Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:05 

Hardtraxx Veteran

Gisteren voor het eerst 4-FMP gehad, en ik wil niks meer anders :worship: . De "drop" was zo briljant, overal tintelingen :loving: . We namen het rond 1 uur, en tot 5 uur echt niks anders dan euforie en de drang om te hakkeng. Toen maar besloten om te beginnen met X bijpakken, ook hier geen spijt van gehad. De X zorgte ervoor dat ik gewoon constant drang had om te dansen, ook niet 1 moment vaag geweest. Uiteindelijk om 5 uur kwartje gehad, 7 uur een kwartje, en 9 uur een kwartje. Het werkte echt perfect, voor het eerst sinds lange tijd weer echt heerlijk gegaan op drugs (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 19:50 

Hardtraxx Addict

Gisteren voor de zoveelste keer 4FMP gehad in combi met X en dat blijft voor mij toch echt DE perfecte combinatie.

Ik vraag me alleen af: wat betalen jullie voor een gram of een capsule (dosering?) 4FMP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 21:43 

Hardtraxx Addict

25/30 piek
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 22:04 

Hardtraxx Addict

Riichard schreef:
25/30 piek

Waarschijnlijk heel bijdehand dit, maar bedoel je echt gulden?
Ben benieuwd naar andere antwoorden. Vind 25/30 euro redelijk duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 22:51 

Hardtraxx Addict

ja gulden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 22:56 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Vind 25/30 euro redelijk duur.

Is het ook. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:07 

Hardtraxx Veteran

12,50 de gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:06 

Chukkels schreef:
Richardd schreef:

Is het ook. ;)

hangt er maar net vanaf hoeveel je haalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 22:22 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Richardd schreef:

Is het ook. ;)

hangt er maar net vanaf hoeveel je haalt

Zelfs als je 1 gram haalt is 25/30 euro duur. Wat zeg ik, voor een capsule van 200mg is 5-6 euro al teveel geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 10:29 

Hardtraxxer

blauwe decibels, moeite waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:59 

Hardtraxxer

Hmm ik wil morgen pep nemen op indicator, maar zondag ook naar zwarte cross en maandagochtend vroeg weer werken. :cry:

Ben bang dat dit weer een weekend van goed naar de kloten gaat worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:00 

Hardtraxxer

Ja want daar is het weekend voor toch. Nee niet lekker losgaan op muziek. Lekker genieten van de effecten van heerlijke stofjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:50 

retseketser schreef:
Ja want daar is het weekend voor toch. Nee niet lekker losgaan op muziek. Lekker genieten van de effecten van heerlijke stofjes :thumbsup:

lekker retseketsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:28 

Hardtraxx Veteran

retseketser schreef:

Hij heeft het over pep, dat gebruik je juist om (harder) los te gaan/het makkelijk vol te kunnen houden :P
Daarnaast, allebei kan ook prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 17:51 

Hardtraxxer

Edit: ik heb niets te zeggen over het doen en laten van andere mensen. Sorry dat ik het geweten van hardtraxx moet spelen.

KSwoosh schreef:
lekker retseketsen

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:51 

Hardtraxx Veteran

retseketser schreef:
Edit: ik heb niets te zeggen over het doen en laten van andere mensen. Sorry dat ik het geweten van hardtraxx moet spelen.

KSwoosh schreef:
lekker retseketsen

:thumbsup:

Zelden zo'n stoere en intellectuele zin gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 02:09 

Hardtraxx Veteran

Wat is het stil hier :cry:
Op The Qontinent zaterdag lekker 4-FMP'en, zondag peppen en één van de nachten wellicht nog eens mephedrone proberen, eergisteren voor het eerst gehad en dat smaakte naar meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:22 

Hardtraxx Addict

Is het te doen om 2cb in pilvorm te crushen voor nasaal gebruik? Vind nasaal namelijk vele malen fijner dan oraal (voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:30 

Hardtraxxer

Nemesyz schreef:
Is het te doen om 2cb in pilvorm te crushen voor nasaal gebruik? Vind nasaal namelijk vele malen fijner dan oraal (voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)

Zeker doen. Was ook heel prettig om ritalin op die manier te gebruiken, dus dan zal dat ook wel lekker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:

Wat bindmiddel in je neus, maar verder valt het mee.

Ik neem het liever oraal, maar ieder zijn of haar ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 00:04 

Hardtraxx Veteran

retseketser schreef:
Nemesyz schreef:

Zeker doen. Was ook heel prettig om ritalin op die manier te gebruiken, dus dan zal dat ook wel lekker zijn.

Heb jij ritalin gesnoven? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 02:21 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
retseketser schreef:
Nemesyz schreef:

Werkt echt inderdaad, maar doet extreem veel pijn :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 02:45 

Squid schreef:
stefan_helmond schreef:
retseketser schreef:

Werkt echt inderdaad, maar doet extreem veel pijn :P .

Squid aka de ritalin snuifer :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 12:09 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Nemesyz schreef:
Is het te doen om 2c-b in pilvorm te crushen voor nasaal gebruik? Vind nasaal namelijk vele malen fijner dan oraal (voor op feesten, minder zwaar, werkt meteen en werkt sneller uit, + maar 5mg per keer nodig)

Wat bindmiddel in je neus, maar verder valt het mee.

Ik neem het liever oraal, maar ieder zijn of haar ding.

Al wel eens op een fissa nasaal gedaan? Ben goed bekend met de orale effecten, en hier nare ervaringen mee gehad op feesten dus wilde het nog 1 kans geven op Defqon. Effecten waren echt vele male fijner dan oraal gezien het uitblijven van die massale body load en 'wazigheid'. Je krijgt letterlijk na 10 minuten al visuals en geluid wordt al vervormd.

Enige nadeel: met een ronddraaiende dildo gemaakt van scheermesjes door je neus heen gaan doet nog minder zeer dan 2c-b

Maargoed, heb ondertussen toch poedervorm weten te regelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 23:25 

Nemesyz schreef:
Enige nadeel: met een ronddraaiende dildo gemaakt van scheermesjes door je neus heen gaan doet nog minder zeer dan 2c-b

ook dat valt wel mee
Vorige  1 ... 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic