Nemesyz schreef:
(voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)
Ben goed bekend met de orale effecten, en hier nare ervaringen mee gehad op feesten dus wilde het nog 1 kans geven op Defqon. Effecten waren echt vele male fijner dan oraal gezien het uitblijven van die massale body load en 'wazigheid'. Je krijgt letterlijk na 10 minuten al visuals en geluid wordt al vervormd.
Enige nadeel: met een ronddraaiende dildo gemaakt van scheermesjes door je neus heen gaan doet nog minder zeer dan 2c-b
Nouww in verhouding met oraal of nasaal heeft via de neus toch zeker wel een hogere bodyload. Niet voor niets staat er een indicatieve 1 tot 3 voor. Voordeel is wel dat het binnen 5 min werkt. En het is idd na zo'n 2 uur wel weer grotendeels uitgewerkt. Als jij begint met 5mg en daarna steeds bijpakt met 5mg (hoe doe jij dat op feesten 5mg bijpakken?). dan vind ik dat redelijk sonde van je 2c-b. Qua snuiven met 2c-b is me max 20mg en meestal zit het rond de 15-20mg. Met meer dan ligt het aan diverse dingen of het leuk of minder leuk word

Sowieso vind ik bijpakken van 2c-b sonde want het werkt daarna veel minder is mijn ervaring. Plus komt nog bij dat ik meer dan 5mg moet snuifen wil ik er uberhaubt iets van voelen. Laat staan, no offence, bijpakken met 5mg
Mijn max oraal met een perfecte chillsetting is 62mg. Dat was een zeer geestveruimende visuele doe ik nooit weer over trip, in de goede zin van het woord. Op feesten vind ik 35-40mg oraal een uitermate leuke toevoeging qua visuals, helderheid, energie. Bodyload vind ik juist wel lekker op feesten want het is een soort van vibe o.i.d
Liever snuif ik geen 2cb. Sowieso de zeer irritante aanhouden tranentrekkende ik boor een extra neusgat erbij of je het nu leuk vind of niet en met een uurtje doen we de andere kant, is voor mij een reden om het, als het even uit komt, niet te snuiven.
Nu eventjes heel wat anders want via een nederlandse vendor, die volgens mij redelijk betrouwbaar moet zijn, heb ik me 4fmp binnen gekregen. Nu heb ik 100mg gedropt om te zien wat het zoal ging doen. Dit is trouwens niet me eerste en laatste keer met 4fmp mocht je je het afvragen. Nu ging de come-up gewoon lekker wat je ervan mag verwachten; Tintelingen, Energie, Bodyrush .... de effecten zeg maar. Alleen na een 50min leek het effect weg te ebben. Dat is mogelijk, alleen kreeg ik er even een knallende koppijn voor terug! En bedankt! Een stekende koppijn met ook wat hartkloppingen.
Nu is deze vendor nieuw voor mij. Normaal ruik ik altijd even in het zakje.... geurloos.... waar 4fmp normaal gewoon chemisch meurt. Dus maargoed water en chips gehad om vocht binnen te houden. Het rare was: Zodra ik ging staan is het meerendeels weg, met liggen word het alleen maar erger. Zonet wel nog even een negert verzopen en het is nu minder. Maar wel nog steeds een zeurende hoofdpijn. Nou heb ik qua drugs ook al wel het een en ander meegemaakt. En het zou nog aan me avondeten hebben kunnen liggen. Maar iets zegt mij gewoon dat er wat anders door zit. Lijkt wel een beetje op MDPV. Dat is laag gedoseert en ongeveer hetzelfde effect als een sterke ritalin(al weet ik niet hoe ritalin is en baseer ik mij op reports). Als je daar te veel van pakt krijg je ook koppijn. En hartkloppingen al bij de mindere doseringen. En ik vond het voor oraal ook redelijk snel opkomen de 4fmp. Want ik zat met 50min al op me top waarna het daarna dus ging ebben met hoofdpijn. Oftewel 2 stoffen versterken dus het effect komt sneller. Of het is 4fmp van lage kwaliteit, of er zit nog wat anders door, of het ligt aan me setting.
Ik ga het ook nog zien want een beetje 4fmp duurt minimaal wel 6-7uur en dat is voorzichtig uitgedrukt. Met 200mg icm 150mg Methylone duurde het 14uren voordat ik dacht dat ik weer nuchter was.... en dan nog niet kunnen slapen
Nee een andere keer drop ik wel 50mg(vet weinig voor 4fmp) en als ik dan weer koppijn krijg dan laat ik het testen. Dus ik wil niet vragen naar dingetjes ofzo alleen wie nog een goede vendor weet die wel snel bezorgt dan mag diegene zich vrijwillig melden