Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 16:55 

Donateur

Hard4Us schreef:
Iemand ervaring met serotinepillen? Wat doen die? Waar kun je ze kopen? En werken ze? Zijn ze duur? Allemaal vraagjes waar ik graag een antwoord op zou willen hebben.

5HTP
Te koop bij de tuinen of internet.

De rest http://www.google.nl

http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm? ... s&vraag=57

Me eigen ervaring is dat het werkt, of het nou tussen me oren zit of niet ik had geen dinsdagdip. Je krijgt er heerlijke dromen door en slaapt als een roosje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 17:41 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand ervaring met serotinepillen? Wat doen die? Waar kun je ze kopen? En werken ze? Zijn ze duur? Allemaal vraagjes waar ik graag een antwoord op zou willen hebben.

5HTP
Te koop bij de tuinen of internet.

De rest http://www.google.nl

http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm? ... s&vraag=57

Me eigen ervaring is dat het werkt, of het nou tussen me oren zit of niet ik had geen dinsdagdip. Je krijgt er heerlijke dromen door en slaapt als een roosje

Het is vooral leuk voor je dromen. Voor je nachtrust is het minder. Dinsdagdipjes heb ik sowieso nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:03 

Donateur

Het helpt niet tegen dinsdagdippen en het is idd niet goed voor je slaap, want ik voel me de dagen na 5htp behoorlijk moe. Je gaat wel geweldige shit dromen :love: Maar ik gebruik het niet meer om te herstellen van een dip ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:04 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
mr_vertigo schreef:
Hard4Us schreef:

Wat!? :P

5HTP

Dat zijn zoals je heel goed weet, geen serotonine pillen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 20:25 

Hardtraxxer

Hoe zit het met de combi 4fmp en xtc ?
Blijf je de helderheid en energie houden van de 4fmp na gebruik van xtc?
Of word je toch nog vaag van de xtc ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 12:53 

Hardtraxx Veteran

http://en.m.wikipedia.org/wiki/5-Hydroxytryptophan

Niet 5HTP, maar wel behoorlijk eraan gerelateerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Kepro schreef:
Ah oke. Heb wel een vermoeden dan hoe het kan komen. Ik naam een halve pil tegelijk met een banaan xd . Vanaf hoelang qua tijd word spacen gevaarlijk? Ik space meestal 7-8 uur en soms 9.

Dat is wel goed lang. Houdt de euforie nog wel een beetje aan zo lang? Als ik om 1 uur eerste dosis pak, is het effect om 7 uur iig niet erg boeiend meer.

Euforie word wel wat minder als de eerste paar uur. Het is meer de speed die nog zijn werking doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 19:00 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/5-Hydroxytryptophan

Niet 5HTP, maar wel behoorlijk eraan gerelateerd.

Ja ja, maar ik was verbaasd door de vraag naar "serotonine" pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 20:09 

Hardtraxx Elite

Nou heb ze niet nodig ofzo, ben me er alleen wat in het verdiepen. En aangezien ik niet uit die teksten uit internet kom vroeg ik het hier eventjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:14 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
PNXRMX schreef:
Kepro schreef:
Ah oke. Heb wel een vermoeden dan hoe het kan komen. Ik naam een halve pil tegelijk met een banaan xd . Vanaf hoelang qua tijd word spacen gevaarlijk? Ik space meestal 7-8 uur en soms 9.

Dat is wel goed lang. Houdt de euforie nog wel een beetje aan zo lang? Als ik om 1 uur eerste dosis pak, is het effect om 7 uur iig niet erg boeiend meer.

Euforie word wel wat minder als de eerste paar uur. Het is meer de speed die nog zijn werking doet.

Speed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:39 

Hardtraxx Veteran

Schiet me maar lek maar XTC bestaat toch uit speed en MDMA xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 22:01 

Ik schiet je lek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 22:17 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen moeten zich echt wat meer inlezen voordat ze aan drugs beginnen haha :P

Hatelijk feitje: de mephedrone voorraad in dit kut land. Gvd onmogelijk om aan te komen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 23:02 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Alleen als je t er zelf bij doet :P In Nederland zit er vrijwel nooit speed in xtc pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Kepro schreef:

Alleen als je t er zelf bij doet :P In Nederland zit er vrijwel nooit speed in xtc pillen.

Je hebt echt wel pillen waar ook amfetamine in zit! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 01:30 

Hardtraxxer

Even een klein reportje van afgelopen zondag. Feestje was van 14:00 tot 00:30.

14.15 - Kwamen binnen, nog niet zo druk en dus even rustig afgewacht.
15:45 - Capsule 4-fmp, 200mg poeder.
16:05 - Beetje licht in het hoofd.
16:15 - Psychedelic Sunshine wordt gedraaid door In-Phase (weet niet of de tijd helemaal klopt, maar ongeveer). Heerlijk zomergevoel en krijg een ongelooflijke duw in m'n rug. Ene na het andere nummer kippenvel. Vrolijk, lachend, pratend.
17:45 - Vlagen van tintelingen nemen af en speedy nastimulatie blijft over.
18:45 - Nog steeds goede energie van de 4-fmp erin, maar de piek is duidelijk over. Naar de dixi gelopen en 4 puntjes Mephedrone gepakt.
18:47 - Met een loopneus en een bezwete kop open ik de dixi deur. Mijn armen en benen beginnen te shaken van adrenaline. Ik wandel naar een vriend (mede proefkonijn) en geef hem de envelop. Terwijl ik even rustig bij de entree van de toilet wacht zie ik wat bekenden die me vragen of het wel goed gaat. Ik was blijkbaar verbaasd aan het rondkijken en ik voelde een soort bodyload opkomen van een opgepompte energieke rush.
18:55 - Maatje is terug en we lopen terug naar de stage en de rest van de groep. Voel m'n lichaam harder rushen dan bij pillen, maar dus niet dat het voor een lichamelijke dip zorgt. Ik wil juist onder de mensen zijn in plaats van ergens gaan zitten. Ik ben scherp en helder en stuiter net zo mooi door als op de 4-fmp.
~20:15 - Voel dat de meph aan het crashen is, niet heel vervelend want er was nog genoeg. Terug naar de toilet en nog 3 puntjes gepakt. Nog harder trillend en rushend weer teruggelopen naar de groep.
~22:30 - Heb op de tweede lading vrij lang gedaan, vond het niet erg even wat rustiger te genieten van de nastimulatie. Toch waren er wat vriendelijke mensen die voor mij op de uitkijk wouden staan. Even tussen de mensen nog snel 3 puntjes gedaan. Ook nog een andere liefhebber getrakteerd op 2 likjes. Lekker snel weer aan het pieken. Ik merk wel dat ik wat meer begin te letten op mensen. Bij pillen is dat vaak omdat ik ga turen en soms vreemde dingen en niet duidelijk zie. Ik was nu echter nog steeds helder, maar ik vond 't leuk om mensen te betrekken bij mezelf en het feestje dat ik aan het vieren was. Heel relaxt ook dat er nog wel redelijke gesprekken gevoerd kunnen worden. Bij pillen praat iemand gewoon door me heen, nu niet.
00:30 - Enkel nog nastimulatie en gigantisch grote knikkers (fascinerend altijd :P). Ik kan hier nog wel van genieten. Er was nog wat meph over, maar ervoor gekozen het maar te laten voor wat het is. Nog lekker de stad in geweest waar de rest van de groep ook lekker tot rust kon komen. Beetje praten, sigaretje roken.
4:00 - Wandelen naar de kamer waar we sliepen. Niet vervelend, had het nog steeds warm. Was me er ook bewuster van dit keer dat mijn lichaamstemperatuur ziek hard was gestegen. Of dat door die helderheid komt, geen idee.
5:00 - In bed beland na nog even gerookt te hebben op het dakterras, waar het overigens voor mij nog steeds niet koud aanvoelde.
6:45 - Ik besefte me dat nog 3 anderen in dezelfde kamer net als ik nog steeds wakker lagen xd
7:00 - In slaap gevallen, om het half uur weer voor een korte tijd wakker.
10:30 - Slaap niet meer kunnen vatten.
11:30 - Opgestaan
13:15 - Trein naar huis
16:30 - Heerlijk gegeten, dat heb ik normaal écht NOOIT na zo'n avondje. Nu dus wel. M'n ma had met liefde aardappeltjes gekookt met broccoli en verse worst. Ging er goed in en had ik ook nodig.
17:00 tot 20:00 - Werken met een zweterig hoofd op trillende beentjes. xd

Pluspunten Mephedrone:
* Stevige rush, indrukwekkend
* Geen 'ik wil zitten' gevoel
* Redelijk helder kunnen blijven

Minpunten:
* Toch nog even wakker gelegen, 4-fmp + xtc kan ik altijd meteen op slapen.
* Snel bijpakken is verleidelijk.

Dat was het wel zo'n beetje. Als ik nog meer leuke of interessante dingetjes van de dag herinner, krijgen jullie het te horen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 02:40 

Hardtraxx Veteran

Mooi verhaal. Ben toch wel benieuwd naar meph, moet ik zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 11:17 

Leuk verhaal :D wil ook nog is een keer goed fmp doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 11:27 

Hardtraxx Veteran

Schitterend verhaal, blij dat je het mooi vond :) Weer een meph-liefhebber erbij dus :P

Maar van 200mg 4-fa heb ik ook altijd al moeite mee om te gaan slapen, dus dat je met mephedrone erbij lastig in slaap kan komen, kan kloppen. Al kun je met een lage dosis mephedrone alleen prima slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 11:33 

Hardtraxxer

Ik heb daar bij 4-fmp (200mg) en 1,5-2 pillen nooit last van.. dus dat vond ik vreemd :P

Maar was indd lachen! Misschien wel té, mooi voor speciale gelegenheden houden dus. 't voelde niet heel gezond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 12:59 

Hardtraxx Veteran

Dat is het nooit :P
Nog steeds plaatstelijk niet kunnen krijgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 20:19 

Hardtraxxer

Zaterdag waarschijnlijk voor het eerst sinds 10 maanden weer eens X, ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 21:14 

Hardtraxxer

Hier ga je echt hard op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 07:29 

Hardtraxx Veteran

Sos is wel erg leuk :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 08:00 

Hardtraxx Addict

Djoenk
Vorige  1 ... 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic