ErikZ schreef:
Op 07-12 ga ik met vrienden truffels doen bij mezelf thuis.
Bekende omgeving, lekker muziekje op, kaarsje aan (klinkt verdomd romantisch).
Iemand een tip qua dosering? Het is mijn eerste keer namelijk, op het interwebz staan wel 600 verschillende
tips namelijk

Welke heb je?
Eet ieder 'n half bakje. Zet SlamFMTV op, tenminste als je (buiten hardstyle) ook van die muziek kunt genieten. En ga lekker zitten, sinasje erbij, (niet teveel drinken anders neemt het te snel af) Zorg ook dat je 4 uur vantevoren niks eet, anders duurt het effect ook wat minder lang.
Natuurlijk is het gevoel bij iedereen net wat anders, maar bij ons (vaste truffelgroepje) is het vrijwel altijd hetzelfde, het begint met gezonde spanning voor wat er komen gaat, dan word iedereen een beetje druk en heb je altijd mensen er tussen zitten die alles gaan vertellen wat ze zien (tot vervelends toe) maar op n gegeven moment word dat ook minder en zullen jullie misschien 'n klein uurtje niks tegen elkaar zeggen en gewoon als zombies de gekste dingen aan het onderzoeken zijn. Ook de gekste verhalen komen naar boven. Bovendien een rondje lopen buiten kan ook grappige effecten geven, vooral met wolken die op Ufo's lijken en shit.
Veel plezier, ik ga 't morgen weer doen!