Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 12:36 

Hardtraxxer

Mensen, ik ben toch benieuwd om 4 fmp te doen, ik ben toch benieuwd naar hoe de hartslag is vergeleken met pillen. Is het net zo snel als pep or ''rustig'' en controleerbaar zoals bij pillen. Bij controleerbaar is dat je hartslag iets rustiger wordt als je ff zit. Nou ik ben iemand die niet overdreven los gaat en 30 minuten staat te springen, ben meer een genieter en loopt af en toe overal en nergens rond. Dosis zal natuurlijk gewoon gemiddelde dosis zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 12:04 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
Mensen, ik ben toch benieuwd om 4 fmp te doen, ik ben toch benieuwd naar hoe de hartslag is vergeleken met pillen. Is het net zo snel als pep or ''rustig'' en controleerbaar zoals bij pillen. Bij controleerbaar is dat je hartslag iets rustiger wordt als je ff zit. Nou ik ben iemand die niet overdreven los gaat en 30 minuten staat te springen, ben meer een genieter en loopt af en toe overal en nergens rond. Dosis zal natuurlijk gewoon gemiddelde dosis zijn.

Een beetje ertussen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 13:05 

Richardd schreef:
Frijolrojo schreef:

Een beetje ertussen in.

Dit :)
je kan losgaan zo hard je wilt, maar je kan ook lekker in het gras liggen chillen (aanrader: in een briesje met je ogen dicht chillen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
je kan losgaan zo hard je wilt, maar je kan ook lekker in het gras liggen chillen (aanrader: in een briesje met je ogen dicht chillen)

Ik kan echt niet langer dan 5 minuten stilzitten als ik 4-FMP op heb xd
Moet dan echt weer losgaan of een stukje gaan lopen of zo :D
Behalve als ie net inklapt, dan is het even een kwartiertje genieten van alle tintelingen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 04:09 

Hardtraxx Newbie

Nemesyz schreef:
(voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)

Ben goed bekend met de orale effecten, en hier nare ervaringen mee gehad op feesten dus wilde het nog 1 kans geven op Defqon. Effecten waren echt vele male fijner dan oraal gezien het uitblijven van die massale body load en 'wazigheid'. Je krijgt letterlijk na 10 minuten al visuals en geluid wordt al vervormd.

Enige nadeel: met een ronddraaiende dildo gemaakt van scheermesjes door je neus heen gaan doet nog minder zeer dan 2c-b

Nouww in verhouding met oraal of nasaal heeft via de neus toch zeker wel een hogere bodyload. Niet voor niets staat er een indicatieve 1 tot 3 voor. Voordeel is wel dat het binnen 5 min werkt. En het is idd na zo'n 2 uur wel weer grotendeels uitgewerkt. Als jij begint met 5mg en daarna steeds bijpakt met 5mg (hoe doe jij dat op feesten 5mg bijpakken?). dan vind ik dat redelijk sonde van je 2c-b. Qua snuiven met 2c-b is me max 20mg en meestal zit het rond de 15-20mg. Met meer dan ligt het aan diverse dingen of het leuk of minder leuk word xd Sowieso vind ik bijpakken van 2c-b sonde want het werkt daarna veel minder is mijn ervaring. Plus komt nog bij dat ik meer dan 5mg moet snuifen wil ik er uberhaubt iets van voelen. Laat staan, no offence, bijpakken met 5mg :)

Mijn max oraal met een perfecte chillsetting is 62mg. Dat was een zeer geestveruimende visuele doe ik nooit weer over trip, in de goede zin van het woord. Op feesten vind ik 35-40mg oraal een uitermate leuke toevoeging qua visuals, helderheid, energie. Bodyload vind ik juist wel lekker op feesten want het is een soort van vibe o.i.d :P

Liever snuif ik geen 2cb. Sowieso de zeer irritante aanhouden tranentrekkende ik boor een extra neusgat erbij of je het nu leuk vind of niet en met een uurtje doen we de andere kant, is voor mij een reden om het, als het even uit komt, niet te snuiven.

Nu eventjes heel wat anders want via een nederlandse vendor, die volgens mij redelijk betrouwbaar moet zijn, heb ik me 4fmp binnen gekregen. Nu heb ik 100mg gedropt om te zien wat het zoal ging doen. Dit is trouwens niet me eerste en laatste keer met 4fmp mocht je je het afvragen. Nu ging de come-up gewoon lekker wat je ervan mag verwachten; Tintelingen, Energie, Bodyrush .... de effecten zeg maar. Alleen na een 50min leek het effect weg te ebben. Dat is mogelijk, alleen kreeg ik er even een knallende koppijn voor terug! En bedankt! Een stekende koppijn met ook wat hartkloppingen.

Nu is deze vendor nieuw voor mij. Normaal ruik ik altijd even in het zakje.... geurloos.... waar 4fmp normaal gewoon chemisch meurt. Dus maargoed water en chips gehad om vocht binnen te houden. Het rare was: Zodra ik ging staan is het meerendeels weg, met liggen word het alleen maar erger. Zonet wel nog even een negert verzopen en het is nu minder. Maar wel nog steeds een zeurende hoofdpijn. Nou heb ik qua drugs ook al wel het een en ander meegemaakt. En het zou nog aan me avondeten hebben kunnen liggen. Maar iets zegt mij gewoon dat er wat anders door zit. Lijkt wel een beetje op MDPV. Dat is laag gedoseert en ongeveer hetzelfde effect als een sterke ritalin(al weet ik niet hoe ritalin is en baseer ik mij op reports). Als je daar te veel van pakt krijg je ook koppijn. En hartkloppingen al bij de mindere doseringen. En ik vond het voor oraal ook redelijk snel opkomen de 4fmp. Want ik zat met 50min al op me top waarna het daarna dus ging ebben met hoofdpijn. Oftewel 2 stoffen versterken dus het effect komt sneller. Of het is 4fmp van lage kwaliteit, of er zit nog wat anders door, of het ligt aan me setting.

Ik ga het ook nog zien want een beetje 4fmp duurt minimaal wel 6-7uur en dat is voorzichtig uitgedrukt. Met 200mg icm 150mg Methylone duurde het 14uren voordat ik dacht dat ik weer nuchter was.... en dan nog niet kunnen slapen :evil:

Nee een andere keer drop ik wel 50mg(vet weinig voor 4fmp) en als ik dan weer koppijn krijg dan laat ik het testen. Dus ik wil niet vragen naar dingetjes ofzo alleen wie nog een goede vendor weet die wel snel bezorgt dan mag diegene zich vrijwillig melden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 09:36 

Hardtraxxer

Druggie schreef:
Nemesyz schreef:

Nee een andere keer drop ik wel 50mg(vet weinig voor 4fmp) en als ik dan weer koppijn krijg dan laat ik het testen. Dus ik wil niet vragen naar dingetjes ofzo alleen wie nog een goede vendor weet die wel snel bezorgt dan mag diegene zich vrijwillig melden xd

Ben wel benieuwd naar je verhaal! laat weten als hoe je volgende ervaring is en uitslagen als je het laat testen!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 21:03 

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 22:47 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Ik wil binnenkort graag XTC nemen. Heb witte tabletten met een hartjeslogo, hoorde van mijn dealer dat ze redelijk hard gaan. Hoeveel zit hierin en kan ik hier een hele van nemen of moet ik hem eerst in stukjes snijden/bijten?

Laten testen is de enige optie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:05 

En-er-gy schreef:
Ik wil binnenkort graag XTC nemen. Heb witte tabletten met een hartjeslogo, hoorde van mijn dealer dat ze redelijk hard gaan. Hoeveel zit hierin en kan ik hier een hele van nemen of moet ik hem eerst in stukjes snijden/bijten?

Als ik jou was zou ik er gewoon 3 tegelijk nemen, dan heb je tenminste gelijk door als er troep in zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:03 

Donateur

Zaterdag serieus mijn grenzen weten te verleggen op The Qontinent xd. Net na de middag een paar sleutelpuntjes pep opgehad. Voelde echt waanzinnig lekker door de energie die ik kreeg. Ik ben sowiso altijd al energiek maar deze keer ging ik gewoon onwaarschijnlijk hard xd. Volgens mij de hele dag bij de gezellige hardtraxx mensen geweest xd. Had bij pep alleen het gevoel dat ik nog nodig had om in die space te komen zonder me ervan bewust te zijn dat er geen space van zou komen :P. Trouwens met pep op smaakt bier nog veel lekkerder dan het al is xd.

Een paar uurtjes later nog een hele reeks puntjes mephedrone naar binnen gewerkt en toen kreeg ik best een lekkere space feeling :P. Alles voelde gewoon zo heerlijk! Zelfs Promo & D-Passion waar ik normaal gezien nooit heen zou gaan waren dit keer mss wel de bazen van de dag :P.

Later op de avond volgens mij nog 2x halve android genomen waardoor ik echt waanzinnig hard begon te spacen. Sorry Kasper dat je volgens mij een kwartier moest wachten omdat ik die tent maar niet doorgeraakte xd. Elke beker leek een gigantisch opstakel. Had geen evenwicht of dieptezicht meer. Die afstapjes bij de wc leken volgens mij wel een meter diep toen xd. Toen nog met iemand tot aan de mainstage geslenterd waar B-Front draaide. Maar ben ik vrij snel door gegaan in me eentje richting onze tent. Nog lekker zitten spacen met buitenlanders die ik absoluut niet verstond maar wel begreep wat ze aan het doen waren :P. Dansen rond die vuurkorven, geniaal moment. Na volgens mij een uur onderweg te zijn wist ik ongeveer dat mijn tent in de buurt was en moest ik enkel nog tussen wat tentjes slenteren xd. Best een lastige opdracht in die staat van wazigheid. En toen ben ik in mn slaapzak gekropen en heb ik lekker een uurtje of 2 geslapen tot mijn andere vrienden arriveerden na een zwoele dag xd. Toen ik wakker werd was ik ook gelijk weer nuchter en hebben we nog rondjes gelopen op de kamping :P. Heb die nacht nog prima een aantal uur kunnen slapen en had zondag helemaal nergens last van. Maandag op het werk was een ander verhaal :sleep:

Wat een fantastische ervaring. Alleen had ik mss beter die androids achterwege gelaten. Dan had ik nooit zo hard van de kaart geweest. Ik hoop ook niet dat ik iemand van jullie tot last was toen ik zo hard ging :P.

That was my story :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:04 

Hardtraxx Veteran

Het was genieten om jou te zien genieten! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 23:37 

was idd erg gezellig lowie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 08:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
En-er-gy schreef:

Als ik jou was zou ik er gewoon 3 tegelijk nemen, dan heb je tenminste gelijk door als er troep in zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 08:47 

Hardtraxx Veteran

Iemand bekend met TMF'jes? ^^ kan niet op mijn werk zoeken op P Rports ivm filter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 12:54 

Hardtraxxer

Zo, Decibel.

2x witte Rolex 135mg
1x paarse Facebook ???mg
1x 4fmp in pilvorm 150mg
1x 4fmp capsule 200mg
2 flinke likjes mephedrone
1 flinke lik MDMA

Totaal niet van de wereld geweest eigenlijk, gewoon goed gevoelt de hele dag, was goed aanspreekbaar en nog gewoon alert, alleen de trein een beetje vaag geworden. Om 7 uur vanmorgen viel ik in slaap tot 8. Ben alleen lichamelijk moe.

Vraag me niet waarom zo achterlijk veel, en door elkaar. Ik heb werkelijk ook geen idee. Was wel een keertje leuk. Dit was ook voorlopig de laatste keer dat ik uberhaupt wat snoep.

Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 18:03 

Hardtraxx Addict

Kun je op Pillreports eigenlijk zoeken naar een pil? Want ik heb blauwe 2cb pillen met een hartje er op, vraag me wel af hoe veel er in zit. Had er gisteravond 2 op en heb toch wel flink gespaced.
Edit: Nvm al gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:46 

Donateur

Zaterdag eerste keer Mephedrone op. Geen idee hoeveel maar dat boeide ook niet. Ik voelde me godsalmachtig lekker! Eerst wat pep gedaan en rond een uur of 6-7 aan de meph gegaan. Regelmatig bijgesnoven maar wat een gevoel :loving:. Ik bleef er redelijk helder van en echt heeeel veel energie en euforie. Alleen toen Delete begon was ik op een gegeven moment aardig vdk kwa concentratie voor het feest zelf. Ik was eerder bezig met alles eromheen want had eerst niet door dat Deetox terug aan het draaien was :P. Snapte er helemaal niks van xd.
Maar ondanks dat alles weet ik alles nog en dat heb ik bv met pillen niet. Ik had ook heel weinig evenwicht als ik rondjes liep :P. Ik had alleen evenwicht als ik losging...

Hebben meer daar last van dat ze heel weinig evenwicht hebben om door al die bekertjes heen te lopen? Ja echt heeel vet spul want je blijft er enigsinds redelijk helder onder + praten & verstaan gaat een stuk beter dan met xtc :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 22:08 

Hardtraxx Veteran

Wat moet ik me bij Meph voorstelllen? Vergelijkbaar met 4fmp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 08:57 

Hardtraxx Veteran

Even ter info: oppassen bij de aanschaf van ketamine. Sommige dodo's verkopen je MXE en vertellen je dat het ketamine is. Dit kan enorm fout aflopen als je het gebruikt als ketamine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:16 

Donateur

Idd, voor je het weet ben je stoel.
Sowieso goed opletten met het aanschaffen van ketamine op dit moment, want het is schaars. Dus grote kans op versneden, vervuilde of een totaal andere stof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 18:59 

Hardtraxx Veteran

Gewoon een MXE geinduceerde coma in. Dikke chilll
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 20:48 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Nou, er zijn er een aantal in een psychose geraakt door dit 'inschattingsfoutje'. Wat wil je als je 80mg neemt, terwijl je bij MXE max. 30mg moet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:25 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben de eerste keer MXE meer op heuwr
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:45 

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Nou, er zijn er een aantal in een psychose geraakt door dit 'inschattingsfoutje'. Wat wil je als je 80mg neemt, terwijl je bij MXE max. 30mg moet nemen.

op de afterparty dag?

fitnessen na 3 dagen uit je dak zijn kan overigens best prima blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 01:15 

Hardtraxx Elite

Nou na 1 dag feest voel ik mezelf al aanzienlijk slapper. xd
Vorige  1 ... 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic