Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:29 

Donateur

Zaterdag begonnen met sos maar kreeg er beetje zware benen van dus van de gram nog een halve over en de rest uitgedeeld aan dawasiknie.
Om half 12 lekker maar begonnen met de pep! Denk wel aardig wat naar binnen getikt :x Maar ging niet te hard en slapen ging gisteravond gewoon weer :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Gisteren op Loudness om 00:40 een halve gepakt, toen ik om 2 uur nog niks voelde nog een halve extra gepakt. Maar heb hier eigenlijk niet veel van gevoeld, maar had ook maar weinig gegeten van te voren. Is dat de reden geweest dat ik 'm niet goed voelde? Mijn vrienden hadden dezelfde blauwe supermans en die gingen wel gewoon goed.

Dit had ik met 2 blauwe supermans op Dance Valley, ik kwam er maar niet in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:58 

Hardtraxx Veteran

Ja op een gegeven moment gingen m'n vrienden even zitten, dus ik ging mee. Maar toen ik daar een kwartier begon ik volledig in te kakken....van een maat van mij een hele granaat gekregen. Daarna wel wat ernergie maar niet echt het wazige/euforische gevoel. Nu even weer een kleine stop tot de Freaqshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:05 

stefan_helmond schreef:
een hele granaat

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

daar kan je met jouw formaat sowieso al niets lekkers van voelen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

Op 07-12 ga ik met vrienden truffels doen bij mezelf thuis.

Bekende omgeving, lekker muziekje op, kaarsje aan (klinkt verdomd romantisch).

Iemand een tip qua dosering? Het is mijn eerste keer namelijk, op het interwebz staan wel 600 verschillende
tips namelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:02 

dragons dynamite
1 doosje per persoon
opeten, goed kauwen en wegspoelen met wat water
niet heel veel eten van tevoren (hoe minder hoe beter xD)

ging bij mij elke keer (2-3 keer) prima, ik weeg 80kg ong

lavalamp is ook een goede tip, afwisselende muziek en iets lekkers om op te zitten of liggen is natuurlijk ook niet fout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:07 

met pindakaas of nutella eten :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 22:28 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
stefan_helmond schreef:
een hele granaat

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

daar kan je met jouw formaat sowieso al niets lekkers van voelen :lol: :lol: :lol:

Oke. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

Messentrekkert
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:57 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:

Iemand een tip qua dosering? Het is mijn eerste keer namelijk, op het interwebz staan wel 600 verschillende
tips namelijk ;)

Met pure chocolade gaat ook lekker :P
Felsje Jus de orange derbij is ook nog wel is handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 18:33 

Hardtraxx Veteran

Ik vreet ze met stroopwafels :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 20:17 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:

tips namelijk ;)

Welke heb je?
Eet ieder 'n half bakje. Zet SlamFMTV op, tenminste als je (buiten hardstyle) ook van die muziek kunt genieten. En ga lekker zitten, sinasje erbij, (niet teveel drinken anders neemt het te snel af) Zorg ook dat je 4 uur vantevoren niks eet, anders duurt het effect ook wat minder lang.

Natuurlijk is het gevoel bij iedereen net wat anders, maar bij ons (vaste truffelgroepje) is het vrijwel altijd hetzelfde, het begint met gezonde spanning voor wat er komen gaat, dan word iedereen een beetje druk en heb je altijd mensen er tussen zitten die alles gaan vertellen wat ze zien (tot vervelends toe) maar op n gegeven moment word dat ook minder en zullen jullie misschien 'n klein uurtje niks tegen elkaar zeggen en gewoon als zombies de gekste dingen aan het onderzoeken zijn. Ook de gekste verhalen komen naar boven. Bovendien een rondje lopen buiten kan ook grappige effecten geven, vooral met wolken die op Ufo's lijken en shit.

Veel plezier, ik ga 't morgen weer doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

@Hard4Us

We hebben ze nog niet, al wel een datum geprikt: 07-12 :D

Woon in Utrecht en daar hebben ze deze zag ik:
High Hawaiians
Dragon Dynamite
Mexicana
Tampanensis
Atlantis
MushRock

De muziek hebben we al :) net als bellenblaas, kleurpotloden/papier en een lavalamp :)

KSwoosh adviseerde Dragon Dynamite, iemand anders ervaring met de andere?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:43 

Hardtraxxer

Ik ben al een hele tijd aan het nadenken om eens XTC te proberen, nu ga ik morgen met 2 mensen naar Qlimax die ook gaan gebruiken.

Zij adviseren mij om het eerst thuis te proberen en daarna pas op een feest.

Wat lijkt jullie het verstandigst? Het betreft overigens rode supermans (175mg), hier zou ik dan 3x een halve van willen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:47 

In verband met Qlimax: op het feest nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
Ik ben al een hele tijd aan het nadenken om eens XTC te proberen, nu ga ik morgen met 2 mensen naar Qlimax die ook gaan gebruiken.

Wat lijkt jullie het verstandigst? Het betreft overigens rode supermans (175mg), hier zou ik dan 3x een halve van willen pakken.

Halfje en daarna 2x kwartje bijpakken. Anders gooi je wel heel veel mdma naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 16:56 

Hardtraxx Addict

mrbubble456 schreef:

Rode supermans hebben een spreiding van 180-220 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:23 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Rode supermans hebben een spreiding van 180-220 mg.

Zijn getest op 175 ;)

Halve en 2x kwart lijkt me inderdaad ook een betere optie. Maar heb ik alleen nog geen antwoord op mijn vraag of jullie adviseren om de eerste keer thuis te doen, en een volgende keer op een feest. Of de eerste keer gewoon op een feest te doen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
mrbubble456 schreef:

Halfje en daarna 2x kwartje bijpakken. Anders gooi je wel heel veel mdma naar binnen.

Vooral voor de eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:25 

Hardtraxx Veteran

1e keer op een feest kan best. Tenzij je echt groot bent zou ik zelfs met een derde beginnen en dan nog eens een derde. Halfje kan al heel hard aankomen, vooral als t je 1e keer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:03 

Hardtraxx Addict

Zou het zeker doen op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
1e keer op een feest kan best. Tenzij je echt groot bent zou ik zelfs met een derde beginnen en dan nog eens een derde. Halfje kan al heel hard aankomen, vooral als t je 1e keer is.

Ja, dat heb ik geweten, ook al nam ik een halfje in en een niet zo gek zware pil xd was echt a relaxt achteraf (ook al voel je heel goed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:48 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
mrbubble456 schreef:

En hoelang moet er tussen dat halve en die kwartjes zitten dan? Vrienden hebben alleen ervaring met halve, zij doen zo'n 1,5 uur ertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 19:06 

Hardtraxx Addict

mrbubble456 schreef:
urbandesigner schreef:
mrbubble456 schreef:

En hoelang moet er tussen dat halve en die kwartjes zitten dan? Vrienden hebben alleen ervaring met halve, zij doen zo'n 1,5 uur ertussen.

Dat verschilt gewoon heel erg per persoon, afhankelijk van hoe je je voelt etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

1,5 uur tussen doseringen is prima. Ikzelf neem vaak 3x 1/3, met een uur tussen de 1e twee dosissen (dat kan wat langer als je een beginner bent) en 2,5 uur tussen de 2e en 3e dosis.
Vorige  1 ... 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic