Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Op Loudness rode supermans, iemand al ervaring mee ?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
hotymoty wrote:
KSwoosh wrote:
hotymoty wrote:Ik zit ook aan de te denken, alleen ben ik bang dat ik het niet red tot 8 uur met 1 dosering haha:p en bijpakken doe ik niet met 4fmp.
waarom niet?
als je na 2-2.5 uur bijpakt ga je heerlijk door op de rush en heb je zwaar veel energie nog
Ja dat is toch echt SUPER slecht? Maar hoe wil je bijpakken? met dezelfde dosering?
Eens met KSwoosh. Maarre, één dosis zal ook echt niet goed voor je zijn :P
Weet niet hoeveel je normaal pakt, maar ik ga op 180 + 80 echt heerlijk.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Ik ga zaterdag ook aan de 4fmp, heb sowieso 1 capsule van 200mg maar denk dat ik er nog een meeneem van 80 mg ofzo.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
urbandesigner wrote:Op Loudness rode supermans, iemand al ervaring mee ?
Nee! Maar zullen wel dezelfde makers zijn als de blauwe supermans en dat waren aardige knallers! :love: Check even www.pillreports.com zullen ze vast al staan
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
hotymoty wrote:
KSwoosh wrote:
hotymoty wrote:Ik zit ook aan de te denken, alleen ben ik bang dat ik het niet red tot 8 uur met 1 dosering haha:p en bijpakken doe ik niet met 4fmp.
waarom niet?
als je na 2-2.5 uur bijpakt ga je heerlijk door op de rush en heb je zwaar veel energie nog
Ja dat is toch echt SUPER slecht? Maar hoe wil je bijpakken? met dezelfde dosering?
Als ik bijpak met 4fmp pak ik het liefst methylone bij :loving:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Heb je ze laten testen, of ga je gokken dat er geen pmma in zit? Schijnt nogal een trend te zijn de laatste tijd.
Donateur
last seen Oct 2023
The Skribbler wrote:
Heb je ze laten testen, of ga je gokken dat er geen pmma in zit? Schijnt nogal een trend te zijn de laatste tijd.
Ik zou de gok best durven maken bij Supermans ;) Zolang ze dezelfde vorm/stevigheid hebben als de blauwe supermans dan kan ik me niet voorstellen dat er pmma inzit. Tuurlijk kan het altijd. Maar de pmma pillen zijn vaak wit/grijze/vale en vooral niet stevige pillen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Als er een waarschuwing voor is, dat deze mogelijk pmma kunnen bevatten, laat je ze toch gewoon testen? >.<
Donateur
last seen Oct 2023
El Mare wrote:Als er een waarschuwing voor is, dat deze mogelijk pmma kunnen bevatten, laat je ze toch gewoon testen? >.<
Er is geen waarschuwing dat supermans pmma kunnen bevatten ;)
Hardtraxx Veteran
Kevin-Raw wrote:
El Mare wrote:Als er een waarschuwing voor is, dat deze mogelijk pmma kunnen bevatten, laat je ze toch gewoon testen? >.<
Er is geen waarschuwing dat supermans pmma kunnen bevatten ;)
Mwah, ik zou bijna zeggen, ik neem een waarschuwing van 1 iemand al serieus, ook al is het geen officiële waarschuwing ;)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Ik ook, is het mij niet waard. Heb vorige week 30 snoepjes door de wc gespoeld ivm omstandigheden. :/ (was meer uit voorzorg)
Donateur
last seen Oct 2023
Kepro wrote:Ik ook, is het mij niet waard. Heb vorige week 30 snoepjes door de wc gespoeld ivm omstandigheden. :/ (was meer uit voorzorg)
:oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:

Had gewoon naar het test centrum gereden :x
G
hotymoty wrote:Ja dat is toch echt SUPER slecht? Maar hoe wil je bijpakken? met dezelfde dosering?
ik heb de dag erna nooit ergens last van
hoe denk je dat het slecht is dan?

ik doe 200 + 180, ga gvd lekker dan
slapen wil alleen niet helemaal
Kevin-Raw wrote:
Kepro wrote:Ik ook, is het mij niet waard. Heb vorige week 30 snoepjes door de wc gespoeld ivm omstandigheden. :/ (was meer uit voorzorg)
Had gewoon naar het test centrum gereden :x
daar moet je meestal alleen wel weken wachten voor je uitslag hebt
Kevin-Raw wrote:Ik zou de gok best durven maken bij Supermans
hier zijn de rode iig pmma vrij
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Nee jongens. Was niet omdat de pillen niet goed waren (die waren perfect) maar die dag was anders verlopen dan ik dacht en er was een kans dat de Politie voor mijn deur stond. :P

