5/6? Over de kwaliteit heb k geen idee, hoor van iedereen dat t goei spul is. Zou er nog iets kunnen zijn waardoor die hartkloppingen verminderen? Bepaalde vitamine of iets dergelijks?

Op mijn schepje is een puntje rond de 10-15mg. Op een sleutel is dat mss wat meer. Ligt er ook aan hoeveel van de sleutel je gebruikt etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:20 

Donateur

PNXRMX schreef:
Hard4Us schreef:
Ah oke, hoeveel sleutelpunten zijn dat? 5/6? Over de kwaliteit heb k geen idee, hoor van iedereen dat t goei spul is. Zou er nog iets kunnen zijn waardoor die hartkloppingen verminderen? Bepaalde vitamine of iets dergelijks?

Op mijn schepje is een puntje rond de 10-15mg. Op een sleutel is dat mss wat meer. Ligt er ook aan hoeveel van de sleutel je gebruikt etc.

Gewoon een snuifbullit aanschaffen :D kosten niet veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
PNXRMX schreef:
Hard4Us schreef:

Gewoon een snuifbullit aanschaffen :D kosten niet veel

Meh. Pep blijft er altijd in plakken, dan weet ik nooit hoeveel ik heb gehad. Zelfs als het aan het begin droog is, is het halverwege het feest alweer een beetje vochtig en plakkerig geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:17 

Hardtraxx Veteran

Hoe is het eigenlijk met drinken als je in thuissituatie xtc doet? Op feesten drink ik ongeveer een flesje per uur of zo, maar daar beweeg je natuurlijk erg veel. In thuissituatie dus minder of gewoon hetzelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:22 

Fuzzylogic schreef:
Hoe is het eigenlijk met drinken als je in thuissituatie xtc doet? Op feesten drink ik ongeveer een flesje per uur of zo, maar daar beweeg je natuurlijk erg veel. In thuissituatie dus minder of gewoon hetzelfde?

bij mij was t minder.

Ik heb 1 flesje water van 1 liter(spa rood) in 5 uurtjes gedronken. normaal drink ik meer op feesten.
ONGEACHT OF IK BEWEEG OF NIET.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 22:26 

Fuzzylogic schreef:

Minder natuurlijk, je transpireerd thuis veel minder als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 00:50 

Hardtraxx Veteran

Dacht ik al, maar als ik toch 1-2 glazen per uur zou drinken, is dat dan ook echt gevaarlijk? Aangezien ik vrij snel een droge smoel krijg...

Wel echt fucking veel zin in, is alweer een half jaartje terug. Niet vaak voorgekomen dat ik er zo hard naar uitkeek volgens mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 04:12 

Fuzzylogic schreef:
Dacht ik al, maar als ik toch 1-2 glazen per uur zou drinken, is dat dan ook echt gevaarlijk? Aangezien ik vrij snel een droge smoel krijg...

Wel echt fucking veel zin in, is alweer een half jaartje terug. Niet vaak voorgekomen dat ik er zo hard naar uitkeek volgens mij :D

Kan geen kwaad. Je kunt altijd nog bijpakken. Water bedoel ik dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:23 

Ook goed opletten of je kunt plassen of niet. Als je niet kunt plassen sla je natuurlijk meer water op. Zulke dingen moet je eigenlijk op gevoel doen, met een beetje verstand erbij. 1/2 glazen per uur lijkt me echt niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:39 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog steeds een kater van vannacht en ben fucking moe, sliep pas om 5 uur, en net gewerkt. En vanavond staat er een mdmavondje op het programma, gewoon thuis bij een maat. Is het dan zo dat die vermoeid alleen maar erger gaat worden of zo? Want daar heb ik geen zin in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 19:08 

Ik ging erggggggg hallicuneren toen ik brak was aan de m(2x)

Zelfs na een halfje...Echt vet dus xd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 19:14 

Hardtraxx Veteran

Oh mooi, het is toch maar in een thuissituatie dus als ik er lam van word en ga hallucineren boeit het me niet, hallucineren vind ik sowieso altijd epic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:33 

Hardtraxx Veteran

Was een chille avond :D Heel anders dan op een feest, maar wel chill.
Vooral veel rondjes gelopen buiten, rennen was ook heel lekker kwam ik achter, nog nooit gedaan.
Ook nog lachgas er bij gedaan, wat een fucking episch spul xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:34 

Hardtraxx Veteran

Heb ook paar keer thuis gebruikt, en dan ging ik gewoon van boven naar beneden lopen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:11 

Hardtraxx Elite

Welke had je Tom? partyflocks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:26 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Was een chille avond :D Heel anders dan op een feest, maar wel chill.
Vooral veel rondjes gelopen buiten, rennen was ook heel lekker kwam ik achter, nog nooit gedaan.
Ook nog lachgas er bij gedaan, wat een fucking episch spul xd

Hoeveel had je er uiteindelijk genomen?
Vond je het leuker dan op een feest?
Heb je nog gehallucineerd?
Welke muziek draaide je? (hardstyle of juist hele chille muziek)
Zou je het vaker willen doen in thuissituatie?

ps: veel plezier met dippen morgen!
Vorige  1 ... 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic