Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:37 

Davalize schreef:
Iemand ervaring met 2cb op feesten? Paar keer thuis gedaan, videoclips kijken enzo :D
Geniaal spulletje ^^

Alleen misschien beetje teveel chaos op een feest?

waardeloos op een feest, komt niet goed tot zn recht door alle drukte

das mijn ervaring dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:51 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Davalize schreef:
Iemand ervaring met 2cb op feesten? Paar keer thuis gedaan, videoclips kijken enzo :D
Geniaal spulletje ^^

Alleen misschien beetje teveel chaos op een feest?

waardeloos op een feest, komt niet goed tot zn recht door alle drukte

das mijn ervaring dan

Ook na de body load enzo? Als je echt aan t trippen bent zeg maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:58 

dat was mijn probleem, de trip kwam er niet in door het feest
en body load heb ik nooit echt last van met trippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:00 

Hardtraxxer

Klinkt vaag, hoe kan die trip er nou niet inkomen? Wat voelde je wel?
Ik heb best wel last van die body load, maar na een poosje gaat het wel over en is het chill.

Gewoon maar eens proberen denk ik, zal voor iedereen ook wel anders zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:46 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Werkdag van 11 uur erop zitten.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 12:27 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook de ervaring dat je minder hard tript op een feest dan thuis, maar dat komt goed uit want ik wil ook niet super hard trippen op een feest. Ik vind het een aanrader in ieder geval. Voegt op z'n minst een heerlijk randje intensiteit toe en op z'n best wordt het één van de hoogtepunten uit je hele leven. Zorg er trouwens wel voor dat het een LEUK feest is. Heb wel eens 2c-i gedaan (na een paar biertjes) op een trance feest, zware bodyload (heb ik wel eens, maar alcohol hielp vast niet), saai feest na het eerste uur - geen fijne ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:32 

Donateur

2cb is idd niet leuk op een feest. Veel te chaotisch na een tijdje. Alleen het eerste uur vond ik echt leuk (had een lichte dosis en was op een natuurlijke manier heel vrolijk). Heb verder sowieso vrij weinig met 2c's...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 14:48 

Hardtraxx Veteran

Mijn beste tripervaringen op feesten heb ik overigens met paddo's gehad, maar dat kan ook aan de feesten zelf hebben gelegen. Kreeg zo een stuk meer intensiteit met minder body load dan met bijv. 2c-i. Ben ik ook wel erg fan van maar is meer geschikt voor de wat lichtere feesttrips denk ik. 2c-b pas 1x gedaan op een feest, en dat vond ik te licht, maar dat lag ook aan de dosering natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:44 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Mijn beste tripervaringen op feesten heb ik overigens met paddo's gehad, maar dat kan ook aan de feesten zelf hebben gelegen. Kreeg zo een stuk meer intensiteit met minder body load dan met bijv. 2c-i. Ben ik ook wel erg fan van maar is meer geschikt voor de wat lichtere feesttrips denk ik. 2c-b pas 1x gedaan op een feest, en dat vond ik te licht, maar dat lag ook aan de dosering natuurlijk.

Heb weinig ervaring met psychedelica, maar vond 2cb zeker niet licht, probeer meer zou ik zeggen. :P
Voordeel ervan is dat het niet zo lang duurt en je totaal geen last van dippen hebt.

Ik ga het gewoon eens proberen, ben benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:49 

Zijn die blauwe Supermans makkelijk door de helft te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 02:55 

Hardtraxx Elite

Net voor t eerst MXE gedaan. Nog nooit keta gedaan ook. Godver, wat een bazenspul. Ik denk dat dit met een lage dosering op een zweverig feest echt prachtig is. Wie kan me vertellen wat het verschil is met ketamine? Heb 30 mg + 5 mg genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 11:23 

Ik kwam dit pas ergens tegen en maak t zelf ook regelmatig mee, lekker hallucineren op pillen :D
Ik heb vaak dat ik na afloop van een feest alle hekken zie als politiemannen met oranje hesjes, ook de bekende sta-tafels komen wel eens langs tijdens het feesten :P

Na afloop van Danceboulevard lag ik op bed en de heletijd zag ik die pop van Saw op zn fiets door mn kamer rijden :P

Meer mensen bekend met dit soort taferelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 11:36 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Zijn die blauwe Supermans makkelijk door de helft te krijgen?

Ja, zit gewoon een breeklijn op de achterkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 18:12 

Donateur

Zaterdag dan eindelijk me 2cb opeten met een paar maten. Wordt me eerste keer 2cb, wel al eerder 2c-c gedaan. Heb capsules met +/- 20mg kan iets minder of iets meer zijn omdat dawasiknie ze weegschaaltje niet echt 100% is net als hemzelf. En dat de 2cb wat aan de plakkerige kant was. :thumbup:

Wat is aan te raden om te doen tijdens de trip? :D
Ik heb al lachgaspatronen in huis gehaald, dus die combi wordt er zeker gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:02 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Zaterdag dan eindelijk me 2cb opeten met een paar maten. Wordt me eerste keer 2cb, wel al eerder 2c-c gedaan. Heb capsules met +/- 20mg kan iets minder of iets meer zijn omdat dawasiknie ze weegschaaltje niet echt 100% is net als hemzelf. En dat de 2cb wat aan de plakkerige kant was. :thumbup:

Sowieso muziek
En videoclips :thumbsup:

En een rustige plek vond ik het fijnst, anders complete chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:39 

Donateur

Davalize schreef:
Kevin-Raw schreef:

Sowieso muziek
En videoclips :thumbsup:

En een rustige plek vond ik het fijnst, anders complete chaos

Ja rustig plekje hebben we sowieso, maat is alleen thuis dus gewoon in ze woonkamer. Kaarsjes aan.
En wat voor genre muziek raad jij aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 21:26 

Hardtraxx Newbie

bloemkool schreef:
Ik kwam dit pas ergens tegen en maak t zelf ook regelmatig mee, lekker hallucineren op pillen :D
Ik heb vaak dat ik na afloop van een feest alle hekken zie als politiemannen met oranje hesjes, ook de bekende sta-tafels komen wel eens langs tijdens het feesten :P

Na afloop van Danceboulevard lag ik op bed en de heletijd zag ik die pop van Saw op zn fiets door mn kamer rijden :P

Meer mensen bekend met dit soort taferelen?

8% van je dosis mdma word omgezet in je lichaam natuurlijk tot mda. daardoor komt het. waardoor het komt dat veel mensen altijd hetzelfde zien.
Als in sta tafels en dranghekken mag god weten ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 23:05 

Kevin-Raw schreef:
Ja rustig plekje hebben we sowieso, maat is alleen thuis dus gewoon in ze woonkamer. Kaarsjes aan.

industrial, goa, ambient, hardstyle is ook goed aan te horen, alles wat jij fijn vind om te horen iig
het veranderd de sfeer van je trip wel natuurlijk, maar zolang je draait wat je mooi vind komt het goed :)

combi met lachgas is ook bazig ja :)

oh en tips:
-verberg klokken
-gebruik geen tel, pc of tv
-radio is ook kut
-itunes visualisaties zijn baas
-lavalampen zijn mega baas
-gedimde verlichting doet het ook goed
-naar buiten gaan al helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 13:06 

Hardtraxx Addict

Ik vind 2c-b juist wel fucking chill op een feest. Zonder te combineren of met een pilletje maakt me niet zoveel uit. Geeft gewoon leuke randjes aan het feest zoals random dingen die golven, gezichtsuitdrukkingen die niet helemaal kloppen en best wel grappig zijn en lichtjes die net ff wat mooier zijn.

jRn schreef:
Net voor t eerst MXE gedaan. Nog nooit keta gedaan ook. Godver, wat een bazenspul. Ik denk dat dit met een lage dosering op een zweverig feest echt prachtig is. Wie kan me vertellen wat het verschil is met ketamine? Heb 30 mg + 5 mg genomen.

MXE trips kunnen wat meer verschillen terwijl keta meestal wel hetzelfde effect heeft (tenzij je de dosis flink opschroeft, K-hole of zo, maar daar heb ik geen ervaring mee). Als je genoeg keta pakt kom je in een K-hole terecht, bij MXE kan dat niet en veel MXE pakken is geen slim idee, best gevaarlijk volgens mij. MXE duurt een stuk langer, terwijl de dosis lager ligt (ervan uitgaande dat je het beide snuift, maar volgens mij maakt dat niet uit). Lichamelijk vind ik het effect vrijwel hetzelfde.

Dit heb ik vaker gelezen dus zullen wel redelijk algemene verschillen zijn. Naar mijn ervaringen gekeken met beide ben ik het er wel mee eens. Ik vind dat MXE ook een erg duister randje heeft. Ik ga er eigenlijk altijd van "doem denken", allerlei nare gedachtes. Vandaar dat ik ook ketamine prefereer. Maar dit heb ik nog nergens anders gelezen dus ik denk dat dat persoonlijks is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:26 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Ik vond vooral rustige sfeervolle muziek wel tof.

Bijvoorbeeld Geck-e - With Ease, Geck-e - Dead Awake, Geck-e - Exoticus :loving:

Maar hardstyle enzo kan ook prima ja. Gewoon luisteren wat je normaal ook tof vindt, je merkt vanzelf wat in de smaak valt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 09:31 

Hardtraxx Veteran

Vandaag op Ground Zero aan de 4fmp, op Wish vond ik er niet veel aan, had ik ook maar 140 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 10:40 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
Vandaag op Ground Zero aan de 4fmp, op Wish vond ik er niet veel aan, had ik ook maar 140 mg.

In 1x of verspreid? Normaal zou zo'n dosis voldoende moeten zijn tenzij je tolerantie torenhoog is. Of je verwacht er gewoon teveel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

In een keer, maar misschien slaat 't nu wel beter aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:45 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:

Heb t ook wel eens gehad dat t gewoon een keer niet aanslaat zoals ik gewend ben, maar sowieso de eerste keren waren top. Kan altijd nog aan de kwaliteit liggen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:57 

Donateur

stefan_helmond schreef:

Gewoon 180/200mg droppen, dan ga je pas lekker :D
Vorige  1 ... 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic