Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Zaterdag truffels (atlantis) gedaan, was wel vet. Alleen einde vond ik vaag.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Kevin-Raw wrote:
Over je minpunt zeg ik inderdaad dat vind ik ook het grootste nadeel, je bent zo bezig met jezelf en de dingen om je heen dat je eigenlijk niks mee krijgt van de muziek.
Dit heb ik eigenlijk juist nooit haha. Ik ga juist veel op in de muziek en houd me niet echt bezig met de omgeving, waardoor ik juist veel meekrijg v/d muziek en welke nummers er gedraaid worden. ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Olijfboompje wrote:
Berenburg wrote:Afgelopen weeked pep gebruikt, maar het laatste uur op xqlusive kreeg ik het opeens erg koud. Terwijl iedereen om me heen last had van de warmte, had ik wel een winterjas aanwillen doen daar. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn geweest? Dat is natuurlijk de speed :P , maar hoe kan het dat het zo koud aan voelt?
Dan werkt de pep uit.
Ik had hetzelfde afgelopen zaterdag, maar ik had het juist gelijk na het innemen (was dan wel 4fmp maarja).

De mensen die mij kennen weten dat ik het normaal al bij de eerste stap warm heb, maar ik had het nu zelfs met een overall aan een beetje frisjes in de HMH.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Pommer wrote:
Olijfboompje wrote:
Berenburg wrote:Afgelopen weeked pep gebruikt, maar het laatste uur op xqlusive kreeg ik het opeens erg koud. Terwijl iedereen om me heen last had van de warmte, had ik wel een winterjas aanwillen doen daar. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn geweest? Dat is natuurlijk de speed :P , maar hoe kan het dat het zo koud aan voelt?
Dan werkt de pep uit.
Ik had hetzelfde afgelopen zaterdag, maar ik had het juist gelijk na het innemen (was dan wel 4fmp maarja).

De mensen die mij kennen weten dat ik het normaal al bij de eerste stap warm heb, maar ik had het nu zelfs met een overall aan een beetje frisjes in de HMH.
Dat was niet te zien aan je hoofd :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Haha mijn hoofd is permanent rood, dus dat zegt niet zoveel :P Maar het was ook alleen het eerste uurtje ongeveer na inname, daarna had ik het wel weer ouderwets warm haha.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
PMMA is ook in de USA een probleem :P
Zit nu Criminal Minds te kijken op veronica, waarin allemaal party gangers dood gaan door XTC gebruik met PMMA erin. Alleen in de serie spuiten ze bloed uit de ogen haha door overhitting. Beetje overdruiven kunnen ze daar dus ook weer.
G
Kevin-Raw wrote:Beetje overdruiven
Drugs offtopic
Donateur
last seen Oct 2023
hahahahahaha held! :P Schoonheidsfoutje
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 25 days ago
Heb de aflevering ook gezien ;) veel te ver gezocht maar zeker ook daar een probleem aan het worden
G
Drugs offtopic
Donateur
last seen Oct 2023
Trieste mensen die dit produceren
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Kan ik gewoon 4-FMP nemen als ik een tijdje niet helemaal lekker in mijn vel heb gezeten? Gaat nu wel weer grotendeels goed.
Uit mijn ervaringen met 4-FMP is het niet een drug die op je emoties inspeelt, en op het euforische/energieke en veel praten na voel ik me gewoon nuchter. Gedraag me ook gewoon normaal en weet wat ik doe.
Kan wel prima lijkt me toch?
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Ja lijkt me wel, al doet het wel een kleine inbreuk op je serotonine voorraad.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Klopt, maar nog nooit iets van gemerkt/nog nooit een kater van gehad!
G
Kevin-Raw wrote:Trieste mensen die dit produceren
vaak uit polen enzo heb ik gehoord
Fuzzylogic wrote:Kan ik gewoon 4-FMP nemen als ik een tijdje niet helemaal lekker in mijn vel heb gezeten? Gaat nu wel weer grotendeels goed.
ja kan wel, maar houd er rekening mee dat het effect daardoor wel minder kan zijn
bad gaan op 4fmp heb ik nog nooit vvan gehoord
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lekke gaan op 4fa heb ik wel ooit van gehoord (toch Kas, op Q-Base?? xd )
G
The Skribbler wrote:Lekke gaan op 4fa heb ik wel ooit van gehoord (toch Kas, op Q-Base?? xd )
hahaha held :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Hee Swoosh, wanneer gaan wij samen gek doen ?
G
urbandesigner wrote:Hee Swoosh, wanneer gaan wij samen gek doen ?
geen idee, wanneer ga je naar een hc feest? :P
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik wil onderhand ook wel weer eens een hardcore feest doen :P.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Heeft iemand ervaring met een badtrip met 4fmp?
Donateur
last seen Oct 2023
hotymoty wrote:Heeft iemand ervaring met een badtrip met 4fmp?
Nop zelfs met 200+mg droppen niks aan de hand
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Ik zit ook aan de te denken, alleen ben ik bang dat ik het niet red tot 8 uur met 1 dosering haha:p en bijpakken doe ik niet met 4fmp.
G
hotymoty wrote:Ik zit ook aan de te denken, alleen ben ik bang dat ik het niet red tot 8 uur met 1 dosering haha:p en bijpakken doe ik niet met 4fmp.
waarom niet?
als je na 2-2.5 uur bijpakt ga je heerlijk door op de rush en heb je zwaar veel energie nog
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
KSwoosh wrote:
hotymoty wrote:Ik zit ook aan de te denken, alleen ben ik bang dat ik het niet red tot 8 uur met 1 dosering haha:p en bijpakken doe ik niet met 4fmp.
waarom niet?
als je na 2-2.5 uur bijpakt ga je heerlijk door op de rush en heb je zwaar veel energie nog
Ja dat is toch echt SUPER slecht? Maar hoe wil je bijpakken? met dezelfde dosering?