Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Gisteren voor het eerst 4-FMP gehad, en ik wil niks meer anders :worship: . De "drop" was zo briljant, overal tintelingen :loving: . We namen het rond 1 uur, en tot 5 uur echt niks anders dan euforie en de drang om te hakkeng. Toen maar besloten om te beginnen met X bijpakken, ook hier geen spijt van gehad. De X zorgte ervoor dat ik gewoon constant drang had om te dansen, ook niet 1 moment vaag geweest. Uiteindelijk om 5 uur kwartje gehad, 7 uur een kwartje, en 9 uur een kwartje. Het werkte echt perfect, voor het eerst sinds lange tijd weer echt heerlijk gegaan op drugs (L)
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Gisteren voor de zoveelste keer 4FMP gehad in combi met X en dat blijft voor mij toch echt DE perfecte combinatie.

Ik vraag me alleen af: wat betalen jullie voor een gram of een capsule (dosering?) 4FMP?
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
25/30 piek
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Riichard wrote:25/30 piek
Waarschijnlijk heel bijdehand dit, maar bedoel je echt gulden?
Ben benieuwd naar andere antwoorden. Vind 25/30 euro redelijk duur.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
ja gulden
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Richardd wrote:Vind 25/30 euro redelijk duur.
Is het ook. ;)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
12,50 de gr
G
Chukkels wrote:
Is het ook. ;)
hangt er maar net vanaf hoeveel je haalt
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:
Chukkels wrote:
Is het ook. ;)
hangt er maar net vanaf hoeveel je haalt
Zelfs als je 1 gram haalt is 25/30 euro duur. Wat zeg ik, voor een capsule van 200mg is 5-6 euro al teveel geld.
Hardtraxxer
259 posts member since 2009
last seen 12 days ago
blauwe decibels, moeite waard?
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Hmm ik wil morgen pep nemen op indicator, maar zondag ook naar zwarte cross en maandagochtend vroeg weer werken. :cry:

Ben bang dat dit weer een weekend van goed naar de kloten gaat worden :P
Hardtraxxer
344 posts member since 2013
last seen Feb 2014
Ja want daar is het weekend voor toch. Nee niet lekker losgaan op muziek. Lekker genieten van de effecten van heerlijke stofjes :thumbsup:
G
retseketser wrote:Ja want daar is het weekend voor toch. Nee niet lekker losgaan op muziek. Lekker genieten van de effecten van heerlijke stofjes :thumbsup:
lekker retseketsen
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
retseketser wrote:Ja want daar is het weekend voor toch. Nee niet lekker losgaan op muziek. Lekker genieten van de effecten van heerlijke stofjes :thumbsup:
Hij heeft het over pep, dat gebruik je juist om (harder) los te gaan/het makkelijk vol te kunnen houden :P
Daarnaast, allebei kan ook prima!
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Edit: ik heb niets te zeggen over het doen en laten van andere mensen. Sorry dat ik het geweten van hardtraxx moet spelen.
KSwoosh wrote:lekker retseketsen
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
retseketser wrote:Edit: ik heb niets te zeggen over het doen en laten van andere mensen. Sorry dat ik het geweten van hardtraxx moet spelen.
KSwoosh wrote:lekker retseketsen
:thumbsup:
Zelden zo'n stoere en intellectuele zin gezien.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wat is het stil hier :cry:
Op The Qontinent zaterdag lekker 4-FMP'en, zondag peppen en één van de nachten wellicht nog eens mephedrone proberen, eergisteren voor het eerst gehad en dat smaakte naar meer :D
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Is het te doen om 2cb in pilvorm te crushen voor nasaal gebruik? Vind nasaal namelijk vele malen fijner dan oraal (voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
Nemesyz wrote:Is het te doen om 2cb in pilvorm te crushen voor nasaal gebruik? Vind nasaal namelijk vele malen fijner dan oraal (voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)
Zeker doen. Was ook heel prettig om ritalin op die manier te gebruiken, dus dan zal dat ook wel lekker zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Nemesyz wrote:Is het te doen om 2cb in pilvorm te crushen voor nasaal gebruik? Vind nasaal namelijk vele malen fijner dan oraal (voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)
Wat bindmiddel in je neus, maar verder valt het mee.

Ik neem het liever oraal, maar ieder zijn of haar ding.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
retseketser wrote:
Zeker doen. Was ook heel prettig om ritalin op die manier te gebruiken, dus dan zal dat ook wel lekker zijn.
Heb jij ritalin gesnoven? :lol:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
stefan_helmond wrote:
retseketser wrote:

Werkt echt inderdaad, maar doet extreem veel pijn :P .
J
Squid wrote:
stefan_helmond wrote:
retseketser wrote: Zeker doen. Was ook heel prettig om ritalin op die manier te gebruiken, dus dan zal dat ook wel lekker zijn.
Werkt echt inderdaad, maar doet extreem veel pijn :P .
Squid aka de ritalin snuifer :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Olijfboompje wrote:
Nemesyz wrote:Is het te doen om 2c-b in pilvorm te crushen voor nasaal gebruik? Vind nasaal namelijk vele malen fijner dan oraal (voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)
Wat bindmiddel in je neus, maar verder valt het mee.

Ik neem het liever oraal, maar ieder zijn of haar ding.
Al wel eens op een fissa nasaal gedaan? Ben goed bekend met de orale effecten, en hier nare ervaringen mee gehad op feesten dus wilde het nog 1 kans geven op Defqon. Effecten waren echt vele male fijner dan oraal gezien het uitblijven van die massale body load en 'wazigheid'. Je krijgt letterlijk na 10 minuten al visuals en geluid wordt al vervormd.

Enige nadeel: met een ronddraaiende dildo gemaakt van scheermesjes door je neus heen gaan doet nog minder zeer dan 2c-b

Maargoed, heb ondertussen toch poedervorm weten te regelen :D
G
Nemesyz wrote:Enige nadeel: met een ronddraaiende dildo gemaakt van scheermesjes door je neus heen gaan doet nog minder zeer dan 2c-b
ook dat valt wel mee