Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:15 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Dat zijn de naweeën van het dragen van een aussie.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:20 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Hmmm, dan ga ik maar peppen. Heb zin om gewoon een hele nacht volgas door te gaan :P.

Gewoon lekker mephen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 09:20 

Hardtraxx Veteran

lekker nuchter tering drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:48 

Donateur

Lowrenz schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met coke? Is dit chill om een hele nacht op door te gaan? is een optie om zaterdag uit te proberen :)

Niet chill om heel de nacht op door te gaan of je heb een goed gevulde portefouille, ;) Want je neigt al gauw naar bijnemen.
Ik begin altijd met sos en als dat op is ga ik over op pep en dat is prima te vertoeven zo heel de nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:55 

Bierkoning

Lowrenz schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met coke? Is dit chill om een hele nacht op door te gaan? is een optie om zaterdag uit te proberen :)

Ik vind het fucking bazig, maarja het is een beetje duur :P Je bent lekker scherp en vrolijk en ik kan er ook beter van slapen dan als ik pep op heb. Maar ik heb denk ik nooit meer dan een halve gram op en pep meestal wel (bijna) een gram.

Heb trouwens voor Q-Base de Superman's. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:52 

Pommer schreef:
Lowrenz schreef:

Ik vind het fucking bazig, maarja het is een beetje duur :P Je bent lekker scherp en vrolijk en ik kan er ook beter van slapen dan als ik pep op heb. Maar ik heb denk ik nooit meer dan een halve gram op en pep meestal wel (bijna) een gram.

Heb trouwens voor Q-Base de Superman's. :)

Blauwe Supermans? ik heb ze vrijdag gehad en ik stond me een partij te stuiteren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 21:22 

bloemkool schreef:
Blauwe Supermans? ik heb ze vrijdag gehad en ik stond me een partij te stuiteren :yay:

heb ook gehoord dat ze erg goed zijn
vergelijkbaar met blauwe defqons en opvolgers van paarse lambos
altijd fijn om te horen als je ze hebt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dat zijn de naweeën van het dragen van een aussie.

Nooit last van gehad ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 23:13 

KSwoosh schreef:
bloemkool schreef:

Iedereen die ik ken en ze heeft is heel erg positief er over :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 23:31 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
KSwoosh schreef:
bloemkool schreef:

Iedereen die ik ken en ze heeft is heel erg positief er over :D

Ja geweldige dingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 00:08 

Bierkoning

Lambo's ging ik alleen meerdere keren iets te hard op xd Dus ik ga deze even wat beter dozeren zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 00:14 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dozeren

Really? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 00:16 

Bierkoning

Ja ik ga in een kartonnen doos liggen als ik ze doseer :cool:

Edit: http://www.woorden.org/woord/dozeren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 01:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ja ik ga in een kartonnen doos liggen als ik ze doseer :cool:

Edit: http://www.woorden.org/woord/dozeren xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:59 

chas1n schreef:

hey man ik koop mijn kleren bij jou
bedankt voor de mooie kleren doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
pep meestal wel (bijna) een gram.

Wtf heb je voor zaadkwaliteit dan? Of torenhoge tolerantie? Met 100-200mg goeie kom je er ook wel namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 17:21 

Bierkoning

PNXRMX schreef:
Pommer schreef:

Wtf heb je voor zaadkwaliteit dan? Of torenhoge tolerantie? Met 100-200mg goeie kom je er ook wel namelijk

Ik weet niet, heb altijd gewoon zo'n envelopje mee, of er altijd een gram in zit weet ik niet maar daar mag je wel vanuit gaan eigenlijk :P Maar ik geef ook veel weg (en doen ook vaak met zn 2en).

Maar ik heb wel vaak de neiging om wat bij te pakken als het alweer een tijdje geleden is, terwijl het dan misschien helemaal niet nodig is. Misschien dat ik die momenten wat langer moet uitstellen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 17:59 

Donateur

PNXRMX schreef:
Pommer schreef:

Ik heb precies hetzelfde James, zit vooral tussen me oren me pep was getest op 67% wat volgens mij niet hele schijt kwaliteit is. Maar ik begin altijd al in de bus heen, en heb met pep (net als met sos) snel het gevoel dat ik MOET bijpakken. Terwijl dat helemaal nog niet zo is, dus dan tot het einde genomen en dan met soms tikkies weggeven red ik het net heel de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 20:15 

Donateur

Is de combi Meph en nadien xtc een beetje chill? Heb nog een restantje meph maar niet genoeg voor een hele nacht en krijg geen coke of pep meer gefixt. Dus moet ik het doen met wat ik heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 20:31 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Is de combi Meph en nadien xtc een beetje chill? Heb nog een restantje meph maar niet genoeg voor een hele nacht en krijg geen coke of pep meer gefixt. Dus moet ik het doen met wat ik heb :P

Ik zou eerder beginnen met xtc en de laatste uurtjes rushen op meph. Is mij Dominator vorig jaar best bevallen toen ik 't plotseling onder me neus gedrukt kreeg!

Nog niet zo lang geleden de combi 4-fmp (200mg) + meph (3x 3 dikke punten) gedaan en dat was ook een erg fijne combi! Slecht slapen nadien wel en een dagje zweten. ;)

Ik wil zaterdag op KjoeBees pep gaan doen maar zit nog te twijfelen: voor de tijd in de bus sleutelen en op safe spelen door 2 snoepjes (rode mortal kombats) mee te nemen of toch maar de pep mee naar binnen.. Controle vorige 5 keer was vrij weinig maar zoveel meenemen in Duitsland toch nog huiverig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

@Kevin en Pommer: Dat bijpakken is niet nodig. Gevoel komt vanzelf wel terug :) Misschien is het met veel meer wel net iets leuker maar ik heb van 100 a 200 al redelijk veel last achteraf (vaagheid direct erna, dip dagen erna) dus ik wil echt niet meemaken hoe 400 - 1g is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 00:30 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag weer lekker 4fmp met daarna kwartjes X bijpakkeng ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:18 

Hardtraxx Addict

Zaterdag voor het eerst sinds heul lang (Loudness december) weer 4fa :D
En ook meteen eerste keer eventueel 2x droppen.

Begin met 180mg (heb het vorig jaar best vaak gedaan, laatste paar keer 230mg, neem aan dat ik na zoveel tijd 'revalidatie' maar even rustig aan moet beginnen) en heb daarna nog een 160mg capsule.

Ik hoor trouwens steeds vaker verhalen van mensen die 4fa gewoon snuiven, is dat wat? Want dan ga ik die 2e capsule maar gewoon in porties verdeeld nasaal naar binnen werken. Oh en dat het pijn doet zit ik niet zo mee, heb 2cb snuuv'n ook overleefd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:23 

Hardtraxx Veteran

Ik wil ook rondjes lopeng op Q-Base morgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Zaterdag voor het eerst sinds heul lang (Loudness december) weer 4fa :D
En ook meteen eerste keer eventueel 2x droppen.

Begin met 180mg (heb het vorig jaar best vaak gedaan, laatste paar keer 230mg, neem aan dat ik na zoveel tijd 'revalidatie' maar even rustig aan moet beginnen) en heb daarna nog een 160mg capsule.

Ik hoor trouwens steeds vaker verhalen van mensen die 4fa gewoon snuiven, is dat wat? Want dan ga ik die 2e capsule maar gewoon in porties verdeeld nasaal naar binnen werken. Oh en dat het pijn doet zit ik niet zo mee, heb 2cb snuuv'n ook overleefd xd

Dan wil ik graag jouw kop zien op het moment dat je die 4-FMP gaat snuiven xd

Maar idd, 2c-b snuiven doet meer pijn.
Vorige  1 ... 852, 853, 854, 855, 856, 857, 858 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic