Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:19 

Hardtraxxer

Thanks voor jullie advies :)

Ik zal morgen beginnen met een halfje en daarna kwartjes bijnemen. Een superman door 3en delen lijkt me wat lastig. Ben wel zeker benieuwd hoe het gaat zijn, verwacht dat het supervet zal zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:24 

Hardtraxxer

Ben ook aan t twijfelen morgen eerste keer te doen..
wss niet want ik heb geen zin niet te zuipen tot 12-1uur en eerder ga ik t niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

Ik drink van te voren ook meestal wat biertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 11:25 

Donateur

Ja idd, kan prima zolang je niet overdrijft met biertjes :P. Bij mij heeft t vaak een beter gevoel als ik wel drink. Als je niet drinkt ben je 'te' gefocust tot de moment dat je het inneemt. Als je wat biertjes ophebt vind ik het altijd wat relaxter gaan met de spanningen :P. Maar dat is persoonlijk, bij andere beïnvloed het het gevoel van de space zelf... Ik heb er nooit moeite mee :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 00:27 

Hardtraxxer

Ik heb zaterdag dus voor het eerst XTC gepakt bij Qlimax. Het was geweldig :loving:
Had een halve om te beginnen, daarna 1/3e en toen een kwartje. Had voor mijn gevoel wel wat meer bij die laatste kunnen pakken. Desalniettemin een super avond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 00:37 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer altijd het vetst, uitgebreider verslag graag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 01:14 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Eerste keer altijd het vetst, uitgebreider verslag graag :P

Nou, hetgene wat ik er nog van weet dan. :P Om 00:30 de eerste halve gepakt, en gefeest. Een vriend begon er toen iets te voelen, ik en een andere vriend echter nog niet. We zijn toen even gaan zitten, en na het opstaan klapte hij er in een keer in.

Ben daarna gaan lopen, samen met diegene waar de pil ook op dat moment pas inklapte. Ik vond de rondjes lopen door de gangen geweldig, en weet nog hoe erg ik genoot van de mooi geparkeerde auto's buiten. :loving: Ook leek het alsof ik geen armen meer had, geen gevoel meer had bij slikken en sigaretten roken was enorm lekker. :love:

2 uurtjes later de 2e gepakt (1/3e) welke na een half uurtje insloeg, ik begon hele wazige dingen te zien (skelet van de stage kwam eruit en ging draaien) en kreeg toen een zweetuitbarsting. We zijn daarop even naar buiten gegaan (toiletten/rookruimte), kwartiertje gezeten en toen ging het wel weer goed, perfect zelfs.

De rest van de hele avond eigenlijk alleen rondjes gelopen, gezeten en nog op de vloer gestaan. Als ik nuchter ben ga ik de hele avond los, nu kon ik er gewoon van genieten om de hele tijd te zitten of te staan en te luisteren hoe mooi de muziek gemaakt was en hoe mooi de lichten hingen op de plaats waar ze hingen.

Daarna de 3e gepakt, een kwartje. Hier heb ik niet veel van gevoeld, toen begon de coming down. Wel nog de hele avond vreemde dingen gezien, wat was dit heerlijk, wel een vreemd gevoel. Je ziet iets en weet dat het er niet is.

Ook op de terugweg (20 minuten lopen) hebben een vriend en ik nog vreemde dingen gezien. Vandaag minder last dan verwacht, maar wie weet wat de rest van de week brengt.

Al met al een geweldige avond gehad. :loving: Vind het wel heel vreemd hoe snel de avond ging, leken wel 2 uurtjes. Terwijl zo'n hele nacht nuchter een stuk langzamer gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Prachtig :loving:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6573383 ... eisje.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:43 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Toen dat bij mij werd gedaan hield ik het ook niet meer. xd (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:02 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad herkenbaar, zo stond ik er ook ongeveer bij toen iemand dat met een laserlampje deed op XX Raw (die ik daarna mocht houden en die nu nog steeds af en toe meegaat naar feestjes xd ) en ook herkenbaar van Q-Base 2012 met een of ander vingerlampje dat KSwoosh had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:14 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand trouwens welke track dat nou precies is in dat filmpje?
Lijkt heel veel op Matt Miller x Kilter - Gravel Pit (Flume Remix) maar is 'm niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:23 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Weet iemand trouwens welke track dat nou precies is in dat filmpje?
Lijkt heel veel op Matt Miller x Kilter - Gravel Pit (Flume Remix) maar is 'm niet.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:50 

Hardtraxx Veteran

Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:42 

Hardtraxx Addict

Ik ben altijd gewent wanneer ik XTC gebruik om te beginnen met een halve. Heb het al best vaak gedaan maar toch slaat die best vaak hard in, werken in kwartjes is dat bijvoorbeeld veel chiller? En als die soms hard inslaat dan ben ik vaak ook de helft van mijn energie verloren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:22 

Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Ik ben altijd gewent wanneer ik XTC gebruik om te beginnen met een halve. Heb het al best vaak gedaan maar toch slaat die best vaak hard in, werken in kwartjes is dat bijvoorbeeld veel chiller? En als die soms hard inslaat dan ben ik vaak ook de helft van mijn energie verloren :P

Heb ik ook, maar als ik met kwartjes bezig ga dan slaat hij naar m'n gevoel te langzaam in wat resulteert in een hogere consumptie.
Daarnaast begin ik altijd met 4-FA en ook al begin ik dan met een halfje, slaat die ook nog niet helemaal in zoals ik gewend ben zonder de 4-FA. Zodra t tweede halfje er dan in gaat slaat dat in als een bom (als één hele dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:26 

Donateur

Kwartje beginnen vind ik altijd zonde :/ Want die inslag is het lekkerste van alles (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ik begin voortaan met een hele en dan bij pakken met halfjes.

Met halfjes was het net niet zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:53 

Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Analoxx schreef:

Heb ik ook, maar als ik met kwartjes bezig ga dan slaat hij naar m'n gevoel te langzaam in wat resulteert in een hogere consumptie.
Daarnaast begin ik altijd met 4-FA en ook al begin ik dan met een halfje, slaat die ook nog niet helemaal in zoals ik gewend ben zonder de 4-FA. Zodra t tweede halfje er dan in gaat slaat dat in als een bom (als één hele dan)

Jaa klopt! Maar als ik een halfje, laten we zeggen rond 12 uur savonds, neem dan kan ik het echt niet vol houden tot 6 sochtends bijvoorbeeld :P Energie verdwijnt heel snel bij mij als ik XTC gebruik. Eerste paar keer nooit last van gehad en nu heb ik dat altijd eigenlijk. Vind ik altijd erg zonde.. kan het ook heel erg per soort verschillen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

Op Project Hardcore maar eens MDMA kristallen proberen, eens kijken als het veel scheelt met snoepjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:32 

Hardtraxxer

Ik wil @ Freaqshow wellicht een keer 4fmp proberen. Ik heb al een beetje terug zitten lezen maar heb nog wel wat vragen. Word je er minder verrot van dan van pillen? Hoe anders is het gevoel dan bij XTC? En wat is een normale dosis? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:33 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Op Project Hardcore maar eens MDMA kristallen proberen, eens kijken als het veel scheelt met snoepjes.

Ik heb dat één keer op en werd me er flink vaag van. Vond het niet beter dan pillen op een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:35 

Hardtraxx Veteran

Johnny schreef:
Ik wil @ Freaqshow wellicht een keer 4fmp proberen. Ik heb al een beetje terug zitten lezen maar heb nog wel wat vragen. Word je er minder verrot van dan van pillen? Hoe anders is het gevoel dan bij XTC? En wat is een normale dosis? :P

De dag erna is stukken chiller vind ik, normale dosis is tussen de 140-160 mg, laatste keer had ik 200 mg gepakt. En je bent wel euforisch, maar helemaal niet wazig. En over die M wat je zei dat je wazig word vind ik wel een keer leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:36 

Donateur

Uit eigen ervaring:
Het werkt wel op je serotonine (zelfde als bij xtc), maar volgens mij wel minder. Ik was er minder verrot door.
Een nadeel van 4fa imo is dat je wel slaapproblemen kan hebben wat ik dus bij xtc totaal niet heb. Ik was er wel minder verrot door maar dat kwam misschien ook wel doordat ik teveel pillen slikte hiervoor.

Met 4fmp/4fa ben ik veel helderder terwijl ik wel het liefdes gevoel heb, ik raak minder de weg kwijt en heb geen last van me evenwicht of hallucinaties.

Een normale dosis is volgens mij 140mg, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar 180+ wil je echt lekker gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Pakte altijd 180-200 mg, had het liever dan x.

Ken trouwens mensen die 300mg per cap erin gooien, en dan blijft het vaak niet bij die cap. Maar die slapen dan 2 nachten niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:42 

Donateur

Raven schreef:
Ken trouwens mensen die 300mg per cap erin gooien, en dan blijft het vaak niet bij die cap. Maar die slapen dan 2 nachten niet meer.

Ken ook mensen die 10 pillen pakken op een feest. Wat wil je daarmee zeggen?
Vorige  1 ... 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic