Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 09:00 

Hardtraxx Veteran

Heb eerst 180/190 gepakt, daarna 100/110 ofzo....mijn twijfels zijn weggenomen. Wat een goddelijk spul zeg.... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 12:09 

Hardtraxx Veteran

Vorige week op Mysteryland Androids geprobeerd. Hele neutrale pil in de zin van dat ik heel rustig bleef maar wel in een hele relaxte flow terecht kwam. Dit kan ook meer aan Mysteryland en de muziek hebben gelegen maar deze ervaring beviel me wel. Was weer eens wat anders. Had ook geen crash/dinsdag dip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 09:52 

iemand wel eens last gehad van tintelende/gevoelloze vingers na pep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:28 

Hardtraxx Veteran

Maat van me had gisteren wel last van een tintelend gevoel in zijn voorhoofd, vingers heb ik hem niet over gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:56 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Ja, eigenlijk altijd wel, de ene keer vind ik het wel tof, maar soms vind ik het ook zwaar irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:15 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Adervernauwing
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

kan ook hyperventilatie zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:54 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

Adervernauwing

ook dagen erna?
vind et namelijk vet irritant dat een stuk van mn duim vaag aan voelt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:59 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

Adervernauwing

ook dagen erna?
vind et namelijk vet irritant dat een stuk van mn duim vaag aan voelt :/

Dat zijn de naweeën van het dragen van een aussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:30 

Hardtraxx Elite

Hebben jullie wel is gehad dat als je gebruikt hebt, ineens heel erg gaat zweten en gaat wankelen? en dat je steeds zwakker wordt? dat had ik bij Decibel bij Crypsis aant einde. Kan het door de drukte komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

Kan door de warmte komen natuurlijk... ik heb het ook wel eens. Gewoon ff rustig blijven staan en een appelsapje drinken doet bij mij dan wonderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:42 

Donateur

Bij mij altijd een teken van teveel / te vroeg beginnen met X.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:42 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Kan door de warmte komen natuurlijk... ik heb het ook wel eens. Gewoon ff rustig blijven staan en een appelsapje drinken doet bij mij dan wonderen :thumbup:

Naja ik moest zitten, anders ging het mis. heb ik 1 uur langs het water gezeten.
Ik hoop niet dat ik dit krijg op Q-Base haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:44 

hotymoty schreef:
The Skribbler schreef:

Naja ik moest zitten, anders ging het mis. heb ik 1 uur langs het water gezeten.

Ja dit heb ik al een paar keer meegemaakt, meestal even zitten met een watertje en aan iets leuks denken doet wonderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:51 

Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
hotymoty schreef:
The Skribbler schreef:

Ja dit heb ik al een paar keer meegemaakt, meestal even zitten met een watertje en aan iets leuks denken doet wonderen :D

Voortaan gewoon beter eten! Trouwens hebben jullie ook gehad dat je terug reis in de bus 100 x moet pissen xd ?
Dan zit je net na pissen en dan na 5 minuten moet je weer, wordt je helemaal leip van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:59 

Ja de terugweg van hardbass zijn we bij elk tankstation gestopt, terwijl ik tijdens het feest zelf ook gewoon vaak naar de wc ben gegaan :P moet ook altijd gruwelijk vaak schijten als hij inslaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:01 

Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
Ja de terugweg van hardbass zijn we bij elk tankstation gestopt, terwijl ik tijdens het feest zelf ook gewoon vaak naar de wc ben gegaan :P moet ook altijd gruwelijk vaak schijten als hij inslaat

Hahaha!! Zo herkenbaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:02 

bloemkool schreef:
moet ook altijd gruwelijk vaak schijten als hij inslaat

:huh:

heb precies hetzelfde :D altijd leuk dat je weet wanneer hij in gaat slaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:09 

Na de grote boodschap voel ik me ook altijd veel beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:14 

hallo op hol geslagen dinsdaggedachtes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... oken.dhtml

Hmm, nu heb ik 2 zegeltjes hiervan 25I-NBOMe "Boompje"

Citaat:
Er blijkt een gevaarlijke LSD-variant in omloop die voor de argeloze gebruiker dodelijk kan zijn. Bij het Trimbos-instituut komen sinds enkele maanden LSD-monsters binnen waarin nog een andere synthetische drug zit verwerkt, 25I-NBOMe. Een overdosis kan onverwacht heftige hallucinaties opwekken die gepaard kunnen gaan met hartritmestoornissen en problemen met de bloeddruk.

"Dat baart ons zeker zorgen", zegt Daan van der Gouwe van het Trimbos-instituut. "In principe heeft deze stof een verglijkbare werking als LSD, maar het is sterker. Als je denkt ´gewoon´ LSD te gebruiken terwijl dat het niet is dan bestaat er een grote kans op een overdosis. De mensen die hun LSD bij ons laten testen krijgen daarom ook een heel specifiek advies over wat ze nu eigenlijk hebben gekocht."
In Groot-Brittannië en Scandinavië zijn dit jaar al dodelijke slachtoffers gevallen door overmatig gebruik. In Nederland werd dit voorjaar een gebruiker met een 25I-NBOMe-overdosis naar het ziekenhuis gebracht. In Antwerpen moesten de afgelopen maand maar liefst drie verschillende gebruikers op de eerste hulp worden opgenomen.

De designerdrug 25I-NBOMe is niet onbekend maar dook nooit eerder op onder gebruikers van LSD. Van der Gouwe: "Er is zeker een markt voor deze stof maar die speelt zich vooral af op websites als Silk Road, waar op internationale schaal wel meer obscure drugs worden verhandeld waarvan niemand goed weet wat de risico´s zijn."

Waarom de stof sinds een paar maanden aangetroffen wordt in de LSD stelt Van der Gouwe voor een raadsel. "De grondstoffen om LSD te maken zijn niet opeens moeilijker te verkrijgen of duurder geworden. Het is nog voor te stellen dat LSD-makers een nieuwe markt proberen aan te boren en daarom deze drug in LSD verwerken. Maar daar kunnen we alleen maar naar gissen."
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 19:33 

Donateur

Wat zijn jullie ervaringen met coke? Is dit chill om een hele nacht op door te gaan? is een optie om zaterdag uit te proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:36 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met coke? Is dit chill om een hele nacht op door te gaan? is een optie om zaterdag uit te proberen :)

Ik had het in combinatie met XTC en vond het helemaal niets. Werd er zelfs nuchter van. Oja, heb niets kunnen doen, werd er heel sloom van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:41 

Donateur

Hmmm, dan ga ik maar peppen. Heb zin om gewoon een hele nacht volgas door te gaan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Hmmm, dan ga ik maar peppen. Heb zin om gewoon een hele nacht volgas door te gaan :P.

Had begin op de avond ook nog lach gas genomen en ik dacht dat de coke pep was maar bleek later dus coke te zijn. Ik vind het niets.
Vorige  1 ... 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic