Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 01:44 

Donateur

Ja mooi, ik laat de maandag na een feest lekker schieten hoor en als ik de zaterdag erop nog een feest heb peins ik er niet eens over om m'n benen te trainen doordeweeks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 01:57 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ja mooi, ik laat de maandag na een feest lekker schieten hoor en als ik de zaterdag erop nog een feest heb peins ik er niet eens over om m'n benen te trainen doordeweeks.

Begin altijd Dinsdag weer, alles een dagje opschuiven dan maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 21:46 

TiMOTHYb schreef:

gisteravond ging het wel prima, maar vandaag was ik niet vooruit te branden xd
volgende keer toch maar niet mn benen doen idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 02:18 

Wauw ik wist niet dat dit topic bestond, wat mooi.

Eerste keer voor mij was vorig jaar op Defqon (zie foto), tevens mn eerste feest... In totaal 2 witte speakers, een goeie lijn pep in de bus heen en een half dozijn sleutelpuntjes coke. Allejezus ik ben volgens mij nog steeds aan het bijkomen van die dag. Wel bruut mooi allemaal :thumbsup:

Sindsdien hou ik het bij 1/1,5 pil of een gram sos per feest, ga ik prima van naar de kloten (ben aardig gevoelig voor alles :P )

Btw, wat moet ik me voorstellen bij mephedrone? In vergelijking met xtc, speed en coke? Andere troep heb ik nog niet gehad namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:50 

Donateur

AndyAsteroids schreef:
Btw, wat moet ik me voorstellen bij mephedrone? In vergelijking met xtc, speed en coke? Andere troep heb ik nog niet gehad namelijk

Het heerlijke warme liefdes gevoel van xtc waardoor je alleen maar met een gigantische glimlach rondt loopt, plus natuurlijk een flinke boost energie. maar het duurt niet lang waardoor je snel geneigd ben om bij te pakken. Wat ik bijvoorbeeld ook met coke heb. Dus je tikt zo een grammetje meph weg. Maarja misschien hebben andere mensen wel andere meningen bij Meph :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:27 

Hardtraxx Veteran

Op dit moment is een roze pil met een vraagteken (in spiegelbeeld) als logo op de markt. Deze pil bevat de levensgevaarlijke stof PMMA. Het verschil tussen MDMA en PMMA is dat de effecten van PMMA veel later optreden, waardoor de gebruiker te maken denkt te hebben met een "lage dosis" MDMA en geneigd is om 'bij te slikken'. Uren nadat een dosis PMMA is ingenomen kunnen dan ineens ernstige fysieke effecten optreden, zoals verhoogde hartslag en extreem verhoogde lichaamstemperatuur. Het slikken van PMMA heeft wereldwijd al voor tientallen dodelijke slachtoffers gezord door oververhitting, hart-, lever- en nierfalen.

Ben je in bezit van een roze pil met een spiegelbeeld vraagteken logo, kom dan langs bij een van de testservices, klik hier voor adressen). SLIK DEZE PIL NIET!

Lees hier meer "Kun je overlijden door XTC? Kan ik bijvoorbeeld oververhitting herkennen?"

Lees hier meer "Wat is PMMA en waarom is het gevaarlijk?

Bron: trimbos.nl

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 19:59 

Donateur

Trieste lui die dit soort pillen drukken. Die zouden allemaal een nekschot moeten krijgen. Deze mensen maken bewust levensgevaarlijke pillen om er zelf rijk mee te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 03:00 

Heb het op het nieuws gezien. Als ik het goed heb was er een tijdje geleden ook al zo'n soort pil in omloop, een pil met een doodshoofd symbool erop die ongeveer hetzelfde was als deze. Inderdaad zieke figuren die dit besluiten te gaan maken.
Als je ooit zo'n pil ziet, ook al denk je 'ze zullen op het nieuws wel overdrijven', absoluut niet nemen. Je kan er hartstikke dood van gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 09:33 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Je kan er hartstikke dood van gaan.

Oh ik dacht maar half dood zoals Sander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:16 

http://www.speld.nl/2013/08/23/uitsteke ... in-omloop/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:23 

stefan_helmond schreef:
AndyAsteroids schreef:

sander gaat wel loesoe op qbase met een halfje volgens mij..... van die stoere jongen kunnen we nog wat leren! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:26 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
stefan_helmond schreef:
AndyAsteroids schreef:

sander gaat wel loesoe op qbase met een halfje volgens mij..... van die stoere jongen kunnen we nog wat leren! :worship:

Ik heb dat wel gezegd, maar weet nog niet of ik dat ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:36 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Het is al afgesproken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:40 

stefan_helmond schreef:
SL8492 schreef:

Het is al afgesproken! :thumbsup:

+1
Tom: +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:10 

Cruelty schreef:
SL8492 schreef:
nog niet

Met roken was je er zeker van dus ik weet al wel hoe het gaat lopen.
Eerst pak je halfje en dan komen er weer halve grappen en ga je hele pakken!

omdat de halve te weinig zijn? of omdat de halve grappen niet meer leuk worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 22:52 

Hardtraxx Veteran

Hier iemand die weet hoe lang je zegeltjes kunt bewaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 12:59 

El Mare schreef:
Hier iemand die weet hoe lang je zegeltjes kunt bewaren?

https://www.google.com/search?q=lsd+zeg ... utf-8&aq=t
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Op dit moment is een roze pil met een vraagteken (in spiegelbeeld) als logo op de markt. Deze pil bevat de levensgevaarlijke stof PMMA. Het verschil tussen MDMA en PMMA is dat de effecten van PMMA veel later optreden, waardoor de gebruiker te maken denkt te hebben met een "lage dosis" MDMA en geneigd is om 'bij te slikken'. Uren nadat een dosis PMMA is ingenomen kunnen dan ineens ernstige fysieke effecten optreden, zoals verhoogde hartslag en extreem verhoogde lichaamstemperatuur. Het slikken van PMMA heeft wereldwijd al voor tientallen dodelijke slachtoffers gezord door oververhitting, hart-, lever- en nierfalen.

Ben je in bezit van een roze pil met een spiegelbeeld vraagteken logo, kom dan langs bij een van de testservices, klik hier voor adressen). SLIK DEZE PIL NIET!

Lees hier meer "Kun je overlijden door XTC? Kan ik bijvoorbeeld oververhitting herkennen?"

Lees hier meer "Wat is PMMA en waarom is het gevaarlijk?

Bron: trimbos.nl

Afbeelding

En ondanks de waarschuwingen is er toch een meisje aan overleden:

SLIEDRECHT -
Een 16-jarig meisje is zondag in Sliedrecht overleden, waarschijnlijk aan de gevolgen van een vervuilde xtc-pil.

Afgelopen vrijdag waarschuwde het Trimbos instituut nog voor gevaarlijke xtc-pillen. De roze pillen met een omgekeerd vraagteken zouden worden verkocht als xtc. Bij tests op twee van dit soort pillen werden hoge doseringen van de gevaarlijke stof PMMA gevonden.
Vorig weekeinde overleed een Lowlands-bezoeker aan de gevolgen van xtc-gebruik.

Bron: telegraaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 16:12 

Hardtraxx Veteran

sjonge jonge op je 16de moet je ook je eerste blowtje roken niet je eerste pil nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 17:37 

Hardtraxx Veteran

Werkdag van 11 uur erop zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

Wat heeft dat met drugs te maken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 18:03 

Donateur

Cruelty schreef:
El Mare schreef:
Wat heeft dat met drugs te maken? :lol:

Hij zal wel onder invloed ervan zijn waardoor hij het hier plaatst.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 18:04 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 18:45 

Hardtraxx Veteran

hahaha godver, verkeerd topic inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:10 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met 2cb op feesten? Paar keer thuis gedaan, videoclips kijken enzo :D
Geniaal spulletje ^^

Alleen misschien beetje teveel chaos op een feest?
Vorige  1 ... 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic