wrote: Dat zijn de naweeën van het dragen van een aussie.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Gewoon lekker mephenwrote:Hmmm, dan ga ik maar peppen. Heb zin om gewoon een hele nacht volgas door te gaan.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
lekker nuchter tering drugs
Niet chill om heel de nacht op door te gaan of je heb een goed gevulde portefouille,wrote:Wat zijn jullie ervaringen met coke? Is dit chill om een hele nacht op door te gaan? is een optie om zaterdag uit te proberen
Ik begin altijd met sos en als dat op is ga ik over op pep en dat is prima te vertoeven zo heel de nacht.
Ik vind het fucking bazig, maarja het is een beetje duurwrote:Wat zijn jullie ervaringen met coke? Is dit chill om een hele nacht op door te gaan? is een optie om zaterdag uit te proberen
Heb trouwens voor Q-Base de Superman's.
-
B
Blauwe Supermans? ik heb ze vrijdag gehad en ik stond me een partij te stuiterenwrote:Ik vind het fucking bazig, maarja het is een beetje duurwrote:Wat zijn jullie ervaringen met coke? Is dit chill om een hele nacht op door te gaan? is een optie om zaterdag uit te proberenJe bent lekker scherp en vrolijk en ik kan er ook beter van slapen dan als ik pep op heb. Maar ik heb denk ik nooit meer dan een halve gram op en pep meestal wel (bijna) een gram.
Heb trouwens voor Q-Base de Superman's.
-
G
heb ook gehoord dat ze erg goed zijnwrote:Blauwe Supermans? ik heb ze vrijdag gehad en ik stond me een partij te stuiteren
vergelijkbaar met blauwe defqons en opvolgers van paarse lambos
altijd fijn om te horen als je ze hebt
Nooit last van gehad ;pwrote: Dat zijn de naweeën van het dragen van een aussie.
-
B
Iedereen die ik ken en ze heeft is heel erg positief er overwrote:heb ook gehoord dat ze erg goed zijnwrote:Blauwe Supermans? ik heb ze vrijdag gehad en ik stond me een partij te stuiteren
Ja geweldige dingenwrote:Iedereen die ik ken en ze heeft is heel erg positief er overwrote:heb ook gehoord dat ze erg goed zijnwrote:Blauwe Supermans? ik heb ze vrijdag gehad en ik stond me een partij te stuiteren
Lambo's ging ik alleen meerdere keren iets te hard op
Dus ik ga deze even wat beter dozeren zaterdag.
wrote:Ja ik ga in een kartonnen doos liggen als ik ze doseer
Edit: http://www.woorden.org/woord/dozeren
-
G
hey man ik koop mijn kleren bij jouwrote:
bedankt voor de mooie kleren doei
Wtf heb je voor zaadkwaliteit dan? Of torenhoge tolerantie? Met 100-200mg goeie kom je er ook wel namelijkwrote:pep meestal wel (bijna) een gram.
Ik weet niet, heb altijd gewoon zo'n envelopje mee, of er altijd een gram in zit weet ik niet maar daar mag je wel vanuit gaan eigenlijkwrote:Wtf heb je voor zaadkwaliteit dan? Of torenhoge tolerantie? Met 100-200mg goeie kom je er ook wel namelijkwrote:pep meestal wel (bijna) een gram.
Maar ik heb wel vaak de neiging om wat bij te pakken als het alweer een tijdje geleden is, terwijl het dan misschien helemaal niet nodig is. Misschien dat ik die momenten wat langer moet uitstellen haha.
Ik heb precies hetzelfde James, zit vooral tussen me oren me pep was getest op 67% wat volgens mij niet hele schijt kwaliteit is. Maar ik begin altijd al in de bus heen, en heb met pep (net als met sos) snel het gevoel dat ik MOET bijpakken. Terwijl dat helemaal nog niet zo is, dus dan tot het einde genomen en dan met soms tikkies weggeven red ik het net heel de avond.wrote:Wtf heb je voor zaadkwaliteit dan? Of torenhoge tolerantie? Met 100-200mg goeie kom je er ook wel namelijkwrote:pep meestal wel (bijna) een gram.
Is de combi Meph en nadien xtc een beetje chill? Heb nog een restantje meph maar niet genoeg voor een hele nacht en krijg geen coke of pep meer gefixt. Dus moet ik het doen met wat ik heb 
Ik zou eerder beginnen met xtc en de laatste uurtjes rushen op meph. Is mij Dominator vorig jaar best bevallen toen ik 't plotseling onder me neus gedrukt kreeg!wrote:Is de combi Meph en nadien xtc een beetje chill? Heb nog een restantje meph maar niet genoeg voor een hele nacht en krijg geen coke of pep meer gefixt. Dus moet ik het doen met wat ik heb
Nog niet zo lang geleden de combi 4-fmp (200mg) + meph (3x 3 dikke punten) gedaan en dat was ook een erg fijne combi! Slecht slapen nadien wel en een dagje zweten.
Ik wil zaterdag op KjoeBees pep gaan doen maar zit nog te twijfelen: voor de tijd in de bus sleutelen en op safe spelen door 2 snoepjes (rode mortal kombats) mee te nemen of toch maar de pep mee naar binnen.. Controle vorige 5 keer was vrij weinig maar zoveel meenemen in Duitsland toch nog huiverig voor.
@Kevin en Pommer: Dat bijpakken is niet nodig. Gevoel komt vanzelf wel terug
Misschien is het met veel meer wel net iets leuker maar ik heb van 100 a 200 al redelijk veel last achteraf (vaagheid direct erna, dip dagen erna) dus ik wil echt niet meemaken hoe 400 - 1g is
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Zaterdag weer lekker 4fmp met daarna kwartjes X bijpakkeng 
Zaterdag voor het eerst sinds heul lang (Loudness december) weer 4fa
En ook meteen eerste keer eventueel 2x droppen.
Begin met 180mg (heb het vorig jaar best vaak gedaan, laatste paar keer 230mg, neem aan dat ik na zoveel tijd 'revalidatie' maar even rustig aan moet beginnen) en heb daarna nog een 160mg capsule.
Ik hoor trouwens steeds vaker verhalen van mensen die 4fa gewoon snuiven, is dat wat? Want dan ga ik die 2e capsule maar gewoon in porties verdeeld nasaal naar binnen werken. Oh en dat het pijn doet zit ik niet zo mee, heb 2cb snuuv'n ook overleefd
Begin met 180mg (heb het vorig jaar best vaak gedaan, laatste paar keer 230mg, neem aan dat ik na zoveel tijd 'revalidatie' maar even rustig aan moet beginnen) en heb daarna nog een 160mg capsule.
Ik hoor trouwens steeds vaker verhalen van mensen die 4fa gewoon snuiven, is dat wat? Want dan ga ik die 2e capsule maar gewoon in porties verdeeld nasaal naar binnen werken. Oh en dat het pijn doet zit ik niet zo mee, heb 2cb snuuv'n ook overleefd
Ik wil ook rondjes lopeng op Q-Base morgen 
Dan wil ik graag jouw kop zien op het moment dat je die 4-FMP gaat snuivenwrote:Zaterdag voor het eerst sinds heul lang (Loudness december) weer 4fa![]()
Maar idd, 2c-b snuiven doet meer pijn.