Als je snoep laat controleren in Utrecht heb je binnen 1 uur je uitslag tenzij ze een onbekende pil tegenkomen.
Hardtraxx Veteran
Als ze bekend zijn staan ze al in de database en dan heb je idd vrijwel direct de uitslag dus. Tenminste hier in Nijmegen heb je eigenlijk meteen al je antwoord als ze al bekend zijn bij hun en als je dit alsnog niet vertrouwt kun je ze alsnog op laten sturen.
Hardtraxxer
223 posts member since 2013
last seen Nov 2015
stefan_helmond wrote:Ik ga zaterdag ook aan de 4fmp, heb sowieso 1 capsule van 200mg maar denk dat ik er nog een meeneem van 80 mg ofzo.
Ik zaterdag ook 4-fmp, 2 capsules van 160 mee. ook nog beetje mdma wat ik overheb om miss die 2e niet te nemen.
Jup, zijn afgelopen weekend gegooid door maten van me, gingen even goed als de blauwe.

Opletten voor roze maantjes, die bevatten dus wél PMMA
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Nice, dat wordt dus gaan als een banaan de 16e :cool:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik heb 4fmp op q-base ook 2 dezelfde dosisisen gehad. allebei van 180. En de 2e cap heb ik bijgenomen na 2.5 a 3 uur. Heerlijk gegaan toen. Het is niet dat ik een grote brede jongen ben, ik ben eerder klein en smal dus ik denk dat dit voor de gemiddelde mens een aangename dosis is :).

En op Loudness nog maar eens een feest nuchter doen :). Eerste keer sinds heel lang :P. Ben namelijk de bob van keer... Hopelijk haal ik de ochtend :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Drugs offtopic
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Haha afgelopen zondagochtend zat er een jongen naast me in de trein die van Thrillogy af kwam, helemaal om zich heen te kijken en in zichzelf te praten, af en toe een random zin tegen mij (Zeg maat, ga jij ook naar huis? Jaaaajajajajaja ik wel man. Lekkerrrrrrr....)
En op een gegeven moment mompelde hij "oh man ik ben wel moe. Ik kak een beetje in... maar wacht ff... inkakken is bijpakken"
Dus hij staat op, midden in die trein haalt hij een zakje wit poeder uit zijn ene jaszak, een rietje uit zijn andere jaszak en gaat daar lekker staan snuiven :lol: Om 8 uur 's ochtends xd Ohja, 5 minuten later zat hij naast me te slapen.

Nou is mijn vraag: van welk wit poeder ga je slapen? :x
G
of hij was dood
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
The Skribbler wrote:Haha afgelopen zondagochtend zat er een jongen naast me in de trein die van Thrillogy af kwam, helemaal om zich heen te kijken en in zichzelf te praten, af en toe een random zin tegen mij (Zeg maat, ga jij ook naar huis? Jaaaajajajajaja ik wel man. Lekkerrrrrrr....)
En op een gegeven moment mompelde hij "oh man ik ben wel moe. Ik kak een beetje in... maar wacht ff... inkakken is bijpakken"
Dus hij staat op, midden in die trein haalt hij een zakje wit poeder uit zijn ene jaszak, een rietje uit zijn andere jaszak en gaat daar lekker staan snuiven :lol: Om 8 uur 's ochtends xd Ohja, 5 minuten later zat hij naast me te slapen.

Nou is mijn vraag: van welk wit poeder ga je slapen? :x
Misschien genoeg G erbij dat z'n slechte pep/coke m niet wakker hield?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
The Skribbler wrote:Nou is mijn vraag: van welk wit poeder ga je slapen? :x
Van genoeg gram Coke ga je wel slapen, de vraag is dan of je nog wakker wordt...
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Kepro wrote:Nee jongens. Was niet omdat de pillen niet goed waren (die waren perfect) maar die dag was anders verlopen dan ik dacht en er was een kans dat de Politie voor mijn deur stond. :P

Als je snoep laat controleren in Utrecht heb je binnen 1 uur je uitslag tenzij ze een onbekende pil tegenkomen.
Wtf. Waarom zou er politie aan je deur staan?
Donateur
last seen Oct 2023
Raven wrote:
The Skribbler wrote:Nou is mijn vraag: van welk wit poeder ga je slapen? :x
Van genoeg gram Coke ga je wel slapen, de vraag is dan of je nog wakker wordt...
Dan moet het wel belabberde kwaliteit zijn wil je er direct van gaan slapen, ik kan pas slapen met coke als het is uitgewerkt.