Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 22:24 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Was t maar zo, met Defqon dik veel weggesnoven en een week ziek geweest :')

http://www.youtube.com/watch?v=f0ygUoVOtFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 15:28 

Hardtraxx Elite

Op Q-Base had ik weer zon kut gevoel, bij adaro. Had net kwartje Android op maar die viel niet zo lekker denk. Wel vreemd omdat het maar kwartje is. Ik was wel heeel erg zenuwachtig op 1 of andere manier op de dag zelf en op festival zelf beetje... Maar ik dacht dat dat wel voorbij zou gaan als ik wat zou nemen maar nee.
Het gaat echt in je hoofd knagen, want je zit de hele tijd van nee niet bad gaan nee niet bad gaan. En dan gebeurt het juist :/. Ik lees op internet dat dat een paniekaanval is, en heel moeilijk daar van af te komen omdat je bij de kleinste tinteling of spanning al denkt van 'nee niet bad gaan'. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 15:46 

met zon instelling is het inderdaad beter om niet te doen ;) het is heel sfeergevoelig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:31 

Hardtraxx Elite

Heeft iemand dit gehad? Hoe kan je ervanaf komen? want liefst wil ik op thrillogy wel weer proberen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:33 

Hardtraxx Veteran

Heb (bijna) altijd wel even een kwartiertje, maximaal half uurtje zoiets. Ooit de fout gemaakt om in mijn eentje weg te lopen en langs de kant te gaan zitten maar dat moet je niet doen, kwam er best moeilijk uit toen.
Belangrijk is om dit tegen een vriend te zeggen (liefst tegen een vriend die onder invloed is waar je het heel goed mee kan vinden) en die lult je er zo weer uit!
Als je niet zenuwachtig bent en je gewoon goed voelt kun je het denk ik wel weer gewoon proberen op Thrillogy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:39 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Heb (bijna) altijd wel even een kwartiertje, maximaal half uurtje zoiets. Ooit de fout gemaakt om in mijn eentje weg te lopen en langs de kant te gaan zitten maar dat moet je niet doen, kwam er best moeilijk uit toen.
Belangrijk is om dit tegen een vriend te zeggen (liefst tegen een vriend die onder invloed is waar je het heel goed mee kan vinden) en die lult je er zo weer uit!
Als je niet zenuwachtig bent en je gewoon goed voelt kun je het denk ik wel weer gewoon proberen op Thrillogy.

Juist, ik ging zitten toen op dat moment. Nou dan zak je helemaal in. Al je energie gaat dan weg!!
Toen appel genomen en raket ijsje maar hielp niet extreem veel, na uurtje rust ging het wel weer. Toen kon ik in de Hangar ineens full power! Heel vreemd, nog andere tips dan? kwa voorbereiding. Of op het moment dat je het voelt.
Ik had meer een energie down moment toen, je moet er eigenlijk tegen vechten en blijven stampe toch? dus niet er aan toegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:44 

Hardtraxx Veteran

Als je hem hebt ingenomen gewoon niet aan denken en wachten maar gewoon verder gaan waar je mee bezig bent. Blijven stampen hoeft niet per se (ik ga sowieso niet echt heel veel/hard los als ik x op heb) maar blijven staan/lopen/praten vind ik wel altijd fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:51 

Hardtraxx Addict

Het gevaar daarvan is dat je het ontloopt en als het je dan pakt wanneer je alleen bent of ff op de plee ofzo is dat echt niet prettig. Ik denk dat je het beter kunt proberen te accepteren en een manier te zoeken waarop je kunt relativeren voor jezelf. Overtuig jezelf ervan dat het slechts iets is dat in je kop zit, maar nergens op slaat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 17:51 

Hardtraxx Elite

Trouwens helpt het of is dat niet goed als je paar biertjes van te voren doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 20:08 

Donateur

hotymoty schreef:
Heeft iemand dit gehad? Hoe kan je ervanaf komen? want liefst wil ik op thrillogy wel weer proberen..

Ik heb het 2 jaar geleden op q-base gehad. Halve rode eekhoorn op, stond in de mensen massa heel chaostisch en dacht dat ik helemaal gek werd. Toen dit tegen een maat gezegd, eventjes rustig rondje gelopen over het terrein over ander onderwerpje praten enzo. Zo tot rust komen en daarna kon ik volle bak knallen.

hotymoty schreef:

Bier drinken helpt bij mij wel als ik ga blowen, van blowen ga ik vaak bad en met bier op nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 22:00 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:

Zeker, drie of vier biertjes en je bent meer op je gemak bij inname. Meer zou ik niet drinken, remt het effect van de xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
want liefst wil ik op thrillogy wel weer proberen..

Mijn advies is om dit juist niet te doen tenzij je je echt heel erg goed voelt op Thrillogy.
Weet zeker dat de vorige keren in je achterhoofd blijven zitten en dan ben je er veel te veel mee bezig.

Zorg ervoor dat je plezier maakt, geniet van de show/muziek en lekker ontspant en dan kan het altijd nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:58 

Hardtraxx Elite

Pep kan toch wel gewoon?. Vorige keer vond ik dat nog leuker als xtc zelf haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 11:17 

Donateur

hotymoty schreef:

Pep is inderdaad beter! Ik ben er nog nooit bad van gegaan. Heerlijk spul, je kan er alleen beetje paranoide van worden als je te veel neemt. Maar dat is niet je bedoeling denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 11:38 

Hardtraxx Elite

Enige tijd geleden ongewenste ervaring gehad met GHB tijdens afsluitende kroegentocht van Introductie (met alle gevolgen van dien: Out gegaan voor 2,5 uur-3 uur en dus wakker worden met hartbewaking en de nodige infusen).

Ik merk dat ik af en toe nog dat ik mijzelf futloos voel en weinig zin heb in dingen te doen. Is dat normaal? Of is het raadzaam dat ik keer de huisarts opzoek voor een check-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:13 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
hotymoty schreef:

Pep is inderdaad beter! Ik ben er nog nooit bad van gegaan. Heerlijk spul, je kan er alleen beetje paranoide van worden als je te veel neemt. Maar dat is niet je bedoeling denk ik

Nee, ik doe het voor de energie hehe.
Dus niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 21:09 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Kevin-Raw schreef:
hotymoty schreef:

Pep is inderdaad Minder slecht! Ik ben er nog nooit bad van gegaan. Heerlijk spul, je kan er alleen beetje paranoide van worden als je te veel neemt. Maar dat is niet je bedoeling denk ik

Nee, ik doe het voor de energie hehe.
Dus niet zoveel.

:P Ik heb het altijd, ga koppen zoeken met dat spul op :P en heb ik er 1 gevonden (meestal bekenden die ik nog niet gezien heb) dan op naar de volgende.. Heel intensief zoek en speurwerk word het dan voor me :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 22:12 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met 4-MEC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 22:32 

stefan_helmond schreef:
Iemand ervaring met 4-MEC?

Ja, zeer fijn spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 23:42 

Hardtraxx Veteran

D66 wil testen op feesten weer herinvoeren.

Citaat:
Het voorstel van D66 om xtc weer te kunnen testen tijdens dancefeesten heeft meer tegenstanders dan je misschien zou verwachten.

De xtc-markt op dit moment levensgevaarlijk. Dat stelt Roel Kerssemakers van verslavingskliniek Jellinek. De afgelopen maanden stierven er al zes jongeren na het gebruik van slechte xtc. Reden voor D66 om met het voorstel te komen om de tests op dancefeesten weer terug te laten keren.

Deze tests werden afgeschaft door het eerste kabinet-Balkenende, maar niet alleen conservatieve politici zien niets in het voorstel. Bob Wisman, organisator van het festival Buitenverblijf, zegt tegen AT5: 'Als je communiceert aan de deur "geen drugs binnen", moet je het binnen ook niet laten testen.'

Ook Kerssemakers van Jellinek is niet heel enthousiast. Hij noemt het 'een sympathiek idee'. 'Maar het is eigenlijk niet nodig', zegt hij. 'Want we hebben in Nederland genoeg faciliteiten om die pillen te laten testen op kantoor.'

De Amsterdamse D66'er Ivar Manuel zou xtc het liefst legaliseren ('net als alcohol'), maar ziet daar geen meerderheid voor. 'En dan is testen misschien een goede oplossing.'

Bron: AT5
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 23:58 

Het is het een of het ander, niet een tussenweg. Maar omdat drugs gewoon verboden zijn moeten er drugshonden bij de ingang staan en dus moet 90% van de bezoekers gewoon de toegang geweigerd worden plus helemaal geen alcohol verkopen. Totaal onrealistisch dat weet ik. Maar ik word zo moe van al die halve maatregelen.

Ik zou eerder eens gaan denken aan gratis water schenken en dat soort dingen. Is toch van de zotte dat de mensen die water willen drinken moeten boeten voor de pillenslikkers door de prijzen zo hoog te doen. Als organisaties echt zo bezorgd waren om hun bezoekers nemen ze zulke beslissingen en laten ze gewoon helemaal geen drugs meer toe.

Heb overigens niets tegen mensen die recreatief alcohol of drugs consumeren maar omdat de stofjes nogal gevaarlijk kunnen zijn moet je mensen die beslissingen niet laten nemen, zeker niet op een feest met verhoogde risicofactoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 00:45 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Is toch van de zotte dat de mensen die water willen drinken moeten boeten voor de pillenslikkers door de prijzen zo hoog te doen.

Maar de pillenslikkers zijn ook mensen die water willen drinken. Waarom zou een persoon die geen drugs gebruikt wel recht hebben op gratis water en mensen die drugs gebruiken niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 01:09 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Het is het een of het ander, niet een tussenweg. Maar omdat drugs gewoon verboden zijn moeten er drugshonden bij de ingang staan en dus moet 90% van de bezoekers gewoon de toegang geweigerd worden plus helemaal geen alcohol verkopen. Totaal onrealistisch dat weet ik. Maar ik word zo moe van al die halve maatregelen.

Klinkt raar, maar die halve maatregelen werken juist best goed. Zolang het verboden is en een beetje taboe houdt dat misschien gebruik een beetje tegen (misschien ook helemaal niet), maar in ieder geval houdt het de politiek en de conservatieven tevreden. Als je dan testen gaat toestaan, bespaar je hier en daar misschien toch een leven of in ieder geval een aantal reisjes naar de ehbo. Principes zijn maar principes. Als de werkelijkheid zo is dat verbieden helpt en testen helpt (ik zeg van beide niet dat dat zo is), dan kun je beter halve maatregelen nemen dan hele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 09:16 

Hardtraxx Elite

Haha dan wordt het dus pillen mee smokkelen naar binnen, dan gelijk naar de testers, dan munten halen en dan pas feesten.

Gewoon dit beleid zo laten, moeten ze maar geen pillen gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 10:30 

Fuzzylogic schreef:
Maar de pillenslikkers zijn ook mensen die water willen drinken. Waarom zou een persoon die geen drugs gebruikt wel recht hebben op gratis water en mensen die drugs gebruiken niet?

Ik zeg ook dat iedereen gratis water zou moeten krijgen, juist de pillenslikkers. Ik vind het alleen te gek dat de prijzen zo hoog zijn omdat men weet dat heel veel mensen aan de pillen zitten. De mensen die water willen op een feest zijn hier de dupe van.
Vorige  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic