TiMOTHYb schreef:
The Skribbler schreef:
Je beredenering slaat nergens op. Het komt er gewoon op neer dat het redelijk 'standaard'-horecaprijzen zijn. Kan je het mee oneens zijn, ik vind het ook veel geld, maar het is niet (veel) duurder dan de kroeg.
Nera z'n beredenering is inderdaad niet zo sterk, maar als je erover nadenkt €5,50 per flesje water is een hoop geld. Kan je een hele dag van roken bijvoorbeeld, of 2 pillen (genoeg voor een geheel feest) van kopen.
Hahahahahahahahahaha, jij kan zo erbij op Camping PowNed! IJ-ZER sterke argumentering, net als die vent die met €65 per week moet overleven, maar wel een au pair heeft... "Ja, andere mensen reukuh, wij hebben een au pair... "
Uit onderzoeken blijkt wel dat veel jongeren ervoor kiezen 12 uur lang op een festival te staan, met XTC op, vanwege de relatief lage kosten (in vergelijking met alcohol). Je knalt er wat in, spendeert 30 euro op een dag aan water en misschien nog een fantatje, en het is goed. Lange dagen zuipen zullen de meesten een stuk meer kosten. Ik denk dus dat organisaties dit ook weten en 0,5L water nooit zullen aanbieden voor 1 munt, omdat het dan nog aantrekkelijker wordt voor een hoop jongeren om te gebruiken. Natuurlijk spelen de horeca prijzen een rol hierin en betaal je voor een merk als Chaud of Sourcy, maar een relatie tussen gebruik en de waterprijs sluit ik zeker niet uit!