Bij 4F stick ik meestal op een start met een 200mg cap. Altijd goed. Ik herdoseer 4F niet vanwege de vele waarschuwingen dat de stof een stuk toxischer wordt boven de 200mg. Weet niet in hoeverre dat waar is maar ga daarna ook liever over op pillen omdat de 4F euforie na één dosis toch al wegept.
Op Q-Base redelijk wat pep gedaan, 2e keer een flinke dosis pep op een feestje. Eerste keer was Dreamfields, waar 't voortijd gebeurde en ik bij uitwerking een pilletje deed. Nu op Q-Base voor de tijd iets en nog 2 keer wat bijgepakt op de party. 2 uurtjes na 't laatste puntje begon ik die lichte paranoia te voelen die mensen met pep op wel eens ervaren, ik was inmiddels ook al een goede 8 á 9 uur aan het raggen op dat spul. Het was niet te vergelijken met een mdma hallucinatie, maar veel levensechter. Eén blik naar een willekeurig persoon in de menigte en die persoon keek meteen terug. Het maakt niet uit waar ik een blik wierp, het gebeurde overal rondom me. Voelde heel even vreemd maar heb me er de rest van de nacht niet veel van aangetrokken, me bedenkend dat de mensen rondom me er net zo poepertjestrak bij liepen als ik.
Als ik alle foto's terugkijk zie ik er overal nog wel redelijk goed uit. Dus die 'nieuwe' ervaring, omdat ik niet zo vaak pep doe, vind ik tot op heden nog steeds weird.