Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:52 

Hardtraxx Veteran

Op Loudness rode supermans, iemand al ervaring mee ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:02 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
KSwoosh schreef:
hotymoty schreef:
Ik zit ook aan de te denken, alleen ben ik bang dat ik het niet red tot 8 uur met 1 dosering haha:p en bijpakken doe ik niet met 4fmp.

waarom niet?
als je na 2-2.5 uur bijpakt ga je heerlijk door op de rush en heb je zwaar veel energie nog

Ja dat is toch echt SUPER slecht? Maar hoe wil je bijpakken? met dezelfde dosering?

Eens met KSwoosh. Maarre, één dosis zal ook echt niet goed voor je zijn :P
Weet niet hoeveel je normaal pakt, maar ik ga op 180 + 80 echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:56 

Hardtraxx Veteran

Ik ga zaterdag ook aan de 4fmp, heb sowieso 1 capsule van 200mg maar denk dat ik er nog een meeneem van 80 mg ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 07:35 

Donateur

urbandesigner schreef:

Nee! Maar zullen wel dezelfde makers zijn als de blauwe supermans en dat waren aardige knallers! :love: Check even www.pillreports.com zullen ze vast al staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:12 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
KSwoosh schreef:
hotymoty schreef:
Ik zit ook aan de te denken, alleen ben ik bang dat ik het niet red tot 8 uur met 1 dosering haha:p en bijpakken doe ik niet met 4fmp.

waarom niet?
als je na 2-2.5 uur bijpakt ga je heerlijk door op de rush en heb je zwaar veel energie nog

Ja dat is toch echt SUPER slecht? Maar hoe wil je bijpakken? met dezelfde dosering?

Als ik bijpak met 4fmp pak ik het liefst methylone bij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:22 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Heb je ze laten testen, of ga je gokken dat er geen pmma in zit? Schijnt nogal een trend te zijn de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:41 

Donateur

The Skribbler schreef:
urbandesigner schreef:

Heb je ze laten testen, of ga je gokken dat er geen pmma in zit? Schijnt nogal een trend te zijn de laatste tijd.

Ik zou de gok best durven maken bij Supermans ;) Zolang ze dezelfde vorm/stevigheid hebben als de blauwe supermans dan kan ik me niet voorstellen dat er pmma inzit. Tuurlijk kan het altijd. Maar de pmma pillen zijn vaak wit/grijze/vale en vooral niet stevige pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:46 

Hardtraxx Veteran

Als er een waarschuwing voor is, dat deze mogelijk pmma kunnen bevatten, laat je ze toch gewoon testen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:48 

Donateur

El Mare schreef:
Als er een waarschuwing voor is, dat deze mogelijk pmma kunnen bevatten, laat je ze toch gewoon testen? >.<

Er is geen waarschuwing dat supermans pmma kunnen bevatten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:53 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
El Mare schreef:

Er is geen waarschuwing dat supermans pmma kunnen bevatten ;)

Mwah, ik zou bijna zeggen, ik neem een waarschuwing van 1 iemand al serieus, ook al is het geen officiële waarschuwing ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:58 

Hardtraxx Veteran

Ik ook, is het mij niet waard. Heb vorige week 30 snoepjes door de wc gespoeld ivm omstandigheden. :/ (was meer uit voorzorg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 12:01 

Donateur

Kepro schreef:
Ik ook, is het mij niet waard. Heb vorige week 30 snoepjes door de wc gespoeld ivm omstandigheden. :/ (was meer uit voorzorg)

:oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:

Had gewoon naar het test centrum gereden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 12:41 

hotymoty schreef:

ik heb de dag erna nooit ergens last van
hoe denk je dat het slecht is dan?

ik doe 200 + 180, ga gvd lekker dan
slapen wil alleen niet helemaal

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:

Had gewoon naar het test centrum gereden :x

daar moet je meestal alleen wel weken wachten voor je uitslag hebt

Kevin-Raw schreef:
Ik zou de gok best durven maken bij Supermans

hier zijn de rode iig pmma vrij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

Nee jongens. Was niet omdat de pillen niet goed waren (die waren perfect) maar die dag was anders verlopen dan ik dacht en er was een kans dat de Politie voor mijn deur stond. :P

Als je snoep laat controleren in Utrecht heb je binnen 1 uur je uitslag tenzij ze een onbekende pil tegenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

Als ze bekend zijn staan ze al in de database en dan heb je idd vrijwel direct de uitslag dus. Tenminste hier in Nijmegen heb je eigenlijk meteen al je antwoord als ze al bekend zijn bij hun en als je dit alsnog niet vertrouwt kun je ze alsnog op laten sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 01:25 

Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Ik ga zaterdag ook aan de 4fmp, heb sowieso 1 capsule van 200mg maar denk dat ik er nog een meeneem van 80 mg ofzo.

Ik zaterdag ook 4-fmp, 2 capsules van 160 mee. ook nog beetje mdma wat ik overheb om miss die 2e niet te nemen.

urbandesigner schreef:

Jup, zijn afgelopen weekend gegooid door maten van me, gingen even goed als de blauwe.

Opletten voor roze maantjes, die bevatten dus wél PMMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 01:45 

Hardtraxx Veteran

Nice, dat wordt dus gaan als een banaan de 16e :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 20:32 

Donateur

Ik heb 4fmp op q-base ook 2 dezelfde dosisisen gehad. allebei van 180. En de 2e cap heb ik bijgenomen na 2.5 a 3 uur. Heerlijk gegaan toen. Het is niet dat ik een grote brede jongen ben, ik ben eerder klein en smal dus ik denk dat dit voor de gemiddelde mens een aangename dosis is :).

En op Loudness nog maar eens een feest nuchter doen :). Eerste keer sinds heel lang :P. Ben namelijk de bob van keer... Hopelijk haal ik de ochtend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 02:36 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Haha afgelopen zondagochtend zat er een jongen naast me in de trein die van Thrillogy af kwam, helemaal om zich heen te kijken en in zichzelf te praten, af en toe een random zin tegen mij (Zeg maat, ga jij ook naar huis? Jaaaajajajajaja ik wel man. Lekkerrrrrrr....)
En op een gegeven moment mompelde hij "oh man ik ben wel moe. Ik kak een beetje in... maar wacht ff... inkakken is bijpakken"
Dus hij staat op, midden in die trein haalt hij een zakje wit poeder uit zijn ene jaszak, een rietje uit zijn andere jaszak en gaat daar lekker staan snuiven :lol: Om 8 uur 's ochtends xd Ohja, 5 minuten later zat hij naast me te slapen.

Nou is mijn vraag: van welk wit poeder ga je slapen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:34 

of hij was dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:02 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Haha afgelopen zondagochtend zat er een jongen naast me in de trein die van Thrillogy af kwam, helemaal om zich heen te kijken en in zichzelf te praten, af en toe een random zin tegen mij (Zeg maat, ga jij ook naar huis? Jaaaajajajajaja ik wel man. Lekkerrrrrrr....)
En op een gegeven moment mompelde hij "oh man ik ben wel moe. Ik kak een beetje in... maar wacht ff... inkakken is bijpakken"
Dus hij staat op, midden in die trein haalt hij een zakje wit poeder uit zijn ene jaszak, een rietje uit zijn andere jaszak en gaat daar lekker staan snuiven :lol: Om 8 uur 's ochtends xd Ohja, 5 minuten later zat hij naast me te slapen.

Misschien genoeg G erbij dat z'n slechte pep/coke m niet wakker hield?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

Van genoeg gram Coke ga je wel slapen, de vraag is dan of je nog wakker wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 02:36 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Nee jongens. Was niet omdat de pillen niet goed waren (die waren perfect) maar die dag was anders verlopen dan ik dacht en er was een kans dat de Politie voor mijn deur stond. :P

Als je snoep laat controleren in Utrecht heb je binnen 1 uur je uitslag tenzij ze een onbekende pil tegenkomen.

Wtf. Waarom zou er politie aan je deur staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 08:55 

Donateur

Raven schreef:
The Skribbler schreef:

Van genoeg gram Coke ga je wel slapen, de vraag is dan of je nog wakker wordt...

Dan moet het wel belabberde kwaliteit zijn wil je er direct van gaan slapen, ik kan pas slapen met coke als het is uitgewerkt.
Vorige  1 ... 859, 860, 861, 862, 863, 864, 865 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic