Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:21 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Raven schreef:
The Skribbler schreef:
Nou is mijn vraag: van welk wit poeder ga je slapen? :x

Van genoeg gram Coke ga je wel slapen, de vraag is dan of je nog wakker wordt...

Dan moet het wel belabberde kwaliteit zijn wil je er direct van gaan slapen, ik kan pas slapen met coke als het is uitgewerkt.

Heel veel gram bedoel ik, kilo's misschien wel.
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:59 

Donateur

Oja haha las je bericht verkeerd :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 00:26 

Donateur

Ik werd zojuist opgebeld door een paar dwaze lui (hardtraxxers)... die zaten aan de MXE, en snapte er helemaal niks van en voelde zich helemaal geweldig. Iemand ervaring met deze drug?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

Is een lichtere vorm van Ketamine.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 10:03 

stefan_helmond schreef:

Sterkere
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 10:50 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Als MXE een lichtere vorm van ketamine is, dan is MDMA een depressieversterker. :lol:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:48 

Donateur

Chukkels schreef:
stefan_helmond schreef:

Als MXE een lichtere vorm van ketamine is, dan is MDMA een depressieversterker. :lol:

:lol:

hahaha oke! Maar hebben jullie het wel eens gebruikt? en is het aan te raden want dan ga ik het ook eventjes bestellen! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:54 

Hardtraxx Elite

Geniaal. Je snapt er niks meer van en alles is leuk. Enige nadelen die ik ervaar:
- elastiek om je hoofd-druk gevoel
- de coming down (motorisch 0, hersenactiviteit 0) houdt lang aan.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:30 

Hardtraxx Veteran

Ja dat bedoelde ik... :p
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 01:42 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Geniaal. Je snapt er niks meer van en alles is leuk. Enige nadelen die ik ervaar:

Hey guys,

Ik wil zonder jullie aan te vallen een vraag stellen.. Ik lees vaker op trip reports/drugs ervaringen dat mensen er niks meer van snappen... Ik ben zelf geen gebruiker maar ik kan mij ook niet voorstellen dat het chill is nergens meer iets van te snappen...

Mischien snap ik t verkeerd maar ik welk opzicht word dit leuk ervaren? dit interesseert mij oprecht:)

grtz
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 08:59 

Donateur

Frazyr schreef:
jRn schreef:

Hey guys,

Ik wil zonder jullie aan te vallen een vraag stellen.. Ik lees vaker op trip reports/drugs ervaringen dat mensen er niks meer van snappen... Ik ben zelf geen gebruiker maar ik kan mij ook niet voorstellen dat het chill is nergens meer iets van te snappen...

Mischien snap ik t verkeerd maar ik welk opzicht word dit leuk ervaren? dit interesseert mij oprecht:)

grtz

Ja dat is best wel een goede vraag van je. Denk niet dat je het moet zien als niks meer van snappen omdat je zoveel heb gebruikt (door bijvoorbeeld xtc). Dan ben je gewoon een idioot.
Wat Jrn hierboven heeft gebruikt is MXE, een tripmiddel. Een bijwerking hiervan is dat je de realiteit verliest. Je bent dus aan het trippen en snapt niks meer van de werkelijkheid. Je ben in je eigen wereld en je ontdekt nieuwe dingen. Dat is voor hetgene wat interessant is voor mij aan trippen. Misschien kan iemand anders uitleggen hoe "het niks meer van snappen" leuk kan zijn ^^ . Ik kan het in ieder geval moeilijk verwoorden.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:04 

Hardtraxx Veteran

Keta en MXE zijn volgens mij geen echte tripdrugs, je wordt er wel trippie van, maar een echte tripdrug zoals LSD of Nbome (wat ik laatst gedaan heb) is het niet. Maar goed dat heb ik ook alleen van horen zeggen, dus of dat echt de waarheid is weet ik ook niet.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:19 

Hardtraxx Elite

Dat 'niets meer snappen' is eigenlijk een overkoepelende term voor meerdere dingen. Zo zijn er een aantal dingen die ik bij MXE ervaar:
- Motorisch ben je niet meer helemaal goed te pas
- Denkvermogen wordt ernstig vertraagd / verdoofd
- Algeheel verdoofd gevoel.
- Kinderlijke denkwijze (heel eenvoudig en ongecompliceerd)

Doordat je eigenlijk nergens meer aan denkt, wordt dingen snappen en begrijpen een stuk lastiger. Als ik MXE op heb, voel ik me eigenlijk 5/6 uur lang een klein kind. Je kan eigenlijk nergens meer aan denken, en als je dat wel doet, wordt het knap lastig. Het gaat een stuk trager en vaak kom je niet eens zo ver. Zo is een conversatie voeren soms erg lastig. Als je met z'n vijven in een kamer zit en iemand zegt bijvoorbeeld iets, kan dat knap wazige gesprekken opleveren:
' <insert:vervelend lastige zin>'
' HUH WAT, ZEI JE IETS?' Persoon 1
' HUH WAT ZEIDEN JULLIE NOU??' Persoon 2
' HE WAT ZEI JIJ NOU? Persoon 3.

