Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:43 

Hardtraxxer

Oké, thanks. Denk dat ik het dan maar ga proberen. Energie voor tien dus? Bij pillen pak ik altijd een beetje pep om het nog te trekken tot ik thuis ben. Da's hiermee niet nodig? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:43 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
Ken trouwens mensen die 300mg per cap erin gooien, en dan blijft het vaak niet bij die cap. Maar die slapen dan 2 nachten niet meer.

Ken ook mensen die 10 pillen pakken op een feest. Wat wil je daarmee zeggen?

Dat dat behoorlijk debiel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:46 

Hardtraxx Veteran

Johnny schreef:
Oké, thanks. Denk dat ik het dan maar ga proberen. Energie voor tien dus? Bij pillen pak ik altijd een beetje pep om het nog een te trekken tot ik thuis ben. Da's hiermee niet nodig? :P

Energie voor 10 wel ja, van x werd ik ook zo saai in tegenstelling tot 4fmp. Denk dat peppen niet echt nodig is, spul werkt bizar lang lang (bij mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:48 

Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Richardd schreef:
Analoxx schreef:
Ik ben altijd gewent wanneer ik XTC gebruik om te beginnen met een halve. Heb het al best vaak gedaan maar toch slaat die best vaak hard in, werken in kwartjes is dat bijvoorbeeld veel chiller? En als die soms hard inslaat dan ben ik vaak ook de helft van mijn energie verloren :P

Heb ik ook, maar als ik met kwartjes bezig ga dan slaat hij naar m'n gevoel te langzaam in wat resulteert in een hogere consumptie.
Daarnaast begin ik altijd met 4-FA en ook al begin ik dan met een halfje, slaat die ook nog niet helemaal in zoals ik gewend ben zonder de 4-FA. Zodra t tweede halfje er dan in gaat slaat dat in als een bom (als één hele dan)

Jaa klopt! Maar als ik een halfje, laten we zeggen rond 12 uur savonds, neem dan kan ik het echt niet vol houden tot 6 sochtends bijvoorbeeld :P Energie verdwijnt heel snel bij mij als ik XTC gebruik. Eerste paar keer nooit last van gehad en nu heb ik dat altijd eigenlijk. Vind ik altijd erg zonde.. kan het ook heel erg per soort verschillen?

Ja ik heb precies t zelfde. Voor mij een extra reden om te beginnen met 4FA, voor wat extra energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:50 

Donateur

Raven schreef:
Dat dat behoorlijk debiel is.

Geen speld tussen te krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:55 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Johnny schreef:
Oké, thanks. Denk dat ik het dan maar ga proberen. Energie voor tien dus? Bij pillen pak ik altijd een beetje pep om het nog een te trekken tot ik thuis ben. Da's hiermee niet nodig? :P

Energie voor 10 wel ja, van x werd ik ook zo saai in tegenstelling tot 4fmp. Denk dat peppen niet echt nodig is, spul werkt bizar lang lang (bij mij).

Nieuwjaarsdag tegen de avond kan ik wel weer slapen mag ik hopen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:58 

Hardtraxx Veteran

MDMA scheelt geen ruk t.o.v. XTC. Malle hersenspinsels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:04 

Donateur

Olijfboompje schreef:

MDMA = XTC , wij hebben het hier toch niet over die vergelijking daniel. We hebben het hier over het gebruik van 4-fa. Of is dit bericht op iemand anders bedoeld?

stefan_helmond schreef:
Op Project Hardcore maar eens MDMA kristallen proberen, eens kijken als het veel scheelt met snoepjes.

Als je het tegen onze stefan zegt, dan is het inderdaad een malle hersenspinsel :D Maakt geen tyvus uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:33 

Hardtraxx Veteran

Johnny schreef:
Raven schreef:
Johnny schreef:

Nieuwjaarsdag tegen de avond kan ik wel weer slapen mag ik hopen? :x

Dan slaap je wel ja, ik wel tenminste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:41 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:

MDMA = XTC , wij hebben het hier toch niet over die vergelijking daniel. We hebben het hier over het gebruik van 4-fa. Of is dit bericht op iemand anders bedoeld?

stefan_helmond schreef:
Op Project Hardcore maar eens MDMA kristallen proberen, eens kijken als het veel scheelt met snoepjes.

Als je het tegen onze stefan zegt, dan is het inderdaad een malle hersenspinsel :D Maakt geen tyvus uit

Haha, maatje van me vertelde dat je hier waziger van werd, vond het zelf ook al raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:04 

Dan vraag ik me toch af waardoor je door poeder waziger wordt dan ongeveer zelfde hoeveelheid in een pil(of is dat niet zo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 17:07 

Donateur

Dat ligt hem meer in de wijze van gebruik van MDMA gok ik. De een z'n pink is de ander niet enzo. Als mensen pillen gebruiken houden ze het meestal wel bij 2,5/3 max, als ze aan de M gaan gaat het zakje vaak wel op. Dan zit je dus aan de 5,5 (van 180mg). Maar goed dat is mijn ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:48 

succes op de dinsdag dan als je er een g doorheen werkt op een avond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 16:58 

Hardtraxx Veteran

Dinsdagen bestaan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:14 

Hardtraxx Veteran

Elles Dee blijft je beste vriendin op feesten zoals Qlimax! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 00:16 

Hardtraxx Veteran

Wat ga je eigenlijk voelen van pep, alleen energie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 01:08 

Hardtraxx Veteran

Je bent ook veel scherper, en ik word er al-tijd para van maar dat zal meer aan mij liggen. Is ook de rede dat ik er mee gekapt ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 10:40 

Donateur

stefan_helmond schreef:
Wat ga je eigenlijk voelen van pep, alleen energie?

para heb ik geen last van, behalve als ik HEEEL veel neem maar dan praat je over een gram.
Je voelt je gewoon energieker, je kan niet stil staan en je krijgt soms kippevel. Je raakt er niet de weg van kwijt
en je kan je vol focussen om snoeihard los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 14:02 

Hardtraxx Veteran

Behoorlijke bak euforie ook nog. Niet continu zoals bij mdma, maar het versterkt wel de euforie die je natuurlijk zou hebben van het losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 14:03 

Hardtraxx Veteran

Oké, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:02 

ik wordt ook altijd lastig gevallen door panters met laserguns die uit bomen springen
maar verder energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 19:27 

Hardtraxx Veteran

Ik wordt Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:35 

Hardtraxxer

Ik heb trouwens nooit het idee met pep dat ik echt heel veel extra energie heb. Ik verwachte altijd dat ik dr echt van zou gaan stuiteren, maar dat heb ik dus totaal niet. kword alleen niet moe en aan slaap hoef ik echt nie te denken na pep gebruik want dat lukt me nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
kword alleen niet moe en aan slaap hoef ik echt nie te denken na pep gebruik want dat lukt me nooit.

Davy schreef:
Ik heb trouwens nooit het idee met pep dat ik echt heel veel extra energie heb.

Hoe leg jij dit dan uit...? Ik ben meestal toch wel vrij moe als een feestje om 7 uur is afgelopen... Komt dat dan misschien omdat ik geen extra energie heb? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:14 

Hardtraxxer

Ja voel me dan ook moe, maar slapen lukt niet.
Maar op un feest zelf krijg ik van pep alleen meer uithoudingsvermogen zeg maar. Ik verwachte altijd dat je dr echt van zou gaan stuiteren.
Vorige  1 ... 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic