chas1n schreef:
Eerste keer altijd het vetst, uitgebreider verslag graag

Nou, hetgene wat ik er nog van weet dan.

Om 00:30 de eerste halve gepakt, en gefeest. Een vriend begon er toen iets te voelen, ik en een andere vriend echter nog niet. We zijn toen even gaan zitten, en na het opstaan klapte hij er in een keer in.
Ben daarna gaan lopen, samen met diegene waar de pil ook op dat moment pas inklapte. Ik vond de rondjes lopen door de gangen geweldig, en weet nog hoe erg ik genoot van de mooi geparkeerde auto's buiten.

Ook leek het alsof ik geen armen meer had, geen gevoel meer had bij slikken en sigaretten roken was enorm lekker.
2 uurtjes later de 2e gepakt (1/3e) welke na een half uurtje insloeg, ik begon hele wazige dingen te zien (skelet van de stage kwam eruit en ging draaien) en kreeg toen een zweetuitbarsting. We zijn daarop even naar buiten gegaan (toiletten/rookruimte), kwartiertje gezeten en toen ging het wel weer goed, perfect zelfs.
De rest van de hele avond eigenlijk alleen rondjes gelopen, gezeten en nog op de vloer gestaan. Als ik nuchter ben ga ik de hele avond los, nu kon ik er gewoon van genieten om de hele tijd te zitten of te staan en te luisteren hoe mooi de muziek gemaakt was en hoe mooi de lichten hingen op de plaats waar ze hingen.
Daarna de 3e gepakt, een kwartje. Hier heb ik niet veel van gevoeld, toen begon de coming down. Wel nog de hele avond vreemde dingen gezien, wat was dit heerlijk, wel een vreemd gevoel. Je ziet iets en weet dat het er niet is.
Ook op de terugweg (20 minuten lopen) hebben een vriend en ik nog vreemde dingen gezien. Vandaag minder last dan verwacht, maar wie weet wat de rest van de week brengt.
Al met al een geweldige avond gehad.

Vind het wel heel vreemd hoe snel de avond ging, leken wel 2 uurtjes. Terwijl zo'n hele nacht nuchter een stuk langzamer gaat.