Even een klein reportje van afgelopen zondag. Feestje was van 14:00 tot 00:30.
14.15 - Kwamen binnen, nog niet zo druk en dus even rustig afgewacht.
15:45 - Capsule 4-fmp, 200mg poeder.
16:05 - Beetje licht in het hoofd.
16:15 - Psychedelic Sunshine wordt gedraaid door In-Phase (weet niet of de tijd helemaal klopt, maar ongeveer). Heerlijk zomergevoel en krijg een ongelooflijke duw in m'n rug. Ene na het andere nummer kippenvel. Vrolijk, lachend, pratend.
17:45 - Vlagen van tintelingen nemen af en speedy nastimulatie blijft over.
18:45 - Nog steeds goede energie van de 4-fmp erin, maar de piek is duidelijk over. Naar de dixi gelopen en 4 puntjes Mephedrone gepakt.
18:47 - Met een loopneus en een bezwete kop open ik de dixi deur. Mijn armen en benen beginnen te shaken van adrenaline. Ik wandel naar een vriend (mede proefkonijn) en geef hem de envelop. Terwijl ik even rustig bij de entree van de toilet wacht zie ik wat bekenden die me vragen of het wel goed gaat. Ik was blijkbaar verbaasd aan het rondkijken en ik voelde een soort bodyload opkomen van een opgepompte energieke rush.
18:55 - Maatje is terug en we lopen terug naar de stage en de rest van de groep. Voel m'n lichaam harder rushen dan bij pillen, maar dus niet dat het voor een lichamelijke dip zorgt. Ik wil juist onder de mensen zijn in plaats van ergens gaan zitten. Ik ben scherp en helder en stuiter net zo mooi door als op de 4-fmp.
~20:15 - Voel dat de meph aan het crashen is, niet heel vervelend want er was nog genoeg. Terug naar de toilet en nog 3 puntjes gepakt. Nog harder trillend en rushend weer teruggelopen naar de groep.
~22:30 - Heb op de tweede lading vrij lang gedaan, vond het niet erg even wat rustiger te genieten van de nastimulatie. Toch waren er wat vriendelijke mensen die voor mij op de uitkijk wouden staan. Even tussen de mensen nog snel 3 puntjes gedaan. Ook nog een andere liefhebber getrakteerd op 2 likjes. Lekker snel weer aan het pieken. Ik merk wel dat ik wat meer begin te letten op mensen. Bij pillen is dat vaak omdat ik ga turen en soms vreemde dingen en niet duidelijk zie. Ik was nu echter nog steeds helder, maar ik vond 't leuk om mensen te betrekken bij mezelf en het feestje dat ik aan het vieren was. Heel relaxt ook dat er nog wel redelijke gesprekken gevoerd kunnen worden. Bij pillen praat iemand gewoon door me heen, nu niet.
00:30 - Enkel nog nastimulatie en gigantisch grote knikkers (fascinerend altijd

). Ik kan hier nog wel van genieten. Er was nog wat meph over, maar ervoor gekozen het maar te laten voor wat het is. Nog lekker de stad in geweest waar de rest van de groep ook lekker tot rust kon komen. Beetje praten, sigaretje roken.
4:00 - Wandelen naar de kamer waar we sliepen. Niet vervelend, had het nog steeds warm. Was me er ook bewuster van dit keer dat mijn lichaamstemperatuur ziek hard was gestegen. Of dat door die helderheid komt, geen idee.
5:00 - In bed beland na nog even gerookt te hebben op het dakterras, waar het overigens voor mij nog steeds niet koud aanvoelde.
6:45 - Ik besefte me dat nog 3 anderen in dezelfde kamer net als ik nog steeds wakker lagen
7:00 - In slaap gevallen, om het half uur weer voor een korte tijd wakker.
10:30 - Slaap niet meer kunnen vatten.
11:30 - Opgestaan
13:15 - Trein naar huis
16:30 - Heerlijk gegeten, dat heb ik normaal écht NOOIT na zo'n avondje. Nu dus wel. M'n ma had met liefde aardappeltjes gekookt met broccoli en verse worst. Ging er goed in en had ik ook nodig.
17:00 tot 20:00 - Werken met een zweterig hoofd op trillende beentjes.
Pluspunten Mephedrone:
* Stevige rush, indrukwekkend
* Geen 'ik wil zitten' gevoel
* Redelijk helder kunnen blijven
Minpunten:
* Toch nog even wakker gelegen, 4-fmp + xtc kan ik altijd meteen op slapen.
* Snel bijpakken is verleidelijk.
Dat was het wel zo'n beetje. Als ik nog meer leuke of interessante dingetjes van de dag herinner, krijgen jullie het te horen.