Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:33 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Ik heb trouwens nooit het idee met pep dat ik echt heel veel extra energie heb. Ik verwachte altijd dat ik dr echt van zou gaan stuiteren, maar dat heb ik dus totaal niet. kword alleen niet moe en aan slaap hoef ik echt nie te denken na pep gebruik want dat lukt me nooit.

Heb hetzelfde hoor ;) Volgende dag is echt fucking verrot, nee nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 19:02 

Donateur

Davy schreef:
Maar op un feest zelf krijg ik van pep alleen meer uithoudingsvermogen zeg maar.

Dat is toch dan meer energie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 19:40 

Hardtraxx Veteran

Ja ik snap het probleem ook niet echt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 22:16 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Davy schreef:
Maar op un feest zelf krijg ik van pep alleen meer uithoudingsvermogen zeg maar.

Dat is toch dan meer energie :P

Idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 22:21 

Hij zegt toch dat hij er niet van gaat stuiteren, dat bedoelt hij met energie: de drang om te bewegen. Uithoudingsvermogen is hoe lang je het vol kan houden, maar niet de drang om te bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

De drang om te bewegen krijg je van de muziek, pep zorgt vervolgens voor je uithoudingsvermogen, dus ik zie het probleem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 01:14 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag voor de eerste keer xtc in thuissituatie. Wel eerder gedaan met nieuwjaar vorig jaar, maar toen gingen we nog naar een discotheek wat later.
We zijn met 5 man, waarvan ik en twee vrienden het gaan doen. Voor die twee is het hun eerste keer. De twee anderen gaan alleen blowen en drinken.
Iemand nog tips om het leuker te maken in een gewone thuissituatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 02:11 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Zaterdag voor de eerste keer xtc in thuissituatie. Wel eerder gedaan met nieuwjaar vorig jaar, maar toen gingen we nog naar een discotheek wat later.
We zijn met 5 man, waarvan ik en twee vrienden het gaan doen. Voor die twee is het hun eerste keer. De twee anderen gaan alleen blowen en drinken.
Iemand nog tips om het leuker te maken in een gewone thuissituatie?

Waar houd je van? Ik vind lkkr quasi-serieus lullen heerlijk, maar geer & goor zou ook goed werken denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 08:56 

Donateur

Gewoon heerlijke chill muziek :D In thuis situaties hou ik eens van die onwijze relaxte rap nummers of muziek zoals Bakermat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 12:21 

Hardtraxx Addict

Zaterdag sinds anderhalf jaar weer eens xtc gebruikt, begon met 1/3e rode superman en later nog dezelfde hoeveelheid bijgepakt, ook nog 2 of 4 punten meph (ik weet niet meer) gehad en was ouderwets genieten :thumbsup: Verkochten ook lachgas in Paradigm dus dat natuurlijk ook nog gehad :D Ga vaker kleine hoeveelheden mdma gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 12:47 

Hardtraxx Veteran

@vertigo; op feesten hou ik er van om gewoon wat rond te dwalen en genieten van alles, ben weinig met losgaan bezig. Loop ook best vaak van mijn eigen groep weg om met andere bekenden te buurten en soms even hangen bij wat onbekenden en daar wat mee lullen, hoewel ik het gesprek meestal niet echt meekrijg.

@kevin; rustige chillmuziek is ook de bedoeling, en een lachfilm :)

Moet je meer of minder of evenveel als normaal pakken in een thuissituatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 12:49 

Donateur

Meeeeer (L) , op feesten stort je in of space je hem te erg met meer pakken. In een thuissituatie is dat niet erg en zelfs lekker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 12:58 

Hardtraxx Veteran

Godver, moet ik nog bij gaan halen ook xd
Hebben nu 2 blauwe supermans voor 3 man, maar voor die 2 anderen is het de eerste keer dus die zullen aan een halfje wel genoeg hebben denk ik. Misschien nog kwart bijpakken. Ik dacht aan twee keer half, maar op een feest pak ik meestal anderhalf tot twee. Beter nog eentje bijhalen dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 13:28 

Donateur

imo wel ;) Maar wacht even andere reacties af :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 14:07 

kan sowieso altijd beter dan teveel en bijpakken is sowieso must thuis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

Eet iemand hier tijdens het spacen wel eens dextro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

Heb het wel altijd bij maar nog nooit gegeten eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 14:50 

Donateur

Kepro schreef:

Suiker verminderd te space, dus ja als ik denk dat ik te hard ga probeer ik een dextro met water naar binnen te werken. Een dextro alleen is niet echt een optie want je hebt geen speeksel dus dat wordt een kliederboel in je bakkus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:03 

Hardtraxx Elite

Vraagje over pep. Heb het wel eens gebruikt, alleen dan snoof ik bijna n hele gram op, kreeg ik hartkloppingen en kon ik niet slapen. Dus ik zei tege mezelf dat ik dit nooit meer ging doen. Maar nu staat dr n feest op de planning en daarop heb k nog nooit pep gebruikt maar heb geen zin in hartkloppingen ma dr is op dit moment niet veel te verkrijgen by ons. En pille zie je gelyk en k wil da je niks aan me ziet haha. Dus zou kleine beetjes pep werken ofzo? Graag tips.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:06 

Donateur

Hard4Us schreef:
Dus zou kleine beetjes pep werken ofzo?

Ja, indien de kwaliteit gewoon goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Vraagje over pep. Heb het wel eens gebruikt, alleen dan snoof ik bijna n hele gram op, kreeg ik hartkloppingen en kon ik niet slapen. Dus ik zei tege mezelf dat ik dit nooit meer ging doen. Maar nu staat dr n feest op de planning en daarop heb k nog nooit pep gebruikt maar heb geen zin in hartkloppingen ma dr is op dit moment niet veel te verkrijgen by ons. En pille zie je gelyk en k wil da je niks aan me ziet haha. Dus zou kleine beetjes pep werken ofzo? Graag tips.

Van goeie pep heb ik aan 150mg genoeg voor zo'n 8 uur aan feest. Misschien minder zelfs. Volgens mij zit het vooral in je hoofd dat meer pakken het allemaal zoveel leuker maakt. En met zulke dosissen heb ik het niet alleen over energie / uithoudingsvermogen en helderheid, daar zitten ook de gewenste effecten qua euforie etc. bij :)

Ik zou dan beginnen met een mg'tje of 50-80, en later nog 2x 30-40 ofzo. Werkt voor mij prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 19:18 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:

Suiker verminderd te space, dus ja als ik denk dat ik te hard ga probeer ik een dextro met water naar binnen te werken. Een dextro alleen is niet echt een optie want je hebt geen speeksel dus dat wordt een kliederboel in je bakkus.

Ah duidelijk. Nu snap ik waarom iemand mij dat ooit gaf. Sindsdien gebruik ik altijd maar wist nooit waarom. Was wel lekker in het begin totdat je bakkes droog word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 01:01 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Hard4Us schreef:

Van goeie pep heb ik aan 150mg genoeg voor zo'n 8 uur aan feest. Misschien minder zelfs. Volgens mij zit het vooral in je hoofd dat meer pakken het allemaal zoveel leuker maakt. En met zulke dosissen heb ik het niet alleen over energie / uithoudingsvermogen en helderheid, daar zitten ook de gewenste effecten qua euforie etc. bij :)

Ik zou dan beginnen met een mg'tje of 50-80, en later nog 2x 30-40 ofzo. Werkt voor mij prima :)

Ah oke, hoeveel sleutelpunten zijn dat? 5/6? Over de kwaliteit heb k geen idee, hoor van iedereen dat t goei spul is. Zou er nog iets kunnen zijn waardoor die hartkloppingen verminderen? Bepaalde vitamine of iets dergelijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 10:51 

Hardtraxx Veteran

Mijn vriendin pakt per feest ongeveer 4/5 puntjes, heeft ze zat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 11:19 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:

Laat die ZOOI gewoon liggen man!
Vorige  1 ... 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic