Nou komt ie dan :p !
Ik ga altijd met m'n beste maat naar feesten, en in die 4 jaar nog nooit gebruikt Wel vaak over gediscussieerd, maar we staan normaliter al vet blij te doen, dat we tot de conclusie waren dat we ze dan toch nooit hoeven te gebruiken.
Zaterdag naar St8ment gegaan, waar we een paar biertjes dronken, en na een half uur de vraag kregen van een studiegenoot van mij of we niet eens wilden snoepen.. In een opwelling keken we elkaar aan en zeiden : 'ach waarom ook niet'. Pillen waren getest, eerst een groene andeoid gekocht, allebei een halfje genomen.
Toen was het wachten wat er zou gebeuren, en na zo'n drie kwartier keken we elkaae van ehh ik krijg t waem, ik voel overal tintelingen en toen begon ik ineens over mn kuiten te wrijven enzo

.. Paar dames naast ons zagen wat er gebeurde dus gingen zij wrijven en kietelen !
Toen begon het circus en was m'n maat de hele tijd met een dame aan het knuffelen, terwijl ik steeds rondjes liep en ziveel mogelijk dingen aan wilde raken.. Iedereen zag het aan me en was echt zwaar relaxed, duimpjes omhoog en handen schudden, jullie zullen t wel kennen.
Ook af en toe echt megahard aan t stuiteren, en dat voelde net alsof ik vloog, helemaal bij platen als One by One, Dark Symphony, God's Child, Fire in the Hole en Welcome the Darkness !
In de rokersruimte was er contact mogelijk met bezoekers van een Dnb feest uit de kleine zaal, zij het door een gaas. Daar m'n ogem uitgekeken en met een paar milfs het over vooral seks gehad, jezus wat had ik er zin in :p .
Na een uurtje nog een halfje bijgepakt, en daarna eigenlijk een mix gehad van losgaan, knuffelen, praten, dromen en lief zij.
Al met al erg vet; en ben blij dat ik 't een keer geprobeerd heb !
Minpunten :
- Het viel harder bij mij, oftewel ziek wijde ogen, pupillen en kaakschaatsen
- Kreeg veel minder van de muziek mee dan normaal
- Zweette me echt helemaal kapot
Pluspunten:
- Was echt in een zware liefdesstemming
- Blik van verstandhouding met andere koekerts
- Iedereen is exra lief
- Als ik losging, was het zeer intensief samen met de muziek
- Gesprekken met dames
- Stiekem weer zin om dit op Loudness te doen