Dit is slechts het effect van de drug. Je moet het in geen manier vergelijken met bijvoorbeeld excessief MDMA-gebruik wat je soms op feesten wel eens ziet. Daarbij help je simpelweg je receptoren naar de knoppen. Dit werkt totaal anders en is ook qua 'niets meer snappen' niet te vergelijken.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:25 

Donateur

jRn schreef:
**Jorns verhaaltje**

Maar hiermee beantwoord je niet zijn vraag, hij vraagt wat daar dan leuk aan is :P
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:49 

Hardtraxx Addict

Iemand hier ervaring met 2cb op een hardstyle feestje?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:51 

Donateur

Richardd schreef:

Nee, wel in een thuissetting. Ik moet er niet aan denken om die dosis op een feest te gebruiken :x
Misschien dat het in lichtere dosis wel leuke effecten kan hebben die van toegevoegde waarde kunnen zijn op een feest.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:04 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:

Laatst iemand gesproken op een feest die het op had, hij was behoorlijk woei
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:

Wel 2c-i en paddo's. Neem vooral niet teveel en zorg ervoor dat het een feest is wat je nuchter ook heel vet zou vinden. Je vervelen of ergens aan irriteren wordt ook een stuk minder fijn namelijk door het trippen. Wees erop voorbereid dat het bij het uitwerken van de drug opeens heel saai kan worden. Tip is dan om bij te pakken en ff uit de muziek te gaan. Zou het verder echt ontzettend aanraden.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:47 

Hardtraxxer

Oke guys,

Ik begin het te begrijpen.. Ik kan me er wel in inleven dat het wel grappig is.
Persoonlijk zou t me beangstigen :oh: ben aan het denken op qlimax eerste pilletje te gooien (160mg/180mg), eerst halfje/kwartje maar ben bang dat ie slecht valt en dat ik mn feest zo verpest...
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:54 

Donateur

Frazyr schreef:
Oke guys,

Ik begin het te begrijpen.. Ik kan me er wel in inleven dat het wel grappig is.
Persoonlijk zou t me beangstigen :oh: ben aan het denken op qlimax eerste pilletje te gooien (160mg/180mg), eerst halfje/kwartje maar ben bang dat ie slecht valt en dat ik mn feest zo verpest...

Als je bang bent ervoor kan je het beter niet als eerste keer op een feest doen. Maar gewoon thuis met vrienden, zodat je even weet wat het met je doet en wat je precies voelt. Mdma nemen met de gedachte dat het fout gaat kan ook verkeerd uitpakken.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:01 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Dat 'niets meer snappen' is eigenlijk een overkoepelende term voor meerdere dingen. Zo zijn er een aantal dingen die ik bij MXE ervaar:
- Motorisch ben je niet meer helemaal goed te pas
- Denkvermogen wordt ernstig vertraagd / verdoofd
- Algeheel verdoofd gevoel.
- Kinderlijke denkwijze (heel eenvoudig en ongecompliceerd)

Doordat je eigenlijk nergens meer aan denkt, wordt dingen snappen en begrijpen een stuk lastiger. Als ik MXE op heb, voel ik me eigenlijk 5/6 uur lang een klein kind. Je kan eigenlijk nergens meer aan denken, en als je dat wel doet, wordt het knap lastig. Het gaat een stuk trager en vaak kom je niet eens zo ver. Zo is een conversatie voeren soms erg lastig. Als je met z'n vijven in een kamer zit en iemand zegt bijvoorbeeld iets, kan dat knap wazige gesprekken opleveren:
' <insert:vervelend lastige zin>'
' HUH WAT, ZEI JE IETS?' Persoon 1
' HUH WAT ZEIDEN JULLIE NOU??' Persoon 2
' HE WAT ZEI JIJ NOU? Persoon 3.

Dit is slechts het effect van de drug. Je moet het in geen manier vergelijken met bijvoorbeeld excessief MDMA-gebruik wat je soms op feesten wel eens ziet. Daarbij help je simpelweg je receptoren naar de knoppen. Dit werkt totaal anders en is ook qua 'niets meer snappen' niet te vergelijken.

Hier zie je dus al (als ik dit vergelijk met Boompje) dat je bij Keta/MXE er dus soms letterlijk niets meer van snapt, terwijl bij tripmiddelen ga je juist verbanden leggen die je normaal niet zou leggen, dus alles wat je zegt is zo logisch als wat op een gegeven moment en je komt tot de simpele conclusie dat alles een reden heeft, die dus nog logisch verklaarbaar is ook op het moment dat je midden in de trip zit.

Ik kan een goed voorbeeld geven, wat ik met Boompje merkte en wat ik hier lees mbt (in dit geval dus) MXE.

Op een gegeven moment kwamen we in een gesprek terecht waarin wij niet snapten, waarom je in nuchtere staat als je je kut voelt, dat je je niet lekker in je vel zit, dat kunnen een verkoudheid, vermoeidheid, stress of andere minder fijne gevoelens. Op een gegeven moment hadden wij (ik en een collega) op het hoogtepunt van de trip de conclusie getrokken dat het toch juist geweldig is om je kut te voelen.
Of gewoon simpelweg dat het leven vrij simpel is, je wordt geboren, leeft (waarin je ongelooflijk veel meemaakt) en je gaat dood. Hier kwamen wij dan weer tot onze conclusie dat je dat het leven gewoon simpel is, maar op het moment dat de trip over was ga je weer terug naar dat het leven allemaal vrij gecompliceerd is.

Maar goed, dit is dus wat ik ervaren heb met Boompje en wat ik lees met MXE, iets totaal verschillend dus.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:10 

Hardtraxx Veteran

Dat lijkt wel quantummechanica
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

Als ik even snel gezocht heb op dit woord, is dit dus een soort een filosofische gedachtegang? Iets wat buiten het trippen om vrij ontastbaar is.

Is dat een goede samenvatting van quantummechanica? :P

Ik moet overigens zeggen dat trippen voor mij meer weggelegd is dan alle andere drugs.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

Wat zijn eigenlijk de opvolgers van de lamboghini's en androids?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 18:35 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Wat zijn eigenlijk de opvolgers van de lamboghini's en androids?

De blauwe supermans. De rode zijn daar weer de opvolger van.
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic