Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
iemand wel eens last gehad van tintelende/gevoelloze vingers na pep?

Adervernauwing

ook dagen erna?
vind et namelijk vet irritant dat een stuk van mn duim vaag aan voelt :/

Door de pep krijg je verhoogd cortisol. Cortisol = lichamelijke stress = stijve nek. Daarnaast krijg je een stijve nek door 't feest zelf, omdat je vooral met je armen constant naar voren loopt te beuken/knallen, je spieren lopen vol, na 't feest doe je ineens geen flikker meer, afvalstoffen kunnen er niet uit --> stijve nek.

Die stijve nek knelt de zenuwen en bloedtoevoer naar je armen af bij je schouder, waardoor je tintelingen en gevoelloze vingers krijgt. Niet te veel achter de pc zitten, kaarsrecht staan/zitten en je bovenrug/achterkantschouders/trapezius extra trainen helpt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
De dood van de 20-jarige studente Lisa zorgt voor opschudding in de Leidse studentenwereld. Zij zou door xtc om het leven zijn gekomen. Dat vertellen meerdere studenten van de vereniging Augustinus in het Leidsch Dagblad.
Volgens Ivo Klap van studentenvereniging Augustinus uit Leiden, waar ze lid van was stond Lisa 'midden in het studentenleven.' Dit vertelt hij aan RTV Noord-Holland. Klap noemt de sfeer op de sociëteit na het overlijden 'indrukwekkend'. Volgens hem zag Lisa er erg naar uit om aan het tweede jaar te beginnen aan de universiteit van Leiden.

De vrouw studeerde aan de Haagse vestiging van de Universiteit van Leiden. Afgelopen zaterdag ging ze naar het dancefestival Voltt in Amsterdam. De volgende dag werd ze ziek. Opname in het ziekenhuis mocht niet meer baten. Woensdag overleed ze. Bij haar studentenhuis Augustinus hangt de vlag halfstok.

De afgelopen tijd waarschuwde het Trimbos instituut nog voor gevaarlijke xtc-pillen. De roze pillen met een omgekeerd vraagteken zouden worden verkocht als xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:26 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Citaat:
Verhaal.

Zit PPMA in die pillen toch ofzo?
Trieste zaak dat die meuk gewoon in omloop is, hoe onwetend zijn dealers tegenwoordig :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Kepro schreef:
Citaat:
Verhaal.

Trieste zaak dat die meuk gewoon in omloop is, hoe onwetend zijn dealers tegenwoordig :nono:

Jep, maar ik neem aan dat dit niet 'de echte' dealers zijn, maar gewoon mensen die eigenlijk geen drugs dealen, behalve deze onzin? Of heb ik 't mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Kepro schreef:
Citaat:
Verhaal.

Probleem is dat dit niet onwetendheid is, maar een soort van moedwillig mensen in gevaar brengen is. Het gaat alleen maar om geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:08 

Hardtraxx Veteran

Vanavond aan de 4F. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:28 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
chas1n schreef:
:lol:

hey man ik koop mijn kleren bij jou
bedankt voor de mooie kleren doei

yo dat zijn dan 6 sleutelpuntjes alsjeblieft
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 10:37 

chas1n schreef:
KSwoosh schreef:
chas1n schreef:
:lol:

hey man ik koop mijn kleren bij jou
bedankt voor de mooie kleren doei

yo dat zijn dan 6 sleutelpuntjes alsjeblieft

Hahaha eindbaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:30 

Hardtraxx Veteran

4fmp is leuk :) Q-Base was ook heel leuk :) Combinatie was super leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:15 

The Skribbler schreef:
4fmp is leuk :) Q-Base was ook heel leuk :) Combinatie was super leuk :)

jij was gewoon blij.

wantja, het is gewoon zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:56 

Donateur

Zaterdag uiteindelijk 4F gedaan. Had 2 capsules op allebei van 180. Wat een goddelijk spul! Eerste rond een uurtje of 10 en de 2e denk ik rond een uur of 1. Wat een energie! Ik kon wel vliegen als ik aan het stampen was. Alleen in de drukte en met die flashy lichten in de hangar was het ontzettend kut om te verplaatsen. Ik had echt 0 evenwicht als ik een stap moest zetten :P. Tijdens het stampen kon ik wel redelijk stabiel blijven staan. Dat had ik afgelopen keer ook dat ik bv Meph, pep of x gebruikt had... Kan dit komen door eventuele vermoeidheid want heb dit eig alleen de afgelopen maand gehad op The qontinent & Decibel en nu op Q-base ookweer. Vanaf er plaats is gaat het vanzelf maar in de drukte met die kut bekers lijkt het alsof ik tegen iedereen aanknal. Vind dat best lastig omdat ik het ook kut vind als ze het bij mij doen. Maar voor de rest was het een hemels nachtje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 19:56 

Donateur

Dubbel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:43 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Vanaf er plaats is gaat het vanzelf maar in de drukte met die kut bekers lijkt het alsof ik tegen iedereen aanknal.

Die gedachte heb ik ook altijd inderdaad :P . En het gestamp op flugel flesjes is ook altijd zo kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 20:54 

Donateur

Ik ga nu maar een pauze inlassen tot na nieuwjaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 09:30 

Hardtraxx Veteran

Je motoriek is gewoon dusdanig naar de kloten dat je lijkt op een peuter van 3 die net z'n eerste stapjes heeft gezet. Ik vind het wel wat hebben. Maar komt idd door de drugs in combinatie met de vermoeidheid. En je merkt het juist doordat je helder bent. Met pillen op heb je exact hetzelfde 'probleem', maar dan heb je meestal niet in de gaten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 10:15 

Hardtraxx Veteran

Bier gedaan was leuk qbase
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:30 

Donateur

Daar kan waarheid inzitten :P. Het is wel fijn om nog redelijk helder te zijn + herhinneringen blijven echt waanzinnig goed in mijn hoofd. En dat had ik noooit met X
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:36 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Zaterdag uiteindelijk 4F gedaan. Had 2 capsules op allebei van 180. Wat een goddelijk spul! Eerste rond een uurtje of 10 en de 2e denk ik rond een uur of 1. Wat een energie! Ik kon wel vliegen als ik aan het stampen was. Alleen in de drukte en met die flashy lichten in de hangar was het ontzettend kut om te verplaatsen. Ik had echt 0 evenwicht als ik een stap moest zetten :P. Tijdens het stampen kon ik wel redelijk stabiel blijven staan. Dat had ik afgelopen keer ook dat ik bv Meph, pep of x gebruikt had... Kan dit komen door eventuele vermoeidheid want heb dit eig alleen de afgelopen maand gehad op The qontinent & Decibel en nu op Q-base ookweer. Vanaf er plaats is gaat het vanzelf maar in de drukte met die kut bekers lijkt het alsof ik tegen iedereen aanknal. Vind dat best lastig omdat ik het ook kut vind als ze het bij mij doen. Maar voor de rest was het een hemels nachtje :D

Dosis

Consumenten noemen 50-80 mg een lichte dosis, 80-140 mg een gemiddelde dosis. Daarboven wordt het voor velen te sterk. Er is echter nog weinig bekend over de risico's van verschillende doseringen. De genoemde doseringen zijn speculatief en niet gebaseerd op "harde wetenschap".

Haha ging je dus gelijk lekker voor de eerste keer

Citaat:
Gewenste werking
•Stimulerend effect
•Euforiserend, prettige partymood
•Bevordert empathie, gevoel van saamhorigheid en openheid
•Zintuiglijke waarneming versterkt
•Prettige bodyhigh
•Zin om te dansen. In muziek opgaan.
•Meer controle dan bij XTC. Niet helemaal waus

Ziet er wel grappig uit, moet ook maar eens een keer proberen mischien dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:53 

Hardtraxx Veteran

Die dosering is compleet vertekend of inaccuraat. Beter hou je websites aan zoals Erowid, Bluelight of dergelijke.

Een dosering van 80 mg zal je wat van voelen, maar niet bijster veel tenzij je overgevoelig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 01:17 

Hardtraxxer

Bij 4F stick ik meestal op een start met een 200mg cap. Altijd goed. Ik herdoseer 4F niet vanwege de vele waarschuwingen dat de stof een stuk toxischer wordt boven de 200mg. Weet niet in hoeverre dat waar is maar ga daarna ook liever over op pillen omdat de 4F euforie na één dosis toch al wegept.

Op Q-Base redelijk wat pep gedaan, 2e keer een flinke dosis pep op een feestje. Eerste keer was Dreamfields, waar 't voortijd gebeurde en ik bij uitwerking een pilletje deed. Nu op Q-Base voor de tijd iets en nog 2 keer wat bijgepakt op de party. 2 uurtjes na 't laatste puntje begon ik die lichte paranoia te voelen die mensen met pep op wel eens ervaren, ik was inmiddels ook al een goede 8 á 9 uur aan het raggen op dat spul. Het was niet te vergelijken met een mdma hallucinatie, maar veel levensechter. Eén blik naar een willekeurig persoon in de menigte en die persoon keek meteen terug. Het maakt niet uit waar ik een blik wierp, het gebeurde overal rondom me. Voelde heel even vreemd maar heb me er de rest van de nacht niet veel van aangetrokken, me bedenkend dat de mensen rondom me er net zo poepertjestrak bij liepen als ik.

Als ik alle foto's terugkijk zie ik er overal nog wel redelijk goed uit. Dus die 'nieuwe' ervaring, omdat ik niet zo vaak pep doe, vind ik tot op heden nog steeds weird. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 08:04 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
maar ga daarna ook liever over op pillen omdat de 4F euforie na één dosis toch al wegept.

Nee hoor, niet altijd, op Beat The Bridge met 180+80 bijna 6 uur lang die euforie gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 08:47 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag ook begonnen met 4-FMP, vgm was het rond de 150mg. Alleen iets te snel X bijgepakt waardoor ik best vaag werd op gegeven moment, dat was echt jammer want vind dat totaal niet relaxed. Uiteindelijk maar een hele pil erbij gehad. Want vanaf het moment dat ik vaag werd heb ik het kalm aan gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 13:02 

Oxygene schreef:
Ik herdoseer 4F niet vanwege de vele waarschuwingen dat de stof een stuk toxischer wordt boven de 200mg

nog nooit gehoord :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 13:17 

Hardtraxx Veteran

Snuiven is schijnbaar een goede manier om niet ziek te worden na dansjeng in de regen. Na Defqon niet ziek, na The Qontinent niet ziek en nu ook na Q-Base niet ziek. Pro! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:04 

Donateur

Was t maar zo, met Defqon dik veel weggesnoven en een week ziek geweest :')
Vorige  1 ... 853, 854, 855, 856, 857, 858, 859 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic